С какъв филтър карате?
Модератор: Общи модератори
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: С какъв филтър карате?
GecataBMW-E46 написа:Nickelback написа:...
Блажени са вярващите,нека нека мисли си че си фитипалди няма лошо,на живо не ща да го виждам пък камо ли да го навра в колата тоя боклук.
![]()
![]()


GecataBMW-E46 написа:ПП.Боли като си дал на вятъра 1 камара пари и си постигнал ефекта след стабилен обяд с боб,няма как да не го хвалиш нали ако кажеш ми то файда нямаше цяло село ще ти се смее и ще ти вика колко си зле,барем дай поне да го похвалим и да скърбим за дадените пари на вятъра заедно с някоя друга балама![]()
![]()
Оу, ма Геца казвай като си ъпдейтваш мненията, нидйей тъй подмолно бре човек

Ако за тебе $200 са една камара пари... Миии хууу

И така на три коли вече


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: С какъв филтър карате?
Dirty M5 driveR написа:Аз мога да се хвана на бас, че всички вие, които се еб@вате във всеки свой пост надали някога сте правили сравнения. Само знам, че като сложа оригиналната кутия с хартиения филтър губя част от желанието си да карам колата. На двата двигателя, на които правих CAI на тестовете съм се кефел като малко дете. Та в тоя ред на мисли да - някои карат, други просто си возят задниците. Само че както спомена Nickelback това никак не влияе добре на "обективното" ви мнение.
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0% ... 0%BA%D1%82
Така никой не отговори на въпроса ми какво е cold ajr intake и как точно върши работа?
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: С какъв филтър карате?
немо написа:Dirty M5 driveR написа:Аз мога да се хвана на бас, че всички вие, които се еб@вате във всеки свой пост надали някога сте правили сравнения. Само знам, че като сложа оригиналната кутия с хартиения филтър губя част от желанието си да карам колата. На двата двигателя, на които правих CAI на тестовете съм се кефел като малко дете. Та в тоя ред на мисли да - някои карат, други просто си возят задниците. Само че както спомена Nickelback това никак не влияе добре на "обективното" ви мнение.
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0% ... 0%BA%D1%82
Така никой не отговори на въпроса ми какво е cold ajr intake и как точно върши работа?
Ами важното е да стига свеж въздух отвън. Даже на М44 имаше един рестриктор на кутията, който се махаше и можеше да се направи отвеждане на въздуха към отвора...
Колегата, Dirty M5 driveR си беше правил хендмейд CAI, ако иска да ти даде линк към темата си...
Последна промяна Nickelback на 29 Дек 2013, 22:37, променена общо 1 път
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: С какъв филтър карате?
Nickelback написа:GecataBMW-E46 написа:Nickelback написа:...
Блажени са вярващите,нека нека мисли си че си фитипалди няма лошо,на живо не ща да го виждам пък камо ли да го навра в колата тоя боклук.
![]()
![]()
GecataBMW-E46 написа:ПП.Боли като си дал на вятъра 1 камара пари и си постигнал ефекта след стабилен обяд с боб,няма как да не го хвалиш нали ако кажеш ми то файда нямаше цяло село ще ти се смее и ще ти вика колко си зле,барем дай поне да го похвалим и да скърбим за дадените пари на вятъра заедно с някоя друга балама![]()
![]()
Оу, ма Геца казвай като си ъпдейтваш мненията, нидйей тъй подмолно бре човек![]()
Ако за тебе $200 са една камара пари... Миии хууу![]()
И така на три коли вечеАй земи млъкни, че си смешен вече
Явно или ти е нисък умствения капацитет или ти идват солени моите постове,а може би и двете,щом нямаш и елементарен отговор с факти защо и как тоя прехвален от теб парцал е по-добър на сток кола



- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: С какъв филтър карате?
GecataBMW-E46 написа:Nickelback написа:GecataBMW-E46 написа:Nickelback написа:...
Блажени са вярващите,нека нека мисли си че си фитипалди няма лошо,на живо не ща да го виждам пък камо ли да го навра в колата тоя боклук.
![]()
![]()
GecataBMW-E46 написа:ПП.Боли като си дал на вятъра 1 камара пари и си постигнал ефекта след стабилен обяд с боб,няма как да не го хвалиш нали ако кажеш ми то файда нямаше цяло село ще ти се смее и ще ти вика колко си зле,барем дай поне да го похвалим и да скърбим за дадените пари на вятъра заедно с някоя друга балама![]()
![]()
Оу, ма Геца казвай като си ъпдейтваш мненията, нидйей тъй подмолно бре човек![]()
Ако за тебе $200 са една камара пари... Миии хууу![]()
И така на три коли вечеАй земи млъкни, че си смешен вече
Явно или ти е нисък умствения капацитет или ти идват солени моите постове,а може би и двете,щом нямаш и елементарен отговор с факти защо и как тоя прехвален от теб парцал е по-добър![]()
![]()
.А и тва е форум и ти си никой за да ми кажеш дали да мълча и изобщо да правя каквото и да било.
Глей са... Ако забелязваш отговарям избирателно и на принципа "каквото повикало такова се обадило". Тука си говорим. Така, че:

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: С какъв филтър карате?
Разположението на интейка при повечето БМВта е много удобна за направата на колд еър интейк. Това, че филтъра е в кутия не значи, че не диша топъл въздух от двигателния отсег. Целта е да изолираш напълно филтъра от отсега, и единствения постъпващ въздух да е от разните въздуховоди по/около бронята. Това е. Трудно ми да си представя, че всичко така изпълнено не води до промяна, която човек би могъл да усети. Сега.... кой колко си усеща поведението на автомобила е съвсем друга тема и да - някои хора просто не умеят. Ама тия неща не са срамни.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: С какъв филтър карате?
Много ме кефи те какъв кръчмарски спор сте заформили.
Всъщност истината е много простичка - повечето (даже май всички) БМВ-та са проектирани така, че тялото на филтъра да смуче конкретно студеният въздух, който се набива от челното съпротивление. Това че на повечето форумни коли, въпросните пластмаси са изхвърлени е тема на друг разговор.
От там нататък - слагайте панелни, ЕПК и каквито искате филтри.
Аз лично от хартиеният съм много доволен, тупам го редовно, сменям го също толкова редовно и си свиркам.
Всъщност истината е много простичка - повечето (даже май всички) БМВ-та са проектирани така, че тялото на филтъра да смуче конкретно студеният въздух, който се набива от челното съпротивление. Това че на повечето форумни коли, въпросните пластмаси са изхвърлени е тема на друг разговор.
От там нататък - слагайте панелни, ЕПК и каквито искате филтри.
Аз лично от хартиеният съм много доволен, тупам го редовно, сменям го също толкова редовно и си свиркам.

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: С какъв филтър карате?
cod-cdbp написа:повечето (даже май всички) БМВ-та са проектирани така, че тялото на филтъра да смуче конкретно студеният въздух, който се набива от челното съпротивление. Това че на повечето форумни коли, въпросните пластмаси са изхвърлени е тема на друг разговор.
Всички пластмаси са ми на място. Въпросът е защо като сложа щита и конуса двигателя реагира доста по-добре? Отговорът е, че тия атрибути не са само за красота, както някои хора тук се опитват да убедят целия форум. И спорът (поне що се отнася до моето участие, а като гледам и при останалите е същото) е защо изобщо е нужно да се оспорва каквото и да било. То на българина това му е специалност - да си налага мнението на всяка цена. Аз веднъж казах "при мен се получи не един път", те ми казват в прав текст, че съм загубеняк да си обрека дебитомера на сигурна смърт и да се радвам на въображаемия ефект. Еми... ако някой смята това за коректно ок. За мен е глупаво и недопустимо.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: С какъв филтър карате?
cod-cdbp написа:...повечето (даже май всички) БМВ-та са проектирани така, че...
Tи сега недей да обясняваш на форумните топ-специалисти, те са по-умни от хората, проектирали колите им и са открили топлото колело и че водата е кръгла и се върти


ATR-42/72
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: С какъв филтър карате?
Dirty M5 driveR написа:Разположението на интейка при повечето БМВта е много удобна за направата на колд еър интейк. Това, че филтъра е в кутия не значи, че не диша топъл въздух от двигателния отсег. Целта е да изолираш напълно филтъра от отсега, и единствения постъпващ въздух да е от разните въздуховоди по/около бронята. Това е. Трудно ми да си представя, че всичко така изпълнено не води до промяна, която човек би могъл да усети. Сега.... кой колко си усеща поведението на автомобила е съвсем друга тема и да - някои хора просто не умеят. Ама тия неща не са срамни.
Ясно


Знаех си аз,че в Русе има по-опитни от германските инженери от Мюнхен

Някоя дино графика в подкрепа на c.a.i. няма ли?
Нали и у ваше село вече има дино?
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: С какъв филтър карате?
DLVasilev написа:cod-cdbp написа:...повечето (даже май всички) БМВ-та са проектирани така, че...
Tи сега недей да обясняваш на форумните топ-специалисти, те са по-умни от хората, проектирали колите им и са открили топлото колело и че водата е кръгла и се върти
Аз споменах май за рестрикторите - има защо да са там, за добро или за лошо

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: С какъв филтър карате?
Dirty M5 driveR написа:Въпросът е защо като сложа щита и конуса двигателя реагира доста по-добре?
Oтговорът е, че обема в който се създава подналягането при форсиране е далеч по-малък (със стандартен филтър), като добавим и фактора, че в сток вариант, засмукването се осъществява през тръба, а не чрезобема около филтъра - и получаваш отговора.
За да си го представиш малко по-ясно си представи, че си махнал капака през който идва студеният въздух и на другият капак си сложил обикновенният филтър. Ефекта ще е същият като при спортния - просто по-лесно се засмуква от околното пространство, отколкото да се създаде подналягане преди филтъра, пък да засмуче въздух и тн и тн и тн, и той мотора може да е угаснал до тогава



Последна промяна cod-cdbp на 29 Дек 2013, 23:05, променена общо 1 път

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: С какъв филтър карате?
Колкото до CAI, незнам колко по-добре казано от това може да бъде:
I also get a bigger laugh when guys install "CAI" intakes and fail to notice that the cars in the past 10 years come with them from the factory! You just want to slap them for being ignorant if not flat out stupid. But they insist on hacking up the intake system only to install some gimick filter that draws air in from the engine compartment. All one has to do is follow the snorkel off the airbox to see it takes it from the very front of the car where the air is the coldest.
I also get a bigger laugh when guys install "CAI" intakes and fail to notice that the cars in the past 10 years come with them from the factory! You just want to slap them for being ignorant if not flat out stupid. But they insist on hacking up the intake system only to install some gimick filter that draws air in from the engine compartment. All one has to do is follow the snorkel off the airbox to see it takes it from the very front of the car where the air is the coldest.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: С какъв филтър карате?
b00st написа:Колкото до CAI, незнам колко по-добре казано от това може да бъде:
I also get a bigger laugh when guys install "CAI" intakes and fail to notice that the cars in the past 10 years come with them from the factory! You just want to slap them for being ignorant if not flat out stupid. But they insist on hacking up the intake system only to install some gimick filter that draws air in from the engine compartment. All one has to do is follow the snorkel off the airbox to see it takes it from the very front of the car where the air is the coldest.
Много зависи какъв е потенциала на самия мотор и дали тоя еърбокс му приляга

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: С какъв филтър карате?
Не мога да ги разбера хората дето казват че няма никакъв ефект на сток кола(дори минимален). Явно не са пробвали а говорят това което са прочели/чули от някъде. Лично аз ще споделя моя опит. Преди имах Е34 520(м50) напълно сток. Премахнах дългия фар и на негово място изкарах един филтър К&N и съвсем честно казвам че имаше ефект. Въпреки че това е 5-ца(кораб) с 150 коня(и някои умрели) имаше разлика в сравнение с нормалния хартиен(с всичките му тръби и кутий). Сега имам е36 2.5 и съм без филтър, направо с тръба на мястото на дългия фар и разликата отново има(с какъвто и филтър да съм няма такъв ефект). 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани