90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 2015

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20

Мнение от VIKING_WARRIOR » 10 Апр 2015, 15:48

b00st написа:
VIKING_WARRIOR написа:
JOTTO_DEL написа:Ще ви дам един пример с пътя Михалково-Девин, където беше построена язовирната стена Цанков камък. Отсечката е малко над 10км. планински път, но вече за 5 години експлоатация няма нито една пукнатина камо ли дупка. Спокойно си се кара с 90-100км./ч. Разбира се тук е тънкоста, че този път се изгради от Австрийска фирма и цената излезна двойна, но този път не виждам как ще мръдне поне още 5-10 години. Тракия между Стара Загора и Карнобат вече се пука, че и дупки се мяркат, а има няма 2-3 години експлоатация. Докато сме на тоя хал да се гледа най-ефтината оферта ще са така нещата през 2-3 години да кърпиме "новите" магистрали, а реално ако се плати двойно в началото и се направи като в Западна Европа няма да мръдне поне 10години. ;)


Какви 90 км ограничение. Това е гавра. Аз на този участък Пазарджик Пловдив карам със 50 км/час и това ми се вижда много. Смешни са това 90 км/час, пък който кара със повече просто си троши умишлено автомобила.
Аз сигурно ставам банален и досаден на всички Ви Уважаеми Дами и Господа , но просто трябва да се осъзнае, че са нужни финанси отнякъде които да са насочени единствено и само поддръжка Магистрали примерно. Това че веднъж са дадени пари от Еврофондовете е много добро но просто после пак трябват финанси за поддръжка било субсидии било дотации. Все едно като си купиш кола не се лимитирал само със сумата по покупката ами съответно идват разноски за подръжка съобразно амортизацията нали? Това че са окрадени парите е проблем на народа и правителството което управлява народа който пък се подчинява и не дава гласност на такива проблеми и реално се примирява с родната картинка и ситуация. Друго аз иначе не виждам. Ако можете дайте да се съгласуваме и да направим подписка/петиция за недоволство от родните пътища и да я занесем в Парламента да бъде разгледана да си търсим правата за продукта който получаваме от държавата и се пилеят пари за евтини магистрали които не издържат даже 2 години. Визирам колегата със наблюденията му между Стара Загора и Карнобат.. Имаме това право. И тези които карат стари коли и тези с новите всички да се включим. Сигурен съм , че ако го направим ще се разчуе и други ще се включат от други Форуми Ауди Мерцедес знам ли още какви има. Всички сме потърпевши. Всичките и сме еднакви пред закона и трябва да се ползваме със равни права от благата на държавата не само по еднакъв начин да си трошим колите и да се чудим как да ги поддържаме. Ние Милиардери да сме ще фалираме само коли да оправяме. Скоро МТЛБ-та ще трябва да си купуваме излезли от въоръжение само и само да караме по родните дупки. То пътища не останаха. Нито в София нито Пловдив нито в Бургас или във Варна или Русе. Навсякъде е скръб. Дайте да подемем една инициатива като много други такива които са били подемани във този Форум и винаги ще се подемат. Нека направим прецедент. Докога ще търпим и ще се примиряваме някакви работници от Пътното да ни казват че винетката трябвало да стане 500 лева ? На какво прилича това? С моите Почитания и Респект към всички и пожелания за приятен уикенд.
Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk


И 150лв да я направят винетката от утре, това няма да спре редовно претоварваните камиони по родните пътища, където му *бават мамата. Това няма да спре Трейс и ГБС винаги да печелят търговете. Нито ще спре мангалите да крадат и един качествен ремонт да не направят. По-скоро ще стане, така че и 150лв винетка ще е малко и ще трябва пак да е повече. В държава, където проблема в дъното на нещата винаги е корупцията, слабия контрол и шуробаджанащината, като наливаш повече пари, те пак ще свършат, щото на дъното стомната е спукана. Тук има явен проблем, щом една държава не може да стопанисва и поддържа автомагистрали, и хора умират заради това, единственото решение според мен е магистралите на концесия към външен инвеститор и тогава тол такса.


b00st написа:
VIKING_WARRIOR написа:
JOTTO_DEL написа:Ще ви дам един пример с пътя Михалково-Девин, където беше построена язовирната стена Цанков камък. Отсечката е малко над 10км. планински път, но вече за 5 години експлоатация няма нито една пукнатина камо ли дупка. Спокойно си се кара с 90-100км./ч. Разбира се тук е тънкоста, че този път се изгради от Австрийска фирма и цената излезна двойна, но този път не виждам как ще мръдне поне още 5-10 години. Тракия между Стара Загора и Карнобат вече се пука, че и дупки се мяркат, а има няма 2-3 години експлоатация. Докато сме на тоя хал да се гледа най-ефтината оферта ще са така нещата през 2-3 години да кърпиме "новите" магистрали, а реално ако се плати двойно в началото и се направи като в Западна Европа няма да мръдне поне 10години. ;)


Какви 90 км ограничение. Това е гавра. Аз на този участък Пазарджик Пловдив карам със 50 км/час и това ми се вижда много. Смешни са това 90 км/час, пък който кара със повече просто си троши умишлено автомобила.
Аз сигурно ставам банален и досаден на всички Ви Уважаеми Дами и Господа , но просто трябва да се осъзнае, че са нужни финанси отнякъде които да са насочени единствено и само поддръжка Магистрали примерно. Това че веднъж са дадени пари от Еврофондовете е много добро но просто после пак трябват финанси за поддръжка било субсидии било дотации. Все едно като си купиш кола не се лимитирал само със сумата по покупката ами съответно идват разноски за подръжка съобразно амортизацията нали? Това че са окрадени парите е проблем на народа и правителството което управлява народа който пък се подчинява и не дава гласност на такива проблеми и реално се примирява с родната картинка и ситуация. Друго аз иначе не виждам. Ако можете дайте да се съгласуваме и да направим подписка/петиция за недоволство от родните пътища и да я занесем в Парламента да бъде разгледана да си търсим правата за продукта който получаваме от държавата и се пилеят пари за евтини магистрали които не издържат даже 2 години. Визирам колегата със наблюденията му между Стара Загора и Карнобат.. Имаме това право. И тези които карат стари коли и тези с новите всички да се включим. Сигурен съм , че ако го направим ще се разчуе и други ще се включат от други Форуми Ауди Мерцедес знам ли още какви има. Всички сме потърпевши. Всичките и сме еднакви пред закона и трябва да се ползваме със равни права от благата на държавата не само по еднакъв начин да си трошим колите и да се чудим как да ги поддържаме. Ние Милиардери да сме ще фалираме само коли да оправяме. Скоро МТЛБ-та ще трябва да си купуваме излезли от въоръжение само и само да караме по родните дупки. То пътища не останаха. Нито в София нито Пловдив нито в Бургас или във Варна или Русе. Навсякъде е скръб. Дайте да подемем една инициатива като много други такива които са били подемани във този Форум и винаги ще се подемат. Нека направим прецедент. Докога ще търпим и ще се примиряваме някакви работници от Пътното да ни казват че винетката трябвало да стане 500 лева ? На какво прилича това? С моите Почитания и Респект към всички и пожелания за приятен уикенд.
Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk


И 150лв да я направят винетката от утре, това няма да спре редовно претоварваните камиони по родните пътища, където му *бават мамата. Това няма да спре Трейс и ГБС винаги да печелят търговете. Нито ще спре мангалите да крадат и един качествен ремонт да не направят. По-скоро ще стане, така че и 150лв винетка ще е малко и ще трябва пак да е повече. В държава, където проблема в дъното на нещата винаги е корупцията, слабия контрол и шуробаджанащината, като наливаш повече пари, те пак ще свършат, щото на дъното стомната е спукана. Тук има явен проблем, щом една държава не може да стопанисва и поддържа автомагистрали, и хора умират заради това, единственото решение според мен е магистралите на концесия към външен инвеститор и тогава тол такса.


Точно това имам предвид аз колега Boost. :) въпросът е кой да контролира този и подобни на този въпрос. Заради тези дупки се трошат джанти окачване един приятел се обърна по таван със скорост 60 км/час и сега е категоризиран инвалид след катастрофата. Никой досега не е осъдил Държавата и защо не мога да разбера. В цял свят това е масов практика при такива нарушения и проблеми при нас даже Прецедент няма още. Незнам какво се чака още. Не може ли посредством адвокат и концепция да се защитят гражданите от такива проблеми? Да се създаде Контрол от Гражданите над Правителството да се търси отговорност?


Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20

Мнение от VIKING_WARRIOR » 10 Апр 2015, 15:49

b00st написа:
VIKING_WARRIOR написа:
JOTTO_DEL написа:Ще ви дам един пример с пътя Михалково-Девин, където беше построена язовирната стена Цанков камък. Отсечката е малко над 10км. планински път, но вече за 5 години експлоатация няма нито една пукнатина камо ли дупка. Спокойно си се кара с 90-100км./ч. Разбира се тук е тънкоста, че този път се изгради от Австрийска фирма и цената излезна двойна, но този път не виждам как ще мръдне поне още 5-10 години. Тракия между Стара Загора и Карнобат вече се пука, че и дупки се мяркат, а има няма 2-3 години експлоатация. Докато сме на тоя хал да се гледа най-ефтината оферта ще са така нещата през 2-3 години да кърпиме "новите" магистрали, а реално ако се плати двойно в началото и се направи като в Западна Европа няма да мръдне поне 10години. ;)


Какви 90 км ограничение. Това е гавра. Аз на този участък Пазарджик Пловдив карам със 50 км/час и това ми се вижда много. Смешни са това 90 км/час, пък който кара със повече просто си троши умишлено автомобила.
Аз сигурно ставам банален и досаден на всички Ви Уважаеми Дами и Господа , но просто трябва да се осъзнае, че са нужни финанси отнякъде които да са насочени единствено и само поддръжка Магистрали примерно. Това че веднъж са дадени пари от Еврофондовете е много добро но просто после пак трябват финанси за поддръжка било субсидии било дотации. Все едно като си купиш кола не се лимитирал само със сумата по покупката ами съответно идват разноски за подръжка съобразно амортизацията нали? Това че са окрадени парите е проблем на народа и правителството което управлява народа който пък се подчинява и не дава гласност на такива проблеми и реално се примирява с родната картинка и ситуация. Друго аз иначе не виждам. Ако можете дайте да се съгласуваме и да направим подписка/петиция за недоволство от родните пътища и да я занесем в Парламента да бъде разгледана да си търсим правата за продукта който получаваме от държавата и се пилеят пари за евтини магистрали които не издържат даже 2 години. Визирам колегата със наблюденията му между Стара Загора и Карнобат.. Имаме това право. И тези които карат стари коли и тези с новите всички да се включим. Сигурен съм , че ако го направим ще се разчуе и други ще се включат от други Форуми Ауди Мерцедес знам ли още какви има. Всички сме потърпевши. Всичките и сме еднакви пред закона и трябва да се ползваме със равни права от благата на държавата не само по еднакъв начин да си трошим колите и да се чудим как да ги поддържаме. Ние Милиардери да сме ще фалираме само коли да оправяме. Скоро МТЛБ-та ще трябва да си купуваме излезли от въоръжение само и само да караме по родните дупки. То пътища не останаха. Нито в София нито Пловдив нито в Бургас или във Варна или Русе. Навсякъде е скръб. Дайте да подемем една инициатива като много други такива които са били подемани във този Форум и винаги ще се подемат. Нека направим прецедент. Докога ще търпим и ще се примиряваме някакви работници от Пътното да ни казват че винетката трябвало да стане 500 лева ? На какво прилича това? С моите Почитания и Респект към всички и пожелания за приятен уикенд.
Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk


И 150лв да я направят винетката от утре, това няма да спре редовно претоварваните камиони по родните пътища, където му *бават мамата. Това няма да спре Трейс и ГБС винаги да печелят търговете. Нито ще спре мангалите да крадат и един качествен ремонт да не направят. По-скоро ще стане, така че и 150лв винетка ще е малко и ще трябва пак да е повече. В държава, където проблема в дъното на нещата винаги е корупцията, слабия контрол и шуробаджанащината, като наливаш повече пари, те пак ще свършат, щото на дъното стомната е спукана. Тук има явен проблем, щом една държава не може да стопанисва и поддържа автомагистрали, и хора умират заради това, единственото решение според мен е магистралите на концесия към външен инвеститор и тогава тол такса.


b00st написа:
VIKING_WARRIOR написа:
JOTTO_DEL написа:Ще ви дам един пример с пътя Михалково-Девин, където беше построена язовирната стена Цанков камък. Отсечката е малко над 10км. планински път, но вече за 5 години експлоатация няма нито една пукнатина камо ли дупка. Спокойно си се кара с 90-100км./ч. Разбира се тук е тънкоста, че този път се изгради от Австрийска фирма и цената излезна двойна, но този път не виждам как ще мръдне поне още 5-10 години. Тракия между Стара Загора и Карнобат вече се пука, че и дупки се мяркат, а има няма 2-3 години експлоатация. Докато сме на тоя хал да се гледа най-ефтината оферта ще са така нещата през 2-3 години да кърпиме "новите" магистрали, а реално ако се плати двойно в началото и се направи като в Западна Европа няма да мръдне поне 10години. ;)


Какви 90 км ограничение. Това е гавра. Аз на този участък Пазарджик Пловдив карам със 50 км/час и това ми се вижда много. Смешни са това 90 км/час, пък който кара със повече просто си троши умишлено автомобила.
Аз сигурно ставам банален и досаден на всички Ви Уважаеми Дами и Господа , но просто трябва да се осъзнае, че са нужни финанси отнякъде които да са насочени единствено и само поддръжка Магистрали примерно. Това че веднъж са дадени пари от Еврофондовете е много добро но просто после пак трябват финанси за поддръжка било субсидии било дотации. Все едно като си купиш кола не се лимитирал само със сумата по покупката ами съответно идват разноски за подръжка съобразно амортизацията нали? Това че са окрадени парите е проблем на народа и правителството което управлява народа който пък се подчинява и не дава гласност на такива проблеми и реално се примирява с родната картинка и ситуация. Друго аз иначе не виждам. Ако можете дайте да се съгласуваме и да направим подписка/петиция за недоволство от родните пътища и да я занесем в Парламента да бъде разгледана да си търсим правата за продукта който получаваме от държавата и се пилеят пари за евтини магистрали които не издържат даже 2 години. Визирам колегата със наблюденията му между Стара Загора и Карнобат.. Имаме това право. И тези които карат стари коли и тези с новите всички да се включим. Сигурен съм , че ако го направим ще се разчуе и други ще се включат от други Форуми Ауди Мерцедес знам ли още какви има. Всички сме потърпевши. Всичките и сме еднакви пред закона и трябва да се ползваме със равни права от благата на държавата не само по еднакъв начин да си трошим колите и да се чудим как да ги поддържаме. Ние Милиардери да сме ще фалираме само коли да оправяме. Скоро МТЛБ-та ще трябва да си купуваме излезли от въоръжение само и само да караме по родните дупки. То пътища не останаха. Нито в София нито Пловдив нито в Бургас или във Варна или Русе. Навсякъде е скръб. Дайте да подемем една инициатива като много други такива които са били подемани във този Форум и винаги ще се подемат. Нека направим прецедент. Докога ще търпим и ще се примиряваме някакви работници от Пътното да ни казват че винетката трябвало да стане 500 лева ? На какво прилича това? С моите Почитания и Респект към всички и пожелания за приятен уикенд.
Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk


И 150лв да я направят винетката от утре, това няма да спре редовно претоварваните камиони по родните пътища, където му *бават мамата. Това няма да спре Трейс и ГБС винаги да печелят търговете. Нито ще спре мангалите да крадат и един качествен ремонт да не направят. По-скоро ще стане, така че и 150лв винетка ще е малко и ще трябва пак да е повече. В държава, където проблема в дъното на нещата винаги е корупцията, слабия контрол и шуробаджанащината, като наливаш повече пари, те пак ще свършат, щото на дъното стомната е спукана. Тук има явен проблем, щом една държава не може да стопанисва и поддържа автомагистрали, и хора умират заради това, единственото решение според мен е магистралите на концесия към външен инвеститор и тогава тол такса.


Точно това имам предвид аз колега Boost. :) въпросът е кой да контролира този и подобни на този въпрос. Заради тези дупки се трошат джанти окачване един приятел се обърна по таван със скорост 60 км/час и сега е категоризиран инвалид след катастрофата. Никой досега не е осъдил Държавата и защо не мога да разбера. В цял свят това е масов практика при такива нарушения и проблеми при нас даже Прецедент няма още. Незнам какво се чака още. Не може ли посредством адвокат и концепция да се защитят гражданите от такива проблеми? Да се създаде Контрол от Гражданите над Правителството да се търси отговорност?


Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 12.03.2014
Местоположение: Dü-Flan
Пол: Мъж
Кара: S63TUB44

Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20

Мнение от jorsenbmw » 10 Апр 2015, 16:34

Защото ако държавата се заеме сериозно да си върши функциите,ще трябва да се разправи и със всички дребни душици първо.Нерегистрирани данъчно коли,тарикатлъци с ГТП,насадени двигатели без минат техконтрол,паркирания къде ли не,''инициатива тъмни стъкла'',пърдящи гърнета ''ремус'',махнати катове и ДПФ-и без замяна с нови.....някой да довърши списъка...
Така че,от цирикане файда няма.
Който е гъвкав и оправен /демек жаргонно тарикат и окомуш/ и си съди държавата и не мрънка по форуми....
Към момента държавата е отпуснала гювеч на всички дребни душици,така и те се чустват ''играчи'' в този живот.По-добре не търсете функциите на държавата,че ще ви се стъжни,поколенията докато си променят мирогледа и начина на евтино мислене,така ще е.Ако от утре държавата в лицето на институциите си застане както трябва в ръководно-контролната си роля...масово няма да оцелеете и един парламентарен мандат и куцо,кьораво и сакато ще иска да се връща старата слободия и анархия.
Стойте си на Д-тата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 2015

Мнение от VIKING_WARRIOR » 10 Апр 2015, 16:56

jorsenbmw написа:Защото ако държавата се заеме сериозно да си върши функциите,ще трябва да се разправи и със всички дребни душици първо.Нерегистрирани данъчно коли,тарикатлъци с ГТП,насадени двигатели без минат техконтрол,паркирания къде ли не,''инициатива тъмни стъкла'',пърдящи гърнета ''ремус'',махнати катове и ДПФ-и без замяна с нови.....някой да довърши списъка...
Така че,от цирикане файда няма.
Който е гъвкав и оправен /демек жаргонно тарикат и окомуш/ и си съди държавата и не мрънка по форуми....
Към момента държавата е отпуснала гювеч на всички дребни душици,така и те се чустват ''играчи'' в този живот.По-добре не търсете функциите на държавата,че ще ви се стъжни,поколенията докато си променят мирогледа и начина на евтино мислене,така ще е.Ако от утре държавата в лицето на институциите си застане както трябва в ръководно-контролната си роля...масово няма да оцелеете и един парламентарен мандат и куцо,кьораво и сакато ще иска да се връща старата слободия и анархия.
Стойте си на Д-тата.


Ами това е вечното Примирение със Живота. Типична нашенска черта която не ни е донесла нищо хубаво през вековете назад. ;( Без поемане на премерен риск и действие не се постига нижният ефект и просперитет. Няма да ангажирам никой със мнение.


Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Последна промяна VIKING_WARRIOR на 11 Апр 2015, 0:53, променена общо 2 пъти
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20

Мнение от super_mario » 10 Апр 2015, 18:21

b00st написа:
VIKING_WARRIOR написа:
JOTTO_DEL написа:Ще ви дам един пример с пътя Михалково-Девин, където беше построена язовирната стена Цанков камък. Отсечката е малко над 10км. планински път, но вече за 5 години експлоатация няма нито една пукнатина камо ли дупка. Спокойно си се кара с 90-100км./ч. Разбира се тук е тънкоста, че този път се изгради от Австрийска фирма и цената излезна двойна, но този път не виждам как ще мръдне поне още 5-10 години. Тракия между Стара Загора и Карнобат вече се пука, че и дупки се мяркат, а има няма 2-3 години експлоатация. Докато сме на тоя хал да се гледа най-ефтината оферта ще са така нещата през 2-3 години да кърпиме "новите" магистрали, а реално ако се плати двойно в началото и се направи като в Западна Европа няма да мръдне поне 10години. ;)


Какви 90 км ограничение. Това е гавра. Аз на този участък Пазарджик Пловдив карам със 50 км/час и това ми се вижда много. Смешни са това 90 км/час, пък който кара със повече просто си троши умишлено автомобила.
Аз сигурно ставам банален и досаден на всички Ви Уважаеми Дами и Господа , но просто трябва да се осъзнае, че са нужни финанси отнякъде които да са насочени единствено и само поддръжка Магистрали примерно. Това че веднъж са дадени пари от Еврофондовете е много добро но просто после пак трябват финанси за поддръжка било субсидии било дотации. Все едно като си купиш кола не се лимитирал само със сумата по покупката ами съответно идват разноски за подръжка съобразно амортизацията нали? Това че са окрадени парите е проблем на народа и правителството което управлява народа който пък се подчинява и не дава гласност на такива проблеми и реално се примирява с родната картинка и ситуация. Друго аз иначе не виждам. Ако можете дайте да се съгласуваме и да направим подписка/петиция за недоволство от родните пътища и да я занесем в Парламента да бъде разгледана да си търсим правата за продукта който получаваме от държавата и се пилеят пари за евтини магистрали които не издържат даже 2 години. Визирам колегата със наблюденията му между Стара Загора и Карнобат.. Имаме това право. И тези които карат стари коли и тези с новите всички да се включим. Сигурен съм , че ако го направим ще се разчуе и други ще се включат от други Форуми Ауди Мерцедес знам ли още какви има. Всички сме потърпевши. Всичките и сме еднакви пред закона и трябва да се ползваме със равни права от благата на държавата не само по еднакъв начин да си трошим колите и да се чудим как да ги поддържаме. Ние Милиардери да сме ще фалираме само коли да оправяме. Скоро МТЛБ-та ще трябва да си купуваме излезли от въоръжение само и само да караме по родните дупки. То пътища не останаха. Нито в София нито Пловдив нито в Бургас или във Варна или Русе. Навсякъде е скръб. Дайте да подемем една инициатива като много други такива които са били подемани във този Форум и винаги ще се подемат. Нека направим прецедент. Докога ще търпим и ще се примиряваме някакви работници от Пътното да ни казват че винетката трябвало да стане 500 лева ? На какво прилича това? С моите Почитания и Респект към всички и пожелания за приятен уикенд.
Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk


И 150лв да я направят винетката от утре, това няма да спре редовно претоварваните камиони по родните пътища, където му *бават мамата. Това няма да спре Трейс и ГБС винаги да печелят търговете. Нито ще спре мангалите да крадат и един качествен ремонт да не направят. По-скоро ще стане, така че и 150лв винетка ще е малко и ще трябва пак да е повече. В държава, където проблема в дъното на нещата винаги е корупцията, слабия контрол и шуробаджанащината, като наливаш повече пари, те пак ще свършат, щото на дъното стомната е спукана. Тук има явен проблем, щом една държава не може да стопанисва и поддържа автомагистрали, и хора умират заради това, единственото решение според мен е магистралите на концесия към външен инвеститор и тогава тол такса.

Само да вметна,че Трейс в момента ремонтира бул.Витошка :mhihi:
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Италия
Пол: Мъж
Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
Мечтае да кара: новата М X5 ...
Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....

Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20

Мнение от vlado6669 » 11 Апр 2015, 8:23

:OT:
Само да вметна,че Трейс в момента ремонтира бул.Витошка :mhihi:

:D Нали е само пешеходна, трябва да издържи "страхотното" им качество поне 2-3 години, после нов търг и нови приходи, че живота поскъпва...... :mhihi: :dunno:


Аватар
Мнения: 2738
Регистриран на: 13.06.2004
Пол: Мъж
Кара: много бавно бенве
Мечтае да кара: Порше
Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!

Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20

Мнение от Bogat-Beden » 11 Апр 2015, 13:29

jorsenbmw написа:Защото ако държавата се заеме сериозно да си върши функциите,ще трябва да се разправи и със всички дребни душици първо.Нерегистрирани данъчно коли,тарикатлъци с ГТП,насадени двигатели без минат техконтрол,паркирания къде ли не,''инициатива тъмни стъкла'',пърдящи гърнета ''ремус'',махнати катове и ДПФ-и без замяна с нови.....някой да довърши списъка...
Така че,от цирикане файда няма.
Който е гъвкав и оправен /демек жаргонно тарикат и окомуш/ и си съди държавата и не мрънка по форуми....
Към момента държавата е отпуснала гювеч на всички дребни душици,така и те се чустват ''играчи'' в този живот.По-добре не търсете функциите на държавата,че ще ви се стъжни,поколенията докато си променят мирогледа и начина на евтино мислене,така ще е.Ако от утре държавата в лицето на институциите си застане както трябва в ръководно-контролната си роля...масово няма да оцелеете и един парламентарен мандат и куцо,кьораво и сакато ще иска да се връща старата слободия и анархия.
Стойте си на Д-тата.
Защо с лошо колега?
И без менторски тон и злобни квалификации можеш да предадеш послание ,особено тук дори ще е по-оценено ;)
И не,не си прав,на нас редовите граждани няма да ни се стъжни толкова,колкото бихме си взели глътка въздух.
Ако държавата се събуди,да имаме ниска корупция,престъпността до ниво бели якички да е смазана,здравеопазването наистина безплатно и качествено,пътища слънце,стандарта на живот от само себе си ще се покачи бързо и рязко. Кой не би си купил по-нова кола ,на която няма нужда да и се махат ДПФ,катализатори,да си минава истински ГТП безпроблемно ,да можеш да си купуваш всеки сезон два нови гуми без да ги изгладуваш,кой не би го правил с кеф?
А нека и прогресивен данък със 98 процента събираемост да има-виждаме ли,че не само даваме,но и вземаме-какво по-хубаво? :dunno:
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20

Мнение от super_mario » 11 Апр 2015, 20:20

vlado6669 написа::OT:
Само да вметна,че Трейс в момента ремонтира бул.Витошка :mhihi:

:D Нали е само пешеходна, трябва да издържи "страхотното" им качество поне 2-3 години, после нов търг и нови приходи, че живота поскъпва...... :mhihi: :dunno:

Абе пешеходна ама пешеходците ако се спъват значи не е качествено;)
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20

Мнение от Е.Димитров » 12 Апр 2015, 12:04

Тук в България, всичко е с някаква далавера, правят се некачествено пътищата, за да може да се взимат всяка година пари за ремонта, вчера минавам по магистралата и гледам мантинелата, ми тя вече черна, не прилича на нищо, светоотразителите по нея почти ги няма, а там където ги има и те черни почернели и никаква работа не вършат, което означава че още като са направени тези неща, са направени некачествено и съответно пак да се правят.
Та си мисля че цената която се плаща за винетки и право пропорционално на лошото качество на пътя който се прави.
Та ако ще винетките да станат 500 лева за лек автомобил, пътищата ще бъдат със още по-лошо качество, защото ще трябва да се усвояват повече пари за по-кратко време.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 26.05.2004
Местоположение: Sofia

Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20

Мнение от jorko » 12 Апр 2015, 19:31

Темата малко се разми, така че ще добавя следното: преди няколко години ремонтираха Цариградско шосе в София в участъка в близост до Орлов мост... след ремонта стана на вълни, по медийте се говореше за неустойки и непълно плащане към изпълнителите, но все пак пътя си остана така... така че независимо как е изпълнен даден проект, последващия контрол очевидно не предвижда генерални поправки и така пътищата си остават в незадоволително състояние...
Изображение Изображение
Tsunami 300+ Drag Team
Tsunami 75+ Drag Team

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20

Мнение от Leon » 13 Апр 2015, 8:17

"Тодор Каблешков" я ремонтираха основно преди половин година и месец по-късно стана на ситни бабуни, сега след зимата вече друса здраво...
Never mistake motion for action...

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20

Мнение от b00st » 13 Апр 2015, 15:53

jorko написа:Темата малко се разми, така че ще добавя следното: преди няколко години ремонтираха Цариградско шосе в София в участъка в близост до Орлов мост... след ремонта стана на вълни, по медийте се говореше за неустойки и непълно плащане към изпълнителите, но все пак пътя си остана така... така че независимо как е изпълнен даден проект, последващия контрол очевидно не предвижда генерални поправки и така пътищата си остават в незадоволително състояние...

То и да дойдат да го правят от фирмата изпълнител просто ще замажат работите колкото да изкара 1 сезон и пак ще е на същото дередже. И толкова по въпроса с гаранцията. Не се ли направи като хората от нулата, няма ефект с повърхностни ремонти. А тука с нискобюджетното ни строителство цялата ни работа е такава.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20

Мнение от BiTurbo » 14 Апр 2015, 9:06

b00st написа:
jorko написа:Темата малко се разми, така че ще добавя следното: преди няколко години ремонтираха Цариградско шосе в София в участъка в близост до Орлов мост... след ремонта стана на вълни, по медийте се говореше за неустойки и непълно плащане към изпълнителите, но все пак пътя си остана така... така че независимо как е изпълнен даден проект, последващия контрол очевидно не предвижда генерални поправки и така пътищата си остават в незадоволително състояние...

То и да дойдат да го правят от фирмата изпълнител просто ще замажат работите колкото да изкара 1 сезон и пак ще е на същото дередже. И толкова по въпроса с гаранцията. Не се ли направи като хората от нулата, няма ефект с повърхностни ремонти. А тука с нискобюджетното ни строителство цялата ни работа е такава.


То от години ситуацията е тази. Всяка пролет магистралата се закърпва защото след зимата е станала на решето и така се кара сезон за сезон. На никое правителство не му се хваща да я прави от нулата, защото първо не е ясно дали ще се завърши по тяхно време, второ вероятно няма пари защото са ги краднали и трето пари за крадене има в изграждането на нови пътища не в ремонтирането, което сами си го финансираме (не от евро фондове)........ и те така.

Та сега вероятно ще е същото, ще наплескат разни кръпки отгоре и догодина ще е 60 ограничението вече......
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 27.10.2002
Местоположение: Lonsdale Sofia
Пол: Мъж
Кара: Ееее шейсе
Мечтае да кара: кънки

Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20

Мнение от E34 » 16 Апр 2015, 20:21

Аз па точно в този участък карам най-бързо, за да не се мотам много по тия дупки :mrgreen: Обаче забелязвам чичките некой им написал 90 ограничение и теа се мотат у крайна лева със 100....алоооуууууу :kuku: айде у лево кошницата, че летим беееееее !
" Акулата е най-добрия учител по плуване " - Тихоокеанска мъдрост

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 911

Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20

Мнение от TNT » 16 Апр 2015, 20:24

А камерата на ОМВ посока Пловдив-София... сега на колко снима?
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook