Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричките?
Модератор: Общи модератори
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Mini написа:Аз затова сипвам Shell V-power, защото в него няма етанол.
В Канада може и да няма, но в щатите и Бг има.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
На Costco и CT 91 октана в Канада също няма етанол. В Щатите имат някакъв закон, който ги задължава да добавят.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит




































































































































































































































Пичове, какво ви стана? Боли ме уя за горивата на краварите




Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- peshehodetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
acho.rs написа:
Ако гледаш 540и с Б58 няма какво да го мислиш - при проверена история, вероятността да се разпадне е малка.
Само че много малка част от клиентите ги интересува историята - купуват се морги ама НА джантиПосле се започва - олеле, малеле. За 530д/540и извън серийните екстри (един вагон) имаше само 1+1 задължителни неща - адаптив +дайнамик драйв. Тези системи коренно подобряват колата. Без тях разликата е огромна.
Тези две неща освен по ВИН има ли друг начин да се разбере дали колата ги има, особено когато става въпрос за оглед и тест драйв.
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
peshehodetz написа:acho.rs написа:
Ако гледаш 540и с Б58 няма какво да го мислиш - при проверена история, вероятността да се разпадне е малка.
Само че много малка част от клиентите ги интересува историята - купуват се морги ама НА джантиПосле се започва - олеле, малеле. За 530д/540и извън серийните екстри (един вагон) имаше само 1+1 задължителни неща - адаптив +дайнамик драйв. Тези системи коренно подобряват колата. Без тях разликата е огромна.
Тези две неща освен по ВИН има ли друг начин да се разбере дали колата ги има, особено когато става въпрос за оглед и тест драйв.
E нали имаш бутони и режими + че с една диагностика би трябвало да излязат активните модули.
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
DLVasilev написа:Я помежду другото да питам това устройство с клапана на водния радиатор фабрично ли е според вас?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=iyp9kz
Да, това са жалузи на вакуум, като стопли и тогава отварят, зимата е голям рахат, загрява доста бръзичко и иде парното. Аз дори мислех, че няма Е34 без тях, пък ти питаш дали са фабрично



bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
madafaka_donkele написа:peshehodetz написа:acho.rs написа:
Ако гледаш 540и с Б58 няма какво да го мислиш - при проверена история, вероятността да се разпадне е малка.
Само че много малка част от клиентите ги интересува историята - купуват се морги ама НА джантиПосле се започва - олеле, малеле. За 530д/540и извън серийните екстри (един вагон) имаше само 1+1 задължителни неща - адаптив +дайнамик драйв. Тези системи коренно подобряват колата. Без тях разликата е огромна.
Тези две неща освен по ВИН има ли друг начин да се разбере дали колата ги има, особено когато става въпрос за оглед и тест драйв.
E нали имаш бутони и режими + че с една диагностика би трябвало да излязат активните модули.
Не е баш така - на G30 имаш бутон "адаптив" но на Ф10 няма. Ако не си карал колата, при градско шофиране е трудно да се хване, освен ако няма павета и веднага след това възможност за агресивно шофиране.
Почти всички продавачи водят регулируемите амортисьори "адаптивно окачване" но разликата е голяма. Ако има софтуер за тест при пробмото шофиране, дайнамика може да се хване на един много забавен тест, на който колата става Пимп Май Райд като в "Still DRE"
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Не.
И двете нямат нищо общо с това на gif-чето.
Dynamic drive е на мястото на задната стабилизираща щанга и помага колата да не се накланя в завой.
Adaptive поне при по-старите беше електромеханични амортисьори за седаните
На колите с adaptive drive преди имаше букса на ботуша на амортисьора.
Ако не знаете какво са, по-добре си проверете по VIN. Става за 2 секунди
Tестът на dymanic е различен от това на gif-a. Колата се накланя наляво и надясно.
Представи си, все едно я натискаш от единия край, след това от другия. В завой dynamic drive прави обратното

Dynamic drive е на мястото на задната стабилизираща щанга и помага колата да не се накланя в завой.
Adaptive поне при по-старите беше електромеханични амортисьори за седаните

На колите с adaptive drive преди имаше букса на ботуша на амортисьора.
Ако не знаете какво са, по-добре си проверете по VIN. Става за 2 секунди

Tестът на dymanic е различен от това на gif-a. Колата се накланя наляво и надясно.
Представи си, все едно я натискаш от единия край, след това от другия. В завой dynamic drive прави обратното

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 515
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M54B22
B48B20
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
zAcK написа:Dynamic drive е на мястото на задната стабилизираща щанга и помага колата да не се накланя в завой.
И двете щанги са хидравлични

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
След две-три години масово ще се предлага подмяна на традиционния двигател с вътрешно горене с електрически на по-стари коли. Днес по Дискавъри даваха една фирма която предлага такива модули за WW и Порше. Изхвърлят двигателя с вътрешно горене и на негово място слагат модул в който е ел. двигателя + всички модули за управление.
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Vlado_L написа:След две-три години масово ще се предлага подмяна на традиционния двигател с вътрешно горене с електрически на по-стари коли
това посмъртно няма как да стане в някакви количества за които си струва да се говори... като ги знам колко са различни като замисъл/ дизайн и реализация- масово просто няма да се случи.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
alx написа:Vlado_L написа:След две-три години масово ще се предлага подмяна на традиционния двигател с вътрешно горене с електрически на по-стари коли
това посмъртно няма как да стане в някакви количества за които си струва да се говори... като ги знам колко са различни като замисъл/ дизайн и реализация- масово просто няма да се случи.
Може за "по-стари, но не по-стари от...". Тук е лесно. Един (рядко два) двигател, едно купе, и това навсякъде е еднакво. Защо да не изкарат допълнителни пари?
p.s. Аз на Коско не сипвам. Никой друг до сега не е успял да ми вкара 65л в 57л резервоар. И това при условие, че си отидох на ход и светеща резерва.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Останаха ли надежни двигатели, или ще чакаме електричкит
Забравяш батерията, която не само, че трябва да е обезопасена надеждно, но и няма как да fit-не практично във всяко едно купе предвид специфичен форм фактор, да речем. Полагането и обезопасяването на силовата част също е предизвикателство. Да, може би, би станало за някакви колички с по 100 ел. коня и 100км пробег, но хич няма да е масово, функционално и конкурентно на това, което предлага съвремието.Vlado_L написа:След две-три години масово ще се предлага подмяна на традиционния двигател с вътрешно горене с електрически на по-стари коли. Днес по Дискавъри даваха една фирма която предлага такива модули за WW и Порше. Изхвърлят двигателя с вътрешно горене и на негово място слагат модул в който е ел. двигателя + всички модули за управление.
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани