България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ма идиоти ве човек ,ся некъв спре на улицата баш срещу входа за автомобили
нема такива дебили .Некъв с болтове излезе да пуши и му се развика да махне колата.

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Тоя със служебна кола. Любимите ми бели, бързи коли с пилоти от мъжки и женски род. Допуснах, че е ровел в тел(нали аз съм топ преценяч е тази област
) и тъкмо викам това на Асен Йорданов май излиза.
Кроки, ако аз си направя канал и снимам ще събера доста гледания.



Кроки, ако аз си направя канал и снимам ще събера доста гледания.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Petrolhead
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 2.11.2009
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Kroki написа:Това се случи с жена ми преди няколко седмици..
https://www.youtube.com/watch?v=le8M5UJ ... G_Realnost
Честно, замислям се за танк вече... доообре, че бяхме с комбито и малчуганите нищо не разбраха
изгледах ти всичките клипчета.
нямам идея от къде имаш самочувствието за адекватен водач, в половината клипчета правиш ебаси нарушенията.
не можеш да караш на магистрала, не можеш да караш в кръгово, препоръчвам да минеш някакви опреснитени курсове.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Е то за такива заключения трябваше клипче с минута и секунда и пояснения за нарушенията му щом е е целия форум, иначе стоят като...празни думи. Биваше на лично щом е без доказателствена част.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Хаха нарушава и е прав, когато другите нарушават са лоши..
Седи в ляво дори с под макс скорост, ама защо ли го изпреварват от дясно?
За кръговото да не отварям дума, там е ясно, че 95% не знаят правилата, но се ежат.
Седи в ляво дори с под макс скорост, ама защо ли го изпреварват от дясно?
За кръговото да не отварям дума, там е ясно, че 95% не знаят правилата, но се ежат.
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4227
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Точно за кръговото съм 100% прав. Влизам си от правилната лента, седя си в правилната лента и излизам от нея.
За магистралата - седа в ляво с под максималната скорост, защото този пред мен се движи със 120 и преди да го минавам отдясно съм се постарал да разбере, че съм зад него. А на другата ситуация с миникупъра, го видях, че е много засилен и тръгва да ме минава дирекно отдясно - ЕСТЕСТВЕНО, ЧЕ НЯМА ДА СЕ ПРИБЕРА.
Айде давай, чакам да ме поучиш.

За магистралата - седа в ляво с под максималната скорост, защото този пред мен се движи със 120 и преди да го минавам отдясно съм се постарал да разбере, че съм зад него. А на другата ситуация с миникупъра, го видях, че е много засилен и тръгва да ме минава дирекно отдясно - ЕСТЕСТВЕНО, ЧЕ НЯМА ДА СЕ ПРИБЕРА.

Айде давай, чакам да ме поучиш.

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Като цяло клиповете са пълни с някакви нормални нарушения
като изключим тоя с гоУфа.
Върна ме преди 20 години с Е36-цата когато за мен това беше нормално. 
Там с кръговото сме го дискутирали във форума мисля вече. То едно кръгово това...
А за Купъра, няма как да видим в огледалата назад, но съдейки по това как дойде и как продължи, според мен си е карал през цялото време така.
На всеки му се е случвало, караш вляво, но тоя пред теб поддържа скорост и не се мести, а ти държиш дистанция.
И винаги има някой държащ да се навре, в случая и тирове и т.н.
Дай нещо по-сериозно, примерно как си принуден да отбиеш вдясно защото някой лети срещу теб.
Редовно виждам такива, а сутринта с бялата Тойота ванче се оказа каква жена. 



Там с кръговото сме го дискутирали във форума мисля вече. То едно кръгово това...
А за Купъра, няма как да видим в огледалата назад, но съдейки по това как дойде и как продължи, според мен си е карал през цялото време така.


Дай нещо по-сериозно, примерно как си принуден да отбиеш вдясно защото някой лети срещу теб.


In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Аз никога не изпреварвам отдясно на магистрала. Чакам да минат 2-3 възможности, които да се прибере нормално и като не става с добро, става с лошо.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
То принципно големите бели стават с малки нарушения и количествено натрупване
.Вчера и днес у наше село две верижни катастрофи на централни булеварди с по три коли.Тва дистанция ,мигач при престрояване ,изчакване и поглед в огледалата преди преминаване от лента в лента ....Шум в ушите 


- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4227
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:Аз никога не изпреварвам отдясно на магистрала. Чакам да минат 2-3 възможности, които да се прибере нормално и като не става с добро, става с лошо.
И как е с лошото? Клипа е изрязан, не се вижда колко време съм седял зад него, не обичам да светкам къси дълги, но като не се мести няма какво да направиш, този зад мен седя също доста време и не ми е светкал, шото вижда, че онзи не оттебава и след някъде 2мин става очевидното.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Интересното е, че "всеки сам си прецЕня", ама често иска да убеди и останалите, че е прав! (не визирам никой)
Според мен, ако някой смята, че кара правилно, трябва да кара само по правилата и тогава може да каже това онова.
Ако не се кара по правилата, без значение какъв е случаят , то тогава въобще не може да спори дали е прав или не!
Иначе за клипа по магистралата, минаване от дясно никога не е по правилата!
Намаляш, прибираш се в лентата си и чакаш да се отвори.
Единствено само ако кара някой линейка, може да бърза.
А това на светофара на УГъЗъ (поне на времето там беше Управлението за Гражданска Защита, в "червена звезда" или "Дианабат"), преди хотел Вега , това платно за направо и на дясно ли е?
Че ми се видя за на право малко лентата на пътя отива в другата лента.
Според мен, ако някой смята, че кара правилно, трябва да кара само по правилата и тогава може да каже това онова.
Ако не се кара по правилата, без значение какъв е случаят , то тогава въобще не може да спори дали е прав или не!
Иначе за клипа по магистралата, минаване от дясно никога не е по правилата!
Намаляш, прибираш се в лентата си и чакаш да се отвори.
Единствено само ако кара някой линейка, може да бърза.
А това на светофара на УГъЗъ (поне на времето там беше Управлението за Гражданска Защита, в "червена звезда" или "Дианабат"), преди хотел Вега , това платно за направо и на дясно ли е?
Че ми се видя за на право малко лентата на пътя отива в другата лента.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Аз просто казвам аз какво правя. Присветването не е нарушение за разлика от изпреварването отдясно, при което има голям риск някакъв такъв неориентиран да те събере... "некултурно" е да, но като си селяндур от добро не разбираш...
п.с. Вижда се, че има стрелка за направо и нядясно. Мерцедеса е неориентиран, трябва да се премести в лява лента там. То това си е нормалното положение на 90% от кръстовищата.
п.с. Вижда се, че има стрелка за направо и нядясно. Мерцедеса е неориентиран, трябва да се премести в лява лента там. То това си е нормалното положение на 90% от кръстовищата.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
кое е сложното на: караш вдясно, даваш ляв мигач, изпреварваш и се прибираш



You said: "Time will change!" What if it changes you?
- St.Trinity
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 8.05.2017
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Kroki написа:Точно за кръговото съм 100% прав. Влизам си от правилната лента, седя си в правилната лента и излизам от нея.![]()
За кръговото не си прав, излизаш от грешната лента и човека с бялото Волво се опита да ти обясни, ама ти си знаеш твоето... Всеки случай не е приятно като те ударят и не си виновен, пожелавам ти бързо да възстановиш щетите и отново да стъпиш на пътя с комбито.
- Petrolhead
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 2.11.2009
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Kroki написа:Точно за кръговото съм 100% прав. Влизам си от правилната лента, седя си в правилната лента и излизам от нея.![]()
За магистралата - седа в ляво с под максималната скорост, защото този пред мен се движи със 120 и преди да го минавам отдясно съм се постарал да разбере, че съм зад него. А на другата ситуация с миникупъра, го видях, че е много засилен и тръгва да ме минава дирекно отдясно - ЕСТЕСТВЕНО, ЧЕ НЯМА ДА СЕ ПРИБЕРА.![]()
Айде давай, чакам да ме поучиш.
докато изпреварваш тролея, какъв мигач си пуснал?
когато излизаш от кръгово и дясната ти лента е свободна, чий го дириш в лявата? особенно като знаеш, че точно това кръгово е натоварено и всеки дебне къде да се шмугне. точно там трябва така да минеш, че всичко живо наоколо да знае какво си намислил.
за магистралата, това че ти е разрешено да караш с 140 не значи, че ти се гарантира, че ще караш с 140. ако трябва и с 50 ще караш ако се налага.
освен това лявата лента на магистрала, по българските закони, се ползва само и единствено за изпреварване, а не да се наредите 15 коли една след друга, защото в дясната има камиони.
караш си в дясно, виждаш камион, оглеждаш се, изпреварваш и се прибираш, нищо че след 100 метра има друг камион, когато го застигнеш пак така. това че всичката сган българска и гастербайтерска шпори само в лявата лента, не го прави законно. и моля без оправдания, че в дясно е неравен асфалта.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: TNT