България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Принципно е малко тъпо да "защитавам" модератор, който според мен ме банна ей така, за да покаже колко е стриктен контрола и да ми затвърди мнението, че след година-две ще си пишат 5 човека във форума, но какво щеше да стане, ако спре да се разправя със селяндура с волвото?
Всичките пъти, в които съм спирал, след това съм се замислял, ако оня срещу мен имаше една идея още по-малко мозък, докъде щяхме да стигнем и щеше ли да си струва? Подскзка - отговорът е не. В 99.9% от случаите глупакът, които приканва към саморазправа, живее доста неприятен живот - дали в работата го тормозят, дали вкъщи е чехльо, няма смисъл да се връзваме на подобни провокации, пичове.
П.П.: Е, не е много окей да предлагаме да обясним на същите селяндури, а после да си бием камшика, ама друга тема

Всичките пъти, в които съм спирал, след това съм се замислял, ако оня срещу мен имаше една идея още по-малко мозък, докъде щяхме да стигнем и щеше ли да си струва? Подскзка - отговорът е не. В 99.9% от случаите глупакът, които приканва към саморазправа, живее доста неприятен живот - дали в работата го тормозят, дали вкъщи е чехльо, няма смисъл да се връзваме на подобни провокации, пичове.
П.П.: Е, не е много окей да предлагаме да обясним на същите селяндури, а после да си бием камшика, ама друга тема


- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 428
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Почна да дава заето
....Хем виновен ,хем се ежи.....Тоа не подлежи на рекултивация ,тва като она кифла "Черен жиб с предимство " на един акъл са .Или не она по- умна кара жип
.Даже не мое осмисли кво му пиша бре .


- Petrolhead
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 2.11.2009
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Никога не си струват подобни конфликти. Затова никога не бих свалил прозореца и не бих предложил да слезем да се разберем, за разлика от кроки в случая. Но човек е добре да държи на думата си. В случая хем не е прав, хем предлага да се разберат на място, хем се омита, хем после качва клипче как дрисва, хем продължава да твърди че е прав.
Както казах детска работа
Както казах детска работа
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 428
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Не е детска .....
малко немъжка постъпка ,па га си ербап покажи топки дори и да те намлатят шси ближеш раните физически ,а не душевни терзания от сорта "Аз ПухЛьо ли съм " 


- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 805
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
И тази тема отива към ключ или поне затриване на последните няколко страници 

- Petrolhead
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 2.11.2009
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
То и целия форум е тръгнал натам, 5те човека пишещи, ще трябва да търсят нови предизвикателства.
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 428
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Дон Диего
Напротив ,е на Маверика научи как се ползва кръгово кръстовище ....след толко години зад волана
Ние тря бъдем за пример на по--млади водачи ,щото виж кво е заглавието на темата и прочети колко загинали има при ПТП последните 10 дена .
А модераторчето ще си изпие горчивата чаша до дъно ....на ситни ,малки глътки
Вика аз съм модератор ,следя за спазването на правилата .....ам тия на пътя ....е там не си анонимник ,жунглата не прощава
Напротив ,е на Маверика научи как се ползва кръгово кръстовище ....след толко години зад волана

Ние тря бъдем за пример на по--млади водачи ,щото виж кво е заглавието на темата и прочети колко загинали има при ПТП последните 10 дена .

А модераторчето ще си изпие горчивата чаша до дъно ....на ситни ,малки глътки

Вика аз съм модератор ,следя за спазването на правилата .....ам тия на пътя ....е там не си анонимник ,жунглата не прощава

Последна промяна Ивайло Димов на 08 Авг 2024, 19:07, променена общо 1 път
- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M54B22
B48B20
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Има какво да подобри в карането си колегата Кроки, няма нищо фрапиращо, но чак пък толкова хейт от хора със съмнителни умения на пътя ... На 4 км си излезе точно както трябва.
Тази година замалко да вкарат изрични правила за кръговите, но заради тъпунгерите в агенцията за безопасност на движението ги махнаха от проекта на закона. Дано се усетят, че има нужда, щото ще продължи всеки да си интерпретира както иска минаването през кръгово.
Тази година замалко да вкарат изрични правила за кръговите, но заради тъпунгерите в агенцията за безопасност на движението ги махнаха от проекта на закона. Дано се усетят, че има нужда, щото ще продължи всеки да си интерпретира както иска минаването през кръгово.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Много усложнихте нещата…
В кръгово се дава мигач само като се сменят ленти или излизаш.
Можеш да караш само в най- дясната лента ако искаш, но трябва да се съобразяваш с влизащите в кръговото- ти имаш предимство, но много хора които влизат в кръговото- не го осъзнават.
Ако няма да излизаш веднага даваш ляв мигач и влизаш по- навътре в кръговото. Тези отвътре имат предимство- общо взето който е по- навътре в кръговото има предимство.
Никога не се разправяш. Никога. И Абсолютно изключено е да слезеш за разправия. Няма смисъл- нищо няма да спечелиш щото не сме 93-97ма а шанса да попаднеш на невзрачно изглеждащ въоръжен винаги го има.
И така.
В кръгово се дава мигач само като се сменят ленти или излизаш.
Можеш да караш само в най- дясната лента ако искаш, но трябва да се съобразяваш с влизащите в кръговото- ти имаш предимство, но много хора които влизат в кръговото- не го осъзнават.
Ако няма да излизаш веднага даваш ляв мигач и влизаш по- навътре в кръговото. Тези отвътре имат предимство- общо взето който е по- навътре в кръговото има предимство.
Никога не се разправяш. Никога. И Абсолютно изключено е да слезеш за разправия. Няма смисъл- нищо няма да спечелиш щото не сме 93-97ма а шанса да попаднеш на невзрачно изглеждащ въоръжен винаги го има.
И така.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Сложни са си тия кръгови в БГ, на мен ми изглежда, че трябва да имаш опит от ф1 квалификации за да ги вземаш правилно. Добре че не ми се налага да карам там, ще ме отнесат като куцо пиле домат
и всеки готов да се кара и бие

enigma
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ивайло Димов написа:
Напротив ,е на Маверика научи как се ползва кръгово кръстовище ....след толко години зад волана![]()
Чакай сега, аз къде казах нещо грешно за кръговото? Ще дойда до Томбул джамия и ще видиш ти тогава.

Само питах как така не се дава ляв мигач в кръговото без да знам, че той е имал предвид когато НЕ сменяш лента. След като ми каза му отвърнах, че съм го разбрал.
Ако аз бакшишът не мога да ви кажа как се движи в кръгово, тая държава е загубена.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
enigma написа:Сложни са си тия кръгови в БГ, на мен ми изглежда, че трябва да имаш опит от ф1 квалификации за да ги вземаш правилно. Добре че не ми се налага да карам там, ще ме отнесат като куцо пиле домати всеки готов да се кара и бие
забравяш нещо много важно...
за българина да знае как се преминава през кръгово правилно е равносилно на докторска научна степен
цял живот гордост



п.с. виж , че тука от 15 човека, 15 го минават по различен начин и всички са правилни


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
vicho написа:...п.с. виж , че тука от 15 човека, 15 го минават по различен начин и всички са правилни![]()
...поне се надявам всички да го въртим в една посока, налии???...

Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
dhtj написа:vicho написа:...п.с. виж , че тука от 15 човека, 15 го минават по различен начин и всички са правилни![]()
...поне се надявам всички да го въртим в една посока, налии???...
В Америка съм виждал някой да влезе в кръговото в другата посока за да направи ляв завой, явно концепцията не му беше ясна

enigma
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 428
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Маверик ,е па заповядай у наше село има 3-4 кръстовища дялани у мозъка на некой извратен андропаузеняк
.Че те черпа наливен сладолед ,ма що до Томбул Джамия бре ....да не си решил да сменяш вероизповеданието и партийната книжка
..
Ся малко по-сериозно ,та колегите дето твърдят че не се дава ляв мигач при навлизане в кръгово...знаят ли кво е значението на пътен знак Б1 ,и кво се прави кога се подмине за да се включиш в път с предимство?Ако сте на обикновено кръстовище пак ли нема дадете лев мигач
при положение ,че се отклонявате ?
А това ,че мое се местиш кът пръдлив от лента в лента е при много редки организации на кръгови кръстовища,За тва преди кръгово има знаци ,маркировка указващи коя лента на къде води
Всякакви интерпретации на Правилника водят до теми с подобни заглавия .


Ся малко по-сериозно ,та колегите дето твърдят че не се дава ляв мигач при навлизане в кръгово...знаят ли кво е значението на пътен знак Б1 ,и кво се прави кога се подмине за да се включиш в път с предимство?Ако сте на обикновено кръстовище пак ли нема дадете лев мигач

А това ,че мое се местиш кът пръдлив от лента в лента е при много редки организации на кръгови кръстовища,За тва преди кръгово има знаци ,маркировка указващи коя лента на къде води

Всякакви интерпретации на Правилника водят до теми с подобни заглавия .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани