България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Тротинетката е най-отвратителното превозно средство, ако изобщо може да се нарече такова.
Никаква стабилност, никаква управляемост, никаква проходимост, абсолютно самоубийство е, изобщо не може да се мери с велосипед.
На второ място слагам скутерите - тези класическите подобия на мотори за жени с поли или за хора, които не умеят да работят със съединител.
И на трето място слагам джендър СУВ-тата

Никаква стабилност, никаква управляемост, никаква проходимост, абсолютно самоубийство е, изобщо не може да се мери с велосипед.
На второ място слагам скутерите - тези класическите подобия на мотори за жени с поли или за хора, които не умеят да работят със съединител.

И на трето място слагам джендър СУВ-тата

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Хм...забравяш АТВ-тата. Напоследък доста летят, бая народ се пречука и с тях.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
dhtj написа:На второ място слагам скутерите - тези класическите подобия на мотори за жени с поли или за хора, които не умеят да работят със съединител.![]()
Това пък защо ? Първо има големи скутери 400-600cc , които си вървят съвсем прилично извън града и 2-ро : за градски условия не виждам кое му е готиното да превключвам постоянно скорости.
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Електрическите колелета бият тротинетките по скорост , тука съм засичал няколко индивида на Takeaway с тия оранжевите дисаги с манджа и кольолото на ток - скороста която развиват е брутална . Единия вероятно дигна към 100 ускорявайки по бързо от сайбъртрък щото беше зад мен в трафика на бул Левски , както карам 70-80 задмина ме за секунди и се шмугна между колите напред ..И тротинети има дето се пънат ама те карат само направо без резки движения при тия скорости че явно не им понасят маневрите .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 715
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
немо написа:dhtj написа:На второ място слагам скутерите - тези класическите подобия на мотори за жени с поли или за хора, които не умеят да работят със съединител.![]()
Това пък защо ? Първо има големи скутери 400-600cc , които си вървят съвсем прилично извън града и 2-ро : за градски условия не виждам кое му е готиното да превключвам постоянно скорости.
dhtj отдавна го пере яко комплекса и си плямпа тия глупости насекъде. Общо взето ако не караш колата на Фред Флинстоун си п*дал и тва е

За тротинетките съм съгласен де, по-голяма простотия няма. Нито е удобно, нито е безопасно. Като видя възрастен човек с тротинетка (а те стават все повече) му се чудя на акъла. Ама тва мързела е голяма работа, даже да въртят педали ги мързи.
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
немо написа:dhtj написа:На второ място слагам скутерите - тези класическите подобия на мотори за жени с поли или за хора, които не умеят да работят със съединител.![]()
Това пък защо ? Първо има големи скутери 400-600cc , които си вървят съвсем прилично извън града и 2-ро : за градски условия не виждам кое му е готиното да превключвам постоянно скорости.
Защото на практика са същото като тротинетките. На английски мисля даже че scooter се ползва и за двете.
Малки гуми, неловка поза на седене... Както на колело имаш по-добър контрол над машината в сравнение с тротинетка, така и един мотоциклет е доста по-управляем от съответния скутер.
Jorixa написа:dhtj отдавна го пере яко комплекса и си плямпа тия глупости насекъде. Общо взето ако не караш колата на Фред Флинстоун си п*дал и тва е
Кви комплекси, просто карам мотори, пробвал съм и скутери и върху скутера се чувствам много несигурно... Не може да завива като мотор, не може да се накланя като мотор, не може да спира като мотор, не може да вози като мотор...
Миналата година едно приятелче с yamaha x-max ми обясняваше колко е удобно, колко лесно се кара, колко е практично... Тогава карах GS-а (bmw f650gs) и му казах да си ги разменим за едно кръгче. След карането слезе с променено мнение и каза буквално "тва скутера е пълен ташак".

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
И аз карам от доста години и също твърдя, че скутерчетата са доста по-нестабилни от нормален мотоциклет 

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ще рече човек че ще ходите на Нюрбургринг с тия скутери
Те са си направени за градско и за там са си перфектни. От 125 кубика нагоре е абсолютно безмислено да се купуват. Тротинетките е същата работа. Да ги ограничават там на 10-15км/час и да си щъкат навсякъде няма да пречат на никой. Ако развива над 20км да се кара с Б категория по шосето с каска задължително. Съответно с гражданска и така.

- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
seimo написа:Ще рече човек че ще ходите на Нюрбургринг с тия скутериТе са си направени за градско и за там са си перфектни. От 125 кубика нагоре е абсолютно безмислено да се купуват.

Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Цъкаш палци, обаче се напълни с всякакви индивиди с някакви огромни скутери, които по малките гуми, досадния звук и нелепата стойка можеш да ги познаеш, че са такива, плюс избиването на комплекси от тия, които ги карат. Идва пишльо засилил се със 100 с тая лагерница и ми бръмва край ухото в началото на града. Влиза вътре и почва да докарва инфаркт на птичките защото това има отвратително дразнещ звук. Минават като на рали и вече вика аз съм мотор. Ми не си бе, нито път им правя на тия, нито им цепя басма. Мястото на такива не е на пътя. Нито е стабилно, нито е конструирано да се движи бързо. За какъв чеп ти е огромен скутер? Тия малките бангии ги разбирам, гори им 1 на 100 бензин и още 3 пъти по толкова масло докато окъдява, навира се навсякъде, ама тия огромните скутери...хора, мотори няма ли за вас?
Тука пък едни лилави дошли у наше село и не им е направило впечатление, че все пак няма нито една паркирала кола на тоя булевард и си има две ленти за движение. Он обаче решил, че аварийните ще оправят нещата да спре върху пешеходната, изшиха го и попътен вятър към СО. После докато обърнат и други лилави с ОВ Мерцедес думнаха, доволен съм, работят си даже патрулите.
Тука пък едни лилави дошли у наше село и не им е направило впечатление, че все пак няма нито една паркирала кола на тоя булевард и си има две ленти за движение. Он обаче решил, че аварийните ще оправят нещата да спре върху пешеходната, изшиха го и попътен вятър към СО. После докато обърнат и други лилави с ОВ Мерцедес думнаха, доволен съм, работят си даже патрулите.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Top Gun Maverick написа:......
Айде прочети пак на кво съм цъкнал палец


Сега кой как си избива комплексите с кубатура , колкото една голяма ракия е друг въпрос.

Тез , дето ти вдигат аларма най-вероятно са 2 такта, на изчезване са, споко. Като повдигна въпроса за шума кефи ли те голям V-twin само с тръби между блоковете ? Или пък в 3-4 през нощта някой да реши , че му се кара пистарка на ограничител ?
Огромни скутери...? Ами има си за всеки влак пътници, и аз не разбирам SUV манията, не разбирам кому са нужни МПС-та като GLS , X7 или Q8 , не разбирам за кво ти е в БГ Тундра или RAM , еднополовият сех също не го разбирам , ама свят широк, хора всякакви. Важното е да не пречиш и да не вредиш на другите.
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: "бяла служебна баничарка"
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
немо написа: и аз не разбирам SUV манията, не разбирам кому са нужни МПС-та като GLS , X7 или Q8 , не разбирам за кво ти е в БГ Тундра или RAM
Много преценячи в България и евентуално ако те изшие някой би било по-добре да си в едно от изброените, а не Сузуки Суифт примерно....
"Работи, работи!"-казал Иван Вазов и легнал да спи
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Масово вече са такива клозети и файда няма, защото шанса да се уцелиш със суифт е минимален...
Така, че дерзайте да си вземете по-едрички, че да сте с по-голям шанс.

Така, че дерзайте да си вземете по-едрички, че да сте с по-голям шанс.
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 715
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
немо написа:не разбирам кому са нужни МПС-та като GLS , X7 или Q8 , не разбирам за кво ти е в БГ Тундра или RAMTop Gun Maverick написа:......
Е то като цяло концепцията на тия автомобили е малко странна. За тях по принцип таргет аудиенцията би трябвало да е млади семейства с 2+ деца на които им трябва 7 местен безопасен джип, ама в реалноста ги карат масово или 25 годишни мутрафони или 60 годишни чичаци дето деиствително не им трябва такъв огромен джип. Поради простата причина че много малко млади семейства с 2+ деца могат да си позволят кола за 200 бона

- nickstorm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: "бяла служебна баничарка"
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Странно, по немачко семействата с повече деца карат автомобили от класа на ФВ Шаран, Мултиван и Виано....
"Работи, работи!"-казал Иван Вазов и легнал да спи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани