България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
И да не е компрометирана не е проектирана да спира коли движещи се с 200 км/ч.
А какво стана с разследването за катастрофата с Киро Харварда? Потули се всичко.
А какво стана с разследването за катастрофата с Киро Харварда? Потули се всичко.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Трябва, но нашите са добре усвоени.Kroki написа:Аве тия мантинели не би ли трябвало да предоотвратят това?
На АМ Тракия покрай Пловдив имаше катастрофи с тирове заради дупка. Единия мина в насрещното и стана мазало. Смениха мантинелата, но не оправих дупката. Следващата седмица друг ТИР бе спрян от новата мантинела.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:И да не е компрометирана не е проектирана да спира коли движещи се с 200 км/ч.
А какво стана с разследването за катастрофата с Киро Харварда? Потули се всичко.
То беше ясно че ще се потули, там ще изкочат толкова зайци, че .....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:И да не е компрометирана не е проектирана да спира коли движещи се с 200 км/ч.
А какво стана с разследването за катастрофата с Киро Харварда? Потули се всичко.
Какво очакваш да разкрият. Киро е давал зор на шофьора да бръмчи с 200. С мъжеството си или с пищов си. Колко такива катастрофи имаше преди, даже с хеликоптер ги возеха другарите до болницата.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Вчера на пътувах от София към Пловдив около 16 часа. В обратната посока , на прави участъци без никаква мъгла, вода и лунни затъмнения на различни участъци имаше поне 6 катастрофи последвани от огромни километрични опашки!
И тъкмо свършиха катастрофите и гледаш как към тапата летят някакви олигофрени и постоянно присветкат да им се дава път, явно разбрали, че таковат жените им.
Дори в моята посока, карам точно със 140 и почти съм изравнен с автомобил, който отминавам и в далечината някакъв ми светка да му давам път.
Значи, пълни комплексари и олигофрени.
Само да кажа, че почти всички катастрофи бяха с беемвета и някой друг мерцедес.
Явно вчерашният ден беше с някакви по-специални изригвания , защото по-късно на паркинга на кауфланд се бяха събрали хора, убеден съм, че е имало такива от форума, дето на самият паркинг си "разплитаха" гумите.
Шум, пушеци, гърмят ауспусите , а паркинга пълен с хора, дето са отишли на пазар и тн.
Обаче имаше и типове тип "ганста".
Качулка на главата и кофти поглед, влиза в колата и кара с нахлупена качулка, все едно вътре няма нито парно и е минус 30
И тъкмо свършиха катастрофите и гледаш как към тапата летят някакви олигофрени и постоянно присветкат да им се дава път, явно разбрали, че таковат жените им.
Дори в моята посока, карам точно със 140 и почти съм изравнен с автомобил, който отминавам и в далечината някакъв ми светка да му давам път.
Значи, пълни комплексари и олигофрени.
Само да кажа, че почти всички катастрофи бяха с беемвета и някой друг мерцедес.
Явно вчерашният ден беше с някакви по-специални изригвания , защото по-късно на паркинга на кауфланд се бяха събрали хора, убеден съм, че е имало такива от форума, дето на самият паркинг си "разплитаха" гумите.
Шум, пушеци, гърмят ауспусите , а паркинга пълен с хора, дето са отишли на пазар и тн.
Обаче имаше и типове тип "ганста".
Качулка на главата и кофти поглед, влиза в колата и кара с нахлупена качулка, все едно вътре няма нито парно и е минус 30

- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Гледам се разразява някаква нова фейсбук битка и реших да питам и тук, все пак тук всички знаят лентите и посоките
Въпроса от майстор-шофьора е следния

Жокер - тая лилава лента "я няма", няма дясна секция там, никой не идва от "лилавата посока", когато тръгват синия и зеления
Т.е. двамата играча, червената и жълтата точка, трябва да си намерят място в 3-те ленти.

Въпроса от майстор-шофьора е следния
Моля обяснете ми защо автомобила от платното със жълтата точка трябва да се престрои в лентата с лилав цвят, а автомобила с червената точка трябва да се престрои в лентата със син цвят?( Както ми твърдеше убедено един господин преди малко )
На това кръстовище всеки ден има спорове кой къде трябва да се престроява като прави ляв завой от бул.Андрей Ляпчев в посока Цариградско шосе. ?
Надявам се да се разбира картинката от това което съм нарисувал на телефона .

Жокер - тая лилава лента "я няма", няма дясна секция там, никой не идва от "лилавата посока", когато тръгват синия и зеления


- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Всеки трябва да си кара в платното!
Излизаш от второ и караш във второ, излизаш от първо и продължаваш от първо.
Все едно караш на завой и някъде да ти махнат лентата и 200 метра пак да има лента и да се чудиш, в коя лента да продължиш!
Излизаш от второ и караш във второ, излизаш от първо и продължаваш от първо.
Все едно караш на завой и някъде да ти махнат лентата и 200 метра пак да има лента и да се чудиш, в коя лента да продължиш!
- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M54B22
B48B20
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Има го в листовките, не 100% същата ситуация, но принципа е ясен :
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1671
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Точно същия въпрос зададох и аз малко по-напред в темата... Лелята (от жълта точка) си зави в зелена лента и след 20м рязко се престрои в лилава, че трябваше да завива веднага в дясно
.. Малоумниците по пътя нямат край!


Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Нека първо се разберат какво е лента и какво е платно. То и журналистите често ги бъркат, какво остава за бързащите.TNT написа:Гледам се разразява някаква нова фейсбук битка и реших да питам и тук, все пак тук всички знаят лентите и посоките![]()
Въпроса от майстор-шофьора е следнияМоля обяснете ми защо автомобила от платното със жълтата точка трябва да се престрои в лентата с лилав цвят, а автомобила с червената точка трябва да се престрои в лентата със син цвят?( Както ми твърдеше убедено един господин преди малко )
На това кръстовище всеки ден има спорове кой къде трябва да се престроява като прави ляв завой от бул.Андрей Ляпчев в посока Цариградско шосе. ?
Надявам се да се разбира картинката от това което съм нарисувал на телефона .
Жокер - тая лилава лента "я няма", няма дясна секция там, никой не идва от "лилавата посока", когато тръгват синия и зеленияТ.е. двамата играча, червената и жълтата точка, трябва да си намерят място в 3-те ленти.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Може и да греша, но там след кръстовището, лявата лента на Малинов е само за наляво.
И тъй като повечето трафик е в посока направо, част от спорещите явно напълно игнорират лявата лента на Малинов и смятат, че завиващите от Ляпчев трябва да се наредят в дясна и средна.
Малко се получава правилник спрямо реалности на терен в час пик.
И тъй като повечето трафик е в посока направо, част от спорещите явно напълно игнорират лявата лента на Малинов и смятат, че завиващите от Ляпчев трябва да се наредят в дясна и средна.
Малко се получава правилник спрямо реалности на терен в час пик.
- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M54B22
B48B20
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
От Ляпчев до Сахаров са близо 200 метра. Или предварително си застават в средната лента и завиват съответно в средната на Малинов, или след като завият от лявата ще се прехвърлят от лява в средна, колкото и да е неудобно.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Има много предреждащи се, които използват лявата лента. Съответно хората в средна гледат да не пускат включващи се от лява лента. Те не знаят, ти дали сега си завил от Ляпчев или идваш от Младост 4 и се предреждаш. Предполагам и това е причината да се влиза направо в средна.
Такива места на които има установена неписана организация, противоречаща на закона има на много места в София(и не само). Примерно бул.Гоце Делчев от Южен парк посока Красно село, кръстовището с бул.България. Има две ленти за направо, които обаче не са в една линия с тези от другата страна на кръстовището. По правилник трябва да се мине една лента в дясно. След кръстовището обаче дясната лента е блокрана от спрели коли и контейнери около спирката, т.е. е неизплзваема 150 метра навътре.
Масово хората от дясна лента продължават право напред(в лява след кръстовището) и отсичат всички чакащи в лява лента.
Аз също не се местя в дясно. Оставам между двете ленти, така че тези до мен да пресекат кръстовището безпроблемно, но да нямат шанс да ме изпреварят и да ме забият в колите на спирката да чакам цялата колона. 

Такива места на които има установена неписана организация, противоречаща на закона има на много места в София(и не само). Примерно бул.Гоце Делчев от Южен парк посока Красно село, кръстовището с бул.България. Има две ленти за направо, които обаче не са в една линия с тези от другата страна на кръстовището. По правилник трябва да се мине една лента в дясно. След кръстовището обаче дясната лента е блокрана от спрели коли и контейнери около спирката, т.е. е неизплзваема 150 метра навътре.
Масово хората от дясна лента продължават право напред(в лява след кръстовището) и отсичат всички чакащи в лява лента.


Последна промяна TheDriver на 05 Ное 2024, 10:29, променена общо 1 път
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Аз на въпросното кръстовище на Малинов вече не бързам да влизам в средна лента, за да не се проверяваме кой какво си мисли и иска да направи
От лявата в най-лявата, от дясната в най-дясната
Който иска, да се бие за средната.



- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Инструктора: "Караш къ си знаеш и са вардиш от другите!" 

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Exclusive89