Новата А6-ца триумф в класа.

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от steeN » 08 Дек 2010, 0:41

v_V_v написа:
steeN написа:
v_V_v написа:
steeN написа:не формула 1. 2002 турбо и петролната криза и даунсайзинга...
научете малко историята, вместо да пускате заядливи коментари.

А ти да четеш м/у редовете....
Идеята ми е че турбинирането не навлиза само и единствено заради еко нормите.
Ама това и ти го знаеш.
Иначе редовно обичаш да натъртваш как атмосверните не изоставали....


добре. сподели кои са другите причини...

По-добри при нормална ежедневна екслоатация....за каквато и са направени тези коли.
Примерно....


ее това вече е въпрос на вкус. да сложим всички в 3 литрови дизели автоматици 4х4 тогава ;) или направо да пуснем колите сами да се карат ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от Penchev » 08 Дек 2010, 0:41

Е това пък да се радваш на даунсайзинг , на микровълнова фурна с турбокомпресор под капака леле боже дотам ли стигнахте бе :?: :help: Това за мен не е любов по автомобилите а чисто сметкаджийство ,гледам някои хора добре си четете уроците по Фолксваген Билд :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 28.12.2006
Пол: Мъж

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от v_V_v » 08 Дек 2010, 1:03

steeN написа:ее това вече е въпрос на вкус.

Ето тук е истината според мен. :wink:
Поне избор има.

zxsport
Аватар

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от zxsport » 08 Дек 2010, 1:33

NeoPrint написа:... Мерцедес беше до W115 макс. После са само стара слава пич. И едното голо име. Не че са зле, но не са на нивото на БМВ от '80- '90-те та до днес.
Ауди се тътрят на опашката и си остават избора на нерешителните.

Задължително към 115-та прибави 123 и 126.
"Железната" 124-ка всъщност е доста по-слаба от 123 и 126, а с по-старите не може изобщо да се сравнява (имам лични наблюдения от въпросните мерцедеси, дори в момента карам от сантимент и една доста запазена 124-ка)
БМВ не ми се коментира ... новите им модели са ми противни, а 5-та хеч-а (ГТ) е отврат ...
Мразя Ауди и никога не бих си купил, дори и да изчезнат другите марки и да остане само тя ... но в последните 10 години като дизайн вътре/вън в много от случаите превъзхождат БМВ и Мерцедес (изключвам CL, SL и CLS - те според мен все още нямат конкуренция).
Някой назад спомена ФАЕТОНА .... пичага, ако се качиш и покараш малко този "народен" фаетон (който е модел на 8 и повече години) надали ще ти се качва после в 90% от БМВ-тата ...
Горенаписаното си е лично мое мнение и тези които виждат нещата по друг начин ще ги замоля отсега да не ми дават наклон на .... мИслите :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от Е.Димитров » 08 Дек 2010, 10:40

NeoPrint написа:
Е.Димитров написа:Само не мешайте мерцедес,ауди и БМВ винаги са се били за средната класа...мерцедес си е самотен на върха...

Мерцедес беше до W115 макс. После са само стара слава пич. И едното голо име. Не че са зле, но не са на нивото на БМВ от '80- '90-те та до днес.
Ауди се тътрят на опашката и си остават избора на нерешителните.

За стара слава...БМВ също беше,Е30,Е34,Е38 и до там,ония ден четох в един форум един пич как се оплакваше от ауди,купил си го гаранционно на 1 година и от там като се почнало,запушен фап филтър мисля беше,постоянни проблеми с турбина,помпа,дюзи,ходовата част се разтропала...цялата ситуация приличаше все едно чета нашият форум в секцията Е46,все едно са се наговорили производителите да правят колите с едни и същи проблеми...
Мерцедес сега да кажа,карал съм доста служебни,ами от поне няколко модела,само един имаше проблем с модула за климатроника,а един мл нещо попушваше,а беше на 27к километра,но никога не съм имал някакви проблеми с помпи и дюзи и разпропана ходова част...
Един приятел имаше първо 7 ма серия на БМВ 2005 година,много хубаво БМВ но с проблеми най-различни,както си кара,спира му перката за климатика,по тоя начин натоварва компресора и компресора цъфна,е,това не е само един случай,много са,колата е на 75к километра,има и ауди а8,според неговото мнение-"пълен буклук",трошлив,ненадежден и тн...продаде аудито и си купи преди около 2 години ес класа-казва ми -"родих се",за 2 години само масла и е сменявал и накладки...ето това е показателно,а не някакви празни приказки ...


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от SKISA » 08 Дек 2010, 11:15

мойта празна приказка съм я писал и в други теми ,но ше я напиша пак. не казвам, че аз съм меродавното мнение за марката ,но тва се е случило при мене...
Е30-3г каране-80хил км ,сменени гумички на клапани и тампони на задните амортисьори!
Е34-2г каране-около 60хил км- сменени гумички на клапани,сменен термостат ,ремонт на биелетките- всичко общо за 300лв
Е39-5г каране около 150хил км. - нула лева ремонти ,нула лева поддръжка като изключвам масла ,филтри и накладки плюс дисковете на края и в деня ,в който я продадох се спука една пластмаса на маркучите за водата за 70лв!!!
Е61-4г каране около 100хил км - смяна на помпата на съединителя на скоростите - 380лв,смяна на датчиците на задният мост за ниво-регулатора - 280лв , смяна на дисковете - не помня сумата -май около 400лв. и три пъти ми е светкала червена лампа за скоростите и съм отивал в сервиза за изчистване през компа.....!
туй то!
кое точно им е трошливото не знам!?!? кое им е скъпото за поддръжка не знам...! вървят та се късат. сега като стегна Е30ката ,която само мотора остана да оправя и да закърпя малко предните калници на веждите заради бомбички ще кажа и там как върви като поддръжка....
през тва време имам приятели с А6ци - три сменени и трите бяха отврат и се трошеха като за световно,едната се предаде ремък и направи мотора на салата,другата скорости....! еС класа не съм карал много -прасето знам, че беше здраво ,но нататък не знам. една 190ка имах служебна с Е30ката заедно -много вярно куче и я издадох от 0 на 260хил км и никога не ме е оставила или да е станала голяма беля. А4ка имаше приятел-старата - тесно ,гадно ,неудобно,недозавива,троши се.....! кво да я гледам!?!? МЛ-някакъв малък дизел поддържах на един приятел -старата генерация - ми се нещо не му работеше ,не дърпаше като хората ,люлее се като лодка ,се некой датчик отказал....
толко от мене. за 20г тва са ми впечатленията ,па нека некой ми казва ,че БМВ е скъпо за поддръжка или трошливо ,или па не върви.....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от \MITETO\ DSB » 08 Дек 2010, 11:32

аз само не разбрах защо от три страници колегата v_V_v само се заяжда и също така и не разбрах какво иска да каже :dunno:

Защото колегата се мисли за трите Х-са. :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от da6ip » 08 Дек 2010, 18:46

между другото, по отношение на дизайна на новото А6, мисля че снимките са малко подвеждащи.

вижте видеото в ауто билд (линка долу) - предницата с тези диодни фарове е доста по-хармонична в движение, и си е направо красива. поиграли са си добре с детайлите. иначе отзад все още е грозна, а отстрани скучна, но пък интериора на видеото е още по-добър отколкото на снимките!

като нищо може много бързо да го харесаме като се появи по улиците..

http://www.autobild.de/artikel/audi-a6- ... 01869.html
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 803
Регистриран на: 16.07.2009
Пол: Мъж

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от driver69 » 08 Дек 2010, 19:32

v_V_v написа:
ХаскЮ аре марш в Страхотни...


Нямах никакво намерение да се заяждам с тебе, колега, тази тема е за дискусия уж направена. Айде с тоя тон на село при овчиците, те може да слушкат.

По темата само ще кажа, че кой модел е по-добър ще покажат печалбите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от PIONEER » 09 Дек 2010, 16:59

steltphone написа:Пиша тук защото това е конкурент на високия клас. Днес официално разкриха новата A6-ца, а аз имах предната 2005г. и я смених с Bmw. Смяната я направих поради ред причини, най-вече защото ми беше много пенсионерска с това Quattto.


Мен пък ми е интересно какво значение дали е предно,задно или 4х4 при положение,че хората с такива коли не "карат".В смисъл или се влачат с 20 или летят с 200-в единия случай да ги видим всички,че са с нова кола,в другия-че е страшно бърза.
Изображение
8.32

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от alpina-ma6inata » 09 Дек 2010, 21:29

Boyadjiev написа:Като погледнеш топ моторите на Ауди и БМВ и ти става ясно кой е по-големия.... мотор. Това че 325 е с по-ниска мощност не го прави скапан мотор. Докато от край време БМВ са имали страшно много мотори като вариации в гамата си не го коментирам. Аз обаче все още не мога да си сляза от е36-тицата за да си взема ауди. Няма и да си взема тъй като имат 2 мотора от цялата гама примерно: А4 (1997-8-9...) 1.9 ТДИ- 90 коня
/ БМВ 1.7 ТДС - 90 коня; 2.5 ТДИ(куц колко искаш) - 150/ 2.5 ТДС - далеч по-свят...-143; и тука е трагедия - в бензиновите мотори само 1.8 Т г/д става, 1.8 N/A е толкова... никакъв мотор - тяга никъде, разход 11 софийско, V6... (какво да кажа :mhihi: )... БМВ: 1.6,1.8,1.8ис,2.0,2.3,2.5,2.8 и това са бензинови мотори само за 3ката. Къде са Ауди? Сега е същото положение. Литрова мощност викаш - 1.8т са масово тотално умрели вече, докато 2.5, 2.8 бензиновите на БМВ като гледам са доста по-"живи". Така че не е много гот downsizing-a ако питаш мен....

Аз както казах вече съм на кантар - и трите ми харесват много, само е-класата ми изглежда малко постна без амг пакет.
Но пичага - не знам нарочно ли пропускаш 1.9 тди моторите на фауве в по-мощните варианти? :mhihi: Защото като се сетя за 130 коньовата версия и за по-рядката 150 коньовата (с три червени букви ТДИ) там истината е съвсем друга. :mhihi: Вървят много и харчат малко. :)

За 2.5 тди не знам, но първите хубави дизели на БМВ са при Е46-ците. :) Не знам с какво толкова може да се похвали тдс-а. Че вървят много, харчат малко и не пукат глави ли? :)

Както казах - и трите модела са хубави, но пичове - трябва да се уважава и конкурента. Като напишете във форума какъв кенеф е мерца или аудито, няма после като отидете на ОМВ-то на Околовръстното с бързата, завиваща, уникална 20-ка другите да ви сочат с пръст и да ви се възхищават какъв истински БМВ ентусиаст сте. :mhihi:

Нямам нищо против никой, но момци - другите хора ще ви се смеят като ви чуят да говорите за удоволствие от шофирането, вървеж и завиване като стане въпрос за стоково БМВ, което не е поне 2.5. :) Аз също съм си фен на марката, БМВ си е много хубава кола, но нека не се лъжеме, че не е нищо толкова уникално с тези по-малки мотори.

Дай Боже всеки му някой ден да се качиме всички на трите модела и да дадеме наистина реална оценка, защото тази тема стана много смешна история... :)
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от SKISA » 09 Дек 2010, 21:34

момко,някои сме карали достатъчно ,за да знаем, че няма нищо смешно в прецизното управление на БМВ години назад.... не знам точно как и кой ще ми се смее ,но тва е всепризнат факт ,а и да не беше аз като съм го видял и усетил не ми пука кой какво ще напише. не плюя конкуренцията -мерцовете ги уважавам,ауди по-малко ,но всеки търси различни неща от колата си и явно ние търсим това,което дава едно БМВ... дори и 20ка... а кой кво щял да каже довечера на омв е най-малкият проблем.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от steeN » 09 Дек 2010, 21:48

alpina-ma6inata написа:Но пичага - не знам нарочно ли пропускаш 1.9 тди моторите на фауве в по-мощните варианти? :mhihi: Защото като се сетя за 130 коньовата версия и за по-рядката 150 коньовата (с три червени букви ТДИ) там истината е съвсем друга. :mhihi: Вървят много и харчат малко. :)


това са страхотни двигатели, но само помпа дюза версията. най-добрият двигател излизал някога от vw. no ги слагаха тук и там в някой audi-та. common rail 1.9tdi и най-вече 2.5tdi не са нищо особено, дори напротив.

сългасен съм, че малките двигатели на bmw не са много интересни, но от кога баланса/поведението на пътя на една кола зависи от обема на двигателя и?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от Nickelback » 09 Дек 2010, 21:50

alpina-ma6inata написа:Както казах - и трите модела са хубави, но пичове - трябва да се уважава и конкурента. Като напишете във форума какъв кенеф е мерца или аудито, няма после като отидете на ОМВ-то на Околовръстното с бързата, завиваща, уникална 20-ка другите да ви сочат с пръст и да ви се възхищават какъв истински БМВ ентусиаст сте. :mhihi:

Нямам нищо против никой, но момци - другите хора ще ви се смеят като ви чуят да говорите за удоволствие от шофирането, вървеж и завиване като стане въпрос за стоково БМВ, което не е поне 2.5. :) Аз също съм си фен на марката, БМВ си е много хубава кола, но нека не се лъжеме, че не е нищо толкова уникално с тези по-малки мотори.


ОК, за ТДИ-тата на VAG си прав да речем :yes:
Обаче, на мен, както и най-вероятно на 80% от ИСТИНСКИТЕ ФЕНОВЕ в този форум, грам не им пука какво щели да кажат "другите", и дали ще ни сочат с пръст на околовръсното, или пред президенството, или на луната... Нека говорят, нека ни се смеят... БМВ не правят просто мотори, те правят ИСТИНСКИ автомобили. Защо ли ти обяснявам?!?!? Чел си повече от мен, 2002 фен си, но явно още не си узрял да прозреш БМВ религията :dunno:
Някои ще ме разберат, други дори ще ме подкрепят, трети ще ме нахранят, но това е, което мисля :ok:
Последна промяна Nickelback на 09 Дек 2010, 21:52, променена общо 1 път
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Новата А6-ца триумф в класа.

Мнение от Boyadjiev » 09 Дек 2010, 21:52

За стоково не знам... Моето вече забрави кога е било девствено :mhihi:
Иначе харесвам и аз 131 коньовия дизел, имам впечатления от него точно, но все едно да споменавам и 320ИС (е30)... Толкова са рядки тия мотори из България. Иначе ТДС-а не е нищо кой знае какво, да - харчи нормално, не е някакъв супер икономичен, върви си прилично (не е нещо мощно), но пък си върши работата перфектно! Трака си, търкаля си купето много години и много километри и това е. Точно за това е добър мотор. На по-сериозен тунинг държи страшно много, няма да повярваш какви красоти могат да станат с ТДС (имайки предвид че е дизел де...)... Та така.
Не искам да ме разбирате погрешно, харесвам колите по принцип, още повече ако някоя е правена с мерак, няма значение марката. Не съм заблуден фен, знам точно защо харесвам моята кола, както и имам реална преценка къде е тя спрямо другите автомобили. Просто я предпочитам и съм написал защо. Далеч съм от мисълта че е по-добре от примерно А4 2006година... Е да ама на мен си ми харесва, а това е важното. Ти дали щеше да си правиш 2002-ката ако не беше на същото мнение... Щеше да си караш нова кола и това да е...
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook