Фиш за каране на дневни светлини

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Фиш за каране на дневни светлини

Мнение от dr.peshev » 03 Фев 2014, 0:05

При Е36 знам , че сте със специални релета , но аз съм с Е46 и софтуерно активирани американски дневни светлини=дълги на процент, заради фабричен ксенон на късите .
Питането ми е - има ли някой , който чете темата и има акт или поне заяждане, че кара на дълги на % ?! :yes:
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: Фиш за каране на дневни светлини

Мнение от alpina-ma6inata » 03 Фев 2014, 0:11

Иво, така е, аз не казвам, че е недоказуемо, нито съм против да се кара на дълги на %. :) Но това е предпоставка само за допълнителни проверки (от които могат и други нарушения да излязат), нерви, загуба на време (понеже и двамата знаем, че възражението от шефа на КАТ няма да се вземе предвид и ще трябва 2-ро ходене до КАТ, за да си обжалваш НП). После, докато излезе решението това означава каране без талонче сума ти време и по всяка вероятност още едно ходене до съда (за да се вземе решението) и още едно ходене до КАТ, за да си взема талончето). Станаха около 3-4 ходения до КАТ и 2 до съда. Което си струва да го направиш, но за по-сериозни актове. Но който го прави за икономия на крушките на таблото и ксенона или за икономия на гориво ще остане разочарован. :mhihi: И като теглиш чертата пак ще си навътре от цялата работа и не е изключено след като свърши цялата идилия по падането на прословутия акт за 20 лв или колкото е там да те спрат на следващия ден и всичко това да започне отначало. :mhihi:

Та това ми е мисълта.. никой не печели от това. ;)
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 4.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i M52B20TU

Re: Фиш за каране на дневни светлини

Мнение от mishoval » 03 Фев 2014, 0:20

alpina-ma6inata написа:А не знам, не бих си губил времето да чета цялата тема. Прочетох малко и май ми се стори, че има пропищяли и от дългите. Ама може и да бъркам.

Но например аз ако съм кука и те спра, докато си караш 36-цата (например, не знам какво караш иначе) на дълги на %. Ти как ще ми докажеш, че това нещо е направено от производителя и покрива съвременните норми и изисквания за една дневна светлина? Ще ми покажеш ли някакъв документ от Технотест (от там би трябвало да могат да определят тези неща), че дългите ти на % могат да се използват като дневни светлини. Изобщо как ще ме накараш да не ти напиша акт (изключваме вариант за черпене :mhihi: ), че караш с изключени къси И с пуснати дълги фарове (понеже и това се третира като нарушение)?

Колега, виждам, че си много амбициран в тази тема, но чак тази вечер успях да вляза във форума, съжалявам, че ти е липсвал моя отговор.
По повод изброените от мен отговори на въпроса ти, обобщих/по мое мнение/ наистина възможните отговори на колеги от форума, дори и на майтап. Съжалявам, ако не си схванал шегата.
Колкото до цената на консумативите, това няма да ме събори - мога да си позволя много повече от Е 39, но това ме кефи в момента, дори и с този двигател.
Гореспоменатия ти пост звучи малко елементарно - постнах един линк с изисквания на ЕС за стандартите за дневни светлини - лумени, отстояние....., нека куката изкара уред да ти измери силата на светлината, което надлежно да опише в акта, пък тогаз....ще видим дали може да докаже, че ейнджълите или 30% дългите не отговарят на наредбата.
P.S. Имаше един клип в Тубата, където едно русначе се заяде с гаищниците/руското КАТ/ за % на затъмнение на страничните му стъкла, просто си поиска експертиза на място с уред - познай какво се получи.
Затова в жабката на любимия ми модел BMW си нося нашата наредба и сертификата на ЕС за.....бля,бля,бля/постал съм линка/. Досега не ми се е налагало да стигам до демонстрации с тях/слава богу/, но мисля, че при нужда бих опитал да се направя на важен и значим! :bchug:
Просто човек трябва да си знае правата и да си ги отстоява, и да изпозлува всяка дупка в системата, за да ги доказва!
Последна промяна mishoval на 03 Фев 2014, 0:24, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Фиш за каране на дневни светлини

Мнение от bum_bum » 03 Фев 2014, 0:22

Аз карам така ама не е за икономия..кво толкова ще икономисам. Така е предвидено при е36 и предполагам, че е добре. Освен това предполагам по-старите коли не са предвидени да се движат непрекъснато на къси и може да се очакват някакви проблеми с инсталацията след време.

Не съм имал грижа с куките до сега.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Фиш за каране на дневни светлини

Мнение от stony1 » 03 Фев 2014, 0:35

alpina-ma6inata написа:А не знам, не бих си губил времето да чета цялата тема. Прочетох малко и май ми се стори, че има пропищяли и от дългите. Ама може и да бъркам.

Но например аз ако съм кука и те спра, докато си караш 36-цата (например, не знам какво караш иначе) на дълги на %. Ти как ще ми докажеш, че това нещо е направено от производителя и покрива съвременните норми и изисквания за една дневна светлина? Ще ми покажеш ли някакъв документ от Технотест (от там би трябвало да могат да определят тези неща), че дългите ти на % могат да се използват като дневни светлини. Изобщо как ще ме накараш да не ти напиша акт (изключваме вариант за черпене :mhihi: ), че караш с изключени къси И с пуснати дълги фарове (понеже и това се третира като нарушение)?


Колега стига с този Технотест. Дневните светлини, проектирани и монтирани в BMW, както и при останалите марки са съобразени със законовата рамка. Това, че в БГ сме поизостанали е друг въпрос. В последното поколение автомобили се използват ярки светодиоди или техни производни за светлините, включително и в дневните светлини, докато при явтомобилите от миналия век се използват конвенционални крушки. Докато при новите автомобили дневните светлини могат да са отделни от основните фарове, то при по-старите се използват дългите светлини на основните фарове. Те са настроени да светят с 30% от мощността си.
И още нещо относно техно теста - прави се когато в автомобила е направено конструктивно или друго допълнително изменение, което не е предвидено от производителя или заложено като опция още при проектирането на модела.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: Фиш за каране на дневни светлини

Мнение от alpina-ma6inata » 03 Фев 2014, 0:37

dr.peshev написа:Питането ми е - има ли някой , който чете темата и има акт или поне заяждане, че кара на дълги на % ?! :yes:

Ами ето веднага ти посочвам мненията на един човек разписал се тук :)

Е.Димитров написа:Всъщност колега беше глобен за това че кара на дневни светлини,колата е WV Кади 2012 година и фабрично се палят автоматично дневни светлини,какъв е бил довода на милиционера-от зад не светило (13 часа на обяд) :banghead:


Е.Димитров написа:На гоУф 6 2011г. и кади 2012г . Дневните са точно дълги на %


Не е БМВ, но няма значение, пак става за дълги на %.
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 2.02.2007
Местоположение: София

Re: Фиш за каране на дневни светлини

Мнение от JOGI » 03 Фев 2014, 0:44

много задълбавате нещо. единствения проблем е, че скапаните ни фарове от 90те години нямат РЛ маркировка на тях, защото просто...няма как да имат. не мога да разбера ако твърдите, че едно бмв, дали с реле или от лцм активиран дрл, ви пречи, а една нова кола със заводски дневни- пак дълги на процент, не ви е проблем...
и също не виждам къде е икономията като някой даде 150лв за оем дрл на е36 примерно...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Re: Фиш за каране на дневни светлини

Мнение от zafirovp » 03 Фев 2014, 0:45

Ами пича със VW си е виновен. Като не си знае правата така е. Във закона НЕ СЕ споменава за габарити. Това ''отзад'' някой ушев ако ми го каже ще му се моля да ми пише акт, за да обжалвам. За дългите на процент също немогат да ме пипнат, трябва да разглобят половината кола, за да стигнат до релето.

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: Фиш за каране на дневни светлини

Мнение от alpina-ma6inata » 03 Фев 2014, 0:49

stony1 написа:
alpina-ma6inata написа:А не знам, не бих си губил времето да чета цялата тема. Прочетох малко и май ми се стори, че има пропищяли и от дългите. Ама може и да бъркам.

Но например аз ако съм кука и те спра, докато си караш 36-цата (например, не знам какво караш иначе) на дълги на %. Ти как ще ми докажеш, че това нещо е направено от производителя и покрива съвременните норми и изисквания за една дневна светлина? Ще ми покажеш ли някакъв документ от Технотест (от там би трябвало да могат да определят тези неща), че дългите ти на % могат да се използват като дневни светлини. Изобщо как ще ме накараш да не ти напиша акт (изключваме вариант за черпене :mhihi: ), че караш с изключени къси И с пуснати дълги фарове (понеже и това се третира като нарушение)?


Колега стига с този Технотест. Дневните светлини, проектирани и монтирани в BMW, както и при останалите марки са съобразени със законовата рамка. Това, че в БГ сме поизостанали е друг въпрос. В последното поколение автомобили се използват ярки светодиоди или техни производни за светлините, включително и в дневните светлини, докато при явтомобилите от миналия век се използват конвенционални крушки. Докато при новите автомобили дневните светлини могат да са отделни от основните фарове, то при по-старите се използват дългите светлини на основните фарове. Те са настроени да светят с 30% от мощността си.
И още нещо относно техно теста - прави се когато в автомобила е направено конструктивно или друго допълнително изменение, което не е предвидено от производителя или заложено като опция още при проектирането на модела.

Ти май не четеш внимателно това, което пиша.
Не оспорвам факта, че дългите са си дневни светлини и си вършат добре работата като такива. Но просто не разбирам защо някои хора толкова реват, че им правили проблеми и се палят толкова за тези дневни светлини и откъде е тоя зор да се кара толкова на дълги на %. Бащите ви само на дълги на % са карали, да знаете. :)

И куките ако утре ви направят проблем и те ще са си прави за тях. Защото на по-новите коли е общо прието за дневните светлини, но вие карате на дълги на % и какво вижда куката - пуснали сте си дългите, не късите нали така. Не са длъжни да знаят всеки ОЕМ мод на всяка марка и модел кола.
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 4.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i M52B20TU

Re: Фиш за каране на дневни светлини

Мнение от mishoval » 03 Фев 2014, 0:50

Ето, ченгето се заяжда, че не светят задните, а при афтъмаркета ейнждъли/с каквото съм и аз/ задните си светят, понеже са вързани за габаритите. Значи новия модел с фабрични и законни дневни изяжда акта - въпрос на тълкуване и настроение/ и образование./ на куката.
Миналата седмица ме спряха на Пазарджишко шосе в посока П-в - след проверка на документите ми се извиниха, че в първия момент не видели ейндълите/ментетата/.
Какво повече да коментираме - всеки си решава сам как да кара, без да затруднява другите, разбира се.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Фиш за каране на дневни светлини

Мнение от bum_bum » 03 Фев 2014, 0:53

Е.Димитров написа:Всъщност колега беше глобен за това че кара на дневни светлини,колата е WV Кади 2012 година и фабрично се палят автоматично дневни светлини,какъв е бил довода на милиционера-от зад не светило (13 часа на обяд) :banghead:


Че то никъде не пише в закона, че трябва да свети отзад. Дневните светлини на всички коли на които са фабрично си светят само отпред.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Re: Фиш за каране на дневни светлини

Мнение от zafirovp » 03 Фев 2014, 1:17

И ако си мислите, че куките знаят когато сме на дълги или къси. :D

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Фиш за каране на дневни светлини

Мнение от b00st » 03 Фев 2014, 2:34

Знаят или не, те не са такъв орган, който може да констатира кое съответства на стандарт за дневни светлини и кое не, като те спрат на пътя и много добре го знаят. Има маса народ с астри и бакшиши къде карат с лед лентички от 2.50 и един милиционер не може да му напише акт, че не е дрл щото затва трябва тест, да се позове на наредбата и тн.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 20.11.2010
Местоположение: Vancouver BC
Кара: настръхнал
Мечтае да кара: кабрио М6 560hp

Re: Фиш за каране на дневни светлини

Мнение от vladatm » 03 Фев 2014, 9:10

Абе ;) BMW и икономично някак не си подхождат, а и си си дразнител отвсякъде за органите, a навремето с трабанта , ако и на две гуми да мина пред милиционерите пак не ме спираха :lalala:

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: Фиш за каране на дневни светлини

Мнение от alpina-ma6inata » 03 Фев 2014, 11:23

Да, и халоген и мигач сигурно не различават :mhihi:

Относно това последното - доста е относително. То и за фолио нямат уред за измерване, ама си пишат. :)
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook