LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Модератор: Общи модератори
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
A.Stoyanov написа:От скоро имам проблем с един от инжекторите на ГИ БРЦ, на моменти инжектора прекъсва и колата заработва на 3 цилиндъра, на другия ден няма и следа от прекъсване. Проблема е от дюзата а не от букса или кабел, въпроса е щом го прави само на моменти може ли да се рециклира или както предполагам е въпрос на време на спре. Не е проблем да се купи инжектор, но ми се иска да сменя всички на веднъж а 4х120 става дебело...
Преди 6 месеца ги сменях.
И при мен първо започна с прекъсване и накрая нацяло спря да работи.



- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
A.Stoyanov написа:, но ми се иска да сменя всички на веднъж а 4х120 става дебело...
4x120 защо толкова скъпи колега, по специални инжектори ли са?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- A.Stoyanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 16.12.2009
- Кара: E36 Class II
- Мечтае да кара: Limited Edition
- Детайли за колата: 209 255 481 704...style 24,sparco,eibach,bilstein,supersprint etc..
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Доколкото съм запознат БРЦ разделят инжекторите на три цвята, син, оранжев и жълт. Син-Normal, Оранжев-Max, Жълт-Super Max. Моята кола е оранжеви на МВ1500. Скъпо евтино това е....4 години само филтри съм сменял с разход извънградско 8-9, градско съм падал до 10.6-11 така че развързвам кесията и продължавам да зареждам на левче.
Genius MB800 MB1200 MB1500 Genius MAX
Normal Type Aspirated 23HP/cyl. 28HP/cyl. 31HP/cyl. -
Max Type Aspirated - 35HP/cyl. 40HP/cyl. 40HP/cyl.
Super Max Type Aspirated - - 47HP/cyl. 47HP/cyl.
Genius MB800 MB1200 MB1500 Genius MAX
Normal Type Aspirated 23HP/cyl. 28HP/cyl. 31HP/cyl. -
Max Type Aspirated - 35HP/cyl. 40HP/cyl. 40HP/cyl.
Super Max Type Aspirated - - 47HP/cyl. 47HP/cyl.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
На колко км. са твоите БРЦ. Ако не се лъжа им дават над 100 хил.км. живот.
Към Демирев: На бившата ми кола момчето слага Заволи, почти съм сигурен, че каза в Севлиево.
Към Демирев: На бившата ми кола момчето слага Заволи, почти съм сигурен, че каза в Севлиево.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Демирев написа:Казах им, ама ефект нулев. Писах преди 11 дни и до КЗК, без отговор съм до момента. Нищo не мога да сторя вече
Аз досега да съм се отказал от гаранция като цяло... толкова време да не могат да открият проблема и дори да нямат желанието за това, за какво изобщо ти е гаранция

Виж някой с друг компютър, от друг производител да сложиш за проба, може пък да покараш и зимата

A.Stoyanov написа:Доколкото съм запознат...
Заместител от друга марка със сходни показания? Не може да няма. На какъв мотор е монтиран инжекциона
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Отказах се от всичко. Ще разкарвам скъпия италиански инжекцион от екзотична марка за село Варна - за красота в багажника.
Свършиха ми нервите!
Поне разбрах какви лайняни кавали са всички сервизи за газови инжекциони в село Варна!
Готов съм всичко да си платя - но те просто не желаят да я погледнат никъде! От тук нататък вече война на всички газови отпадъци!
Ама Заволи - Романо...Никакви марки! Всичко е отпадък! Ако въобще някога погледна газово вече ще е само българско фобос!
Свършиха ми нервите!
Поне разбрах какви лайняни кавали са всички сервизи за газови инжекциони в село Варна!
Готов съм всичко да си платя - но те просто не желаят да я погледнат никъде! От тук нататък вече война на всички газови отпадъци!
Ама Заволи - Романо...Никакви марки! Всичко е отпадък! Ако въобще някога погледна газово вече ще е само българско фобос!
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Имам приятел с Porsche Cayenne и неговото газово е Заволи.Имаше някакви проблеми с него-не помня точно какви,но в сервиза на Заволи в Пловдив го оправиха без никакъв проблем.
- A.Stoyanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 16.12.2009
- Кара: E36 Class II
- Мечтае да кара: Limited Edition
- Детайли за колата: 209 255 481 704...style 24,sparco,eibach,bilstein,supersprint etc..
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Някой сменял ли е мембрани на брц джениус, пропуска охладителна течност към газовия филтър.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Сменяй смело , нищо сложно няма или си купи нов .Не са скъпи.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Малко ще се отклоня от темата, но имам лек проблем с газовата. От известно време не може да се зарежда бутилкта, когато не е напълно празна. Ревизия и правя на всеки 20к км, инжекцион е, мотора е м42, ако е от значение. 

- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Svbdn написа:Малко ще се отклоня от темата, но имам лек проблем с газовата. От известно време не може да се зарежда бутилкта, когато не е напълно празна. Ревизия и правя на всеки 20к км, инжекцион е, мотора е м42, ако е от значение.
Сондата ти е за ремонт. Най-вероятно заяжда в горно положение. Пробвай да не я пълниш до горе, а няколко литра по-малко.
- Николай Диянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 24.03.2010
- Местоположение: София/Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39/ Е60
- Мечтае да кара: X6 цвят бордо
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Колеги, дайте координати на някой прилично компетентен газаджия, може и на лични , тъй като е време на направя една профилактика на газовата уредба. Нямам някакви оплаквания, но просто ми се иска всичко да е проверено и изрядно.
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Здравейте колега и аз да се включва в подфорум газово
Колко от вас карат с термопластична тръби тип Faro?
Колко от карат с медни месингови и т.н. и в какво се различават в отношение качество цена и т.н, че съм много бос


Колко от вас карат с термопластична тръби тип Faro?
Колко от карат с медни месингови и т.н. и в какво се различават в отношение качество цена и т.н, че съм много бос



- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Аз карам и двете си коли с термопластични тръби. Първо смених медната на старата кола с такава. Проблема беше, че не можех да мина и 8к км без да ми се запуши филтъра. Тогава реших да чистя и подменям всичко от бутилката напред. Проблема се оказа единствено и само в медната тръба. От газта медта се окислява и от там се получава този сив графитеноподобен прах, който задръства всичко. След като смених тръбата филтъра го свалих чак на 30к км и беше абсолютно чист - леко жълт с няколко петънца от масло. БМВ-то е с ТП тръба от началото и филтъра на 30к км беше по същия начин чист.
За мен тези тръби са по добрия вариант защото:
1. Не замърсяват газта и с времето не се запушват.
2. По-гъвкави са(лесни за монтаж) и не се пречупват толкова лесно и да остават гънки, които да намалят дебита.
3. Наличието на много защитни слоеве ги прави по-устойчиви на механична повреда от медните.
За мен тези тръби са по добрия вариант защото:
1. Не замърсяват газта и с времето не се запушват.
2. По-гъвкави са(лесни за монтаж) и не се пречупват толкова лесно и да остават гънки, които да намалят дебита.
3. Наличието на много защитни слоеве ги прави по-устойчиви на механична повреда от медните.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: LPG/CNG Монтаж, експлоатация, поддръжка, съвети и опит
Точка първа ....
за пръв път чувам тръби да замърсяват газта ?!
Точка трета - ами пробвай я нагрей или с чука да проверим коя е по механично устойчива - медната или пластмасовата .
Единствения плюс на тия тръби е че не предизвикват отлагане на графит , за някой това може да е достатъчна причина да ги ползва за друг не .Мен лично ма боли фара че на 5-6 години се задръства тръбата с графит , като стигне до тоя етап пътища много .

Точка трета - ами пробвай я нагрей или с чука да проверим коя е по механично устойчива - медната или пластмасовата .
Единствения плюс на тия тръби е че не предизвикват отлагане на графит , за някой това може да е достатъчна причина да ги ползва за друг не .Мен лично ма боли фара че на 5-6 години се задръства тръбата с графит , като стигне до тоя етап пътища много .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: empar