Ограничен внос на стари коли? За и против

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

За и против ограничен внос на стари автомобили

За
52
49%
Против
55
51%
 
Общо гласове : 107
старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Ограничен внос на стари коли? За и против

Мнение от K_Ilkov » 13 Юни 2017, 15:06

Добре, че съм си бензинджия от малък, че на трилитровите малко изтръпнах :mhihi:

Вчера карах след някакъв Авенсис комби, червен, натокан, затъмнен ... а ..у
Тва ква черна гад хвърляше при всяко подаване на газ направо не е истина :shock:

Тва как е минало ГТП :dunno: Как не се вижда от всички проверки дето уж правят :dunno:

Ама иначе ще приемат закони ... То освен закони трябва и действия!
Не може всички отговорни за контрола на тези неща да драпат мадята по цял ден и нещо да се случва ...

Но пък явно има доста хора съгласни да се ограничава вноса, та всичко е идЯлно :mhihi:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Ограничен внос на стари коли? За и против

Мнение от efren » 13 Юни 2017, 18:03

drago_pavlov написа:
efren написа:Какво ви пречат старите коли, някой от вас да не е вносител на нови? Или производител? Шибат ви отзад до пръсване, а вие крещите "без вазелин, без вазелин".

Теб може и да те шибат, но това все пак е твой избор. Никой няма да те задължи да си купиш нова кола. Има и градски транспорт все пак.
Но дали да дишаш или да не дишаш, и какво да дишаш, нямаш право на избор...

И по принцип не ми пречат старите коли... Стига да има справедливо облагане с данъците. Примерно 20 годишна дизелова кочина с 200 коня под капака - 2000 лв данък. Нова бензинова сапунерка с 800 милилитра под капака - 10 лв.
Много бързо ще се реши проблема без забрани, без драми...

П.П.: РЕзко ще намалеят манЯците по форумите :mhihi:


Дизел през живота си никога не съм имал. Мен ако ме питаш дизелите трябва да са с по-висок данък, но се гледат въглеродните емисии, а там дизелите винаги са с по-ниски. Колкото до шибането, май по скоро тебе те шибат, че аз в Софето идвам два пъти в месеца горе долу, въпрос на избор :mhihi:
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Ограничен внос на стари коли? За и против

Мнение от Lenco » 13 Юни 2017, 18:20

Данък върху моторните превозни средства в Германия.

На облагане с този данък подлежи всяко държане на МПС, което е допуснато за движение в Германия или е регистрирано в друга страна, ако се намира в Германия.

Освободено от облагане с данък МПС е държането включително на:

чуждестранни автомобили, които се намират в страната за срок до една година, доколкото автомобилът не служи за възмезден превоз на пътници или стоки или за автомобилите не бъде установено постоянно място на престой в страната;
чуждестранни автомобили, които са влезли на територията на страната за целите на тяхното подобряване;
чуждестранни автомобили, които използват обществени пътища за придвижване между две други държави и в Германия преминават само кратки отстояния;
служебни автомобили на публични институции на други страни, които се намират само временно в Германия по повод служебни пътувания.

Еднократно се освобождават от данък и електромобили за срок от 5 години, считано от първата им регистрация, в периода от 01.01.2016 до 31.12.2020г.

Данъчната тежест продължава, докато автомобилът не бъде официално дерегистриран и изваден от движение или, ако е чуждестранен, докато не напусне Германия.

Данъчно задължено лице е този, на чието име е допуснат автомобилът, а ако е чуждестранно МПС - този, който го използва в страната.

При автомобили клас М1, които са допуснати за движение до 30.06.2009г., данъкът се изчислява според работния обем на цилиндъра, а за такива, регистрирани след 01.07.2009г. - допълнително според емисията на въглероден диоксид.

Конкретният размер на данъка представлява твърда величина, записана в немския Закон за данъка върху МПС и възлиза на:

за леки автомобили, регистрирани след 01.07.2009г., 2,00 евро на 100 куб. см. или 9,50 евро на 100 куб. см. за дизелови двигатели, плюс 2 евро за всеки грам емисия на въглероден диоксид на километър, който надхвърля позволената емисия от 120 гр/. км. за регистрирани до 31.12.2011г. МПС, 110 гр./ км. за регистрирани между 01.01.2012 и 31.12.2013г. и 95 гр./ км. за регистрирани след 01.01.2014г. леки автомобили;
за леки автомобили, регистрирани преди 30.06.2009г., според класа замърсяване и вида на двигателя, на всеки 100 куб. см. както следва:

най-висок клас природосъобразност - 6,75 евро за бензинови и 15,44 евро за дизелови двигатели;
клас евро 2 - 7,36 евро за бензинови и 16,05 евро за дизелови двигатели;
клас евро 1 - 15,13 евро за бензинови и 27,35 евро за дизелови двигатели;
неприродосъобразни автомобили, чието движение е разрешено при т. нар. озонова аларма (висока концентрация на озон, обикновено следобедно време в централните зони на градовете) - 21,07 евро за бензинови и 33,29 евро за дизелови двигатели;
неприродосъобразни автомобили, чието движение е забранено при озонова аларма, както и всички останали - 25,36 евро за бензинови и 37,58 евро за дизелови двигатели.

Aко е в размер на до 500 евро/ година, данъкът по принцип се заплаща авансово за цялата година.

За разлика от България, данък МПС в Германия се полага на държавния бюджет и не е местен данък.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Ограничен внос на стари коли? За и против

Мнение от @2bar » 13 Юни 2017, 18:42

т'ва е малко партенка.....


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Ограничен внос на стари коли? За и против

Мнение от efren » 13 Юни 2017, 19:02

Lenco написа:
Данък върху моторните превозни средства в Германия.

На облагане с този данък подлежи всяко държане на МПС, което е допуснато за движение в Германия или е регистрирано в друга страна, ако се намира в Германия.

Освободено от облагане с данък МПС е държането включително на:

чуждестранни автомобили, които се намират в страната за срок до една година, доколкото автомобилът не служи за възмезден превоз на пътници или стоки или за автомобилите не бъде установено постоянно място на престой в страната;
чуждестранни автомобили, които са влезли на територията на страната за целите на тяхното подобряване;
чуждестранни автомобили, които използват обществени пътища за придвижване между две други държави и в Германия преминават само кратки отстояния;
служебни автомобили на публични институции на други страни, които се намират само временно в Германия по повод служебни пътувания.

Еднократно се освобождават от данък и електромобили за срок от 5 години, считано от първата им регистрация, в периода от 01.01.2016 до 31.12.2020г.

Данъчната тежест продължава, докато автомобилът не бъде официално дерегистриран и изваден от движение или, ако е чуждестранен, докато не напусне Германия.

Данъчно задължено лице е този, на чието име е допуснат автомобилът, а ако е чуждестранно МПС - този, който го използва в страната.

При автомобили клас М1, които са допуснати за движение до 30.06.2009г., данъкът се изчислява според работния обем на цилиндъра, а за такива, регистрирани след 01.07.2009г. - допълнително според емисията на въглероден диоксид.

Конкретният размер на данъка представлява твърда величина, записана в немския Закон за данъка върху МПС и възлиза на:

за леки автомобили, регистрирани след 01.07.2009г., 2,00 евро на 100 куб. см. или 9,50 евро на 100 куб. см. за дизелови двигатели, плюс 2 евро за всеки грам емисия на въглероден диоксид на километър, който надхвърля позволената емисия от 120 гр/. км. за регистрирани до 31.12.2011г. МПС, 110 гр./ км. за регистрирани между 01.01.2012 и 31.12.2013г. и 95 гр./ км. за регистрирани след 01.01.2014г. леки автомобили;
за леки автомобили, регистрирани преди 30.06.2009г., според класа замърсяване и вида на двигателя, на всеки 100 куб. см. както следва:

най-висок клас природосъобразност - 6,75 евро за бензинови и 15,44 евро за дизелови двигатели;
клас евро 2 - 7,36 евро за бензинови и 16,05 евро за дизелови двигатели;
клас евро 1 - 15,13 евро за бензинови и 27,35 евро за дизелови двигатели;
неприродосъобразни автомобили, чието движение е разрешено при т. нар. озонова аларма (висока концентрация на озон, обикновено следобедно време в централните зони на градовете) - 21,07 евро за бензинови и 33,29 евро за дизелови двигатели;
неприродосъобразни автомобили, чието движение е забранено при озонова аларма, както и всички останали - 25,36 евро за бензинови и 37,58 евро за дизелови двигатели.

Aко е в размер на до 500 евро/ година, данъкът по принцип се заплаща авансово за цялата година.

За разлика от България, данък МПС в Германия се полага на държавния бюджет и не е местен данък.


А в БГ всички дизелови автомобили след 2009 година са N1...
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Ограничен внос на стари коли? За и против

Мнение от Top Gun Maverick » 13 Юни 2017, 21:05

Някой пита за ГТП как минавали. Ами никой не го интересува просто. Майка ми има цедка 220 ЦДИ, от тия първите цедки, но към края на модела и с новия мотор вече. Та пушеше си тоя курник, но мен си ме дразни и ходих да го видят. Оказа се една дюза там, свалиха я, лесно се оправи и готово. Но на ГТП тая кола си е минала преди това без никой даже и копче да каже, че нещо пропушва леко. Да не говорим колко курника има, които си пушат на убиване като тоя ТДС от клипа на колегата. Напомня ми на едно Ф10 535д, направено много да вървяло нищо, че Икарусите от едно време НИЩО не струват пред него. :help:
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 15.05.2017
Пол: Мъж

Re: Ограничен внос на стари коли? За и против

Мнение от ivan40glupaka » 13 Юни 2017, 23:12

Top Gun Maverick написа:Само да вметна на колегата...
Нека не се измества темата в посока социален статус.


Само да ти вметна, че цялата ти тема е тръгнала от самото начало в насока "социален статус"- повечето коментари са все в смисъл "Ебал съм ги, с моите си пари ще си купувам каквото щЪ и никой не може да ми забранява каквото и да е. Обаче нали съм съдран цървул с разпран гъз- ще си купувам разни кенефи пред разпад щото пари за по-нова кола нямам, а к**ва не ми пускат ако съм с ГТ-то"...

Просто не може да съществува нормален човек който да е против ограничаване вноса на изгнили дараци- и еко-простотиите са най-дребната полза. Странно как никой не се усеща, че по-новите автомобили означават наличие на поне 2 (та дори и 4) възд. възглавници, колани с огр. на усилието и какво ли още не в графите "активна и пасивна сигурност"- да обяснявам ли, че тези неща съвсем реално спасяват живот? Бедна ти е фантазията какви жестоки катастрофи съм виждал- трябва или много да си прекалил със скорост/пиене/дрога, или късмета напълно да те е изоставил за да се утрепеш в кола с 4 възглавници и ако си сложил колан. Съвсем образно казано при еднакво тежък удар пътниците в Е36 ги погребват, онези в Е46 са сериозно потрошени и в болница, а тези в по-новите коли може би ще си отидат вкъщи с гипсирана ръка/крак и доста натъртвания. Утре спираме вноса на коли преди 2005г. и ти гарантирам, че убитите на пътя ще намалеят веднага с поне 50-60 човека за първата година- това малък стимул ли е или трябва още?

Колко време ще ви е нужно за да схванете- колата е луксозна стока която се купува при необходимост. Има едни хора дето си ги купуват за украшения колите, но тук едва ли има такива. И аз искам да карам М760ил откакто се вредих да направя 4-5 обиколки на писта при представянето му в Щатите, но това не означава че утре ще продам Ф10-ката за да покрия началната вноска, нали? Дали аз ще си начукам зверски неизгоден лизинг за М760ил или някакъв идиот ще ходи гладен за да купи кенеф пред разпад е едно и също- и двамата нито имаме нужда, нито ни е по джоба колата. Лошото е, че масово българина не разбира смисъла на "необходимост"- съседът ми за 10г. откакто го познавам е навъртял максимум 50 000км., а за това време смени 4 автомобила които имат за задача основно да ръждясват.
В момента всеки идиот може да си купи кола и затова и трафика в града, и жертвите по пътищата са такива- в деня в който ще ти се наложи да работиш 2 месеца за да си платиш данъка и ГО на 20++ годишният кенеф на идиотите рязко ще им дойде акъла и 3г. по-късно трафика в тази държава ще е далеч по-спокоен. Ама защо да спираме с директните ограничения за внос- дайте да въведем английските застраховки, а? Последно като проверявах за 20-годишен пикльо беше почти невъзможно да кара Е46 325и- застраховката му беше безбожна цифра. Само смених колата на Опел Астра и сумата стана нормална. Начини да се контролира вноса и шофьорите има, добре известни са и отдавна трябваше да са въведени- защо не се е случило смятам е ясно на всеки.

Накратко- само идиот може да е "против" ограничаването на вноса на стари коли. Въпросът не е "дали да се случи", а кой точно механизъм е най-добър- дали еко нормите, дали възраст, дали застраховки, дали нещо друго. И трябва да се случи максимално бързо...

Кръстникът
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 7.03.2014
Местоположение: Вкъщи
Пол: Мъж
Кара: с турбо
Мечтае да кара: V10
Детайли за колата: стокови

Re: Ограничен внос на стари коли? За и против

Мнение от c04 » 13 Юни 2017, 23:18

Абе то хубаво по-висок данък за дизела, ама ти и 10000 да платиш, тези пари няма да изчистят въздуха. :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 20.10.2015
Пол: Мъж

Re: Ограничен внос на стари коли? За и против

Мнение от 3186 » 13 Юни 2017, 23:42

Разбира се, че няма, но като се бръкнеш за един данък, ще се замислиш дали да поддържаш такава кола. Доста бързо ще понамалеят тия коли по пътищата. Може би най-ефикасното наистина би било поевтиняване на данък на нов автомобил и поскъпване на стар такъв. Комбинирано със затегнат контрол при ГТП ще има добър ефект.

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4197
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Ограничен внос на стари коли? За и против

Мнение от Kroki » 14 Юни 2017, 7:36

Онзи ден вървях по паркинга на близкия мол и едни пичове седяха до едно лупо дизел, което работеше. Почнах едва ли не да кашлям и да се задушавам(нямам астма и някакви други дихателни проблеми). За мен това не е нормално!
- вноса не е нужно да се ограничава, само е нужно да се приемат необходимите мерки и да се следи за спазването им.
-- не можеш да минеш гтп никъде при такива обстоятелства, за такива стари дизели двоен данък и прочие.
-- дори да си минал гтп и след това да си върнал нещата, при проверка, те спират от движение за 6м(вчера на един познат, са му свалили номерата на мерцедеса за 6 месеца, защото в талона му колата е сива, а тя е черна).
-- не съществува възможността да се мине метър с друго гтп и т.н., защото като видят къде колата е минала преглед и е нередовна се глобява пункта.
- колата е нова и бензинова и има ГИ, % облекчение на данък.
- колата е нова и бензинова,% облекчение на данък.
- колата е стара и бензинова, данък.
- колата е стара и бензинова и има ГИ, % облекчение на данък.
- колата е нова и дизелова, % по-висок данък от бензина.
- колата е стара и дизелова, %%%% по-висок данък.

- камиони - по-сериозни мерки, наличие на необходимите филтри и тяхната работа, по-нови години и т.н.
- автобуси - по-сериозни мерки, наличие на необходимите филтри и тяхната работа, по-нови години и т.н.
- бусове - по-сериозни мерки, наличие на необходимите филтри и тяхната работа, по-нови години и т.н.

- по-сериозни промени при шофьорските курсове, влизане в затвора и яки глоби за корупция, купени книжки и всичко по системата.
- ДАЙ да следят да не се претоварват камионите, наличие на обезопасителни мрежи, миене на МПС-тата при напускане на строителен обект(не както сега отгоре отгоре)

Като се види, че % търсещи стари автомобили намалее и вноса ще намалее.

Ако всичките системи работят, не се чака по 12 часа да си регистрираш колата, полицията си върши работа и т.н., доста бързо ще се оправи и въздуха и ще намалеят катастрофите и пътищата няма да са в това състояние и и и и и..

Начини има, просто на определени хора им е по-удобно да не се случва. Което не разбирам защо? Като си по-доволен от живота, ще работиш по-съвестно, ще имаш повече пари които можеш да харчиш, тоест тези пари ще се върнат обратно в икономиката, ще искаш да инвестираш в нещо и колелото се завърта.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Ограничен внос на стари коли? За и против

Мнение от K_Ilkov » 14 Юни 2017, 7:48

ivan40glupaka написа:Накратко- само идиот може да е "против" ограничаването на вноса на стари коли.

Само по-кротко с епитетите :winky:

Щото на мен пък ми се струва, че същото може да се каже за хора мислещи си,
че вноса е проблем при положение, че всякаква вече внесена скрап може да се движи легално по улиците ;)
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Ограничен внос на стари коли? За и против

Мнение от efren » 14 Юни 2017, 12:39

ivan40glupaka написа:
Top Gun Maverick написа:Само да вметна на колегата...
Нека не се измества темата в посока социален статус.


Само да ти вметна, че цялата ти тема е тръгнала от самото начало в насока "социален статус"- повечето коментари са все в смисъл "Ебал съм ги, с моите си пари ще си купувам каквото щЪ и никой не може да ми забранява каквото и да е. Обаче нали съм съдран цървул с разпран гъз- ще си купувам разни кенефи пред разпад щото пари за по-нова кола нямам, а к**ва не ми пускат ако съм с ГТ-то"...

Просто не може да съществува нормален човек който да е против ограничаване вноса на изгнили дараци- и еко-простотиите са най-дребната полза. Странно как никой не се усеща, че по-новите автомобили означават наличие на поне 2 (та дори и 4) възд. възглавници, колани с огр. на усилието и какво ли още не в графите "активна и пасивна сигурност"- да обяснявам ли, че тези неща съвсем реално спасяват живот? Бедна ти е фантазията какви жестоки катастрофи съм виждал- трябва или много да си прекалил със скорост/пиене/дрога, или късмета напълно да те е изоставил за да се утрепеш в кола с 4 възглавници и ако си сложил колан. Съвсем образно казано при еднакво тежък удар пътниците в Е36 ги погребват, онези в Е46 са сериозно потрошени и в болница, а тези в по-новите коли може би ще си отидат вкъщи с гипсирана ръка/крак и доста натъртвания. Утре спираме вноса на коли преди 2005г. и ти гарантирам, че убитите на пътя ще намалеят веднага с поне 50-60 човека за първата година- това малък стимул ли е или трябва още?

Колко време ще ви е нужно за да схванете- колата е луксозна стока която се купува при необходимост. Има едни хора дето си ги купуват за украшения колите, но тук едва ли има такива. И аз искам да карам М760ил откакто се вредих да направя 4-5 обиколки на писта при представянето му в Щатите, но това не означава че утре ще продам Ф10-ката за да покрия началната вноска, нали? Дали аз ще си начукам зверски неизгоден лизинг за М760ил или някакъв идиот ще ходи гладен за да купи кенеф пред разпад е едно и също- и двамата нито имаме нужда, нито ни е по джоба колата. Лошото е, че масово българина не разбира смисъла на "необходимост"- съседът ми за 10г. откакто го познавам е навъртял максимум 50 000км., а за това време смени 4 автомобила които имат за задача основно да ръждясват.
В момента всеки идиот може да си купи кола и затова и трафика в града, и жертвите по пътищата са такива- в деня в който ще ти се наложи да работиш 2 месеца за да си платиш данъка и ГО на 20++ годишният кенеф на идиотите рязко ще им дойде акъла и 3г. по-късно трафика в тази държава ще е далеч по-спокоен. Ама защо да спираме с директните ограничения за внос- дайте да въведем английските застраховки, а? Последно като проверявах за 20-годишен пикльо беше почти невъзможно да кара Е46 325и- застраховката му беше безбожна цифра. Само смених колата на Опел Астра и сумата стана нормална. Начини да се контролира вноса и шофьорите има, добре известни са и отдавна трябваше да са въведени- защо не се е случило смятам е ясно на всеки.

Накратко- само идиот може да е "против" ограничаването на вноса на стари коли. Въпросът не е "дали да се случи", а кой точно механизъм е най-добър- дали еко нормите, дали възраст, дали застраховки, дали нещо друго. И трябва да се случи максимално бързо...


Шефе, аз съм идиот, преди месец си купих 16-годишна щайга и си я вкарах от чужбина. Можеш ако искаш да ме удариш челно със средностатистическия нов автомобил продаван в БГ (логан, берлинго, клио). Можеш ако искаш и да застанеш зад аспуха на средностатистическия нов БГ автомобил (тоест 90 % дизел), а аз зад моята 16 годишна кочина с 3 катализатора. Имам белодробни проблеми от малък, но ще се жертвам заради теб. Нали съм идиот. Пък то като гледам и половината участници в темата. Добре, че има такива кат теб...
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.


Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 5.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 4х4
Мечтае да кара: 6х6

Re: Ограничен внос на стари коли? За и против

Мнение от efren » 14 Юни 2017, 13:04

https://money.bg/business/nay-prodavani ... 016-a.html

Така изглеждат продажбите на нови кочини в БГ. Морално остарелите дачии (морално остарели още когато са в магазина), шкодите, които са всичките дизел и всички са N1 дори без да са с 2 места, нисан кашкай (джип с предно :mhihi: ) и рено клио (на дъщерите ми куклите барби са от по-хубава пластмаса). Каква безопасност, каква екология, какви 5лв?

В друга тема установихме научно, че колкото по-нова и по-скъпа е една кола толкова по-хубави са китайските гуми. Това със старите автомобили е някаква странна простотия, която няма нищо общо с екология, безопасност и т.н., а е единствено лобизъм на автомобилните производители. Пример забраната на стари автомобили в Париж забранени са само коли между 20 и 30 години - по-новите са разрешени, по-старите също :roll: ...какви 5лв?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Re: Ограничен внос на стари коли? За и против

Мнение от Демирев » 14 Юни 2017, 15:11

Това което забелязвам в Гърция много към вътрешноста - Корфу - Лефкада - Игуменица....основно колите са чисто нови на лизинг....от типа Пежо 208 1.4 комън рейл - Рено Клио 1.5 комън рейл - тук там БМВ 118 дизел...и около 10 годишни пикапи Нисан Навара за магазинерите и фермерите.

Мисля си че тpябва и тук да е така - e вярно е че трябва да станат и тук масовите заплати 900 евро в провинцията ....въпреки че тези сапунарки са особено зловещо мразени в този форум.
Друго си е 530д. 96-та на 870 000 км.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Ограничен внос на стари коли? За и против

Мнение от steeN » 14 Юни 2017, 15:26

ivan40glupaka написа:...


Екология и бедност няма никъде. Като направиш хората още по-бедни, ще имаш още по-замърсена околна среда. И твоите гениални идеи, точно това ще направят.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: acho.rs

Последни теми
Facebook