Защо Е30 е толкова специален модел?
Модератор: Общи модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
steeN написа:Vra4anin написа:Не съм му адвокат на Боримечката, просто го разбирам. В този спор няма криви и няма прави, има просто различни вкусове и различни приоритети.
Това не е ли малко като да си купиш Ферари и да мърмориш, че е ниско и закача по легналите полицаи и няма къде да си сложиш покупките?
Никой в БМВ не е искал да направи "практична" кола както си я представят повечето хора и за това не са направили.
А за зимата писах - нямах търпение да падне снега и да изляза по улиците. Едва ли съм единствения...
Сегашните коли със задно с ***нищо*** не се различават от Е30 през зимата. Всичко зависи от това дали имаш шпер и хубави зимни гуми.
Едно време като имаше само жигули, волги и москвичи хората спираха да карат през зимата ли?
По-сериозно, моля... А пък това да сложиш вериги, явно е някакво изгубено изкуство през вековете
Сега имаш 20 поколения по-актуални зимни гуми и най-вече - ДСЦ. Не е като не съм карал на задно със и без него и знам много добре разликата. Колкото и да е фън задното, когато
Се нареди опашка от нови 7ци и S класи, дето не може да излезе от подземния паркинг или изобщо да вземе естакада към нормалния паркинг става тъпо. Но тва са глупости де, в случая говорим за Е30 като за фън кар, а за фън кар зимната проходимост няма никакво значение...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
Да гумите са революционно различни от преди 10 години
Разликата е другаде, ама не ми се спори за глупости за пореден път.

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
Nukem написа:потребители
Гусин потребителЮ, не плюй там където потребяваш и всичко ще е точно

Явно нямаш кво да кажеш смислено, спри се!

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
vicho написа:K_Ilkov написа:vicho написа:Е30-ската си имаше време, времето отмина и който не е изпитал е30 може само и единствено да съжалява... късно е да се изпита!!!
E, аре чак па късно ... все още става ... въпрос на джобни пари както казаха колегите![]()
знаех си, че ще се разбере малко криво... не можах точно да се изразя...
имах предвид, че към момента е много по-трудно да скочиш на е30-ска, а и както ти каза - ТРЯБВА НАГЛАСА
Късно е за хубаво Е30 на адекватна цена и без изключително много забележки.
2003-та като си купих моята беше "само" на 15 години и още я помня колко запазена беше.
Колко години съм й се радвал и съм се втелясвал да сменя още нещо, че да е хубава ... закво да иде за скрап после като се родиха децата

Хубава кола беше, а ако сваля 20 кила и ми останат пари за лигавщини, винаги бих си взел пак.
Само, че тоя път ще е купе, а не седан.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
Както и alx каза, модела притежава всички качества които се харесват на автомобилните ентусиасти на много достъпна цена...
На мен ми е ясно защо толкова много хора го харесват, но също ми е интересно и мнението на тези които не харесват е30 и по-точно защо?! Някъде 91-92 год. братовчед ми си купи бензиново е30 / не помня точно кой двг / почти ново и ме возеше насам-натам, беше голяма рядкост за онези години и всички се обръщаха след нея, но мен така и не ме грабна тази кола. Просто не ми харесваше визуално... През последните 10-15 години на няколко пъти съм се чудел дали да си взема едно за фън кар, но винаги същата причина ме спираше.
На мен ми е ясно защо толкова много хора го харесват, но също ми е интересно и мнението на тези които не харесват е30 и по-точно защо?! Някъде 91-92 год. братовчед ми си купи бензиново е30 / не помня точно кой двг / почти ново и ме возеше насам-натам, беше голяма рядкост за онези години и всички се обръщаха след нея, но мен така и не ме грабна тази кола. Просто не ми харесваше визуално... През последните 10-15 години на няколко пъти съм се чудел дали да си взема едно за фън кар, но винаги същата причина ме спираше.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
deyan-enchev написа:Късно е за хубаво Е30 на адекватна цена и без изключително много забележки.
Късно е либе за китка ...

Не е късно ... просто не е практично, нищо, че тука се обяснява как стават с джобни пари нещата

Трябват пари време и нерви в количества, които не са оправдани ако не искаш да караш точно тази кола по някакви причини неясни на хората

Не става за единствена кола, или поне ако мазохизма не е на нов левел поставен и те така ...
А за тия пари всички знаем, че има ешайсе


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
Това казвам де, няма да е на адекватна цена и само истЕнски маняк ще изкара 10+к за нещо в разумно състояние.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
За трийската ли питате?!
Това е истински непреходен модел от към външна класическа автомобилна форма.
Изключително красив седан, дори с 4 врати изглежда много добре и напълно завършен...съвършенство!
Вижте му линията- преден капак, фаровете, престилката от пред, заден капак на класически седан (повтарям се, знам), и завършеният троен стоп.
Да, двойният не беше зле, ама като направиха тройният, колата беше завършена.
От вътре...страхотно съжалявам, че спряха тази форма на кокпита, където всичко е направено така, че шофьора да се чувства заобиколен от интериора услужливо. В трийската интериора е много удобен, страхотните дори и базови седалки, волан, скорости, пак за седалките да кажа, супер удобни (за мен).
Имах такава, страхотен автомобил, понеже не разбирах много, пара нямах, та го карах целогодишно аз, завалията. От къде да знам, че не се карал зимата и трябвало да има човек и втори автомобил. Карам си зима и лете и хабер си нямам какво и как.
Моето беше Е30 1,6 бензин и си похарчваше всичко, което му сипя. Нямаше климатик, всъщност беше "фринстоун" изпълнение, постно като леща, но беше страхотно.
Продадох го поради причини, но все още мисля, че това е страхотен автомобил...
Разбира се, и аз като някой колеги мечтая, някой ден да имам време за едно Е30 в гаража ми.
То и тъкмо щеше да се случи де, взех си къща, имам и сносен гараж/хале и тъкмо започнах да се оглеждам за някакъв подобен автомобил в добро състояние и нужда от внимание от моя страна...и се наложи да си купя бус, щото на село е така
Та защо е толкова специален незнам, може би, както казаха колегите, страхотно красив и достъпен.
Определено обаче, не би трябвало да стои надписа "Защо" в тази тема. Не съм вманиачен фен, още по-малко не обичам да кръщавам хората с нарицателни епитети, просто казвам моето мнение, а то е, че ако не друго, то само самата , перфектна форма и линии го правят модела красив и непреходен!
Това е истински непреходен модел от към външна класическа автомобилна форма.
Изключително красив седан, дори с 4 врати изглежда много добре и напълно завършен...съвършенство!
Вижте му линията- преден капак, фаровете, престилката от пред, заден капак на класически седан (повтарям се, знам), и завършеният троен стоп.
Да, двойният не беше зле, ама като направиха тройният, колата беше завършена.
От вътре...страхотно съжалявам, че спряха тази форма на кокпита, където всичко е направено така, че шофьора да се чувства заобиколен от интериора услужливо. В трийската интериора е много удобен, страхотните дори и базови седалки, волан, скорости, пак за седалките да кажа, супер удобни (за мен).
Имах такава, страхотен автомобил, понеже не разбирах много, пара нямах, та го карах целогодишно аз, завалията. От къде да знам, че не се карал зимата и трябвало да има човек и втори автомобил. Карам си зима и лете и хабер си нямам какво и как.
Моето беше Е30 1,6 бензин и си похарчваше всичко, което му сипя. Нямаше климатик, всъщност беше "фринстоун" изпълнение, постно като леща, но беше страхотно.
Продадох го поради причини, но все още мисля, че това е страхотен автомобил...
Разбира се, и аз като някой колеги мечтая, някой ден да имам време за едно Е30 в гаража ми.
То и тъкмо щеше да се случи де, взех си къща, имам и сносен гараж/хале и тъкмо започнах да се оглеждам за някакъв подобен автомобил в добро състояние и нужда от внимание от моя страна...и се наложи да си купя бус, щото на село е така

Та защо е толкова специален незнам, може би, както казаха колегите, страхотно красив и достъпен.
Определено обаче, не би трябвало да стои надписа "Защо" в тази тема. Не съм вманиачен фен, още по-малко не обичам да кръщавам хората с нарицателни епитети, просто казвам моето мнение, а то е, че ако не друго, то само самата , перфектна форма и линии го правят модела красив и непреходен!
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
Е.Димитров написа:За трийската ли питате?!
Това е истински непреходен модел от към външна класическа автомобилна форма.
Изключително красив седан, дори с 4 врати изглежда много добре и напълно завършен...съвършенство!
Вижте му линията- преден капак, фаровете, престилката от пред, заден капак на класически седан (повтарям се, знам), и завършеният троен стоп.
Да, двойният не беше зле, ама като направиха тройният, колата беше завършена.
От вътре...страхотно съжалявам, че спряха тази форма на кокпита, където всичко е направено така, че шофьора да се чувства заобиколен от интериора услужливо. В трийската интериора е много удобен, страхотните дори и базови седалки, волан, скорости, пак за седалките да кажа, супер удобни (за мен).
Имах такава, страхотен автомобил, понеже не разбирах много, пара нямах, та го карах целогодишно аз, завалията. От къде да знам, че не се карал зимата и трябвало да има човек и втори автомобил. Карам си зима и лете и хабер си нямам какво и как.
Моето беше Е30 1,6 бензин и си похарчваше всичко, което му сипя. Нямаше климатик, всъщност беше "фринстоун" изпълнение, постно като леща, но беше страхотно.
Продадох го поради причини, но все още мисля, че това е страхотен автомобил...
Разбира се, и аз като някой колеги мечтая, някой ден да имам време за едно Е30 в гаража ми.
То и тъкмо щеше да се случи де, взех си къща, имам и сносен гараж/хале и тъкмо започнах да се оглеждам за някакъв подобен автомобил в добро състояние и нужда от внимание от моя страна...и се наложи да си купя бус, щото на село е така![]()
Та защо е толкова специален незнам, може би, както казаха колегите, страхотно красив и достъпен.
Определено обаче, не би трябвало да стои надписа "Защо" в тази тема. Не съм вманиачен фен, още по-малко не обичам да кръщавам хората с нарицателни епитети, просто казвам моето мнение, а то е, че ако не друго, то само самата , перфектна форма и линии го правят модела красив и непреходен!
нз колега , внимавай че да не се появи платформа зад буса и да тръгнат разни "ивенти"



- shlosera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
Тая тема се изчерпа. Спокойно може да се изтрият всички раздели за коли произведени преди е60, защото с мненията тука ще спрат да пишат 90% от останалите потребители в "ретро" подфорумите... В тая тема се отрича една икона на марката, тва е все едно да отречете, астра гси, кадет гси, еклипс 1г, голф 2 гти, 3гти, алфа 75 и тн и тн може да не са перфектните коли да имат детски болести, но това са икони на всяка една от тези марки, това са коли, които никой автомобилеб фен няма да отрече, коли благодарение на които има автомобилен спорт в България и в цял свят, коли направени за каране, двигатели направени от инженери, коли заради които се създаде тунинг форума и тн, и тн. Бмв форума ще последва съдбата на тунинг форума. Заради цялата позьорщина и подигравки свързани с старите коли тука няма да остане никой!
И се сетих още нещо за 30ката, това са коли, в които кат се качиш ти стаа патката!
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
И се сетих още нещо за 30ката, това са коли, в които кат се качиш ти стаа патката!
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
- obvinqemiq djo
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 24.03.2008
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
Цялата тази дискусия е излишна,пичаги.Всеки харесва това което иска,а пазара го показва кое колко струва.И щом Е30 е по скъпа в момента от годините когато е излязла от линията значи има защо.Нямаше да се включвам в темата,но коментарите на Илков и Нюкем просто ме накараха.Двама човека които са фенове на два различни модела.Единия Илков не го познавам,но другия го знам много добре.И по голям фен на е36 от него не съм видял.Този човек е набил в е 36-318 над 20 000 лв.Да горе долу такава цифра.Има тема в раздела.Дет се вика за страничните наблюдатели да сметнат за какво е60 или нова дачия,опел,форд и т.н.Така,че това затваря спора-всеки си защитава тезата и за него си е прав.Офф топик-да се плюе Бмв в Бмв форум е жалко.
понякога човек удря греда,ама русото си е русо
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
KoolyO написа:Borymechkata излезе единственото изключение, ама ако всички бяхме започнали от 324d, тоя форум нямаше да съществува.
Като чета темата - не съм изключение, напротив... Излиза, че почти всички фенове на модела са имали такава кола, карали са я с кеф, поддържали са си я, но... са я продали. Също като мен - 1:1. Каква е единствената разлика между нас? Аз поне съм честен: Купих си тройния стоп заради готиния външен вид, но не ми хареса и я махнах. А феновете сега въздишат: Еееех, защо си продадох иконата?!? Ами напъни се още малко и ще се сетиш защо си я продал...


Хайде, преди 20 години аз нищо не съм разбирал, бил съм "неможач", уцелил съм калпав двигател (все едно аз съм го измислил тоя умрял мотор...), не съм могъл да "оценя потенциала на модела", затова съм го продал. А вие - защо? Нали сте имали коли с "правилния двигател", нали сте фенове и сте оценили тоя необятен потенциал - защо ги продадохте?
Последна промяна Borymeckata на 17 Сеп 2018, 20:39, променена общо 1 път
Excellent! Steven is my name!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
Защото заминах в чужбина я продадох аз. После като ми дойде на дневен ред отново да си купя, финансово не изглеждаше ОК, защото взе че мина в класическата секция и взех следващия модел... не ми е толкова на сърце(Е36 като модел), но имам по-важни неща в живота от купчина ламарини (въпреки, че тази още си я имам и не смятам да я продавам). Аз си казах, нямам възможност да отделя пари за Е30... който поддържа старо БМВ знае колко струва това. Само някой да не каже за тия пари Е60, щото не искате да чуете мнението ми за Е60 
p.s. може би е добре да се отбележи и че първото ми Е30 го откраднаха...

p.s. може би е добре да се отбележи и че първото ми Е30 го откраднаха...

Последна промяна steeN на 17 Сеп 2018, 20:57, променена общо 2 пъти
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Защо Е30 е толкова специален модел?
Какво единомислие
А даже не бях прочел тоз пост хахххахах

А даже не бях прочел тоз пост хахххахах

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: mr_petroff