България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
vicho написа:държа да гледате тоя клип от групата "Лудостта по пътищата на България. Нека я спрем заедно."
админите на групата одобряват и дори поощряват подобно поведение![]()
Дистанция окей, ама този бай Хой е оставил маааалко повече от нужното...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Тези снимащите лумпени ми приличат като сцена от един филм с Луй дьо Фюнес, онзи караше с една барака умишлено(той полицай
)и се тътри толкова бавно на непрекъсната само за да го изпревари някой и да го спре. Накрая всички го изпревариха.
Та снимашият е за бой. Тоя с Мерцедесът не може да кара, но иначе аз бих направил почти същото. Да не говорим, че има агресивни водачи, които пък нарочно изпреварват такъв папагал и го свиват леко в ляво за да му покажат, че умишленото каране така не води до нищо добро.
Относно циганина с БМВ-то(ясно беше, че е такъв)няма да му се разминава. Бива да ви прави впечатление, че в последните години виждаме все по-често ефективно осъдени и с увеличаващи се години на топло. Да, не е толкова, колкото ни се иска, но както вика Стийна, не става изведнъж с магическа пръчка. Сега ще раздухат случая, ще рздухат и присъдата после, ще се чува все повече и повече за подобни и няма как да няма ефект.
И не е пуснат, нито ще го пуснат! Искал домашен арест, адвоката му мрънка днес, че задържането му докато траел процеса(той си знае, че го осъдят да лежи)не бивало да се превръща в изпълнение на присъда.
Ще има наказание и за отстъпилия му колата, понеже хем я дава на пиян, хем на неправоспособен. Според прокурора той поставя началото на престъплението и другото са последващи действия.
На прост език, ако не му беше дал колата, двама човека щяха да са живи. Отстъпилият колата си се е возил дори вътре, тоест бил е свидетел на това как е карал с 200+(камера го хванала със 172 щото за нищо не стават камерите)и той също е бил пиян.


Та снимашият е за бой. Тоя с Мерцедесът не може да кара, но иначе аз бих направил почти същото. Да не говорим, че има агресивни водачи, които пък нарочно изпреварват такъв папагал и го свиват леко в ляво за да му покажат, че умишленото каране така не води до нищо добро.
Относно циганина с БМВ-то(ясно беше, че е такъв)няма да му се разминава. Бива да ви прави впечатление, че в последните години виждаме все по-често ефективно осъдени и с увеличаващи се години на топло. Да, не е толкова, колкото ни се иска, но както вика Стийна, не става изведнъж с магическа пръчка. Сега ще раздухат случая, ще рздухат и присъдата после, ще се чува все повече и повече за подобни и няма как да няма ефект.
И не е пуснат, нито ще го пуснат! Искал домашен арест, адвоката му мрънка днес, че задържането му докато траел процеса(той си знае, че го осъдят да лежи)не бивало да се превръща в изпълнение на присъда.
Ще има наказание и за отстъпилия му колата, понеже хем я дава на пиян, хем на неправоспособен. Според прокурора той поставя началото на престъплението и другото са последващи действия.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
vicho написа:държа да гледате тоя клип от групата "Лудостта по пътищата на България. Нека я спрем заедно."
админите на групата одобряват и дори поощряват подобно поведение![]()
Тъпа маневра на меркендеса, но също така купчина тъпаци, каращи в лента за изпреварване без да изпреварват нищо.

- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M54B22
B48B20
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Напълно нормални неща за Тракия, трафикът е толкова много, че до Пловдив и двете ленти се движат с почти еднаква скорост. Последните няколко пъти изобщо не се напрягам да карам в ляво, 90-100 вдясно с тировете и няма грижи.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Аз последния път карах с по-висока скорост в дясна лента, от колкото в лява.. ама на клипа няма чак толкова много трафик.. Видимо имаше достатъчно място да се прибират в дясно.

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1662
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Много често дясната лента е разбита от тировете и хората карат в лявата лента (защото пътищата ни са прекрасни нали). Това, разбира се, не го оправдава, но често и това е причината...
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Аз също не бих се прибрал в дясно с това ниво на трафик.
Разбира се, умишленото намаляване и умишлено голямата дистанция до предната кола(камерата лъже малко, но все пак си е доста) не са ОК.
Изобщо от едно ниво на трафик нагоре хората започват да налагат собствени правила
От едната страна стоят тези като мен, които не изпреварват от дясно, но пък "блокират" лява лента, за да не останат заключени в дясно. От другата са изпреварващите от дясно, които "засичат", за да влязат в лява лента.
Този спор няма да спре, а само ще се задълбочава. Без полиция вътре в трафика + някакъв разписан магистрален кодекс, това няма да се реши.

Изобщо от едно ниво на трафик нагоре хората започват да налагат собствени правила


Този спор няма да спре, а само ще се задълбочава. Без полиция вътре в трафика + някакъв разписан магистрален кодекс, това няма да се реши.

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Случката от клипа започва от 32 км посока София и видно скоростта на тарикатите е 90-100 км/ч и стоят в лявата лента повече от километър, а и пътя не е толкова лош.
Каращите с по-висока скорост намаляват, но идиотите каращи в лявата лента и изпреварващите със 100 без да се съобразяват дали идва някой отзад са се увеличили многократно.
Каращите с по-висока скорост намаляват, но идиотите каращи в лявата лента и изпреварващите със 100 без да се съобразяват дали идва някой отзад са се увеличили многократно.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Драйвъре, то може да изпреварваш отдясно и без да ги засичаш.
И понеже след споменато от теб ниво на трафик важат собствени правила, мисля вече посвикнаха да ги изпреварват отдясно, та не виждам защо мрънкат и снимат за да мрънкат снимайки мрънкащо.
Като пуснат полицията в трафика ще глобява и от двата типа хора, накрая Бойко ще е виновен защото пътя не е както трябва.
За мен във всички случаи виновния е каращия вляво защото той извършва първи нарушението за да се стигне до второто нарушение на другия зад него, а именно изпреварване отдясно. Сега, че второто нарушение е далеч по-трудно е ясно. Затова ако стане сакатлък, този отдясно си поема отговорността. Този отляво като му се рискува да го събере някой бързаш отдясно и че после ще накажат другия, нека си кара до морето така, ще си запази повечко предницата, няма да се прибира я когато вижда някой бързащ.
П.п: Аз избягвам магистралите ни всячески както съм писал не един път и проблеми нямам.


Като пуснат полицията в трафика ще глобява и от двата типа хора, накрая Бойко ще е виновен защото пътя не е както трябва.

За мен във всички случаи виновния е каращия вляво защото той извършва първи нарушението за да се стигне до второто нарушение на другия зад него, а именно изпреварване отдясно. Сега, че второто нарушение е далеч по-трудно е ясно. Затова ако стане сакатлък, този отдясно си поема отговорността. Този отляво като му се рискува да го събере някой бързаш отдясно и че после ще накажат другия, нека си кара до морето така, ще си запази повечко предницата, няма да се прибира я когато вижда някой бързащ.

П.п: Аз избягвам магистралите ни всячески както съм писал не един път и проблеми нямам.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Може
за това и двете думи са в кавички. Това са основните обвинения от всяка група.
Според мен в момента ще им е доста трудно да глобяват. За това казах, че ни трябва и някакъв 'Магистрален кодекс'. Сегашнитят член 42(ЗДвП) + останалите места, които индиректно засягат изпреварването за писани за двупосочни пътища и оставят 'вратички' по отношение на изпреварването на магистрала.
Ти по кой член би наказал каращите вляво?(не се заяждам) 42? 22?
А 'изпреварващите' от дясно? - този въпрос е не по-малко сложен за отговаряне, защото според мен те не нарушават закона минавайки отдясно и стигайки до камиона/автобуса/буса отпред. По буквата на закона тяхното изпреварване започва, когато опитват да се включат в колоната в лява лента.

Според мен в момента ще им е доста трудно да глобяват. За това казах, че ни трябва и някакъв 'Магистрален кодекс'. Сегашнитят член 42(ЗДвП) + останалите места, които индиректно засягат изпреварването за писани за двупосочни пътища и оставят 'вратички' по отношение на изпреварването на магистрала.

Ти по кой член би наказал каращите вляво?(не се заяждам) 42? 22?
А 'изпреварващите' от дясно? - този въпрос е не по-малко сложен за отговаряне, защото според мен те не нарушават закона минавайки отдясно и стигайки до камиона/автобуса/буса отпред. По буквата на закона тяхното изпреварване започва, когато опитват да се включат в колоната в лява лента.

Последна промяна TheDriver на 01 Апр 2025, 15:58, променена общо 1 път
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Тракия има нужда от още една лента, но те не могат и сегашните да поддържат. От там нататък народа кара, където няма дупки. Общо взето всички причини от анкетата в темата в едно.

Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Дупките в дясна лента не са причина да се кара в лява, когато те застига някой. Карай където ти е кеф като няма на кого да пречиш, щом е лош пътя, или пък карай с ограничението в лява лента и много рядко ще те застигат автомобили.
Масово снимащите глупаци карат със 110-120 в лява лента, не си поглеждат огледалата и понякога чак се дразнят като застанеш зад тях на дълги и клаксон. Особено важи това за отсечката около 120-ти км до Пловдив посока София.
П.П.: За мен решението е да не карам в натоварените часове - нерви нула, път свободен, ако ти е кеф карай със 110 да ти харчи 8, ако ти е кеф давай газ и гледай за камери
Масово снимащите глупаци карат със 110-120 в лява лента, не си поглеждат огледалата и понякога чак се дразнят като застанеш зад тях на дълги и клаксон. Особено важи това за отсечката около 120-ти км до Пловдив посока София.
П.П.: За мен решението е да не карам в натоварените часове - нерви нула, път свободен, ако ти е кеф карай със 110 да ти харчи 8, ако ти е кеф давай газ и гледай за камери

- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Карането в България си е отврат и все повече ме дразни и почти не карам извън София. На година ми се събират 5-6к км, с едни две излизания извън София.
Не знам как някои карат из София всеки ден по 1,5-2+ часа, за мен си в живо наказание.
Пътища пълен леш, извънградско, магистрали, градско. Няма и 50м да не е вълнообразен или кърпен в 99% от улиците в София.
Шофьори хванали Господ за шлифера, луди и т.н., еми мерси.
В същото време само с коли под наем в чужбина правя повече километри.
Не знам как някои карат из София всеки ден по 1,5-2+ часа, за мен си в живо наказание.
Пътища пълен леш, извънградско, магистрали, градско. Няма и 50м да не е вълнообразен или кърпен в 99% от улиците в София.
Шофьори хванали Господ за шлифера, луди и т.н., еми мерси.
В същото време само с коли под наем в чужбина правя повече километри.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Аз карам по следния начин, когато някой спи в лява лента, първо изчаквам търпеливо, после натискам спорт и колата става МНОГО шума с което вече се надявам да ме е видял, след което ако не помогне пускам и мигач, ако и това не помогне , мигам 1-2пъти ( къси - дълги) , досега повечето се прибират обикновено след като чуят шума още..... след което независимо че след малко пак ще се изнеса в лява лента веднага минавам в дясна (без да намалям изобщо) ( опитвам се да дам пример и да покажа че може и за 5 секунди да е, но е добре човек просто да се прибере след като изпревари максимално енергично) 

Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
и аз видях клипа... като се има напредвид че на точно това мерцедесче душата му е в зъбите и при тия скорости всичко се случва мноооого бавно при тия кашони- аз щях да изманеврирам по същия начин. ако са се наредили в лявата и дясната е свободна - аз бих дръпнал напред и като ми "свърши" дясната бих се "помолил" с мигач да се влея във лявата... първите един двама ще се скупчат нарочно да не ме пуснат, 3тия примерно ще ме пусне и аз лекичко ще се включа - както и този направи с мерцедеса. право/ криво- просто споделям. а тоя с камерата и той не е цвете- тая порода cucks дето такива маневри около тях ги стимуират да ги пост-ват на нета я знам много добре...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани