България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 300
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
То сега е повече. 4,5-5% от застрахователната стойност, т.е. на 500к автомобил си е 20-25к лева.
https://trafficnews.bg/trafik/sled-ogro ... -6vGdCmV9g
TNT написа:https://chernapista.com/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAYnJpZBEweWJtelo3VnVLUDlVMjd1cwEe0Wvphb02W6dVvsyCGdJPUjugIeLLat3qmuz4DEmvPTTnAQ1TZ0wOO4SoSrg_aem_bTRvWGo24gmxSa9tku8tuw
Имаме си и карта с всички ПТП-та вече. Както се вижда - леш из цялата страна.
След огромния интерес към "черна писта" – опит за сваляне на сайта с данни за катастрофите в България
Платформата, създадена от 18-годишния Мартин стана обект на DDoS атака



https://trafficnews.bg/trafik/sled-ogro ... -6vGdCmV9g

- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Нека да позная, аквапланинг 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: "бяла служебна баничарка"
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:Нека да позная, аквапланинг
по-скоро страничен вятър
"Работи, работи!"-казал Иван Вазов и легнал да спи
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Може гумата да е влязла в дупка и да е загубил контрол над МПСто, дупки има колкото искаш ... 

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
nickstorm написа:steeN написа:Нека да позная, аквапланинг
по-скоро страничен вятър
А в действителност превишена скорост, понеже с 90 му е било бавно и е решил, че няма смисъл да е "примерен"

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: "бяла служебна баничарка"
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Гледам, че е на мост. На мост силния страничен вятър се усеща доста по-радикално, Духнало го е, залюляло ремаркето и е изгубил управлението. Варианта с неравност на пътя също е възможен.
"Работи, работи!"-казал Иван Вазов и легнал да спи
- STEVAL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 26.04.2013
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Само преценячи на пътя
Днес на тангентата ме хвана пороен дъжд, карах с 90 с тировете…разни ралиджии шпореха с 140-150 минимум

Днес на тангентата ме хвана пороен дъжд, карах с 90 с тировете…разни ралиджии шпореха с 140-150 минимум

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
И най-много са ми смешни като тръгнат с някой джип с център на тежестта като жираф да силят в дъжда. Човек, виждам, че си нямаш хал хабер от физични закони при МПС и движението му, ама не е нужно като завали да го доказваш.
А Стийнът иронизираше за аквапланинга, вижда се как пътя е сух.
За вятър и мост какво го оправдавате? На всеки мост има знаци да намалиш и за хлъзгаво има знаци, но те не са за идиоти с тънки пишки. Напоследък съм забелязал много нагли с МПС-та тип селски американски камион, които ги отпушват да ръмжат и се лепят на бронята на колите извън града, редовно теглят някакви кросови мотори или някаква платформа без нищо.
Този тръгнал със селския пикап да тегли композиция подходяща за Скания, решил е, че в права линия върви със 100+, понеже съм чувал изказвания на теглещи, че както върви без ремарке, така върви и със, съответно физиката е доказала на поредния, че не я бърка дали си с малка или голяма пишка. Когато баща ми ме учи да карам платформа, ремарке и каквото там се сетите като малък, само това обясняваше, плавно, дистанция, без резки движения, без висока скорост. Елементарно. Ремаркето естествено, че може и те дърпа. Естествено, че като набиеш спирачка те бута в задника. Естествено, че като удариш дупка ако си с несъобразена скорост с дупката ще се залюлееш. В случая макс да е подскачал по ръбчетата, които ги има по някои мостове и по принцип би следвало да ги очакваш.
А Стийнът иронизираше за аквапланинга, вижда се как пътя е сух.
За вятър и мост какво го оправдавате? На всеки мост има знаци да намалиш и за хлъзгаво има знаци, но те не са за идиоти с тънки пишки. Напоследък съм забелязал много нагли с МПС-та тип селски американски камион, които ги отпушват да ръмжат и се лепят на бронята на колите извън града, редовно теглят някакви кросови мотори или някаква платформа без нищо.
Този тръгнал със селския пикап да тегли композиция подходяща за Скания, решил е, че в права линия върви със 100+, понеже съм чувал изказвания на теглещи, че както върви без ремарке, така върви и със, съответно физиката е доказала на поредния, че не я бърка дали си с малка или голяма пишка. Когато баща ми ме учи да карам платформа, ремарке и каквото там се сетите като малък, само това обясняваше, плавно, дистанция, без резки движения, без висока скорост. Елементарно. Ремаркето естествено, че може и те дърпа. Естествено, че като набиеш спирачка те бута в задника. Естествено, че като удариш дупка ако си с несъобразена скорост с дупката ще се залюлееш. В случая макс да е подскачал по ръбчетата, които ги има по някои мостове и по принцип би следвало да ги очакваш.
Последна промяна Top Gun Maverick на 31 Май 2025, 8:13, променена общо 1 път
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
В северната част на Норвегия на абсолютно всеки мост, дори и най-малкия има електронно табло, на което ти показва колко вятър има m/s в момента. Ама явно е за тъпите викинги.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Слава Богу, че тука няма, иначе щеше да виждаш още повече излетели, понеже като видят, че е слаб вятъра разни имбецили и ще минат с Х скорост. Следващият път с Х скорост +10 защото може и така докато един ден със слаб вятър не се появи внезапен порив, който после ще насади мистерията в мозъка на минаващия и обърналия се, как така стана изведнъж. Той никога няма да разбере, ще не е станало изведнъж, а е било процес стартирал много години преди това когато все си е можел да мине.
Нещо като онова, че скоростта с която може вземеш даден завой е много близка до тази с която не можеш, ама важи за мост.
Нещо като онова, че скоростта с която може вземеш даден завой е много близка до тази с която не можеш, ама важи за мост.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: "бяла служебна баничарка"
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alekangg написа:В северната част на Норвегия на абсолютно всеки мост, дори и най-малкия има електронно табло, на което ти показва колко вятър има m/s в момента. Ама явно е за тъпите викинги.
По немачко закачат по един чорап, да може да се ориентираш и за посоката

Ама тия са си педанти отвсякъде. Реасфалтираха една отсечка от междуселски път с мост. Та на моста бяха сложили по-грапав асфалт, явно за по-добро сцепление зимата. Освен, че беше една идея по-тъмен на цвят, се усещаше по разликата в шума от гумите при преминаване.
"Работи, работи!"-казал Иван Вазов и легнал да спи
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Top Gun Maverick написа:И най-много са ми смешни като тръгнат с някой джип с център на тежестта като жираф да силят в дъжда. Човек, виждам, че си нямаш хал хабер от физични закони при МПС и движението му, ама не е нужно като завали да го доказваш.
Баш...аз тогава бях с джипка с 275 на 315 гуми и си кътам леко-леко в потопа щото знам, че белята става от веднъж, обаче Ганьо масово е над физиката и спори къде-колко може

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: немо