България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
С тия шофьори нов внос в граЦкия е въпрос на време да стане голяма беля.
Току що на Сливница си ми влезе в лентата без явно изобщо да е погледнал в огледалото. А беше ме задминал до средата и даде рязко в ляво.
Това ми е поредна случка с тия идиоти. Просто не знаят къде се намират.
До вчера е карал рикша в Джалалабад, а днес го качили в 20 тона автобус хора да вози.
Няколко светофара по-късно следващия дападжия от Тему на светофара на Сливница и К. Величков в посока Люлин продължава направо от дясната лента. Която е и на различен светофар. И след кръстовището място за него няма.
Това не са българи. 30 години карам в София и подобни идиоти не съм виждал.
Току що на Сливница си ми влезе в лентата без явно изобщо да е погледнал в огледалото. А беше ме задминал до средата и даде рязко в ляво.
Това ми е поредна случка с тия идиоти. Просто не знаят къде се намират.
До вчера е карал рикша в Джалалабад, а днес го качили в 20 тона автобус хора да вози.
Няколко светофара по-късно следващия дападжия от Тему на светофара на Сливница и К. Величков в посока Люлин продължава направо от дясната лента. Която е и на различен светофар. И след кръстовището място за него няма.
Това не са българи. 30 години карам в София и подобни идиоти не съм виждал.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 802
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
На Сливница и К. Величков не само лилавите шофьори го правят това...има ли трафик на светофара, няма как друго яче да продължи напред автобуса/тролея
Като цяло организацията на лентите около кръстовища е потресаваща

Като цяло организацията на лентите около кръстовища е потресаваща

- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Да там го правят абсолютно всички, просто защото спирката е 20 метра преди светофара и винаги има колона в лентата за направо и те за да не запушат съвсем тая за на ляво която светва първа продължават и влизат от нея в кръстовището и там се престрояват. Наистина е много тъпо организирано там кръстовището...
- St.Trinity
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 8.05.2017
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
bum_bum написа:Няколко светофара по-късно следващия дападжия от Тему на светофара на Сливница и К. Величков в посока Люлин продължава направо от дясната лента. Която е и на различен светофар. И след кръстовището място за него няма.
Това е обичайна практика на този светофар, изобщо не им оправдавам действията или нещо подобно но когато трафика е разтоварен съм забелязал че поне се опитват да се престроят правилно, дали ще е автобуса или тролея няма значение и двете са доста дълги (в някои случаи и успяват), но в час пик когато най-дясната лента (за направо) е заета от коли достигащи до предния светофар няма друг вариант за да преминат през кръстовището. А и ако се паднеш да си колата зад тях, си по-благосклонен да ги пуснеш защото все пак имат чиста писта пред тях и тръгват веднага. Друг въпрос е, че аз почти винаги съм надясно на този светофар и по този начин ми блокират зеления сигнал (за надясно) за известно време, или пък трябва да изчакам цял светофар с тях за да ми отпушат пътя че да мина. Не е измислено като хората.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:Top Gun Maverick написа:Тоест като видиш камера, караш 1-2 км 130...и после старт както искаш. Ако не видиш камера 5-6 км може да си шпориш.
И накрая пак ще стигнеш за същото време, защото като караш по-бързо, после трябва да компенсираш с по-бавно каране за да ти падне средната скорост. Т.е. единственото, което ще постигнеш е да караш като олигофрен. И след 2-3 пътувания като редовия бързач го загрее това... което явно се оказва доста трудно ще спре да го правиОчевидно това ще има възпиращ ефект при лек трафик... когато и най-много се злоупотребява и историите със стигам за 2 часа до морето приключват.
Нещо не разбра. По малоумният начин на измерване, ще хванат дедовия защото реално ще мерят на много малки и къси участъци. Ще се намаля като видиш, че след първата камера на километър или два има камера, но като си шпориш както си искаш и няма камера защо ще намаляш?
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Хайде да си говорим пак след примерно 1 година след като влезе това в сила и ще видим кой какво не е разбрал.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- St.Trinity
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 8.05.2017
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Top Gun Maverick написа:Тоест като видиш камера, караш 1-2 км 130...и после старт както искаш. Ако не видиш камера 5-6 км може да си шпориш.
steeN написа:И накрая пак ще стигнеш за същото време, защото като караш по-бързо, после трябва да компенсираш с по-бавно каране за да ти падне средната скорост. Т.е. единственото, което ще постигнеш е да караш като олигофрен. И след 2-3 пътувания като редовия бързач го загрее това... което явно се оказва доста трудно ще спре да го правиОчевидно това ще има възпиращ ефект при лек трафик... когато и най-много се злоупотребява и историите със стигам за 2 часа до морето приключват.
Top Gun Maverick написа:Нещо не разбра. По малоумният начин на измерване, ще хванат дедовия защото реално ще мерят на много малки и къси участъци. Ще се намаля като видиш, че след първата камера на километър или два има камера, но като си шпориш както си искаш и няма камера защо ще намаляш?
Според мен ти не го разбираш, или си го представяш по начин по който си мислиш че ще може да се заобиколи. Ако си шпориш и видиш камерата с намерението да намалиш пак на 130 км/ч покрай нея, вече си отекъл така или иначе защото тя не ти мери скоростта с която минаваш, а времето от А до C в примера който даваш. Ти си минал от А до B в ограничението като не си нарушил, само че след B си започнал да караш бързо като си мислиш че следващата камера ще ти е първа за следващия участък, или си мислиш че ще ти мери скоростта и затова трябва да я намалиш, а на практика тя мери време и ще ти е трета подред. Нарушението ти ще си проличи когато се види времето за което си минал покрай първата А и третата C камери. Нищо иновативно (от нас) в борбата с безрасъдните шофьори, и това е мярка привнесена отвън и работи.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Работи ама друг път . Във Франция след 10 години тестове на тия камери за средна скорост се отказаха изобщо от тях преди няколко години . Скъпа и неефективна глупост .Нищо иновативно (от нас) в борбата с безрасъдните шофьори, и това е мярка привнесена отвън и работи.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Премахва ама само част, а не всички. На фона на около 4300 камери , много важно че са махнали 50 примерно. То и без това са малко тия за средна.
А че на близо 400 000 км скоростта във Франция е 80 км/ч ? М? С доказана ефективност за намаляване на ПТП между другото.
Явно аз съм тъпия...как мерят, какво мерят, мерят ли , не мерят ли..какво значение има? Само аз ли спазвам ограниченията да го ева.
Па Вазета, па бази с данни къде имало камери, па не знам ко си...е защо, къв е смисъла от целото нещо? Карай си по правилник и нема да те интересуват ни камери, ни "засади", ни нищо.
А че на близо 400 000 км скоростта във Франция е 80 км/ч ? М? С доказана ефективност за намаляване на ПТП между другото.
Явно аз съм тъпия...как мерят, какво мерят, мерят ли , не мерят ли..какво значение има? Само аз ли спазвам ограниченията да го ева.
Па Вазета, па бази с данни къде имало камери, па не знам ко си...е защо, къв е смисъла от целото нещо? Карай си по правилник и нема да те интересуват ни камери, ни "засади", ни нищо.
Хм,хм...
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ми да ги таковам тогава. Явно е новото нормално ама аз понеже не карам много из града напоследък и не съм го отчел.
Значи да обобщим - ако аз мина през бус лентата, щото ми е по-удобно и по-бързо (бързам за влак, самолет и т.н.) ще ми съдерат шортите.
Рейса обаче като мине през грешната лента и ми отнеме предимството, всичко е точно.
И после “що не спазвате” ..
Нямам нищо против, винаги ще го пусна да заминава там къде е тръгнал ама защо този двоен стандарт?
Значи да обобщим - ако аз мина през бус лентата, щото ми е по-удобно и по-бързо (бързам за влак, самолет и т.н.) ще ми съдерат шортите.
Рейса обаче като мине през грешната лента и ми отнеме предимството, всичко е точно.
И после “що не спазвате” ..

Нямам нищо против, винаги ще го пусна да заминава там къде е тръгнал ама защо този двоен стандарт?
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Радарите са по ефективни от тези камери за средна скорост . Те не са 4300 камерите за средна а 100 , като са премахнали 50 останалите са на доизживяване докато работят . Но тука пак ще откриваме топлата вода , сефте ... 

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ми да, всичко е точно. Всеки отговаря за себе си, не за другите. А и обществения превоз се ползва с предимство , не е тръгнал да се състезава или да шари като гламав из лентите. А като смятате,че не е точно има 112.
Аз като карам с 88 на темпомат и ме изпреварват всички нещо да мрънкам или да съм почнал да карам със 100 щото и другите така правят. Не съм и няма.
Аз като карам с 88 на темпомат и ме изпреварват всички нещо да мрънкам или да съм почнал да карам със 100 щото и другите така правят. Не съм и няма.
Хм,хм...
- St.Trinity
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 8.05.2017
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
bum_bum написа:Значи да обобщим - ако аз мина през бус лентата, щото ми е по-удобно и по-бързо (бързам за влак, самолет и т.н.) ще ми съдерат шортите.
Редовно виждам такива бързаци по Цариградско шосе от Орлов мост в Югоизточна посока. Някои го правят за да вземат по-бързо изхода за към Телевизионната кула или този за към Румънското посолство, тях донякъде ги разбирам. Но покрай тях има и други които "летят" най-отдясно за да вземат цялата права отсечка по-бързо, след което дават ляв мигач и вече са в най-лява лента на хотел Плиска. Виждал съм и такива, на които изобщо не им пука за бус лентата и камерите над нея и си карат там хем бързо, хем в нарушение на маркировката все едно е нищо. Отново в час пик на спирката на кв.Яворов, тролеите правят същото нарушение както на бул.Константин Величков, с тая разлика че там няма светофар. Врат се в ускорителната лента на качващите се от бул.Михай Еминеску и колите ги пускат, вероятно го правят заради тези "летци" които описах на същото място, защото те пък им карат в бус лентата.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
bum_bum написа:Ми да ги таковам тогава. Явно е новото нормално ама аз понеже не карам много из града напоследък и не съм го отчел.
Значи да обобщим - ако аз мина през бус лентата, щото ми е по-удобно и по-бързо (бързам за влак, самолет и т.н.) ще ми съдерат шортите.
Рейса обаче като мине през грешната лента и ми отнеме предимството, всичко е точно.
И после “що не спазвате” ..![]()
Нямам нищо против, винаги ще го пусна да заминава там къде е тръгнал ама защо този двоен стандарт?
Това е навсякъде по света, по големите градове особено. В Австрия съм имал случай рейс да ми свири и да ми се кара, щото не съм го изчакал да мине подобно, през грешната лента. И аз нямам нищо против, но като не съм от този град не им знам неписаните правила.
Двойниият стандарт е защото в рейса се возят много повече хора и техният интерес тежи повече.

enigma
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
የተጨቆኑትን ነጻ አውጡ
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Добре ама куката като кара без колан, по трамвайните линии или говори по телефона пак ме е проблем.
Пък аз като го направя съм джигит.
Закона затова е закон. Спазва се от всички. Ако куките знаят, че коли минават редовно от грешната лента ще са там 24 часа за да глобяват.
Рейса е обаче с джейл фрий пас.
Редно е по някакъв начин да се реши разумно, хем да е спазен законът, хем да не им се пречи на работата. Иначе оправдания всеки си има.
Хората сме си овча порода и една камара хора ще вършат нарушение само заради това, че са видяли, че някой друг ги върши.
Един вид - аз тъп ли съм да вися в това задръстване, щом рейса минава напряко или пък патрулката щом минава през линиите.
Пък аз като го направя съм джигит.
Закона затова е закон. Спазва се от всички. Ако куките знаят, че коли минават редовно от грешната лента ще са там 24 часа за да глобяват.
Рейса е обаче с джейл фрий пас.
Редно е по някакъв начин да се реши разумно, хем да е спазен законът, хем да не им се пречи на работата. Иначе оправдания всеки си има.
Хората сме си овча порода и една камара хора ще вършат нарушение само заради това, че са видяли, че някой друг ги върши.
Един вид - аз тъп ли съм да вися в това задръстване, щом рейса минава напряко или пък патрулката щом минава през линиите.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани