Ново за ГО
Модератор: Общи модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
Има си и добрите страни ако един от водачите се признае за виновен и си попълнят протокола и после поживо посдраво, ама ако има спор за вина не знам кой друг освен КАТ би го разрешил
Нема виновни бе, не се споменава в протокола. Все едно на паркинга са те ударили. Предполагам и застрахователите така ще действат. Ако щетата е по-голяма няма да я признаят без протокол от КАТ. Е тука не е домислено ми се струва, че протокола важи при леки ПТП-та ама до колко се води леко ПТП...
И кво праиме ако единия водач е пил 5 бири, примерно... застрахователите треа да му платят дори и да е виновен, щото нема кой да го провери
И кво праиме ако единия водач е пил 5 бири, примерно... застрахователите треа да му платят дори и да е виновен, щото нема кой да го провери

Reportera написа:ако единия е видимо пил се вика кат.Така поне казаха по дарик.
Мисълта ми беше, че се прецакват застрахователите. Ако си на 0,7 примерно не ти личи хич, ама ако дойде КАТ нема да има застраховка

Все пак трябва да се прочете закона. Сега малко на изуст говориме. На мен ми е по-интересно как се оценява щетата дали е малка или голяма и има ли вероятност да се подпише протокола от двамата участници в ПТП-то пък застрахователите да ги мотаят заради размера на щетата...
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Добре изглежда разумно решение с оглед на това, че в сутрешните задръствания няма да има такива които пречат на движението заради счъпен мигач или ожулена броня примерно.
НО, ИМА ЕДНО ГОЛЯМО НО:
1. Ако единия участник има гражданска, а другия не, как ще си попълниш протокола в случай, че той откаже и иска да ти даде пари, а ти не си съгласен?
2. Ако единия водач е пил и пак не иска да ти подпише протокола?
3. Каде е дефинирано точно кога трябва и нетрябва да викаш КАТ? Колко калника и до каква степен трябва да са огънати, да не е после застрахователя да изполва тази вратичка (протокол) за да се опита да не ти плати, обосновавайки се, че не си попълнил правилно протокола например!?
4. Кво става ако водача причинител избяга? Обаждаш ли се на КАТ или само пишеш в протокола номера му?
НО, ИМА ЕДНО ГОЛЯМО НО:
1. Ако единия участник има гражданска, а другия не, как ще си попълниш протокола в случай, че той откаже и иска да ти даде пари, а ти не си съгласен?
2. Ако единия водач е пил и пак не иска да ти подпише протокола?
3. Каде е дефинирано точно кога трябва и нетрябва да викаш КАТ? Колко калника и до каква степен трябва да са огънати, да не е после застрахователя да изполва тази вратичка (протокол) за да се опита да не ти плати, обосновавайки се, че не си попълнил правилно протокола например!?
4. Кво става ако водача причинител избяга? Обаждаш ли се на КАТ или само пишеш в протокола номера му?

Dimo написа:Добре изглежда разумно решение с оглед на това, че в сутрешните задръствания няма да има такива които пречат на движението заради счъпен мигач или ожулена броня примерно.
НО, ИМА ЕДНО ГОЛЯМО НО:
1. Ако единия участник има гражданска, а другия не, как ще си попълниш протокола в случай, че той откаже и иска да ти даде пари, а ти не си съгласен?
2. Ако единия водач е пил и пак не иска да ти подпише протокола?
3. Каде е дефинирано точно кога трябва и нетрябва да викаш КАТ? Колко калника и до каква степен трябва да са огънати, да не е после застрахователя да изполва тази вратичка (протокол) за да се опита да не ти плати, обосновавайки се, че не си попълнил правилно протокола например!?
4. Кво става ако водача причинител избяга? Обаждаш ли се на КАТ или само пишеш в протокола номера му?
1) - Викаш КАТ
2) - Викаш КАТ
4) - Викаш КАТ
За третия въпрос ще се уточни предполагам горе-долу няк'ви граници, а винаги като не си сигурен - можеш да викнеш КАТ и да си въжеш гащите

In Ban We Trust!
- moni76
- ентусиаст
-
- Мнения: 1263
- Регистриран на: 29.01.2003
- Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525dA
- Мечтае да кара: м6
от къде може да се изтегли този протокол, момчета, че нещо не го намира чичо гугъл 

My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1

- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
ja написа:Dimo написа:...
2. Ако единия водач е пил и пак не иска да ти подпише протокола?
...
Е той ако е пил как няма да иска да подпишеДори непротив ще подписва с 2 ръце
И като пише в протокола ПТП стана в следствие на това че еди кой си водач видимо е употребил алкохол, дали ша се подпише? И с бой еможе го накараш

ОК на всичко викаш КАТ, ама да не е като дойдат да кажат оправяй се и да ти напишат акт, че ги викаш за леко ПТП, без значение от проблема?

Dimo написа:ja написа:Dimo написа:...
2. Ако единия водач е пил и пак не иска да ти подпише протокола?
...
Е той ако е пил как няма да иска да подпишеДори непротив ще подписва с 2 ръце
И като пише в протокола ПТП стана в следствие на това че еди кой си водач видимо е употребил алкохол, дали ша се подпише? И с бой еможе го накараш![]()
...
В протокола не се пише кой е виновен...
Последна промяна ja на 31 Яну 2009, 14:14, променена общо 1 път
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани