следващата еволюция на бензиновия двигател ?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 19 Юли 2009, 18:20

MaXimal написа:
Е.Димитров написа:
AcOrP написа:То бензинът е на свършване те разработват бензинови мотори. Истината е в електричките :)) да работят усилено в/у батерии,горивни клетки,соларни панели,ядрени реактори за домашна употреба и т.н.
А за качеството на ГМ няма нужда да говориме, те затова ще фалират ;)


Именно,хонда и тойота от 20 години разработват автомобили на алтернативно гориво (водород ),те БМВ сега започна прототипи на водородно гориво,новата 7 мица,ама тя един милион евро и се сглобява ...в китай,срещу новата хонда на водород която струва...26к долара и дори се предлага на смешен лизинг...



Не че нещо ама е смешно да се сравнява цена на БМВ и Хонда - най-малкото класовете говорят.


760 hydrogen - 118 000$


мани го господин разбирач'а - Е.Димитров... поредното му мега некомпетентно мнение... БМВ разработва водородната система още от е23.. ама най вероятно не знае даже кой модел е това...


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 19 Юли 2009, 19:39

grnka написа:поправете ме ако греша но тази идеа я прочетох че първи мерцедес разработиха такъв двигател 1.8 с 270 коня на този принцип...наричаха го отобенз или нещо подобно. всичките викаха че дизеловите се разработват много сериозно и ще надскочат бензиновите но виждате че фолксваген разработиха моторите тфси и след това бмв и мерцедес изкараха подобни двигатели...даже за 2.0 тфси мотора който се слага на ауди има смесен разход от 8 на 100 и задвижва кю5 с ДСГ скоростна кутия и т.н. даже от списанието казаха че ауди вкараха автогол понеже няма кой да вземе дизеловия мотор понеже харчел повече,по-скъпа поддръжка и т.н....
бъдещето е в малките двигатели


Diesotto се казваше , все още го чакаме серийно :D

сфи двигателите бачкат на бедни смеси и нямат ресурс


точно обратнот колега - макс бедна смес = макс перформанс ;)

Истината ще е преработка на сегашните бензинови в бензин-водородни, все едно слагаш газово , но вместо на газостанция зареждаш с вода , където набараш :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от Е.Димитров » 19 Юли 2009, 22:09

SlipKnoT написа:
MaXimal написа:
Е.Димитров написа:
AcOrP написа:То бензинът е на свършване те разработват бензинови мотори. Истината е в електричките :)) да работят усилено в/у батерии,горивни клетки,соларни панели,ядрени реактори за домашна употреба и т.н.
А за качеството на ГМ няма нужда да говориме, те затова ще фалират ;)


Именно,хонда и тойота от 20 години разработват автомобили на алтернативно гориво (водород ),те БМВ сега започна прототипи на водородно гориво,новата 7 мица,ама тя един милион евро и се сглобява ...в китай,срещу новата хонда на водород която струва...26к долара и дори се предлага на смешен лизинг...



Не че нещо ама е смешно да се сравнява цена на БМВ и Хонда - най-малкото класовете говорят.


760 hydrogen - 118 000$


мани го господин разбирач'а - Е.Димитров... поредното му мега некомпетентно мнение... БМВ разработва водородната система още от е23.. ама най вероятно не знае даже кой модел е това...


чети бре познавачо:


Към момента единственият водород автомобил на баварците е Hydrogen 7, базиран на седмата серия на БМВ, но неговата цена е около 1 млн. евро. Еколимузината се оборудва с 12 цилиндров хибриден двигател, с работен обем шест литра, мощност 260 к.с. и въртящ момент от 390 Нм., който може да работи с водород и бензин.

http://www.dnevnik.bg/skorost/2007/04/2 ... omobili_v/

въобще не ме изтересува кой от колко време "разработва" една система,а кога я пуска в сериино производство

http://www.dnevnik.bg/skorost/2008/01/0 ... a_seriino/

и следващият път ще те помоля по-културно (ако ти е възможно),не сме на селото ти на мегдана и не люпиме семки


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 19 Юли 2009, 22:46

Колкото и неприятно да звучи, БМВ имат технологията от много отдавна , но не я пускат в масово производство изцеждайки до край сегашните фосилни горива....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 19 Юли 2009, 22:51

сфи-то няма ресурс,щото много усложнена цялата работа и няма много живот двигателя


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 19 Юли 2009, 23:28

павката написа:сфи-то няма ресурс,щото много усложнена цялата работа и няма много живот двигателя


хубаво де,а защо мислиш така :P Според мен ВАГ направиха стъпка в правилна посока махайки доста проблемния и лаком сетъп с 20 клапановата глава и заложиха на класическия дизайн със 16 клапана

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 20 Юли 2009, 2:14

fsi може би имаш предвид... как да няма ресурс? всички нови двигатели на bmw (а и на останалите уважавани автомобилни производители) са точно с такава технология... а именно директно впръскване на бензина, което позволява работа на бедни смеси при нисък товар. особено с турбо тази технология работи доста добре (справка 335i). а и в крайна сметка това не е такъв двигател...

20 капановата глава в атмосферен вариант беше един от най-калпавите двигатели, които съм виждал от германски производител ;)

иначе по темата... според мен има още дълго време да си мечтаем за електрически (хибиди да опеделено, но не и напълно електрически) автомобили и бензина не виждам как изчезва поне през следващите 20-30 години.

пенчев мисля, че си прав... мисля, че вариант на този двигател на фолксваген ползваше някакво по-специално гориво или добавка за да подтиска детонациите, но за този на GM не знам.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 20 Юли 2009, 6:28

да бе,кво пиша аз-фси :D
говорих си надълго с най-добрият механик на фв сервиза в дружба и оттам знам къде са им проблемите на тия двигатели...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 20 Юли 2009, 13:37

steeN написа:fsi може би имаш предвид... как да няма ресурс? всички нови двигатели на bmw (а и на останалите уважавани автомобилни производители) са точно с такава технология... а именно директно впръскване на бензина, което позволява работа на бедни смеси при нисък товар. особено с турбо тази технология работи доста добре (справка 335i). а и в крайна сметка това не е такъв двигател...

20 капановата глава в атмосферен вариант беше един от най-калпавите двигатели, които съм виждал от германски производител ;)

иначе по темата... според мен има още дълго време да си мечтаем за електрически (хибиди да опеделено, но не и напълно електрически) автомобили и бензина не виждам как изчезва поне през следващите 20-30 години.

пенчев мисля, че си прав... мисля, че вариант на този двигател на фолксваген ползваше някакво по-специално гориво или добавка за да подтиска детонациите, но за този на GM не знам.

За кой 20 клапанов двигател говориш - 1.8 ? Защото аз пък имам много добри впечатления от този мотор , особено със турбото (150 и 180 кс) . Мойта ламя е със 30 клапана и смея да каже , че върви доста доволно , а разхода е напълно задоволителен за размерите на колата .
А , че бензина няма да изчезне си е така - то ако някой искаше това , още преди 20-30 години да са спрени бензиновите двигатели и да сме минали на метан,ток или олио :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1438
Регистриран на: 18.01.2007
Пол: Мъж
Кара: E39 535i '01
Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)

Мнение от Feanor » 20 Юли 2009, 13:59

V-max написа: Истината ще е преработка на сегашните бензинови в бензин-водородни, все едно слагаш газово , но вместо на газостанция зареждаш с вода , където набараш :idea:


Абе кога ще разберете, че от водата гориво не става?
От верижката "вода -> H2 + O2 -> вода" можеш само да загубиш енергия, не е ли ясно?
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 468
Регистриран на: 9.05.2007

Мнение от robert1975 » 20 Юли 2009, 14:04

много умно-да се разработва бензинов мотор вместо нещо на алтернативно гориво.... :confused:
BMW-маниак
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от Е.Димитров » 20 Юли 2009, 14:44

Feanor написа:
V-max написа: Истината ще е преработка на сегашните бензинови в бензин-водородни, все едно слагаш газово , но вместо на газостанция зареждаш с вода , където набараш :idea:


Абе кога ще разберете, че от водата гориво не става?
От верижката "вода -> H2 + O2 -> вода" можеш само да загубиш енергия, не е ли ясно?


Принципно е така,за електролизата -процеса който рагражда водород и кислород- се изисква по-голяма енергия отколкото се получава освободена,но тук идват алтернативните източници-фотоволтрици ,вятърни и водно генератори,за това се нарича "зелена енергия"-целия процес да е от енерго-възобновяеми източници

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1438
Регистриран на: 18.01.2007
Пол: Мъж
Кара: E39 535i '01
Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)

Мнение от Feanor » 20 Юли 2009, 14:55

Енергията от възобновяемите източници не ти помага да "сипваш вода"... електролизата така или иначе трябва да я правиш в отделни инсталации, иначе няма никакъв смисъл да хабиш енергия от собствения ресурс на автомобила - по-добре я използвай направо за задвижване, вместо да губиш сериозна част от нея за нищо.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 20 Юли 2009, 16:18

Feanor написа:
V-max написа: Истината ще е преработка на сегашните бензинови в бензин-водородни, все едно слагаш газово , но вместо на газостанция зареждаш с вода , където набараш :idea:


Абе кога ще разберете, че от водата гориво не става?
От верижката "вода -> H2 + O2 -> вода" можеш само да загубиш енергия, не е ли ясно?


Абе , нещо искаше да кажеш или само сипваш надменно :mhihi: Ако е първото , то бъди по конкретен , доста хора по света вече спестяват до 40% от консумацията преди "разводняването"....ако на това му се казва загуба ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1438
Регистриран на: 18.01.2007
Пол: Мъж
Кара: E39 535i '01
Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)

Мнение от Feanor » 20 Юли 2009, 16:54

V-max написа:
Feanor написа:
V-max написа: Истината ще е преработка на сегашните бензинови в бензин-водородни, все едно слагаш газово , но вместо на газостанция зареждаш с вода , където набараш :idea:


Абе кога ще разберете, че от водата гориво не става?
От верижката "вода -> H2 + O2 -> вода" можеш само да загубиш енергия, не е ли ясно?


Абе , нещо искаше да кажеш или само сипваш надменно :mhihi: Ако е първото , то бъди по конкретен , доста хора по света вече спестяват до 40% от консумацията преди "разводняването"....ако на това му се казва загуба ;)

На това му се казва "въдица за балами". ;)
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook