Какви тенденции очаквате
Модератор: Общи модератори
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- denis.mustafov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: русе
- Кара: BMW 318 IS/VOLVO V40
- Мечтае да кара: E30 M3
акциз
Тези които карат акцизни коли нека си ги карат и в това няма нищо лошо.
Карал съм 323си (170к.с.) и 318 ис(140к.с) разликата не е голяма,но има разлика.
Според мен ще се увеличи броя на автомобили малко над 163к.с.(до около 220к.с.) и тези които си позволявахме до сега леко ще поефинеят.
Карал съм 323си (170к.с.) и 318 ис(140к.с) разликата не е голяма,но има разлика.
Според мен ще се увеличи броя на автомобили малко над 163к.с.(до около 220к.с.) и тези които си позволявахме до сега леко ще поефинеят.
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Нищо няма да се промени,българчето обича данъка за колата му да е по 50-60 лева максимум,ГО ако може някак си да не плаща,да дава по 5-10 лева на 100 километра пробег и да кара с гуми Х-та употреба.Като това го казвам не с подигравка,а дори със съжаление.
Мощни коли ще се карат масово, когато чуствително се увеличат доходите на масовия дребен човечец.
Даже се страхувам от теорията,че може такива екотакси да се сложат на автомобилите,че не само че хората няма да имат възможност да си обновят частния автопарк,но някои може и да се откажат да имат и поддържат кола.Да не говорим че тенденцията за в бъдеще ще е за чуствително повишаване всички видове такси,данъци,винетки и т.н. за автомобили.
Мощни коли ще се карат масово, когато чуствително се увеличат доходите на масовия дребен човечец.
Даже се страхувам от теорията,че може такива екотакси да се сложат на автомобилите,че не само че хората няма да имат възможност да си обновят частния автопарк,но някои може и да се откажат да имат и поддържат кола.Да не говорим че тенденцията за в бъдеще ще е за чуствително повишаване всички видове такси,данъци,винетки и т.н. за автомобили.
- SLav_Bs
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 17.02.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: каквото набара....
- Мечтае да кара: BMW e**
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
benzin написа:днес няколко човека ми казаха, че само на чисто нови коли нямало да се плаща акциз, за втора ръка си оставал акциза но щял да бъде в по малък размер, дано не е верно
няма такова нещо.
Първо целия шум по отменянето на акциза започна, заради няколкото регистрирани дела чрез Еврокомисията по мита,акцизи и разни такива /не и знам точното наименование/ от български частни и Юридически лица срещу нашата държава за това че са платили мито на нововнесени автомобили втора ръка,което вече веднъж е било платено в страната членка на ЕвросъЮза от която са внесени.чак тогава Европата разбра,че у нас все още се събират такива.
И заради факта че в БГ има двоен стандарт на формиране на акциза според това освен колко е мощността и нова или втора ръка се води колата /индивидуална българска глупост,без аналог/,също бе оказан натиск върху нашата държава да си преосмисли начините на формиране на акциза.
Старото правителство се изсули с тезата,че акциза вече бил вклЮчен за формиране на тазгодишния бЮджет,въпреки че ако данните че на година средно са се събирали по 20 милиона лева от това са верни,това е една смешна сума,на фона на общия бЮджет,да не говорим колко е смешна на фона на тазгодишния дефицит от около 600 милиона лева.
На мен лично няма да ми е чудно,ако след време се окаже че от както сме страна членка на Европейската общност,събираният акциз е отивал в частни джобове и банкови сметки.
- №0123456789
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 15.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525tds
- Мечтае да кара: Винаги BMW
Re: Какви тенденции очаквате
denis.mustafov написа: Какви тенденции очаквате след отпадането на акциза за автомобили чиято мощност надвишава 163 конски сили.
С това си действие България отваря и последния кран за изтичане на останалите недотам-реализирани автомобили които ще прочистят "белите държави" напълно и ще ни направят отново "кенефа на Европа". Имам усещането, че живеем в един омагьосан свят дето "някой" си правят каквото си искат с континентите и Светта. Например.... като се замисля снемането на акциза е действие което несъмнено ще бъде заменено с друго финансово вземане. Тогава защо се прави цялата тази излишна интервенция от България ???? Според мен защото "белите Европейски страни си имат друга негласна финансова уговорка с някой "бели якички" която отново ще ни нагъзи нас " клошарите".
Всички тези приоми аз бих нарекъл "трикове" посредством които ултра-богаташите ни изкарват всичко от джобовете. Все още се радваме на "святкащите... мигащите...лъскави стари дрънкулки" и сме готови на всичко за тях . А в това време Европа и въобще Светта се стреми в рамките на пет- десет години глобално да замени индустрията си при производството на автомобили с ДВГ на Еко- автомобили.
Е! За какво говорим тогава? Хем ще им съберем абсолютно всичко, хем експлоатацията на автомобилите с вътрешно горене ще стане много скъпа имайки в предвид залежите на петрол, хем ще ни се наложи в следващите петнадесеттина години болшинството от тези коли да се бракуват и да отидат на безценица като скраб отново при "големите, маститите"!!!
И също в заключение ще кажа, че смятам: Когато след мнооого мноого години по същата схема ние започнем изкупуването на електромобили втора ръка от Европа, то там обикновенните хора ще карат Летящи чиний!

Много хубава тема авторе!

- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
чудесна теза,която и аз подкрепям на 100 процента.
най-вероятно в БГ ще зачести вноса на мощни дизели,които обаче много трудно влизат в еконормите и когато и в БГ стане реалност действителното измерване на екопоказанията на един автомобил ще се яде бахура,за тях данъците са малко по различни,да не говорим и за поддръжката която вклЮчва и периодична смяна на филтри на твърди частици и катализатори на убийствени цени.
И акцента на съвременото облагане с данъци на автомобили не случайно се смени от мощността към екологията.
Най-вероятно първоначално желаещите да си купят мощен автомобил ще се подведат от липсата на акциз,но свръхвисоките след 2-3 години данъци ще ги превърнат или в перфектния източник за запълване на местните данъци и такси или в бързопродаващи колите си.Все пак не познавам човек който да понесе таксите и данъците които да плаща за един автомобил да са по-големи от разходите на гориво за същия за една година.
най-вероятно в БГ ще зачести вноса на мощни дизели,които обаче много трудно влизат в еконормите и когато и в БГ стане реалност действителното измерване на екопоказанията на един автомобил ще се яде бахура,за тях данъците са малко по различни,да не говорим и за поддръжката която вклЮчва и периодична смяна на филтри на твърди частици и катализатори на убийствени цени.
И акцента на съвременото облагане с данъци на автомобили не случайно се смени от мощността към екологията.
Най-вероятно първоначално желаещите да си купят мощен автомобил ще се подведат от липсата на акциз,но свръхвисоките след 2-3 години данъци ще ги превърнат или в перфектния източник за запълване на местните данъци и такси или в бързопродаващи колите си.Все пак не познавам човек който да понесе таксите и данъците които да плаща за един автомобил да са по-големи от разходите на гориво за същия за една година.
- №0123456789
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 15.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525tds
- Мечтае да кара: Винаги BMW
[quote="jordanpar"][/quote]
Говорим на един език.
Дано повече хора се замислят върху живота по глобално!
Говорим на един език.

Дано повече хора се замислят върху живота по глобално!
- kapitanat
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
Нещата ще се променят към по добро според мен, защото все повече хора се ориентират към по-нови и по- сигурни автомобили , обикновенно не повече от 220-240 к.с . Та те (както и аз за моята кола ) плащат между 2500-5000 лв. акциз и това може да ги накара да направт компромис с кавеството на автомбила и да си кажат за какво са ми тези 4 допълнителни аир-бег а и ЕСП ,но сега ще е доста по - евтино да си купиш този автомобил и компромисите би трябвало да намалеят. Само се плаша че някой без особенно акъл в главата и без много опит зад волана , ще се юрнат да си купуват 25ци и м3 ки за по 2000-5000 евро и с тези стари автомобили ще си представят, че са Шумахер на пистата, искренно се надявам това да не се получи , а просто Българският автопарк да се по обнови с по качествени машини . А за колегата, който каза че сме кошчето за отпадъци на европейските държави - Да все още повечето ни коли са 2 ра ръка , но нека се върнем само 10-15 год. назад какво карахме тогава ? - жигули и москвичи , а сега сме на БМВ та , + това аз лично вече се насочвам към доста по нови коли , имам си 325ца за забавление и удовлствие от шофирането , имам си чисто нов цитроен Ц4 за евридейка ( сигурна и икономична кола ) и сега смятам да си взема 330д - не по старо от 4 г., което си е доста новто по всеки стандарт ,за мене България се оправя и то към добро, това че отне толкова много време закона да влезе в сила при положение , че трябваше да се случи когато , влязахме в Европа, не е прецедент - В Кипър е все още така и отне доста време на Естоня да си премахне акцизите , така че нека да се надяваме на най - доброто и да мислим по позитивно , защото в последно време негативизмът стана част от Българският манталитет .
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Мисля си че солена такса която да замести акциза ще има, но тя определено няма да е колкото акциза и затова предполагам колите втора ръка ще поевтинеят почти неусетно (заради спекулациите на авто търговците).

Вкарайте малко математика бе деееба...
Задача:
В България ПРЕДИ 21010 внасят
100 коли на старо неакцизни
10 коли на старо акцизни ( 250кс )
Акциза на тия 10 коли струва 10 000лв - (10*10 000лв= 100 000лв)
100-те неакцизни струват 0 лева. Постъпили лв в държавата - 150 000
В България СЛЕД 21010 внасят
100 коли на старо до 163кс
10 коли на старо ( 250кс )
Понеже няма акциз все едно са внесени 110 коли на старо. Екотаксата за старите коли става 1000 лева. ( 110*1000лв= 110 000лв).
Отговор : Държавата взима същите пари които е взимала и преди 2010.
Ако екотаксата е 2000лв държавата взима двойно повече пари от преди 2010.
Ако екотаксата е 3000лв.....е сметнете си го сами....
Някои хора печелят от оборот а не от принципа "ден година храни"
Задача:
В България ПРЕДИ 21010 внасят
100 коли на старо неакцизни
10 коли на старо акцизни ( 250кс )
Акциза на тия 10 коли струва 10 000лв - (10*10 000лв= 100 000лв)
100-те неакцизни струват 0 лева. Постъпили лв в държавата - 150 000
В България СЛЕД 21010 внасят
100 коли на старо до 163кс
10 коли на старо ( 250кс )
Понеже няма акциз все едно са внесени 110 коли на старо. Екотаксата за старите коли става 1000 лева. ( 110*1000лв= 110 000лв).
Отговор : Държавата взима същите пари които е взимала и преди 2010.
Ако екотаксата е 2000лв държавата взима двойно повече пари от преди 2010.
Ако екотаксата е 3000лв.....е сметнете си го сами....
Някои хора печелят от оборот а не от принципа "ден година храни"
Един крайно ограничен и отчайващо глупав бездарник с отрицателен коефицент на интелигентност, както си джитка из интернет, започва да чете това.....
Синтаксис от ергативен тип, в който пециенсът е в субектна позиция, а агенсът - в ергативна
Какво е П.У.Т.К.А ?
Това е Пункт за Управление и Тактическа Координация на Авиацията
Синтаксис от ергативен тип, в който пециенсът е в субектна позиция, а агенсът - в ергативна
Какво е П.У.Т.К.А ?
Това е Пункт за Управление и Тактическа Координация на Авиацията
- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: Какви тенденции очаквате
№0123456789 написа: Всички тези приоми аз бих нарекъл "трикове" посредством които ултра-богаташите ни изкарват всичко от джобовете. Все още се радваме на "святкащите... мигащите...лъскави стари дрънкулки" и сме готови на всичко за тях . А в това време Европа и въобще Светта се стреми в рамките на пет- десет години глобално да замени индустрията си при производството на автомобили с ДВГ на Еко- автомобили.
И аз си мисля нещо такова, скандинавските държави, а по точно Норвегия и Холандия /поне за тях знам/, забраняват движението на обиновенните автомобили от 2014та, разрешават се само хибридните.
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
X5 E70 написа:rado_e30m40b16 написа:забранява се вноса на коли над 5 години
Най-накрая. Тва отдавна е факт в Румъния. Къде го чете това?
И какво добро видя в това по-точно?!? Вместо да караме автомобили макар и втора ръка ще трябва да се кандилкаме с нещастни имитации на изплащане, това ли те радва толкова?
Понякога човешкия егоизъм верно няма граници и срам

54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани