Казус с покупка на 320-ка
Модератор: Общи модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: Казус с покупка на 320-ка
bum_bum написа:Тракането ако е от ваноса или повдигачи нали се сещаш, че много лесно ще си дойдеш на парите на които ще си вземеш нормална 20-ка. Хубавото в случая е, че ще имаш ревизирана кола. Въпрос на преценка. Аз бих я взел ако има запазена линия, да не е няква клекнала и изтърбушена.
Не се сещам, щото си нямам и на идея дали е от него и даже да е от него колко ще струва


Не съм механик, ама М50 не може ли да е и без ванУс, а при положение, че има не беше ли лесно премахването му или се лъжа жестоко? За повдигачите онзи ден съвсем случайно се натъкнах за един кит на ШРИК за трансфер от хидравлични към солидни май беше писано и беше към 200-300 евра. Бе най-сигурно довечера ще кача снимки и линка за ШРИК елиминатора да се добие представа за кочината


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Казус с покупка на 320-ка
Има и без, но 94-та е малко вероятно да е такъв. Ако от сега мислиш за махането му с телоподаващото, ако не работи просто се откажи. И за повдигачите си в грешка, това не е пълния кит. Всичко необходимо за конверсията е около 700 евро но и там не е просто извади-сложи.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Казус с покупка на 320-ка
Ваноса не е толкова болка, щото има ремонтни комплекти 

- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
- SummonedToDIe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2068
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Казус с покупка на 320-ка
bum_bum написа:Има и без, но 94-та е малко вероятно да е такъв. Ако от сега мислиш за махането му с телоподаващото, ако не работи просто се откажи. И за повдигачите си в грешка, това не е пълния кит. Всичко необходимо за конверсията е около 700 евро но и там не е просто извади-сложи.
след 09.1992 всичките са с ванус

- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: Казус с покупка на 320-ка
SummonedToDIe написа:bum_bum написа:Има и без, но 94-та е малко вероятно да е такъв. Ако от сега мислиш за махането му с телоподаващото, ако не работи просто се откажи. И за повдигачите си в грешка, това не е пълния кит. Всичко необходимо за конверсията е около 700 евро но и там не е просто извади-сложи.
след 09.1992 всичките са с ванус





Мамито му и ванУс

- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: Казус с покупка на 320-ка
Между другото:
Schrick Solid Lifter Conversion Kit (convert hydraulic lifters to solid lifters)
Applications: 1991 - 2005 (E36 E34 E46 Z3 MZ3)
One major hurdle for a track-only car is the limitation of the hydraulic valve lifters in the M50, S50-US, M52, S52-US, M52TU, and M54 engines. These effectively limit your revs to 7200-7300 RPM as the valves 'float' at higher revs, leading to piston-valve contact. By converting to a machined solid lifter, and upgrading other areas of the engine, you can configure the valve train to withstand high RPM running. Not only can you tune for more power, you can help prevent damage during a mild mechanical over-rev.
This kit gives kincludes the mechanical spacers to convert hydraulic lifter tappets to solid lifters (like that of the S54 engine). The lifter bucket remains in place with the Schrick solid tappet replacing the original. These work on all M50, M52, S50, S52 and M54 engines and were proven in normally aspirated as well as supercharged engines. These can be used with a variety of camshafts, provided your valvetrain setup allows for them.
Professional installation and setup is mandatory as these require complete assembly of the head, checking valve lash, then dis-assembly and machining of the Schrick tappet to spec. This kit includes enough spacers for 24 valves. We also carry individual parts, if you are looking for single pieces. This price is for a full set of 24.
Price: $279.84

Schrick Solid Lifter Conversion Kit (convert hydraulic lifters to solid lifters)
Applications: 1991 - 2005 (E36 E34 E46 Z3 MZ3)
One major hurdle for a track-only car is the limitation of the hydraulic valve lifters in the M50, S50-US, M52, S52-US, M52TU, and M54 engines. These effectively limit your revs to 7200-7300 RPM as the valves 'float' at higher revs, leading to piston-valve contact. By converting to a machined solid lifter, and upgrading other areas of the engine, you can configure the valve train to withstand high RPM running. Not only can you tune for more power, you can help prevent damage during a mild mechanical over-rev.
This kit gives kincludes the mechanical spacers to convert hydraulic lifter tappets to solid lifters (like that of the S54 engine). The lifter bucket remains in place with the Schrick solid tappet replacing the original. These work on all M50, M52, S50, S52 and M54 engines and were proven in normally aspirated as well as supercharged engines. These can be used with a variety of camshafts, provided your valvetrain setup allows for them.
Professional installation and setup is mandatory as these require complete assembly of the head, checking valve lash, then dis-assembly and machining of the Schrick tappet to spec. This kit includes enough spacers for 24 valves. We also carry individual parts, if you are looking for single pieces. This price is for a full set of 24.
Price: $279.84


Re: Казус с покупка на 320-ка
тука да ме извинява колегата че му драскам в темата ма да отварям нова ....
тдо коя дата са е36 м50б25 без ванос и БОШ и до коя дата са м50б25с ванос с БОШ
и освен да дирим екуто как мога да позная кога електрониката на едно е36 м50б25 ванос(май м50б25 без ванос няма сименс ) БОШ или СИМЕНС .
още веднъж сори за офтопика
тдо коя дата са е36 м50б25 без ванос и БОШ и до коя дата са м50б25с ванос с БОШ
и освен да дирим екуто как мога да позная кога електрониката на едно е36 м50б25 ванос(май м50б25 без ванос няма сименс ) БОШ или СИМЕНС .
още веднъж сори за офтопика
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: Казус с покупка на 320-ка
Днеска ще ходим да го гледаме да видим какво му трака на животното.
Сега гледам елиминатори разни, ремонтни комплекти за ваноса. Май не е чак толкова голям проблем
Сега гледам елиминатори разни, ремонтни комплекти за ваноса. Май не е чак толкова голям проблем


- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: Казус с покупка на 320-ка
http://www.youtube.com/watch?v=2L6C9JvUvY0
Ей го тракането. А кажете ся топлинна хлабина ли е ванос ли е?
Ей го тракането. А кажете ся топлинна хлабина ли е ванос ли е?

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Казус с покупка на 320-ка
тва на повдигачи ми бие на мене 

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Казус с покупка на 320-ка
VesoPesa написа:тва на повдигачи ми бие на мене
и липса на масло или кофти масло

- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: Казус с покупка на 320-ка
_65536_kb_sec_ написа:VesoPesa написа:тва на повдигачи ми бие на мене
и липса на масло или кофти масло
По-добре или по-зле от примерно ако беше проблем с ваноса?

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Казус с покупка на 320-ка
xpl0d написа:_65536_kb_sec_ написа:VesoPesa написа:тва на повдигачи ми бие на мене
и липса на масло или кофти масло
По-добре или по-зле от примерно ако беше проблем с ваноса?
Еми ако с друго масло се оправи, е по-добре, ако не се оправи, незнам дали е по-зле, но със сигурност не е по-добре

29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани