Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Re: Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35

Мнение от 00Cool » 18 Яну 2010, 22:00

alx написа:хм... тоз 3.4 литра е предполагам че в 3000-6000 диапазона прави около 300 паунда въртящ момент... а след това да кажеме че му падат на 250...

една проста сметка и тез 500 коня ги прави на ... 10500 оборота... за улицата- не мерси...

но интересно... японците започват да правят ренесанс на здравите спортни коли... хубави времена :)

аз нямам нищо против 10500об на улицата ...ма то тва сигорно от възраста !! :D

едит.. уоооуу сега като чух звука на тва определено бих го карал кадето и да е хахаахахха и на риба даже :mhihi:
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 21.07.2009
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: кракомобил
Детайли за колата: [url]http://flickcabin.com/public/view/full/84667[url/]

Re: Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35

Мнение от georgymk » 18 Яну 2010, 22:35

00Cool написа:
alx написа:хм... тоз 3.4 литра е предполагам че в 3000-6000 диапазона прави около 300 паунда въртящ момент... а след това да кажеме че му падат на 250...

една проста сметка и тез 500 коня ги прави на ... 10500 оборота... за улицата- не мерси...

но интересно... японците започват да правят ренесанс на здравите спортни коли... хубави времена :)

аз нямам нищо против 10500об на улицата ...ма то тва сигорно от възраста !! :D

едит.. уоооуу сега като чух звука на тва определено бих го карал кадето и да е хахаахахха и на риба даже :mhihi:


И първият стълб е твой (шегувам се,на никой не го пожелавам )
1) За намиране на жена са нужни пари и време =>
=> Жена = пари*време
2) "Времето е пари" =>
=> време = пари
3) Следователно от 1 и 2 - Жена = пари*пари
4) Парите са корен на всички проблеми =>
=> пари = √проблеми
Следователно от 1,2,3,4 :
---------------------------- 2
Жена = (√проблеми)
Съкращаваме корена в скобите и степента и получаваме:
Жена = проблеми.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35

Мнение от BMW_RIDER » 18 Яну 2010, 22:37

alx написа:хм... тоз 3.4 литра е предполагам че в 3000-6000 диапазона прави около 300 паунда въртящ момент... а след това да кажеме че му падат на 250...

една проста сметка и тез 500 коня ги прави на ... 10500 оборота... за улицата- не мерси...

но интересно... японците започват да правят ренесанс на здравите спортни коли... хубави времена :)


Според мен, диапазона на въртящия му момет е по голям и самия въртящ момент също. С променливи турбини и валове би трябвало. Смисал логиката ми изхожда от там ,че на новия макларън който е с 3.8 туинтурбо, прекъсвача му е на 8500 а е 600кс. така ,че мисля ,че няма проблем тия 500 кс да ги прави доста под 10500 - това не атмосферен, мотор...упс моя грешката сега прочетох ,че никаде не пише да е турбиниран. Е при това положение наистина оборотите отиват към 11к. И това тук е с много агресивни валове и права генерация , подобно нещо за улицата пригодено ще е едно 100 кс надолу си мисля аз.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35

Мнение от acho.rs » 18 Яну 2010, 22:43

alx написа:хм... тоз 3.4 литра е предполагам че в 3000-6000 диапазона прави около 300 паунда въртящ момент... а след това да кажеме че му падат на 250...

една проста сметка и тез 500 коня ги прави на ... 10500 оборота... за улицата- не мерси...

но интересно... японците започват да правят ренесанс на здравите спортни коли... хубави времена :)

Ми Хонда все пак - С2000 се въртеше до 9000 оборота , представям си тва до колко ще е . И как на улицата - то това си пише , че е рейсинг модел - при тоя просвет 2 см , не го виждам изобщо ...
така ,че мисля ,че няма проблем тия 500 кс да ги прави доста под 10500 - това не атмосферен мотор.

май си е доста атмосферен :mhihi:

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35

Мнение от alx » 18 Яну 2010, 22:49

о, този мисля, че е атмосферен...

мотора на видеото се въртеше поне с 12-14к оборота.. ако е турбиниран няма смисъл да се върти до там. и от 3.4 ще изкарат не 500 а 2000 коня... щото едно време от 1.8 правеха по 1500 в ф1...

и друго... ако си ходил на ф1 ще знаеш че като сменят има един доста басов звук (които е като връщат центровката на запалването за да не строшат трансмисията като сменя четни/нечетни предавки/оси)... този звук го има и тука на видеото... а ако беше турбинирана, нямаше да има такова връщане щото ще издуха бууста през блоу-офа и оди го събирай пак след това...
алекс
трабант 601с
разни други возила

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35

Мнение от Zagy » 19 Яну 2010, 1:57

Не знам това до какви обороти се развърта, но със сигурност ако види бял свят като реален уличен автомобил ще бъде нещо потресаващо. Много се надявам да се появи скоро по някое автомобилно предаване. Не всеки ден от такъв литраж се вадят толкова коне. Интересно колко ли е издръжлив мотора...
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35

Мнение от acho.rs » 19 Яну 2010, 2:21

Zagy написа:Не знам това до какви обороти се развърта, но със сигурност ако види бял свят като реален уличен автомобил ще бъде нещо потресаващо. Много се надявам да се появи скоро по някое автомобилно предаване. Не всеки ден от такъв литраж се вадят толкова коне. Интересно колко ли е издръжлив мотора...

Ферари от 4,5л извадиха 570 коня и 540 НМ (80% на разположение от 3200 оборота) ... И да види бял свят проекта , по-скоро бяла улица,защото като рейсинг модел си е налице , не вярвам да може повече от 10 000 оборота , не че са малко , но на клипчето се чуват поне 2-3к отгоре ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35

Мнение от steeN » 19 Яну 2010, 3:23

honda са ми слабост, но както винаги всеки един следващ модел да няма нищо общо с предния.
имам чувството, че всеки на 3-4 години уволняват всички дизайнери и наемат други.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: София
Кара: 328i

Re: Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35

Мнение от Biankonero » 19 Яну 2010, 9:47

Хонда правят много добри мотори.
Като гледах видеото се зачудих, тия мотори от тестовите автомобили нямат ли нужда от период и километри за разработка? Или ги разработват на 12к оборота? :mhihi: Или е направено преди да ги пуснат на пистата...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35

Мнение от ///peter » 19 Яну 2010, 10:24

Biankonero написа:Хонда правят много добри мотори.
Като гледах видеото се зачудих, тия мотори от тестовите автомобили нямат ли нужда от период и километри за разработка? Или ги разработват на 12к оборота? :mhihi: Или е направено преди да ги пуснат на пистата...

разработката им се прави на стендовете след сглобката.


Аватар
Мнения: 4861
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби...нация и Вайълет!

Re: Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35

Мнение от SKISA » 19 Яну 2010, 10:28

японците показват мускули! страхотен звук.така или иначе на видео не може да се чуе истинският звук от смяната на скоростите на формулата-единственото място ,дето се чува и усеща е на пистата. наистина е някакъв гръмовен звук .
а сравнението с гтр-а е някакси ..... ми няма как -тва си е рейсинг-кар.
а и с тоя звук по германендупенщрасе няма кой да я остави да се движи тая кола...
п.п. тая кола даже си има и пит-стоп светлини отзад....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35

Мнение от BMW_RIDER » 19 Яну 2010, 12:19

Zagy написа:Не знам това до какви обороти се развърта, но със сигурност ако види бял свят като реален уличен автомобил ще бъде нещо потресаващо. Много се надявам да се появи скоро по някое автомобилно предаване. Не всеки ден от такъв литраж се вадят толкова коне. Интересно колко ли е издръжлив мотора...


Да се надяваме ,че нещо подобно ще види бял свят като уличен автомобил, но както писах по горе тая мощност е постигната с longtube колектори и права генерация агресивни валове интейк и кой знае още кво. За да се приведе в уличен вид ще е едно 100кс надолу според мен. И все немога да разбера какво толкова значение има от колко литра се вади тая мощност, на улицата никой не те ограничава в определена кубатура.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35

Мнение от Zagy » 19 Яну 2010, 12:23

BMW_RIDER написа:Да се надяваме ,че нещо подобно ще види бял свят като уличен автомобил, но както писах по горе тая мощност е постигната с longtube колектори и права генерация агресивни валове интейк и кой знае още кво. За да се приведе в уличен вид ще е едно 100кс надолу според мен. И все немога да разбера какво толкова значение има от колко литра се вади тая мощност, на улицата никой не те ограничава в определена кубатура.

Ами има значение - вече това като че ли се превърна в състезание по високотехнологичност и престиж :D Всички се стараят да минат магическата граница от 100кс/литър. Сега чакаме 150кс/литър... :mrgreen:
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35

Мнение от plradev » 19 Яну 2010, 12:30

alx написа:о, този мисля, че е атмосферен...

мотора на видеото се въртеше поне с 12-14к оборота.. ако е турбиниран няма смисъл да се върти до там. и от 3.4 ще изкарат не 500 а 2000 коня... щото едно време от 1.8 правеха по 1500 в ф1...

и друго... ако си ходил на ф1 ще знаеш че като сменят има един доста басов звук (които е като връщат центровката на запалването за да не строшат трансмисията като сменя четни/нечетни предавки/оси)... този звук го има и тука на видеото... а ако беше турбинирана, нямаше да има такова връщане щото ще издуха бууста през блоу-офа и оди го събирай пак след това...

Само да вметна,за да сме точни,че по време на турбо ерата във Ф1 ,обема на турбинираните мотори беше 1.5л,а на атмосферните 3,0.И точно в тоя период наш "Гюнтер" е вадил по 1500++ коня на кавалификации от М10 фабричен блок :mhihi: :mhihi: :mhihi:

А иначе таа Хонда ако я пуснат по улиците ,ще пуска алармите на колите в радиус от неколко километра :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35

Мнение от acho.rs » 19 Яну 2010, 12:37

Zagy написа:
BMW_RIDER написа:Да се надяваме ,че нещо подобно ще види бял свят като уличен автомобил, но както писах по горе тая мощност е постигната с longtube колектори и права генерация агресивни валове интейк и кой знае още кво. За да се приведе в уличен вид ще е едно 100кс надолу според мен. И все немога да разбера какво толкова значение има от колко литра се вади тая мощност, на улицата никой не те ограничава в определена кубатура.

Ами има значение - вече това като че ли се превърна в състезание по високотехнологичност и престиж :D Всички се стараят да минат магическата граница от 100кс/литър. Сега чакаме 150кс/литър... :mrgreen:

Ми то чакането одавна свърши - ЕвоХ си има вариант 410 коня от 2литра - FQ400 :mhihi: За атмосферка Хонда са със 120 кс на литър ,Порше 121, Ферари 126,6 :D

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook