Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35
Модератор: Общи модератори
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35
alx написа:хм... тоз 3.4 литра е предполагам че в 3000-6000 диапазона прави около 300 паунда въртящ момент... а след това да кажеме че му падат на 250...
една проста сметка и тез 500 коня ги прави на ... 10500 оборота... за улицата- не мерси...
но интересно... японците започват да правят ренесанс на здравите спортни коли... хубави времена
аз нямам нищо против 10500об на улицата ...ма то тва сигорно от възраста !!

едит.. уоооуу сега като чух звука на тва определено бих го карал кадето и да е хахаахахха и на риба даже

“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
- georgymk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 697
- Регистриран на: 21.07.2009
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: кракомобил
- Детайли за колата: [url]http://flickcabin.com/public/view/full/84667[url/]
Re: Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35
00Cool написа:alx написа:хм... тоз 3.4 литра е предполагам че в 3000-6000 диапазона прави около 300 паунда въртящ момент... а след това да кажеме че му падат на 250...
една проста сметка и тез 500 коня ги прави на ... 10500 оборота... за улицата- не мерси...
но интересно... японците започват да правят ренесанс на здравите спортни коли... хубави времена
аз нямам нищо против 10500об на улицата ...ма то тва сигорно от възраста !!
едит.. уоооуу сега като чух звука на тва определено бих го карал кадето и да е хахаахахха и на риба даже
И първият стълб е твой (шегувам се,на никой не го пожелавам )
1) За намиране на жена са нужни пари и време =>
=> Жена = пари*време
2) "Времето е пари" =>
=> време = пари
3) Следователно от 1 и 2 - Жена = пари*пари
4) Парите са корен на всички проблеми =>
=> пари = √проблеми
Следователно от 1,2,3,4 :
---------------------------- 2
Жена = (√проблеми)
Съкращаваме корена в скобите и степента и получаваме:
Жена = проблеми.
=> Жена = пари*време
2) "Времето е пари" =>
=> време = пари
3) Следователно от 1 и 2 - Жена = пари*пари
4) Парите са корен на всички проблеми =>
=> пари = √проблеми
Следователно от 1,2,3,4 :
---------------------------- 2
Жена = (√проблеми)
Съкращаваме корена в скобите и степента и получаваме:
Жена = проблеми.
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35
alx написа:хм... тоз 3.4 литра е предполагам че в 3000-6000 диапазона прави около 300 паунда въртящ момент... а след това да кажеме че му падат на 250...
една проста сметка и тез 500 коня ги прави на ... 10500 оборота... за улицата- не мерси...
но интересно... японците започват да правят ренесанс на здравите спортни коли... хубави времена
Според мен, диапазона на въртящия му момет е по голям и самия въртящ момент също. С променливи турбини и валове би трябвало. Смисал логиката ми изхожда от там ,че на новия макларън който е с 3.8 туинтурбо, прекъсвача му е на 8500 а е 600кс. така ,че мисля ,че няма проблем тия 500 кс да ги прави доста под 10500 - това не атмосферен, мотор...упс моя грешката сега прочетох ,че никаде не пише да е турбиниран. Е при това положение наистина оборотите отиват към 11к. И това тук е с много агресивни валове и права генерация , подобно нещо за улицата пригодено ще е едно 100 кс надолу си мисля аз.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35
alx написа:хм... тоз 3.4 литра е предполагам че в 3000-6000 диапазона прави около 300 паунда въртящ момент... а след това да кажеме че му падат на 250...
една проста сметка и тез 500 коня ги прави на ... 10500 оборота... за улицата- не мерси...
но интересно... японците започват да правят ренесанс на здравите спортни коли... хубави времена
Ми Хонда все пак - С2000 се въртеше до 9000 оборота , представям си тва до колко ще е . И как на улицата - то това си пише , че е рейсинг модел - при тоя просвет 2 см , не го виждам изобщо ...
така ,че мисля ,че няма проблем тия 500 кс да ги прави доста под 10500 - това не атмосферен мотор.
май си е доста атмосферен

Re: Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35
о, този мисля, че е атмосферен...
мотора на видеото се въртеше поне с 12-14к оборота.. ако е турбиниран няма смисъл да се върти до там. и от 3.4 ще изкарат не 500 а 2000 коня... щото едно време от 1.8 правеха по 1500 в ф1...
и друго... ако си ходил на ф1 ще знаеш че като сменят има един доста басов звук (които е като връщат центровката на запалването за да не строшат трансмисията като сменя четни/нечетни предавки/оси)... този звук го има и тука на видеото... а ако беше турбинирана, нямаше да има такова връщане щото ще издуха бууста през блоу-офа и оди го събирай пак след това...
мотора на видеото се въртеше поне с 12-14к оборота.. ако е турбиниран няма смисъл да се върти до там. и от 3.4 ще изкарат не 500 а 2000 коня... щото едно време от 1.8 правеха по 1500 в ф1...
и друго... ако си ходил на ф1 ще знаеш че като сменят има един доста басов звук (които е като връщат центровката на запалването за да не строшат трансмисията като сменя четни/нечетни предавки/оси)... този звук го има и тука на видеото... а ако беше турбинирана, нямаше да има такова връщане щото ще издуха бууста през блоу-офа и оди го събирай пак след това...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35
Не знам това до какви обороти се развърта, но със сигурност ако види бял свят като реален уличен автомобил ще бъде нещо потресаващо. Много се надявам да се появи скоро по някое автомобилно предаване. Не всеки ден от такъв литраж се вадят толкова коне. Интересно колко ли е издръжлив мотора...
Si non confectus, non reficiat.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35
Zagy написа:Не знам това до какви обороти се развърта, но със сигурност ако види бял свят като реален уличен автомобил ще бъде нещо потресаващо. Много се надявам да се появи скоро по някое автомобилно предаване. Не всеки ден от такъв литраж се вадят толкова коне. Интересно колко ли е издръжлив мотора...
Ферари от 4,5л извадиха 570 коня и 540 НМ (80% на разположение от 3200 оборота) ... И да види бял свят проекта , по-скоро бяла улица,защото като рейсинг модел си е налице , не вярвам да може повече от 10 000 оборота , не че са малко , но на клипчето се чуват поне 2-3к отгоре ...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35
honda са ми слабост, но както винаги всеки един следващ модел да няма нищо общо с предния.
имам чувството, че всеки на 3-4 години уволняват всички дизайнери и наемат други.
имам чувството, че всеки на 3-4 години уволняват всички дизайнери и наемат други.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
Re: Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35
Хонда правят много добри мотори.
Като гледах видеото се зачудих, тия мотори от тестовите автомобили нямат ли нужда от период и километри за разработка? Или ги разработват на 12к оборота?
Или е направено преди да ги пуснат на пистата...
Като гледах видеото се зачудих, тия мотори от тестовите автомобили нямат ли нужда от период и километри за разработка? Или ги разработват на 12к оборота?

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35
Biankonero написа:Хонда правят много добри мотори.
Като гледах видеото се зачудих, тия мотори от тестовите автомобили нямат ли нужда от период и километри за разработка? Или ги разработват на 12к оборота?Или е направено преди да ги пуснат на пистата...
разработката им се прави на стендовете след сглобката.
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35
японците показват мускули! страхотен звук.така или иначе на видео не може да се чуе истинският звук от смяната на скоростите на формулата-единственото място ,дето се чува и усеща е на пистата. наистина е някакъв гръмовен звук .
а сравнението с гтр-а е някакси ..... ми няма как -тва си е рейсинг-кар.
а и с тоя звук по германендупенщрасе няма кой да я остави да се движи тая кола...
п.п. тая кола даже си има и пит-стоп светлини отзад....
а сравнението с гтр-а е някакси ..... ми няма как -тва си е рейсинг-кар.
а и с тоя звук по германендупенщрасе няма кой да я остави да се движи тая кола...
п.п. тая кола даже си има и пит-стоп светлини отзад....
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35
Zagy написа:Не знам това до какви обороти се развърта, но със сигурност ако види бял свят като реален уличен автомобил ще бъде нещо потресаващо. Много се надявам да се появи скоро по някое автомобилно предаване. Не всеки ден от такъв литраж се вадят толкова коне. Интересно колко ли е издръжлив мотора...
Да се надяваме ,че нещо подобно ще види бял свят като уличен автомобил, но както писах по горе тая мощност е постигната с longtube колектори и права генерация агресивни валове интейк и кой знае още кво. За да се приведе в уличен вид ще е едно 100кс надолу според мен. И все немога да разбера какво толкова значение има от колко литра се вади тая мощност, на улицата никой не те ограничава в определена кубатура.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35
BMW_RIDER написа:Да се надяваме ,че нещо подобно ще види бял свят като уличен автомобил, но както писах по горе тая мощност е постигната с longtube колектори и права генерация агресивни валове интейк и кой знае още кво. За да се приведе в уличен вид ще е едно 100кс надолу според мен. И все немога да разбера какво толкова значение има от колко литра се вади тая мощност, на улицата никой не те ограничава в определена кубатура.
Ами има значение - вече това като че ли се превърна в състезание по високотехнологичност и престиж


Si non confectus, non reficiat.
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35
alx написа:о, този мисля, че е атмосферен...
мотора на видеото се въртеше поне с 12-14к оборота.. ако е турбиниран няма смисъл да се върти до там. и от 3.4 ще изкарат не 500 а 2000 коня... щото едно време от 1.8 правеха по 1500 в ф1...
и друго... ако си ходил на ф1 ще знаеш че като сменят има един доста басов звук (които е като връщат центровката на запалването за да не строшат трансмисията като сменя четни/нечетни предавки/оси)... този звук го има и тука на видеото... а ако беше турбинирана, нямаше да има такова връщане щото ще издуха бууста през блоу-офа и оди го събирай пак след това...
Само да вметна,за да сме точни,че по време на турбо ерата във Ф1 ,обема на турбинираните мотори беше 1.5л,а на атмосферните 3,0.И точно в тоя период наш "Гюнтер" е вадил по 1500++ коня на кавалификации от М10 фабричен блок



А иначе таа Хонда ако я пуснат по улиците ,ще пуска алармите на колите в радиус от неколко километра


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Honda HSV-010 - убиецът на Lexus LS-F и Nissan GT-R35
Zagy написа:BMW_RIDER написа:Да се надяваме ,че нещо подобно ще види бял свят като уличен автомобил, но както писах по горе тая мощност е постигната с longtube колектори и права генерация агресивни валове интейк и кой знае още кво. За да се приведе в уличен вид ще е едно 100кс надолу според мен. И все немога да разбера какво толкова значение има от колко литра се вади тая мощност, на улицата никой не те ограничава в определена кубатура.
Ами има значение - вече това като че ли се превърна в състезание по високотехнологичност и престижВсички се стараят да минат магическата граница от 100кс/литър. Сега чакаме 150кс/литър...
Ми то чакането одавна свърши - ЕвоХ си има вариант 410 коня от 2литра - FQ400


50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани