Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м
Модератор: Общи модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м
ако някой си мисли че на 3000-3500 оборота един малък двигател е по-чист от един по-голям на 1500-1700 оборота- лъже се. а това са типичните обороти на крайната предавка при 120км скорост по магистралата...
като конструкция и школа на мислене- те хората го казаха по-горе преди мене- няма нищо лошо в един голям прост двигател с морал от 60-те години. надежден, прост, лесен за производство и непретенциозен откъм трансмисия закачена за него поради плоския си въртящ момент навсякъде в оборотите...
като конструкция и школа на мислене- те хората го казаха по-горе преди мене- няма нищо лошо в един голям прост двигател с морал от 60-те години. надежден, прост, лесен за производство и непретенциозен откъм трансмисия закачена за него поради плоския си въртящ момент навсякъде в оборотите...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м
BMW_RIDER написа:Демирев написа: Отново огромен литраж съчетан със сравнително малко коне за съвременните възможности. И отново голям разход от над 22 л. на 98 или 100 октана! И почти двойно повече изхвърлени отровни газове от 8 цилиндровите немски дизели!
Явно всички си приказват само празни приказки колко са загрижени за лакомите големи мотори и замърсяването.
А иначе е уникален красавец с много зъл вид на истински офроудър новото отроче на пионера Джийп.
И отнова се обяснява без много да се разбира. Първо разхода му по каталог е 13 мили на галон което е 18-19 на сто, което е наравно и по добре от Европейските джипове с бензинови мотори със същите коне и размери. Второ незнам откаде измисли ,че искат 98 или 100 октана. Този мотор върви спокойно на 95.
И ти като ги разбираш много ми казваш че вярваш на каталожния разход 19 л. и ще хакнеш А95 на новия 5.7 V8 HEMI?

Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м
Демирев написа:BMW_RIDER написа:Демирев написа: Отново огромен литраж съчетан със сравнително малко коне за съвременните възможности. И отново голям разход от над 22 л. на 98 или 100 октана! И почти двойно повече изхвърлени отровни газове от 8 цилиндровите немски дизели!
Явно всички си приказват само празни приказки колко са загрижени за лакомите големи мотори и замърсяването.
А иначе е уникален красавец с много зъл вид на истински офроудър новото отроче на пионера Джийп.
И отнова се обяснява без много да се разбира. Първо разхода му по каталог е 13 мили на галон което е 18-19 на сто, което е наравно и по добре от Европейските джипове с бензинови мотори със същите коне и размери. Второ незнам откаде измисли ,че искат 98 или 100 октана. Този мотор върви спокойно на 95.
И ти като ги разбираш много ми казваш че вярваш на каталожния разход 19 л. и ще хакнеш А95 на новия 5.7 V8 HEMI?
Ами колкото е верен каталожния разход на американския толкова е верен и тоя на ервопейските джипове. Даже по зле - дизеловата ми Х5 по каталог хачри 10 в реалност харчи 15.
А не просто ще хакна 95 на хемито, то дори може да се нагласи на по скапан бензин да върви. Не само това - тия 360 кс стават 460 няма да ти казвам колко по лесно и евтино отколкото при ервопейски/японски мотор. Е това е силата на големия мотор. Колегата Алх със сигурност е карал такъв, да ти каже той ако не ми вярваш на мене.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м
Колега съгласен съм със всичко което казваш , но защо не погледнеш данните за ускорението на това , иначе красиво , чероки - 0-100 за 9 секунди
Това е безобразно тромаво за 360кс ... то даже е зле и за 3литров дизел , да не говорим за 5.7 хала .



- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м
5.7-LITER MDS V-8
Unleaded mid-grade, 89 octane (R+M)/2--recommended; unleaded regular, 87 octane (R+M)/2--acceptable
тва е 94 и 92 по нашенски...
14/20 mpg--2WD -- 16.8/11.76 l/100
13/19 mpg --4WD -- 18.09/12.37 l/100
Unleaded mid-grade, 89 octane (R+M)/2--recommended; unleaded regular, 87 octane (R+M)/2--acceptable
тва е 94 и 92 по нашенски...
14/20 mpg--2WD -- 16.8/11.76 l/100
13/19 mpg --4WD -- 18.09/12.37 l/100
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м
Хай-тек 3.0 ~245коня немски дизел в джипка софийско каране прави разход в рамките на 17-25 премиум дизел... Корвет прави тоя разход... Евала на философията, мене много ми харесват американските мотори - хем надеждни, гледаш го на 600 000 и е чисто нов, а не на по 300 000 да се разпада (повечето нови мотори са... я турбо през 60 000, я нещо по-така... екстравагантно)... Кеф ти надеждност, кеф ти мощност (компресор & stuff...) 




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м
Хай-тек 3.0 ~245коня немски дизел в джипка софийско каране прави разход в рамките на 17-25 премиум дизел... Корвет прави тоя разход... Евала на философията, мене много ми харесват американските мотори - хем надеждни, гледаш го на 600 000 и е чисто нов, а не на по 300 000 да се разпада (повечето нови мотори са... я турбо през 60 000, я нещо по-така... екстравагантно)... Кеф ти надеждност, кеф ти мощност (компресор & stuff...)
Айде стига де - какво сравняваш 2,2 тона автоматик , 4х4 със 700 кила по-лека кола . И отделно Х5 3.0д гори към 15-16 градско , което е мисия невъзможна за корвета , а конкретния Чероки едва ли ще падне под 30 в тези условия

Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м
acho.rs написа:Айде стига де - какво сравняваш 2,2 тона автоматик , 4х4 със 700 кила по-лека кола . И отделно Х5 3.0д гори към 15-16 градско , което е мисия невъзможна за корвета , а конкретния Чероки едва ли ще падне под 30 в тези условия
Сравняваш разхода на 6 цилиндров дизел, с този на V8 Hemi, или...

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м
acho.rs написа:И отделно Х5 3.0д гори към 15-16 градско , което е мисия невъзможна за корвета , а конкретния Чероки едва ли ще падне под 30 в тези условия
Въобще не е мисия невъзможна - дори ако отидеш в бг форума за американски коли ще видиш ,че има българи собственици които могат да го потвърдят. Моя досег с корвета беше прекалено кратък и прекалено на пълна газ

When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м
Имах в предвид Q7
И да, защо да не го сравнявам като изходните данни на две коооооооренно различни МПС-та са идентични...




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м
BMW_RIDER написа:acho.rs написа:И отделно Х5 3.0д гори към 15-16 градско , което е мисия невъзможна за корвета , а конкретния Чероки едва ли ще падне под 30 в тези условия
Въобще не е мисия невъзможна - дори ако отидеш в бг форума за американски коли ще видиш ,че има българи собственици които могат да го потвърдят. Моя досег с корвета беше прекалено кратък и прекалено на пълна газза да дам лични сведения за разхода. Но въпреки това колата определено харчи много по малко отколкото е очаква - заковах я със 120 на 6та и разхода на борд компа беше 7 на сто - 6.2 V8 436hp +
Добре , значи потвърждаваш че Корвет (а те са към 3 модела) градско харчи колкото Х5 3.0Д ?
И не отговорихте , как е въпроса с джип с 5,7 360 кс , който се ускорява за 9 сек до 100 км/ч , по-бавно и от 3литров дизел , да не говорим за аналогичните модели от немско ... и английско .
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м
acho.rs написа:BMW_RIDER написа:acho.rs написа:И отделно Х5 3.0д гори към 15-16 градско , което е мисия невъзможна за корвета , а конкретния Чероки едва ли ще падне под 30 в тези условия
Въобще не е мисия невъзможна - дори ако отидеш в бг форума за американски коли ще видиш ,че има българи собственици които могат да го потвърдят. Моя досег с корвета беше прекалено кратък и прекалено на пълна газза да дам лични сведения за разхода. Но въпреки това колата определено харчи много по малко отколкото е очаква - заковах я със 120 на 6та и разхода на борд компа беше 7 на сто - 6.2 V8 436hp +
Добре , значи потвърждаваш че Корвет (а те са към 3 модела) градско харчи колкото Х5 3.0Д ?
И не отговорихте , как е въпроса с джип с 5,7 360 кс , който се ускорява за 9 сек до 100 км/ч , по-бавно и от 3литров
дизел , да не говорим за аналогичните модели от немско ... и английско .
Значи ще ти кажа със сигурност като/ако си взема корвет

Засега може да ти дам само чужди впечатления за разход:
http://www.youtube.com/watch?v=AtPwnsyGTxw
http://green.autoblog.com/2008/10/11/co ... in-the-uk/
Относно ускорението на джипа - наистина трагично. Но все пак в една кола не е само мотора, кой знае какви предавателни числа са му сложени и т.н. Но въпреки това искам да видя как пада от 3 литров европейски джип на 400 метра не по каталог.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Упоритоста на щатските компании да продължават с огромните м
Но въпреки това искам да видя как пада от 3 литров европейски джип на 400 метра не по каталог.
Ха , едва ли ще падне , още повече че в по-високите скорости сигурно ще дръпне малко ... но да не забравяме че и Х5 40д е 3л

28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани