Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
Модератор: Общи модератори
65 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
Yanko Petrov написа:На магистралата Атина - Ламия смяна на тройника, изкарващ водата от главата... На по-несгодно место не знам дали можеше да бъде...
Именно това сменявам на снимката по-горе

- nedkoo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: Paris
- Пол: Мъж
- Кара: 730d G11 2018
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
Най-странното място дето съм ремонтирал е в Центъра на Париж и полицая се 4уди кво права и вика голям майстор си щом сам си правиш колата






- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
на 6 лентова магистрала в германия- ремонт на алтернатора на астра след като се е запалил и е загасен с пожарогасител.... малко преди да цъфнат ченгетата бехме готови.
с рено11 на сливен думна помпата и с една туба и маркуч дотътрих до бургас...
смяна на скоростна кутия на москвич408 на сливен на пътя... носехме си резервна скоростна в багажника...
смяна на делко на москвич412 с една хавлия наметнат в най-поройният дъжд на гълъбец в 1 през нощта... имах вода и в гъза.
на спускането на Бяла - точно долу ми думна тапа на мотора на москвича. затапих с разни клони,марли от аптечката и други подръчни средства,докато покрай нас профучаваха тирове с 130....! тва май ми е най-шубелийския пътен ремонт. като видехме ,че турците и се задминават на спускането и бегахме в гората ,докато се задминат и после пак продължаваше ремонта...
с рено11 на сливен думна помпата и с една туба и маркуч дотътрих до бургас...
смяна на скоростна кутия на москвич408 на сливен на пътя... носехме си резервна скоростна в багажника...
смяна на делко на москвич412 с една хавлия наметнат в най-поройният дъжд на гълъбец в 1 през нощта... имах вода и в гъза.
на спускането на Бяла - точно долу ми думна тапа на мотора на москвича. затапих с разни клони,марли от аптечката и други подръчни средства,докато покрай нас профучаваха тирове с 130....! тва май ми е най-шубелийския пътен ремонт. като видехме ,че турците и се задминават на спускането и бегахме в гората ,докато се задминат и после пак продължаваше ремонта...
- ecko_becko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 15.12.2006
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E38 730dA 184Hp '00- Black Pearl :)
- Мечтае да кара: X5 Le Mans :):):)
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
Преди много лета една зима имах стар Форд Фиеста 78-ми набор и а днес да сменя антифриза, хайде утре и така до момента в който температурата не падна под нулата и в 11:30 вечерта на около -10 оборудван единствено с клещи под една улична лампа треперещ от студ по пуловер (от студ умри, гъзар бъди
) си смених антифризчето
На ОМВ на Ракова болница влизайки в бензиностанцията в един дъжд колата се завъртя и спря на метър от колонката, все едно и опънах ръчната. "Колата" беше дърта Опел Корса и се оказа блокирал лагер на задно дясно
добре, че имах приятел работещ в магазин за авточасти наблизо та притичах за едно лагерче и насред бензиностанцията си го смених
Кресненското дефиле Рено Фуего (за тези дето не знаят какво е http://www.cartype.com/pages/3269/renault_fuego__1980-1992) та рендето навирено на крик и аз отдолу, проблема е откачена стабилизираща щанга от биалетката отпред в дясно.... Решението две парчета от
вътрешна гума от двете страни на биалетката с по-една скоба за водно съединение...... така си го продадох рендето след две години возене
И още много мога да разказвам ма май се поувлякох та друг път........
А по въпроса с инструментите мъкна всякакви чудеса и творения с които все някак се справям с положението....


На ОМВ на Ракова болница влизайки в бензиностанцията в един дъжд колата се завъртя и спря на метър от колонката, все едно и опънах ръчната. "Колата" беше дърта Опел Корса и се оказа блокирал лагер на задно дясно


Кресненското дефиле Рено Фуего (за тези дето не знаят какво е http://www.cartype.com/pages/3269/renault_fuego__1980-1992) та рендето навирено на крик и аз отдолу, проблема е откачена стабилизираща щанга от биалетката отпред в дясно.... Решението две парчета от
вътрешна гума от двете страни на биалетката с по-една скоба за водно съединение...... така си го продадох рендето след две години возене

И още много мога да разказвам ма май се поувлякох та друг път........
А по въпроса с инструментите мъкна всякакви чудеса и творения с които все някак се справям с положението....
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
Пампорово - преди 2 години-много остър завой,поледица...
Преди мен едно ауди се цапнало в мантинелата -идвам аз от правата отсечка и пак на леда и бам и аз в мантинелата.
Е36-цата поразмазана-не може да тръгне.
Бронята виси,калника опира в гумата.
1.-връзване на бронята с връзки за обучки.
2.-оправяне на калника с импровизирана щанга -едно дРЪво
3.- фара сентриран с тел
5.- маската е изкъртих ,че ми пречеше.
И още няколко модификаций
Преди мен едно ауди се цапнало в мантинелата -идвам аз от правата отсечка и пак на леда и бам и аз в мантинелата.
Е36-цата поразмазана-не може да тръгне.
Бронята виси,калника опира в гумата.
1.-връзване на бронята с връзки за обучки.
2.-оправяне на калника с импровизирана щанга -едно дРЪво

3.- фара сентриран с тел
5.- маската е изкъртих ,че ми пречеше.
И още няколко модификаций

AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- ///M fanatik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 21.06.2010
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: ///М
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
Горивна помпа между Оброчище и Балчик на 29 юли в 2 часа.....няма да казвам,че ми беше топло.
Сега и ти ако кажеш,че така си я продал


laviatan написа:Пампорово - преди 2 години-много остър завой,поледица...
Преди мен едно ауди се цапнало в мантинелата -идвам аз от правата отсечка и пак на леда и бам и аз в мантинелата.
Е36-цата поразмазана-не може да тръгне.
Бронята виси,калника опира в гумата.
1.-връзване на бронята с връзки за обучки.
2.-оправяне на калника с импровизирана щанга -едно дРЪво![]()
3.- фара сентриран с тел
5.- маската е изкъртих ,че ми пречеше.
И още няколко модификаций
Сега и ти ако кажеш,че така си я продал

Are you /// M enough ?
- ShibinG
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 25.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39tdsA "97
- Мечтае да кара: c63amg
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
миналата година на път за морето/то май тогава най-често стават белите/ на едно опелче омега му се пръсна радиатора на парното /в 5 сутринта някаде около Пловдив до някакво блато отстрани с комари колкото врабчета/ със подръчни средтсва с един приятел, изолирахме радиаторчето като поставихме връзка между двата маркуча една метална трабичка от уред като на мангалите по светофарите с който чистчт джамове/по чудо се оказа същтия диаметър като на маркуча и след това за да се тества дали е читаво/пък и изоставахме с графика , цялата магистрала на 160-180км/ч 

6>4
- weedminer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 5.06.2010
- Местоположение: София/Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: Печка
- Детайли за колата: Малка печка
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
Скъса ми се скоба преди месеци на пътя и се наложи да влизам под колата без канал, при положение, че е с доста ниско окачване, а аз съм 1.87, 100 кила
Да не ви обяснявам как ръцете ми просто не можеха да минат през хилядите неща преди тръбата и как изобщо съм я завивал тази скоба - МЪКА!

- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
Иначе в багажника на мотора, има бутало, сегменти, свещи, колянов вал, лагери 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
На път към ферибота в Оряхово някъде из Плевенския окръг се скъса поплавъка на карбуратора (Лада 1500) та разглабяхме карбуратор насред нищото и го вързахме с тел
ремонта си беше повече от ефикасен: за 2 години не мръдна
С бавареца да чукна на дърво за 7 години на път не ме е оставял. Имам 1 сменена гума (спукана пред нас) и 1 път не успя да запали заради акумулатора



ремонта си беше повече от ефикасен: за 2 години не мръдна




С бавареца да чукна на дърво за 7 години на път не ме е оставял. Имам 1 сменена гума (спукана пред нас) и 1 път не успя да запали заради акумулатора

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
Божеее , кви инжинери сте били . Мен ако ми се случи нещо подобно , само дигам палец и чакам
Дано поне бъда с някоя мома , белкем се подлъже да спре някой 


- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
///M fanatik написа:Горивна помпа между Оброчище и Балчик на 29 юли в 2 часа.....няма да казвам,че ми беше топло.![]()
laviatan написа:Пампорово - преди 2 години-много остър завой,поледица...
Преди мен едно ауди се цапнало в мантинелата -идвам аз от правата отсечка и пак на леда и бам и аз в мантинелата.
Е36-цата поразмазана-не може да тръгне.
Бронята виси,калника опира в гумата.
1.-връзване на бронята с връзки за обучки.
2.-оправяне на калника с импровизирана щанга -едно дРЪво![]()
3.- фара сентриран с тел
5.- маската е изкъртих ,че ми пречеше.
И още няколко модификаций
Сега и ти ако кажеш,че така си я продал
Ааааа-не - ето я сега момата германка


AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
Аматьори.
Сменях двигател на пътя, защото в гаража не остана място.
Ама сега като взех сервиза, съм бахти лигавето. Даже да си източа антифриза ползвам подемник

Сменях двигател на пътя, защото в гаража не остана място.
Ама сега като взех сервиза, съм бахти лигавето. Даже да си източа антифриза ползвам подемник

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- дид0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
Аз ремонтирах камиони на какви ли не места из европата Испания, Франция, Словения, Словакия, Унгария, Германия...те това е от Хърватска 
Тук се наложи да режа половината главина че лагера се беше заварил за оста...

Тук се наложи да режа половината главина че лагера се беше заварил за оста...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- chocho_1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 10.08.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 e36
- Мечтае да кара: Ford Mustang GT500 Shelby 69`
Re: Най-странното място дето сте ремонтирали или поправяли колат
С варбург, испъване на преден капак на пътя, след удар с коза(не можах да я взема в багажника) .
Със ситроен бх, избиване на една тапа, на капака на главата, след което си искарах маслото от кутията на филтъра и си го налях отново в двигателя и запуших тръбичката на капака с дървен чеп.
С жигули скъсан ремък и казах на момичето, до мен, да сваля чорапогащника, за да го ползвам като ремък и да се приберем.
С форд куриер избиване на един щуцер на бензиновата помпа, след което го завързах с врързка от маратонката си(до ден днешен от 3 години е така, не знам кога пак ще лягам под пикапа).
С опел вектра, подсушаване на кабел на бубината, вследствие от навлизане в огромна локва в проливен дъжд.
Пак с вектрата, пътувам от Варна към Дългопол и по пътя виждам три патрулки с включен светлини. Карам малко и виждам две пожарни и те с светлини и сирени. Карам още малко и виждам катафалка, след което казвам на колегата до мен, че ако видим кола на съдебна медицина, спирам насред пътя, заключкам колата и се обаждам на някой да дойде да ни прибере. Но не видяхме и си продължихме по пътя. След което стигнахме до мястото, на където бяхме тръгнали и когато изгасих колата, усетих нещо много топло под краката ми. Радиаторчето на парното се спука и се наложи да искам от хората, които полагаха тръби за климатици в една къща, едно малко парче тръбичка и малко тел, за да изолирам парното.
Пак с вектрата, скъсах маркуче на бензинопровода, но не ми се лягаше в тъмното на мократа трева, обадих се на една приятелка да дойде да ме дърпа 50-на км. Добре че с един приятел(който също имаше вектра) по-рано бяхме купили още една за части и на другия ден и свалих целия бензинопровод, да го сложа на моята.
С бмв-то за сега не съм имал такива премеждия, освен миналата зима. Пътувам към добрич, и по едно време гледам едни коловози, които излизат от пътя и докато си помисля и аз по тях и извън асфалта. Спрях навреме да не скоча малко по надолу, но вътрешната страна на гумите, беше опряла на асфалта, който е 4-5 см по-висок от банкета, и гумите не могат да захапят. Отворих си вратата, за да изляза на вън, но ме задуха вятъра и набързо се прибрах в колата. Стоях малко и гледам в огледалото някакви фарове, които са на голямо разстояние един от друг. За мой късмет се оказа автобус за околните села, слязоха 10-на момчета от него и ме избутаха.
Със ситроен бх, избиване на една тапа, на капака на главата, след което си искарах маслото от кутията на филтъра и си го налях отново в двигателя и запуших тръбичката на капака с дървен чеп.
С жигули скъсан ремък и казах на момичето, до мен, да сваля чорапогащника, за да го ползвам като ремък и да се приберем.
С форд куриер избиване на един щуцер на бензиновата помпа, след което го завързах с врързка от маратонката си(до ден днешен от 3 години е така, не знам кога пак ще лягам под пикапа).
С опел вектра, подсушаване на кабел на бубината, вследствие от навлизане в огромна локва в проливен дъжд.
Пак с вектрата, пътувам от Варна към Дългопол и по пътя виждам три патрулки с включен светлини. Карам малко и виждам две пожарни и те с светлини и сирени. Карам още малко и виждам катафалка, след което казвам на колегата до мен, че ако видим кола на съдебна медицина, спирам насред пътя, заключкам колата и се обаждам на някой да дойде да ни прибере. Но не видяхме и си продължихме по пътя. След което стигнахме до мястото, на където бяхме тръгнали и когато изгасих колата, усетих нещо много топло под краката ми. Радиаторчето на парното се спука и се наложи да искам от хората, които полагаха тръби за климатици в една къща, едно малко парче тръбичка и малко тел, за да изолирам парното.
Пак с вектрата, скъсах маркуче на бензинопровода, но не ми се лягаше в тъмното на мократа трева, обадих се на една приятелка да дойде да ме дърпа 50-на км. Добре че с един приятел(който също имаше вектра) по-рано бяхме купили още една за части и на другия ден и свалих целия бензинопровод, да го сложа на моята.
С бмв-то за сега не съм имал такива премеждия, освен миналата зима. Пътувам към добрич, и по едно време гледам едни коловози, които излизат от пътя и докато си помисля и аз по тях и извън асфалта. Спрях навреме да не скоча малко по надолу, но вътрешната страна на гумите, беше опряла на асфалта, който е 4-5 см по-висок от банкета, и гумите не могат да захапят. Отворих си вратата, за да изляза на вън, но ме задуха вятъра и набързо се прибрах в колата. Стоях малко и гледам в огледалото някакви фарове, които са на голямо разстояние един от друг. За мой късмет се оказа автобус за околните села, слязоха 10-на момчета от него и ме избутаха.
Никога, не карай толкова бързо, отколкото може да лети твоя ангел-хранител.
65 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани