Кога колата става ретро
Модератор: Общи модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Кога колата става ретро
Изискването за ретро е от 30 години нагоре и да е в такъв вид:
http://www.vbox7.com/play:fc79a1c2
http://www.vbox7.com/play:0ec19dab
http://www.vbox7.com/play:fc79a1c2
http://www.vbox7.com/play:0ec19dab

- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Кога колата става ретро
Според мен няма някаква точно определена граница, след която колата ти е ретро вече.
Зависи от колата, но в повечето случаи хората го казаха - като почват вече да те гледат като голям камък, като си търсиш части, като всеки ти повтаря за какво я караш тази кола, толкова е стара...
Или най-показателното за мен - като почнат да й се вдигат цените в чужбина вместо да падат или да остават на едно ниво. 



'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- lopiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 9.08.2010
- Местоположение: във е36-цата
- Пол: Мъж
- Кара: ///М40Б16
- Мечтае да кара: ///M3
Re: Кога колата става ретро
kemakozeE36 написа:Изискването за ретро е от 30 години нагоре и да е в такъв вид:
http://www.vbox7.com/play:fc79a1c2
http://www.vbox7.com/play:0ec19dab
Е митак тва ако не е москвича с които те караха на бала аз си режа главата

- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Кога колата става ретро
Същия той си го е завел като ретро автомобил 1978-а е
Аз трябва некой път на Бояна да го докарам 



- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Кога колата става ретро
Добре запазен, ама 2 забележки само му намерих- с тея Видинки дето са по-дърти и от тебе ще се пребие някъде, а това огледало на вратата е тунинг елемент и не му е там мястото



- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Кога колата става ретро
ms написа:
Добре запазен, ама 2 забележки само му намерих- с тея Видинки дето са по-дърти и от тебе ще се пребие някъде, а това огледало на вратата е тунинг елемент и не му е там мястото![]()
![]()
Сменихме ги с хромираните обърни внимание на един от двата клипа си е с оригиналните огледала


- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Кога колата става ретро
lopiko написа:plradev написа:ms написа:върти ми се нещо като 30г. СЛЕД спирането на модела от производство...
Точно така![]()
Колата се счита за ретро след 30г. от последната произведена бройка за модела ,а не при навършване на 30 годишна възраст на конкретния екземпляр. Доколкото знам регистриран автомобил като ретро ,техническия му преглед важи 6 месеца,а не година. Но някой по-запознат да внесе конкретна яснота по въпроса с регистрация и т.н.
По тази логика москвич 8ца 1974г ретро ли е?
Мохер 408 и 412 се произвежда от 1967 до 1976г. според гугъл. Дали не е ретраж


- Gottlos
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 19.01.2006
- Местоположение: За сега в Сливен,скоро и в други градове!
- Пол: Мъж
Re: Кога колата става ретро
Със сигурност в Белгия колата става олдтаймер 30 години след първата регистрация.Минава се еднократно технически преглед и се вземат специални номера.Данаците и застраховките за тези номера са доста по-ниски независимо от кубатура или мощност .Същото е и за камионите.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Кога колата става ретро
plradev написа:lopiko написа:plradev написа:ms написа:върти ми се нещо като 30г. СЛЕД спирането на модела от производство...
Точно така![]()
Колата се счита за ретро след 30г. от последната произведена бройка за модела ,а не при навършване на 30 годишна възраст на конкретния екземпляр. Доколкото знам регистриран автомобил като ретро ,техническия му преглед важи 6 месеца,а не година. Но някой по-запознат да внесе конкретна яснота по въпроса с регистрация и т.н.
По тази логика москвич 8ца 1974г ретро ли е?
Мохер 408 и 412 се произвежда от 1967 до 1976г. според гугъл. Дали не е ретраж
Странно, нашия осмак беше 1966г

- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Кога колата става ретро
kemakozeE36 написа:Странно, нашия осмак беше 1966г
http://en.wikipedia.org/wiki/Moskvitch_408
Абе и аз се увъртех тотално с тия москвичи,може и моя да е грешката,не претендирам с особени познания относно панцерите




- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Кога колата става ретро
За заводите ясно, даже ИЖ-овките някои от тях ги правеха в завода на Калашников и в действителност си беха коли убиици
иначе за 408 съм убеден че е от 64-та тоя с 4-те фара и с горните скорости. А най-сполучливия според мене си е чистата дванайсетка, и такъв имахме като бях по-малък и само се долива вода бензин и масло и се кара, да е*а на 30 години и още е жив и пали от четвърт
Е тоя е най-добрия такъв по наще земи(номера е годината на производство)

Айде и един поздрав по случая
http://www.vbox7.com/play:88ea7ea9
http://www.vbox7.com/play:73a61698


Е тоя е най-добрия такъв по наще земи(номера е годината на производство)
Айде и един поздрав по случая

http://www.vbox7.com/play:73a61698


26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани