Икономично каране и дълъг живот на двигателя

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: Икономично каране и дълъг живот на двигателя

Мнение от kemakozeE36 » 06 Авг 2011, 13:31

zazomazo написа:
stefanoff написа:...

Инак дълготрайността на двигателя го сметам така - >

1500 об/мин х 100 км = 150 хххххх обобората на двигателя за изманатия път
4000 об/мин х 100км = 400 хххххх обобората на двигателя за изманатия път

Еми във втория случай, със сигурност ще износи по -бързо ....


ами малко ти е крива сметката :winky:
щото във втория вариант ще изминеш въпросното разстояние за два и половина пъти по-малко време /приблизително/
т.е. мотора ще работи приблизително два и половина пъти по-малко време спрямо първия вариант

София-Бургас при 150-170км/ч се взима за време означено с Х да речем
София-Бургас при 110-130км/ч се взима за времето Х+30 до 40 мин
В софия пържиш колата в 4000 оборота и ме изпреварваш така, че да не мога да ти видя номера и след 5 минутки си до мене на светофара.
Според простата сметка, не че стигаш два пъти по-бързо, ами сменяш два пъти -по често съединител и т.н. и за горивото си в повече ;)
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 29.08.2006
Местоположение: Горно Уйно
Пол: Мъж
Кара: сивушка на нафта

Re: Икономично каране и дълъг живот на двигателя

Мнение от Zapa » 06 Авг 2011, 14:18

това да сменяш на ТДС скоростите на 1500оборота е все едно да спреш ебати :lol:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Re: Икономично каране и дълъг живот на двигателя

Мнение от zazomazo » 07 Авг 2011, 10:53

Владо написа:
zazomazo написа:
stefanoff написа:...

Инак дълготрайността на двигателя го сметам така - >

1500 об/мин х 100 км = 150 хххххх обобората на двигателя за изманатия път
4000 об/мин х 100км = 400 хххххх обобората на двигателя за изманатия път

Еми във втория случай, със сигурност ще износи по -бързо ....


ами малко ти е крива сметката :winky:
щото във втория вариант ще изминеш въпросното разстояние за два и половина пъти по-малко време /приблизително/
т.е. мотора ще работи приблизително два и половина пъти по-малко време спрямо първия вариант



зазо, в грешка си бе човек... това дето си го писал, важи в страшно изолирани случаи... масово в града и за нормално каране няма как да стане да фърчиш 2 пъти по-бързо... аз ако карам с 1500 на 5-та в града, ти какво, с 3 ооо ли ще караш :roll:


тц, бате...става дума конкретно за дадения пример от колегата
при положение, че вземем определено разстояние, което на една и съща предавка се измине в единия случай с 1500 оборота, а в другия с 4000 оборота накрая ще имаме абсолютно еднакъв брой направени обороти от двигателя
разликата ще е единствено във времето, за което е изминато въпросното разстояние :winky:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Икономично каране и дълъг живот на двигателя

Мнение от acho.rs » 08 Авг 2011, 18:14

Radikal написа:Попринцип хората, които искат икономична кола, не си купуват BMW. Може да звучи малко пресилено, но си е факт. . .

- това може да е било така преди 25 години :wave:


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: Икономично каране и дълъг живот на двигателя

Мнение от kemakozeE36 » 08 Авг 2011, 18:27

acho.rs написа:
Radikal написа:Попринцип хората, които искат икономична кола, не си купуват BMW. Може да звучи малко пресилено, но си е факт. . .

- това може да е било така преди 25 години :wave:

А на някои от нас колите са им на по 25 години, така че според мен казаното от колегата Radikal е вярно(според мен казвам пак, това е мое мнение)
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Икономично каране и дълъг живот на двигателя

Мнение от Alexi » 08 Авг 2011, 20:24

БМВ винаги са били еталон за икономичност в класа си ,както сега ,така и преди 20 години !


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: Икономично каране и дълъг живот на двигателя

Мнение от kemakozeE36 » 08 Авг 2011, 20:49

И ЗиЛ-овете харчат по 4,5/100 в града :mhihi:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 470
Регистриран на: 4.04.2011
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: 4.0 TFSI

Re: Икономично каране и дълъг живот на двигателя

Мнение от surfboard » 08 Авг 2011, 22:55

От както имам книжка винаги съм се стремял да пазя двигателя. Когато е студен, изчаквам 1-2 минути преди да потегля и никога не го настъпвам и го карам в по-ниски обороти и с малко газ. Когато съм настъпвал повечко, винаги го оставям да поработи няколко минути преди да го изгася. Веднъж седмично задължително го настъпвам до ограничител 1-2 пъти, за да се "освежи" (след това става по-нервен). Обслужвам го навреме и така.
А относно икономичното каране - то е твърде субективно възприемащо се понятие :)

Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook