Ксенон на халогени?
Модератор: Общи модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Kinopi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 28.11.2009
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: с натегнат шпер
- Мечтае да кара: ///M3 E36
Re: Ксенон на халогени?
Ами ако е с малък келвин примерно 4 000?Дали ще е по-добра видимоста в мъгла и би трябвало по-малко да заслепяват?
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Ксенон на халогени?
Ксенон в мъгла не върши никаква работа. Ксенон на халогените е гъзария, нищо повече, няма никаква полза. Ползването на халогени е разрешено само в определени ситуации на намалена видимост, в останалите случаи е забранено.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Ксенон на халогени?
alx написа:ама нали после ще ти свети на тебе бе младеж... какво значи "пита дали е забранено и това дали да слага е друга тема"?
Значи, че знам какво ще последва като почнем въпроса дали ще пречи или не

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Ксенон на халогени?
Не е забранено колега, може и розови крушки да си сложиш.
По въпроса как свети и дали заслепява, вече е писано много и все едно и също. Явно никой не си е правил труда да си настрои халогените, те също се регулират. Идеята е да светят ниско под нивото на късите и няма как да заслепяват движещите се настреща, като се предполага, че на това равнище, а и е нормално точно над пътната настилка мъглата да не е толкова плътна. На практита между пътя и мъглата има един слой, който е сравнително чист и и светлината от халогените лесно пробива.
По въпроса как свети и дали заслепява, вече е писано много и все едно и също. Явно никой не си е правил труда да си настрои халогените, те също се регулират. Идеята е да светят ниско под нивото на късите и няма как да заслепяват движещите се настреща, като се предполага, че на това равнище, а и е нормално точно над пътната настилка мъглата да не е толкова плътна. На практита между пътя и мъглата има един слой, който е сравнително чист и и светлината от халогените лесно пробива.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Ксенон на халогени?
По принцип е забранено, но малко са хората които го знаят, понеже като отидат на ГТП или минават по документи или чичките там само гледат дали нямаш изгоряла крушка..
Фаровете на колите движещи се в милата ни родина, би трябвало да отговарят на определени изисквания които са разписани в резолюции на ЕС. Контрола за спазването се пада на пунктовете за ГТП. Там би трябвало да спрат от движение всяка кола, на която осветителната уредба не отговаря на изискванията... Което в БГ е на практика неприложимо заради занижения контрол...
Фаровете на колите движещи се в милата ни родина, би трябвало да отговарят на определени изисквания които са разписани в резолюции на ЕС. Контрола за спазването се пада на пунктовете за ГТП. Там би трябвало да спрат от движение всяка кола, на която осветителната уредба не отговаря на изискванията... Което в БГ е на практика неприложимо заради занижения контрол...
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Ксенон на халогени?
blackgod написа:По принцип е забранено, но малко са хората които го знаят, понеже като отидат на ГТП или минават по документи или чичките там само гледат дали нямаш изгоряла крушка..
Фаровете на колите движещи се в милата ни родина, би трябвало да отговарят на определени изисквания които са разписани в резолюции на ЕС. Контрола за спазването се пада на пунктовете за ГТП. Там би трябвало да спрат от движение всяка кола, на която осветителната уредба не отговаря на изискванията... Което в БГ е на практика неприложимо заради занижения контрол...
Колега, това "по принцип е забранено" хубаво си го написал, но в закона никъде не е посочено, че е забранено монтирането на фарове за мъгла с ксенонови крушки. Аз лично съм проверявал в закона. Ако някой ти е казал, че е така най-вероятно си го е измислил. Няма текст в закона, който да забранява използването на ксенонови светлини, а по отношение на изискванията в ЕС, БГ като страна член е длъжна да спазва нормите приети в съюза, но има опция за ограничения и норми регламентирани от националното законодателство. Това на практика означава, че ако в БГ някоя норма е по-различна от тази на ЕС може да се прилага тя, но само на територията на страната, както е в Германия където няма ограничения от 130 км/ч за движение по магистралите.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Ксенон на халогени?
Остави си халогените, ще ти трябват в мъглата.
За сметка на това обаче нищо не те спира да си сложиш ксенон на задните плафони и да свети през прозорците
За сметка на това обаче нищо не те спира да си сложиш ксенон на задните плафони и да свети през прозорците


Re: Ксенон на халогени?
ЗДвП не е единственото четиво, с което шофьорите трябва да са запознати
В закона не пише също какви са нормите за изгорели газове, не пише колко трябва да е спирачното усилие на всяка ос, и тн.
Има една "Наредба за периодичните прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства", която задава изискванията за техническа изправност на автомобилите... Ясно е, че никой не ги гледа тези неща, и затова е пълно с курници по пътя, и всяко нощно пътуване е кошмар за очите.
Но в БГ всеки гледа себе си, и иска да е големия гъзар и да свети като коледна елха, за да го видят всички какъв кенеф е подкарал.. Жалка работа..

В закона не пише също какви са нормите за изгорели газове, не пише колко трябва да е спирачното усилие на всяка ос, и тн.
Има една "Наредба за периодичните прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства", която задава изискванията за техническа изправност на автомобилите... Ясно е, че никой не ги гледа тези неща, и затова е пълно с курници по пътя, и всяко нощно пътуване е кошмар за очите.
Но в БГ всеки гледа себе си, и иска да е големия гъзар и да свети като коледна елха, за да го видят всички какъв кенеф е подкарал.. Жалка работа..
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Ксенон на халогени?
Да има и "Наредба за периодичните прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства", но там пише, че късите светлини трябва да са с еднакъв цвят като се допускат жълти или бели, но задължително и двата да са един цвят. За варовете за мъгла, предни и задни пише само че трябва да са един цвят, като не е уточнен какъв да е той.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Yandel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 19.05.2011
- Местоположение: Yambol
- Пол: Мъж
- Кара: ги като каляски !
Re: Ксенон на халогени?
alx написа:а за това че ия "халогени" понеже са със широкоъгълни рефлектори и като им забодеш китайския ксенон ще заслепяваш тия пред тебе и тия до тебе...
да не говориме, че колкото по-висок келвин-а- толкова по-непроникваща е светлината... и в една мъгла като ги пуснеш и няма да виждаш абсолютно нищо...
освен гъзария повече не са... колегата много правилно го е казал
Re: Ксенон на халогени?
в интерес на истината никога не съм видял особенна полза от халогените при мъгла и то на каквато и да е кола - с тях и без тях все се кара на къси и бавно
така, че моите съм ги отписал (разбирайте сложил съм им ксенон)
така, че моите съм ги отписал (разбирайте сложил съм им ксенон)

- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Ксенон на халогени?
© написа:в интерес на истината никога не съм видял особенна полза от халогените при мъгла и то на каквато и да е кола - с тях и без тях все се кара на къси и бавно
така, че моите съм ги отписал (разбирайте сложил съм им ксенон)
е ти ме уби- при настроени като хората халогени ползата е осезаема... настройте си ги както трябва, в гъста мъгла спрете късите и ще видите ползата...
Re: Ксенон на халогени?
исках да кажа, че когато карането е трудно, с пуснати халогени става малко по-лесно, но общо взето пак си е трудно и от там извода че може да ги отпиша
иначе съм ги нагласял на всички предишни коли които съм имал, та дори и на тази с ксенона

иначе съм ги нагласял на всички предишни коли които съм имал, та дори и на тази с ксенона
- ///Markov
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 20.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e30_330i Touring
- Мечтае да кара: e30 ///M
Re: Ксенон на халогени?
Не ги отписвай никога(щом ги имаш)! Винаги могат да ти потрябват.Например ако ти изгори единия къс на път можеш да караш на халогени до първия магазин или бензиностанция,а на дълги неможеш..... 

- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Ксенон на халогени?
///Markov написа:...а на дълги неможеш.....
ти май скоро не си карал извън града нощно време- няма НЕ МОЖЕ



34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани