А ако утре стане -40 ?
Модератор: Общи модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bawarka
- Красива и екстремна
-
- Мнения: 486
- Регистриран на: 14.12.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Жена
- Кара: bmw 328
Пенчев бритчед , предната вечер програмата за измерване на температурата показваше -24 с вятър .Да ти кажа нямаше никакви проблеми при паленето , естествено малко по бавно но от първия път запалих.
Колата вдигна температура може би на 10тата минута
а за парното да не говорим така и не усетих топлина да духа!
Колкото до оборудването на Варненските автомобили....просто тук зимни условия никога сме нямали кой знае какви, хората пестят:)))
Колата вдигна температура може би на 10тата минута

Колкото до оборудването на Варненските автомобили....просто тук зимни условия никога сме нямали кой знае какви, хората пестят:)))
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
bawarka написа:Пенчев бритчед , предната вечер програмата за измерване на температурата показваше -24 с вятър .Да ти кажа нямаше никакви проблеми при паленето , естествено малко по бавно но от първия път запалих.
Колата вдигна температура може би на 10тата минутаа за парното да не говорим така и не усетих топлина да духа!
Колкото до оборудването на Варненските автомобили....просто тук зимни условия никога сме нямали кой знае какви, хората пестят:)))
рендетата са така.... като бях първи курс при първата си сесия (беше си бая студ) карах рено 5... еми.... за паленето палеше криво-ляво, ма чак до свободния карах на смукач щот иначе гаснеше... парното така и не пробачка, някъде на средата на пътя го пуснах ама освен че духаше студено и валеше сняг през духалките


и нали никога не слагам ръкавици... накрая като стигнах ръцете ми бяха замръзнали и не можах да пусна волана 15 минути



не знам що така праят Варналии, ма аз винаги гледам да съм със зимни гуми и максимално подготвен за зимата (па дори и да не дойде)
пасатора си пали от четвърт и се държи мн добре на пътя ,само в по-острите завои задницата ми носи щото е с летни гуми




е39ката запали се едно е лято,
ис-ката не е палена още,
туинго-то също не е палено (майка ми кат види малко снежец и тръгва с таксита... туй инстинкта за самосъхранение мн хубаво нещо било


за тойотата няям наблюдение колко зор е било ма и тя запали днеска гледам че я няма пред блока

е30ката само докат ни види да се приближаваме с радо към нея се обръща по таван и почва да реве ли реве


иначе парното почва да духа топло още преди стрелката да е излязла от синята зона

за зимата - сички коли са с антифриз
е30ката беше с 4 зимни гуми втора ръка + вериги в багажника (сега е на трупчета


е36цата е с 4 зимни гуми армаган от немците
е39ката е с чисто нови ултра грип 7 отпред и мишелин не знам си кви си (пак нови) отзад
туинго-то е с 2 зимни отпред от миналата година (задните не ги знам кви са)
тойотата е с някви всесезонни отпреди 100-200 години
пасатора е с чисто нови отпред и сликове отзад

камиона и крана са с нови гуми ма няям представа дали са зимни или летни.. то там май няма таквиз екстри - сички за кал



багера е със селскостопански гуми ма той така или иначе вдига макс спийд около 15км/ч


17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани