V8 срещу V12
Модератор: Общи модератори
68 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: V8 срещу V12
ddinobot написа:P1tbuL написа:Ето ви истината за звук от V8 братлетаhttp://www.youtube.com/watch?v=UIlJNzSXUZk
Изгледайте го докраятоя клип си струва...
За мен по- красив звук от този просто няма!
Добре защо всички мъсъл карс имат този специфичен звук, на кое се дължи това?Бях чувал нещо за разпределителни валове в самия блок, както и за това че повдигачите са много големи, но така и не ми стана ясно
От доста неща зависи. От една страна големия обем, от друга реда на запалване, това ,че вала е в самия блок не толкова колкото ,че повечето са с по два клапана в главата.
ето още един брутален В8
http://www.youtube.com/watch?v=ouRwAd8Nk3c
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: V8 срещу V12
SPEED_GABROVO написа:Ся се сетих за това клипче http://www.youtube.com/watch?v=KGxJqM1Shh4 и V12 могат да вадят звук,всичко е до мерак и пари
Еб@л съм ти в8-ка с такъв звук ше карам докато не ми изгори и последата кинта в резервоара


- А.Марчев
- ентусиаст
-
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Габрово
- Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust
Re: V8 срещу V12
SPEED_GABROVO написа:Всичко е заради звука и мен ме радва повече V8,нищо че имам опит само от клипчета в youtube![]()
http://www.youtube.com/watch?v=8kR2ZTCRWcI бах го в Зила, направо ми става оная работа
то това,ако го караш повече от няколко часа ще ти гръмне главата бе


- alex_matrix
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 31.12.2004
- Местоположение: София
Re: V8 срещу V12
Абе V8 си е V8
http://www.youtube.com/watch?v=wEaz5dvxLy8
http://youtu.be/HnNaiLAcaCE
http://youtu.be/xLKMM0BKFzE
Звука идва от реда на запалване на цилиндрите и типичната за V8 изпускателна система - последната е изключително важна за този тип мотори и звука който ще вадят
http://www.youtube.com/watch?v=wEaz5dvxLy8
http://youtu.be/HnNaiLAcaCE
http://youtu.be/xLKMM0BKFzE
Звука идва от реда на запалване на цилиндрите и типичната за V8 изпускателна система - последната е изключително важна за този тип мотори и звука който ще вадят
Monster Energy Drift Athlete
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix

2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix

- zigo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 31.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ci
Re: V8 срещу V12
http://www.youtube.com/watch?v=hDni1CzhMJQ
http://www.youtube.com/watch?v=U-NZX1jHUW8
Нащо си е най хубаво
http://www.youtube.com/watch?v=U-NZX1jHUW8
Нащо си е най хубаво


- kokoshkite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 8.03.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E36 coupe 318is ex
E36 coupe 328i ex
E46 touring 320d ex
E90 325i
Re: V8 срещу V12
alex_matrix написа:Абе V8 си е V8
Dodge-a не ме кефи как работи припляква ми нещо,като ГАЗ-ка





Re: V8 срещу V12
хм...
в12 е много равномерен. просто на всеки оборот на коляновия вал има много запалвания и са на често... от там идва и характерното пърпорене на в12. допълнително в12 моторите са замисляни за лукс повече от колкото за коне- от там и разпределителните валове са направени с къса продължителност и малко припокриване (времето когато входящите и изходящите клапани са отворени едновремено). това допълнително допринася за равномерната работа. дори един с70/2 което е доста динамичен е равномерен и пърпорещ ако и да е доста вокален. като добавиме и факта че са предимно европейски и от там са с относително малки обеми и усещането за пърпорене като работят се засилва още повече.
в8 пък са правени предимно за динамика (като не говориме за камиони). от там повечето са с космати разпределителни валове които имат дълга продължителност и голямо припокриване. това води до мощност в оборотите, но на празни поради голямото припокриване не могат да изтеглят достатъчно вакум че да работят добре. от там се получава едно неравномерно нервно темпо което когато е комбинирано с голям обем и къса изходяща генерация води до типичния звук на в8 особено в ниските (вика му се "cam lope").
поне за мене нищо не може да се сравни с един шеви голям блок (примерно 606 кубика) с отворени колектори... което на всичкото отгоре е и легално за употреба по улиците
http://www.youtube.com/watch?v=BcZ6r1Vq9Qg
в12 е много равномерен. просто на всеки оборот на коляновия вал има много запалвания и са на често... от там идва и характерното пърпорене на в12. допълнително в12 моторите са замисляни за лукс повече от колкото за коне- от там и разпределителните валове са направени с къса продължителност и малко припокриване (времето когато входящите и изходящите клапани са отворени едновремено). това допълнително допринася за равномерната работа. дори един с70/2 което е доста динамичен е равномерен и пърпорещ ако и да е доста вокален. като добавиме и факта че са предимно европейски и от там са с относително малки обеми и усещането за пърпорене като работят се засилва още повече.
в8 пък са правени предимно за динамика (като не говориме за камиони). от там повечето са с космати разпределителни валове които имат дълга продължителност и голямо припокриване. това води до мощност в оборотите, но на празни поради голямото припокриване не могат да изтеглят достатъчно вакум че да работят добре. от там се получава едно неравномерно нервно темпо което когато е комбинирано с голям обем и къса изходяща генерация води до типичния звук на в8 особено в ниските (вика му се "cam lope").
поне за мене нищо не може да се сравни с един шеви голям блок (примерно 606 кубика) с отворени колектори... което на всичкото отгоре е и легално за употреба по улиците

http://www.youtube.com/watch?v=BcZ6r1Vq9Qg
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: V8 срещу V12
alx написа:http://www.youtube.com/watch?v=BcZ6r1Vq9Qg
Хаха, баси идиотщината..... Добре това става ли за нещо друго освен бърнаути и да вдигаш много шум.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
Re: V8 срещу V12
BMW_RIDER написа:alx написа:http://www.youtube.com/watch?v=BcZ6r1Vq9Qg
Хаха, баси идиотщината..... Добре това става ли за нещо друго освен бърнаути и да вдигаш много шум.
ми те в основата си са туринг мотори- 700-1000км на ден без да се уморяваш... удобно, мощно и мазно на скорост... само дето трябва всеки 220-250км да спираш да зареждаш (типичния резервоар е 32 литра примерно и разхода на дълъг път е 13/100).
аз лично много им се радвам.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: V8 срещу V12
не е ли прекалено екстремно 700 коньов туринг мотор?
всеки един от тия гадове се правят за изложения или просто така си изглеждат по принцип
всеки един от тия гадове се правят за изложения или просто така си изглеждат по принцип
No bling at the Ring
- Maratilov e34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 17.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525i
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
Re: V8 срещу V12
ALX
каква им е максималната скорост, и как се държат при 250 +
каква им е максималната скорост, и как се държат при 250 +
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
Re: V8 срещу V12
alx написа:BMW_RIDER написа:alx написа:http://www.youtube.com/watch?v=BcZ6r1Vq9Qg
Хаха, баси идиотщината..... Добре това става ли за нещо друго освен бърнаути и да вдигаш много шум.
ми те в основата си са туринг мотори- 700-1000км на ден без да се уморяваш... удобно, мощно и мазно на скорост... само дето трябва всеки 220-250км да спираш да зареждаш (типичния резервоар е 32 литра примерно и разхода на дълъг път е 13/100).
аз лично много им се радвам.
На времето си спомням,че написа не помня в която тема вече,че няма турбо буси,няма зх14ки тия гадини отвяват всичко живо.Имам някакви спомени за автоматична скоростна кутия като първа беше до една доста сериозна скорост,а след нея сериозната скорост продължаваше като ускорението се превръщаше в лудост.

В8 си е В8.

- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
- goguma
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 27.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: '09 E92 N47; '08 E60 N53B30
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: RIP E39 2010-2019 :(
Re: V8 срещу V12
Maratilov e34 написа:http://vbox7.com/play:6389b97ca8
Баси, това е зверско

Аз лично не съм имал удоволствието да се возя или карам V12 за да имам директни впечатления, но и аз предпочитам V8 пред V12. Колегите правилно отбелязаха, че V12 е по-рафиниран, равномерен и уравновесен двигател, по-изтънчен /ако мога така да се изразя/. Докато V8 е "по-недодялан" /баси изразите ползвам днес

Иначе ако става дума само за звук, то с една подходяща изпускателна система може и L4 да го накарате да звучи като звяр - ето кратка справка http://www.youtube.com/watch?v=72n7SKDdXJc и http://www.youtube.com/watch?v=D5x-ebCO ... re=related

68 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани