Форд неволи... Томи, прав беше... мамка му....

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 20 Мар 2006, 23:18

нема пари и все някаква кола требе се кара... Затова се правят такива коли - за бедните и за служебни. Но е добре човек хубаво да си изиграе картите, дори да дава 1000 лева.
BMW only!

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 21 Мар 2006, 4:14

Penchev написа:Ние имахме Fiesta XR2 - много лоша кола,дето при рязко потегляне изхвърляше де що има под и покрай гумите включително и част от тях :twisted: ,но ремонтите по нея бяха нещо ужасно в някои случаи,както каза вайпър-а :help: :evil: Аз обаче мисля,че от ниския клас немски автомобили именно Опел-а е най-ремонтопригоден,прост и лек за обслужване :!:

На фиестата изхвърлихме едни скорости,наистина :roll: Това е основна слабост на моделите произведени и окомплектовани с двигатели от моделно семейство CVH :idea:

Абе не е работа с тези коли,та каквото ще да е :nono:


Георги Пенчев



Ти ме отчая ... мислех да зимам фиеста ... верно са толко зле ?

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 21 Мар 2006, 14:25

Мен ми се струва, че Фиеста е най-добрия модел на ФОРД в момента, но си остава ФОРД. Зависи и коя фиеста разбира се, тия 90-та дето са ги правили са доста добър избор за парите си според мен.
BMW only!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 21 Мар 2006, 14:59

amd написа:Мен ми се струва, че Фиеста е най-добрия модел на ФОРД в момента, но си остава ФОРД. Зависи и коя фиеста разбира се, тия 90-та дето са ги правили са доста добър избор за парите си според мен.


Аз не съм баш на това мнение. Точно фиестите около 90-та година са ми много надолу в ранглистата на колите от тоя клас.
Изключително рядко ше мине покрай мен такава фиеста на бензин дето двигателя и да не звучи като печка. Имам и двама познати с такива (двигатели съответно 1.1. и 1.4) и ... мани мани.
Разбира се изключения винаги има (XR-и те ги изключвам) но такова ми е впечатлението.

А да твърдиш че най-малкия модел на дадена марка е "най-добър" от цялата му производствена гама (какъвто и точно смисъл да влагаш в "добър") е ... несериозно. Можеш да твърдиш че е най-добър в класа си като го сравняваш с моделите на конкуренцията.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 21 Мар 2006, 15:06

bam-bam написа:Ти ме отчая ... мислех да зимам фиеста ... верно са толко зле ?


Чак сега видех твоя постинг.
Моето възражение с/у фиестите е по-скоро статистическо - че много по често мога да видя корса или пежо 205 дето звучи както трябва отколкото фиеста. Това не значи че не се продават читави фиести за добри пари. Всмисъл не искам да те отказвам ако си намерил добър екземпляр. Но ако просто ей така си решил да си дириш фиеста, моят съвет е - по-добре се пренасочи към корса.
То аз и друго бих те посъветвал (с риск да ме гледат така :shock: некои хора) - земи си някоя мноого запазена Шкода 120L (за към 800 лева) и ела да видиш кво е sheer driving pleasure.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 21 Мар 2006, 15:30

и аз имам двама познати с фиеста двигатели 1.1. отвратителна работа. пежо 205, 106 са МНОГО по-напред с материала от всякъде... особено от 205 съм много очарован (1.6 90 коня върви като оса). корсите са много хубави, но са доста скъпи.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 318
Регистриран на: 17.10.2004
Пол: Мъж

Мнение от Фидел Кастро » 23 Мар 2006, 23:50

Някои бензинови мотори на Форд са по-добри от тези на БМВ във всяко едно отношение. Проблемът е, че качеството на сглобката и материалите значително отстъпват ;) ;)
За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 24 Мар 2006, 0:14

Я разкажи за тия по-добрите във всяко едно отношение мотори на форд че ми стана интересно...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 24 Мар 2006, 0:55

и на мен, ама косуорт да ги забравим :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 24 Мар 2006, 10:29

[steeN] написа:и на мен, ама косуорт да ги забравим :)


Ами истината е че както S14 е разработка на базата на М10, така и примерно Сиера и Eскорт RS Косуорт от края на 80-те са на базата на Pinto 2.0 OHC.
A въпросният Pinto двигател e излязъл на пазара 2-3 години след М10 и е достатъчно читав:

The Pinto engine was available in displacements of 1.3 L, 1.6 L, 1.8 L and 2.0 L. Due to emission requirements it was phased out towards the end of the 1980s to be replaced by the CVH engine and DOHC engine, the latter being (contrary to popular belief) not a twin-cam development of the Pinto unit. The 16-valve version of the Ford DOHC unit is still used on the Ford Transit. The only DOHC direct derivative of Pinto engine is Cosworth YB 16-valve engine, powering Ford Sierra and Ford Escort RS Cosworth variants.

цитирано от тук: http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Pinto_engine

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 24 Мар 2006, 10:45

Има и друго, което може да разкърти устоите и този форум (точно колкото загадката от "Кода на Давинчи" може да разклати устоите на цивилизацията (поне според рекламата на филма) :mhihi: )

1. Шефа на проекта за първото Е30 М3 е бегал от Ford моторспорт дивизията при БМВ.
2. Шефа на екипа разработил М20 също преди това е бил в Ford USA.

Сигурно Viper-a за това трудно ги диша baby-sex-овете :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 24 Мар 2006, 11:15

Абе кво стана? Пиша си и сам си отговарям :mhihi:

Значи 2 уточнения:

1. За шефа на проекта на Е30 М3 - предполагам че се касае по-скоро за мениджър, но ясно че и техническа грамотност се е искало за тая позиция.

2. За мое учудване като се разтърсих, се оказа че не М20, а М30 го е разработвал човек от форд. :shock: Paste-нете в Google (със се кавичките!):
"Бернарда Освальда"

От друга страна пък тук:
http://users.tpg.com.au/schrick/M30%20engine.htm
се твърди че М30 е дизайн на автора на М10 (Baron Alexander von Falkenhausen), а Bernhard Osswald е ръководил изработката (демек и уточняването на всички ония дребни детайли, дето дизайнерите са прекалено гениални за да се занимават с тях)

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 24 Мар 2006, 14:04

M30 и M10 са си едно и също нещо - само дето единия е с 2 цилиндъра повече, нали така? Няма да се учудя ако някой фордаджия, попогрешка взет в БМВ, понеже няма мозък да измисли нещо читаво просто да е направил копи-пейст + 1/2 :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 24 Мар 2006, 14:16

stenly написа:2. Шефа на екипа разработил М20 също преди това е бил в Ford USA.

Ти сам си дал мотивацията на хората от БМВ. Европейската издънка на Форд прави тия недоносчета, дето се реят по нашите улици. А те нямат нищо общо с американските си събратя, освен емблемата и годишния баланс на корпоративно ниво. Най-лошото е,че разпространиха заразата на форд-качеството и в марка като Волво, за фиаското Ягуар не ми се и помисля. Моите лични впечатления са,че единствения читав модел наистина е фиеста. За най-новите не мога да говоря, защото не проявявам интерес, а и не съм имал вземане-даване. Но щом има хора, които купуват такива коли, сигурно си имат достойнства. Може ние да сме прекалено заслепени,че да ги видим... :winky:
По темата... Вайпъре, да си беше взел пежо като ти е трябвала евтина и непретенциозна кола, която, въпреки легендите, не се троши повече от останалите по българските пътища ;)
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 24 Мар 2006, 14:19

...мисълта ми беше, че Cosworth нямат много общо с форд ;), те са англииска компания, която е разработвала двигатели за тях. те са правили двигателя на Audi RS4, всики опел GSI (oops гордоста на всички опелджии) двигатели, както и доста други неща... както виждаме успяват да доставят двигатели и за формула 1 доста дълги, години... в зависимост кой е бил собственик и е давал парите.
все едно да хвалиш ауди и да даваш за пример ламборгини...
just my 2 cents

За М30 не са толкова еднакви, главата няма нищо общо? ето може би от къде е дошла идеята за HEMI горивна камера, което до колкото знам си е от американската школа :) но тука вече правя силни предположения.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook