Мартин Сурилов
Модератор: Общи модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- spar4o
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 5.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 Touring 520i
- Мечтае да кара: BMW E30 M3 V10
Re: Мартин Сурилов
колега, не съм ги изкарал пълни нещастници. Щом са там, значи имат умения.
Всичките тези редове дето написах горе, мисълта ми докато ги пиша е че онези шофьори са много по-добри от тези сега. Ти гледаш Времената, но смяташ ли че има все повече технология и глупости която помага на шофьора за по-доброто време. Да така е помага, шофьора започва да дава вксе по -малко от себе си. НЕможеш да сравняваш сегашните групи със тези от преди 20-30 години. Технологиите са съвсем други.
Не съм ходил отдавна да гледам, но не вярвам дори и за година карането да се е променило коренно от това което съм гледал до преди това.
Има сърцато каране, никъде не съм споменал че няма, но е в пъти по-"малко" от преди.
Като спомена планинско (което, прав си, наистина се добрижава най-много до въпросното каране) сес етих какво направи Ники Златков, а именно реплика на AUDI S1 B goup на Валтер Рьол. Репликата на Ники мисля е със 700 коня, петак ауди мотор. Много добра кола, много добре направена.
ПОздрави!
Всичките тези редове дето написах горе, мисълта ми докато ги пиша е че онези шофьори са много по-добри от тези сега. Ти гледаш Времената, но смяташ ли че има все повече технология и глупости която помага на шофьора за по-доброто време. Да така е помага, шофьора започва да дава вксе по -малко от себе си. НЕможеш да сравняваш сегашните групи със тези от преди 20-30 години. Технологиите са съвсем други.
Не съм ходил отдавна да гледам, но не вярвам дори и за година карането да се е променило коренно от това което съм гледал до преди това.
Има сърцато каране, никъде не съм споменал че няма, но е в пъти по-"малко" от преди.
Като спомена планинско (което, прав си, наистина се добрижава най-много до въпросното каране) сес етих какво направи Ники Златков, а именно реплика на AUDI S1 B goup на Валтер Рьол. Репликата на Ники мисля е със 700 коня, петак ауди мотор. Много добра кола, много добре направена.
ПОздрави!

Mr. 6 Cylinders

Re: Мартин Сурилов
spar4o написа:колега, не съм ги изкарал пълни нещастници. Щом са там, значи имат умения.
Всичките тези редове дето написах горе, мисълта ми докато ги пиша е че онези шофьори са много по-добри от тези сега. Ти гледаш Времената, но смяташ ли че има все повече технология и глупости която помага на шофьора за по-доброто време. Да така е помага, шофьора започва да дава вксе по -малко от себе си. НЕможеш да сравняваш сегашните групи със тези от преди 20-30 години. Технологиите са съвсем други.
Не съм ходил отдавна да гледам, но не вярвам дори и за година карането да се е променило коренно от това което съм гледал до преди това.
Има сърцато каране, никъде не съм споменал че няма, но е в пъти по-"малко" от преди.
Като спомена планинско (което, прав си, наистина се добрижава най-много до въпросното каране) сес етих какво направи Ники Златков, а именно реплика на AUDI S1 B goup на Валтер Рьол. Репликата на Ники мисля е със 700 коня, петак ауди мотор. Много добра кола, много добре направена.
ПОздрави!
Не съм напълно съгласен,че сегашните пилоти са по-лоши ! Коя е тази извънземна технология на сегашните пилоти,която ги прави бързи? Анти-лага осъвременените спирачки и диференциали или догбокса ?Не,ами по-малката мощност и големия въртящ момент! Скоростта в завой на масовите рали автомобили е изключително висока и спиранията са много късни,много по-късни ! Тези твърдения,че пилотите влагат по-малко от себе си повече важат за пистовите състезания,по-скоро за формула 1 ! Няма нищо вярно в това,че българските пилоти са лоши или бавни ! Въпреки,че цари безпаричие в нашата страна,нивото на нашите пилоти винаги е било високо!Това,че федерацията е лоша и участниците са малко на повечето състезания не значи че нямаме култура в рали спорта!
Re: Мартин Сурилов
Greaddy написа:Не съм напълно съгласен,че сегашните пилоти са по-лоши ! Коя е ...
За рали спорта в БГ да не говорим- той реално не съществува.
Сегашните пилоти СА по-лоши- 100% сигурно е.
Или се опитваш да ми кажеш, че 50 кила компютри, пера на волана, активни дифове, анти-лаг, карбонови спирачки, окачване и т.н. НЕ са меко казано голямо предимство спрямо техниката от преди 30 години


Каква полза от бърза кола обаче когато пилота няма топки да я кара



Тоест- сегашните пилоти нямат нужните топки за да са толкова добри. Следователно- по-лоши са.
PS: Мога да заложа и някой лев, че с тая каруца и в такива условия трудно (ама много) ще се намери някой от сегашните карачи дето да бие време зададено от тоя дъртак зад волана: http://www.youtube.com/watch?v=xWhCI3knNxk Имам чувството, че Ватанен, Рьол и останалите от него време са забравили за шофирането повече отколкото сегашните изобщо ще научат някога.
- nCuXoHeBpo3eH
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: CBR 900RR
Re: Мартин Сурилов
Кво излиза, ако карам по-стара кола без системи съм е*ати шофьорО
Харесва ли ви или не - спортът се е променил. Пилотите не са виновни за технологичното развитие - жертвите са виновни
Наистина бляновете по романтичното минало са нещо неизбежно, но да говорите как, видиш ли, днес пилотите не можели да карат

Харесва ли ви или не - спортът се е променил. Пилотите не са виновни за технологичното развитие - жертвите са виновни

Наистина бляновете по романтичното минало са нещо неизбежно, но да говорите как, видиш ли, днес пилотите не можели да карат

Re: Мартин Сурилов
F3P написа:Greaddy написа:Не съм напълно съгласен,че сегашните пилоти са по-лоши ! Коя е ...
За рали спорта в БГ да не говорим- той реално не съществува.
Сегашните пилоти СА по-лоши- 100% сигурно е.
Или се опитваш да ми кажеш, че 50 кила компютри, пера на волана, активни дифове, анти-лаг, карбонови спирачки, окачване и т.н. НЕ са меко казано голямо предимство спрямо техниката от преди 30 годиниДа споменавам ли гумите- сигурно смесите и там не са мръднали за 30 години, а
Май общото между ВРЦ и група Б е само 1 нещо- имат 4 гуми. Не е толкова важно колко е мощна колата- сегашните ВРЦ-та много по-добре слагат конете на пътя и логично са много бързи.
Каква полза от бърза кола обаче когато пилота няма топки да я караВярваш ли, че ще намериш и 1 пилот от сегашното ВРЦ който да вземе тези 2 завоя минавайки на по-малко от метър от публиката
Колко от сегашните изобщо ще стартират ако на пътя ги чака това
![]()
Тоест- сегашните пилоти нямат нужните топки за да са толкова добри. Следователно- по-лоши са.
PS: Мога да заложа и някой лев, че с тая каруца и в такива условия трудно (ама много) ще се намери някой от сегашните карачи дето да бие време зададено от тоя дъртак зад волана: http://www.youtube.com/watch?v=xWhCI3knNxk Имам чувството, че Ватанен, Рьол и останалите от него време са забравили за шофирането повече отколкото сегашните изобщо ще научат някога.
Миналата година имаше повече участници от предходните години.Даже миналата година Пламен Стайков победи в 2 ралита а Петър Гъошев в 1,не като 2011-а когато Димитър Илиев победи в 6 от 7 кръга.Вчера и днес на Аладжата стартираха 50 коли спорта лека полека върви нагоре !
Врц автомобилите в момента са си направо прости,2 дифа,без лънч контрол и секвенцялна кутия без педъл шифт.Говорех за масовите рали автомобили,дори суперите нямат карбонови спирачки камо ли Н4-е ! А ти съзнаваш ли че има разлика между рали слик и чист слик ? Изобщо не съм съгласен,че пилотите са по-лоши,истинската революция в рали спорта е че с по-малка мощност си по-бърз !Автомобилите от група Б и пилотите им наистина са били невероятни,но да кажеш че световния рали елит са банда некадърници е смешно,в днешно време колите навярно се карат по-лесно,но са в пъти по-бързи,затова твърдението ти наистина ми се струва смешно,ако не ми вярваш си пусни записи на рали Финландия от миналата година ! И все пак не вярвам да има и един рали автомобил,който се кара лесно !
Re: Мартин Сурилов
http://www.youtube.com/watch?v=EWBOKD6fGu0
http://www.youtube.com/watch?v=v3EZDxEdL-A
Ето ти две клипчета на двама некадърници от по-новата генерация със същата каручка,ти сам си прецени дали са кадърни или не !
п.п.И все пак Ари Ватанен е във страхотна форма !
http://www.youtube.com/watch?v=v3EZDxEdL-A
Ето ти две клипчета на двама некадърници от по-новата генерация със същата каручка,ти сам си прецени дали са кадърни или не !
п.п.И все пак Ари Ватанен е във страхотна форма !
- mitkyyyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 24.11.2010
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328 ,318is , 330ci e46
- Мечтае да кара: ///м3 - е30 , е36 , е46 ... W124 Е500
- Детайли за колата: кон
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Мартин Сурилов
Мани тоя позъор дето пали гумите за да впечатли ученичките, колата не трябва да помръдва от пътя 

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Мартин Сурилов
Разликата е, че старите пилоти са чисти таланти, докато новите като Льоб са таланти + тренирани МАШИНИ. Ми той е извънземен... Имаше един сезон дето счупи китка и пропусна 4 съзтезания(сега погледнах, че си мислех, че е 1) и пак стана първи
. 9 поредни световни ли има, колко вече му изгубих дирята. Той пенсионира един куп пилоти... Всеки си е от своето време, но не мисля, че старите имат изобщо предимство пред новите, освен че са били до някаква степен по-големи откачалки и, че правят по-голямо шоу. Тази промяна се вижда в доста спортове.

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Re: Мартин Сурилов
Greaddy написа:... Изобщо не съм съгласен,че пилотите са по-лоши,истинската революция в рали спорта е че с по-малка мощност си по-бърз !Автомобилите от група Б и пилотите им наистина са били невероятни,но да кажеш че световния рали елит са банда некадърници е смешно,в днешно време колите навярно се карат по-лесно,но са в пъти по-бързи,затова твърдението ти наистина ми се струва смешно,ако не ми вярваш си пусни записи на рали Финландия от миналата година ! И все пак не вярвам да има и един рали автомобил,който се кара лесно !
Да съм казал, че са некадърници

Greaddy написа:Ето ти две клипчета на двама некадърници от по-новата генерация със същата каручка,ти сам си прецени дали са кадърни или не !...
Казах "много трудно ще се намери", а не че няма- нали правиш разлика


M10 написа:Мани тоя позъор дето пали гумите за да впечатли ученичките...



И все пак- това не е най-бързият начин.
- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: Мартин Сурилов
Нали точно това е идеята на моторните спортове - еволюцията. Да си най-добрия сред конкуренцията. Да си най-добрия с това с което разполагаш, с правилата, ограниченията, финансите и любовта които имаш към това което правиш. Многото компютри, системи, нови гуми, диференциали и т.н. правят колата по-бърза (най-често) което значи че пилотите са изправени пред нови граници, трябват още умения, по-бързи/друг вид рефлекси. Не може да се сравняват уменията и времената на пилотите преди 20-30 години и сегашните. Все едно след 50години ако има летящи коли и да си казват: "Ее едно време в калта караха с 200 между дърветата, сега им е лесно, само си летят с 500"
Рали спорта си е и бизнес, така че и шоуто няма как да не присъства, така се рекламират спонсорите...така се вземат пари за отбора. Верно, някой попрекаляват, но и на пилотите им се дават наставления.

Рали спорта си е и бизнес, така че и шоуто няма как да не присъства, така се рекламират спонсорите...така се вземат пари за отбора. Верно, някой попрекаляват, но и на пилотите им се дават наставления.
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Мартин Сурилов
Стига, бе човек. Как не ти омръзна да говориш такива небивалици. Гледал ли си телеметрия на Льоб(преди по Евроспорт даваха) как там където другите спират там той още е на 100% газ, как на всеки завой цеди всяка стотна и хилядна.
Никой не е казал че трябва той и пилотите от група Б да се степенуват. Абсолютната скорост която този човек има в сегашната техника в без еквивалент - както когато дифовете бяха ел, така и като минаха на сегашните механични. Не бива да си говорим дали пилотите от различни ери са по-добри или лоши. Няма как да ги видим при еднакви за всеки условия.
Льоб е феномен в моторния спорт, както и Валентино Роси беше. Просто те карат с прекалено различна техника от тази преди 30на години, но не можем да ги умаловажим поради това.
Никой не е казал че трябва той и пилотите от група Б да се степенуват. Абсолютната скорост която този човек има в сегашната техника в без еквивалент - както когато дифовете бяха ел, така и като минаха на сегашните механични. Не бива да си говорим дали пилотите от различни ери са по-добри или лоши. Няма как да ги видим при еднакви за всеки условия.
Льоб е феномен в моторния спорт, както и Валентино Роси беше. Просто те карат с прекалено различна техника от тази преди 30на години, но не можем да ги умаловажим поради това.
- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Мартин Сурилов
F3P написа:...
Несериозно е да се твърди, че след като колата е по-бърза, по-модерна, и без съединител, пилотите били по-слаби. И аз мога да превключвам скорости със съединител, да връщам предавки с междинна газ, натискайки и трите педала, но това се учи за няколко часа и се прави чисто механично, и не ме прави рали-пилот. По твоята логика, картинг пилотите (особено ако е с ръчни скорости), трябва да са най-добрите пилоти, защото там няма абсолютно никакви помощни системи

Според мен сегашните пилоти са в пъти по-добри от предишните, защото първо - теорията се наслагва с годините, всеки следващ ученик е малко по-добър от учителя си, и добавя по нещо свое; второ - пилотите от старото поколение повечето са "самородни таланти", самоуки, занимавали са се с куп други неща, освен да карат (ако щеш, и механици са били, и организатори, и какво ли не..Тук в България все още сме половин век назад в това отношение

И да се върнем на темата - Сурилов с рекорд в тренировката на планинско "Варна"
- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: Мартин Сурилов
host написа:Стига, бе човек. Как не ти омръзна да говориш такива небивалици. Гледал ли си телеметрия на Льоб(преди по Евроспорт даваха) как там където другите спират там той още е на 100% газ, как на всеки завой цеди всяка стотна и хилядна.
Никой не е казал че трябва той и пилотите от група Б да се степенуват. Абсолютната скорост която този човек има в сегашната техника в без еквивалент - както когато дифовете бяха ел, така и като минаха на сегашните механични. Не бива да си говорим дали пилотите от различни ери са по-добри или лоши. Няма как да ги видим при еднакви за всеки условия.
Льоб е феномен в моторния спорт, както и Валентино Роси беше. Просто те карат с прекалено различна техника от тази преди 30на години, но не можем да ги умаловажим поради това.
Това към мен ли беше...щото и аз имах същото предвид

п.п - Назад прочетох, че дрифта пречел и забавял + сравнения на WRC с DTM, WTCC и други пистови шампионати.
Не могат да се сравняват поради различната настилка, различните типове състезателни автомобили, различния стил на каране.
Наистина във пистовите шампионати много рядко се наблюдава умишлено поднасяне, но във ВРЦ в някои ситуации просто няма как. Има завои които се вземат по-бързо така, естествено не всички. Според мен голяма "вина" за пързалянето има задвижването на 4-те колела. Именно то позволява на пилота да поднесе колата на влизане в завоя, знаейки че на излизане ще я изправи за кратко време, с малко корекции. Нещо, което с автомобил със задно задвижване в повечето ситуации наистина губи време.
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Top Gun Maverick