метанова уредба за камион (влекач)
Модератор: Общи модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: метанова уредба за камион (влекач)
steeN написа:И са на дизел оригинално, защо се правиш на луд?
Идеята е ясна. Да се направи един камион на метан, бях позабравил, но сега се сетих пак...
88-89 тръгват първите метанови Икаруси това са около 25-години ако за теб съм се "изхвърлил" за 5-години така да е.
Можеш да дадеш инфо за камиона.. Evro 2-3-4-5,С Ad-Blue ли е,Конски сили... Марка.. Има значение...

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: метанова уредба за камион (влекач)
Доскоро имаше Икаруси в София само на нафта и пушеха ли пушеха...
Та около 89-та може да е имало Икаруси на метан в София, но един-два, колкото да служат за пример, че може.
Да отговоря на колегата steeN тук, че да го видят всички. Относно камиона, който е само на метан тук при мен. Този камион не се движи от месец и отгоре някъде. Оказало се, че така направен(само на метан)е доста проблемно. Може и от майсторите да е, затова изобщо не съм питал кои са. Аз лично го виждах два пъти да изпуска метан като го пълнят. Хайде това би трябвало да може да се оправи. Но камиона започнал яко да загрява заради това, че горял този метан(или поне това е обяснението, което аз получих)вместо дизел. Все пак метана гори при доста по-висока температура. Те го караха...няколко месеца. Представям си ако бяха навъртяли с него половин милион километра да кажем.
Иначе има доста автобуси на метан тук. Собственикът на автобусите и метан-станцията е един и същ човек и така си прави един затворен кръг. Има и бензиностанция естествено(със скапани горива)за да е както трябва работата. Не съм информиран автобусите дали горят само метан или са в някакво съотношение метан-дизел.
Мога да попитам ако някой го интересува, почти всички шофьори са мои хора.


Да отговоря на колегата steeN тук, че да го видят всички. Относно камиона, който е само на метан тук при мен. Този камион не се движи от месец и отгоре някъде. Оказало се, че така направен(само на метан)е доста проблемно. Може и от майсторите да е, затова изобщо не съм питал кои са. Аз лично го виждах два пъти да изпуска метан като го пълнят. Хайде това би трябвало да може да се оправи. Но камиона започнал яко да загрява заради това, че горял този метан(или поне това е обяснението, което аз получих)вместо дизел. Все пак метана гори при доста по-висока температура. Те го караха...няколко месеца. Представям си ако бяха навъртяли с него половин милион километра да кажем.

Иначе има доста автобуси на метан тук. Собственикът на автобусите и метан-станцията е един и същ човек и така си прави един затворен кръг. Има и бензиностанция естествено(със скапани горива)за да е както трябва работата. Не съм информиран автобусите дали горят само метан или са в някакво съотношение метан-дизел.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани