Да го заварявам ли?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.02.2007
Кара: М40, 1.6

Re: Да го заварявам ли?

Мнение от Chapai » 23 Юни 2013, 7:39

Би могъл да завариш и карета и лагери де що видиш... Този пубертет, този пубертет...
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 3.04.2011
Пол: Мъж
Кара: ше Е36 Cupe
Мечтае да кара: М5 Комби

Re: Да го заварявам ли?

Мнение от ozBMW » 23 Юни 2013, 9:57

100imenov написа:Като имаш познати за кво питаш,качваш се и пробваш ако мислиш,че е за теб ти си,иначе ето и нагледно колко е "удобно" http://www.youtube.com/watch?v=545Wih9JlyQ

Колега с тоя клип ме отказа от заварката :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 2.12.2003
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: E39 Touring 525d
Мечтае да кара: с четири ауспуха...
Детайли за колата: Лайфстайл комби просто.

Re: Да го заварявам ли?

Мнение от didodi » 23 Юни 2013, 11:25

Заварен диф може само ако е за писта колата , но на пътя :kuku: Ако не си "про" ще те четем по вестниците и тебе като поредния с BMW :help:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 2.04.2008
Местоположение: Европейски съюз
Пол: Мъж
Кара: Комбайн
Мечтае да кара: Фадрома

Re: Да го заварявам ли?

Мнение от ukelichko » 23 Юни 2013, 13:44

Верно бе, кой глупендър е измислил отворения диф, като това е голяма дивотия. Даже изобщо не и трябва диференциал на една кола. Без него си върви по добре. А върха на глупостта е джипката ми. Сложили са отворен диф отзад и едно копче да го блокирам. Абе еееей, що просто не го заварихте дифа и да избегнете за няколко стотин евра части и бутони. Заварявайте смело момчета. И след това много газ у завоите и гледайте какво става. Аз даже се замислям да заваря на джипката и трите диференциала и тогава да гледате на кое му се вика фън. Като вкарам два тона и половина със скорост в завой и :lalala: :lalala: :lalala: :lalala:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 3.04.2011
Пол: Мъж
Кара: ше Е36 Cupe
Мечтае да кара: М5 Комби

Re: Да го заварявам ли?

Мнение от ozBMW » 23 Юни 2013, 14:06

Значи не става за ежедневка заварката :( Ще го тормозим тоя отворен диф,докато си зема шпер,иначе е голяма тъпотия за мене отворения диф особено за зимата,трябва всички да са с шпер :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Т-34
Мечтае да кара: F1 race car!
Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun

Re: Да го заварявам ли?

Мнение от P1tbuL » 23 Юни 2013, 14:19

ozBMW написа:Значи не става за ежедневка заварката :( Ще го тормозим тоя отворен диф,докато си зема шпер,иначе е голяма тъпотия за мене отворения диф особено за зимата,трябва всички да са с шпер :D


Защо си мислиш, че шпера ще те спаси зимата бе човек? Ако искаш спасение зимата- АСЦ е решението до някъде. Иначе Абсолютното решение е xi ;)
Не си мисли, че като сложиш шпер, ще се качиш на копитото когато не е почистено. С постоянна газ (еднаква скорост) съм се качвал там с отворен диф и дърт автоматик, но знам, че спра ли- край! Със шпера ще е същото- спреш ли- край! Затова ти казвам АСЦ! С е46 330d съм потеглял от 15 градусов наклон в най- суровата зима само благодарение на асц-то, но това не значи, че и то не може да те предаде. Ако ти е толкова проблем зимното време- то има марки като субару, както и разни там ленд роувъри и тн... замисли се! :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 3.04.2011
Пол: Мъж
Кара: ше Е36 Cupe
Мечтае да кара: М5 Комби

Re: Да го заварявам ли?

Мнение от ozBMW » 23 Юни 2013, 14:31

А бе на тая малка кола,зимата не знам какво ще я спаси,тая зима ще ми е първа с Е36-ца и ще видим как ще е :D Иначе до сега с 5-ца 2.5тдс автоматик зимата само 1 път закъсах и то беше в планината като тръгнах да я паркирам на едно утъпкано с бабуни и лед място,АСЦ-то само я спираше по завоите да не поднася,ама аз я карах повече на изключено.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Да го заварявам ли?

Мнение от In_Memoriam » 23 Юни 2013, 14:34

P1tbuL написа:
ozBMW написа:Значи не става за ежедневка заварката :( Ще го тормозим тоя отворен диф,докато си зема шпер,иначе е голяма тъпотия за мене отворения диф особено за зимата,трябва всички да са с шпер :D


Защо си мислиш, че шпера ще те спаси зимата бе човек? Ако искаш спасение зимата- АСЦ е решението до някъде. Иначе Абсолютното решение е xi ;)
Не си мисли, че като сложиш шпер, ще се качиш на копитото когато не е почистено. С постоянна газ (еднаква скорост) съм се качвал там с отворен диф и дърт автоматик, но знам, че спра ли- край! Със шпера ще е същото- спреш ли- край! Затова ти казвам АСЦ! С е46 330d съм потеглял от 15 градусов наклон в най- суровата зима само благодарение на асц-то, но това не значи, че и то не може да те предаде. Ако ти е толкова проблем зимното време- то има марки като субару, както и разни там ленд роувъри и тн... замисли се! :bchug:


ASC-то на Е36 всеки иска да го маха, ти му препоръчваш да си сложи... по какъв начин ще му помогне зимата, освен ако е начинаещ шофьор да не се пребие (като дори това е спорно) ?
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Да го заварявам ли?

Мнение от b00st » 23 Юни 2013, 14:43

Има логика да помогне ако е ASC+T, ако примерно си закъсал и ти върти едното колело само :yes:
Но тука темата е първи стъпки в дрифта не се отнася затова :)
Последна промяна b00st на 23 Юни 2013, 14:45, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Т-34
Мечтае да кара: F1 race car!
Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun

Re: Да го заварявам ли?

Мнение от P1tbuL » 23 Юни 2013, 14:44

In_Memoriam написа:
P1tbuL написа:
ozBMW написа:Значи не става за ежедневка заварката :( Ще го тормозим тоя отворен диф,докато си зема шпер,иначе е голяма тъпотия за мене отворения диф особено за зимата,трябва всички да са с шпер :D


Защо си мислиш, че шпера ще те спаси зимата бе човек? Ако искаш спасение зимата- АСЦ е решението до някъде. Иначе Абсолютното решение е xi ;)
Не си мисли, че като сложиш шпер, ще се качиш на копитото когато не е почистено. С постоянна газ (еднаква скорост) съм се качвал там с отворен диф и дърт автоматик, но знам, че спра ли- край! Със шпера ще е същото- спреш ли- край! Затова ти казвам АСЦ! С е46 330d съм потеглял от 15 градусов наклон в най- суровата зима само благодарение на асц-то, но това не значи, че и то не може да те предаде. Ако ти е толкова проблем зимното време- то има марки като субару, както и разни там ленд роувъри и тн... замисли се! :bchug:


ASC-то на Е36 всеки иска да го маха, ти му препоръчваш да си сложи... по какъв начин ще му помогне зимата, освен ако е начинаещ шофьор да не се пребие (като дори това е спорно) ?


Кажи ми сега, че при потегляне е все едно с асц и без :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Да го заварявам ли?

Мнение от In_Memoriam » 23 Юни 2013, 14:54

P1tbuL написа:
In_Memoriam написа:
P1tbuL написа:
ozBMW написа:Значи не става за ежедневка заварката :( Ще го тормозим тоя отворен диф,докато си зема шпер,иначе е голяма тъпотия за мене отворения диф особено за зимата,трябва всички да са с шпер :D


Защо си мислиш, че шпера ще те спаси зимата бе човек? Ако искаш спасение зимата- АСЦ е решението до някъде. Иначе Абсолютното решение е xi ;)
Не си мисли, че като сложиш шпер, ще се качиш на копитото когато не е почистено. С постоянна газ (еднаква скорост) съм се качвал там с отворен диф и дърт автоматик, но знам, че спра ли- край! Със шпера ще е същото- спреш ли- край! Затова ти казвам АСЦ! С е46 330d съм потеглял от 15 градусов наклон в най- суровата зима само благодарение на асц-то, но това не значи, че и то не може да те предаде. Ако ти е толкова проблем зимното време- то има марки като субару, както и разни там ленд роувъри и тн... замисли се! :bchug:


ASC-то на Е36 всеки иска да го маха, ти му препоръчваш да си сложи... по какъв начин ще му помогне зимата, освен ако е начинаещ шофьор да не се пребие (като дори това е спорно) ?


Кажи ми сега, че при потегляне е все едно с асц и без :mhihi:


При потегляне много повече ще му помогне шпера отколкото тази толкова неинтелигентна система, която отнема газта за прекалено много време и се намесва прекалено лесно. Идеята определено не й е проходимост през зимата, а това което изобразява лампата, когато е изключена.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Т-34
Мечтае да кара: F1 race car!
Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun

Re: Да го заварявам ли?

Мнение от P1tbuL » 23 Юни 2013, 15:00

In_Memoriam написа:
При потегляне много повече ще му помогне шпера отколкото тази толкова неинтелигентна система, която отнема газта за прекалено много време и се намесва прекалено лесно. Идеята определено не й е проходимост през зимата, а това което изобразява лампата, когато е изключена.


Лампата изобразява спиране на излишното превъртане на гумите. От което следва да потеглиш доста лесно на хлъзгава настилка поради запазването на сцеплението. Със шпера може да си въртиш в снега колкото си искаш и ако е прилично мек ще се заледи под гумите, ще се окопаеш и ще ти трябва пясък или сол за да излезнеш от там. Идеята на АСЦ е глобална. Тя позволява лесно потегляне на хлъсгав терен и предотвратява от поднасяне причинено от шофьорска грешка. Ако си карал БМВ с изправна Асц система в тежки зимни условия, не би трябвало да спориш по този въпрос.

ПС: Но всеки си има мнение и глава на раменете. Оправяйте се както сметнете за добре :) Желая ви всичко хубаво :bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Да го заварявам ли?

Мнение от In_Memoriam » 23 Юни 2013, 15:09

P1tbuL написа:
In_Memoriam написа:
При потегляне много повече ще му помогне шпера отколкото тази толкова неинтелигентна система, която отнема газта за прекалено много време и се намесва прекалено лесно. Идеята определено не й е проходимост през зимата, а това което изобразява лампата, когато е изключена.


Лампата изобразява спиране на излишното превъртане на гумите. От което следва да потеглиш доста лесно на хлъзгава настилка поради запазването на сцеплението. Със шпера може да си въртиш в снега колкото си искаш и ако е прилично мек ще се заледи под гумите, ще се окопаеш и ще ти трябва пясък или сол за да излезнеш от там. Идеята на АСЦ е глобална. Тя позволява лесно потегляне на хлъсгав терен и предотвратява от поднасяне причинено от шофьорска грешка. Ако си карал БМВ с изправна Асц система в тежки зимни условия, не би трябвало да спориш по този въпрос.

ПС: Но всеки си има мнение и глава на раменете. Оправяйте се както сметнете за добре :) Желая ви всичко хубаво :bchug:


Точно защото съм карал и то в комбинация с шпер съм на мнение, че е супер малоумна система (все пак е от 90-те години). Не се изразих правилно - идеята може да е била и проходимост ама нещо не им се е получила ;)
Последна промяна In_Memoriam на 23 Юни 2013, 17:13, променена общо 1 път
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 29.05.2011
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: 412 Turbo/323ti
Мечтае да кара: Mig-29
Детайли за колата: Old school!

Re: Да го заварявам ли?

Мнение от r19 » 23 Юни 2013, 15:45

Ако ти е фън кар само за лятото- заварявай.
Иначе видя какво се получава като завиваш със заварен диференциал(клипа) ;)
Е сега си го представи същото, но с голяма скорост... и прецени дали да заваряваш. :dunno: :wave:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Да го заварявам ли?

Мнение от Nickelback » 23 Юни 2013, 15:57

P1tbuL написа:
In_Memoriam написа:
При потегляне много повече ще му помогне шпера отколкото тази толкова неинтелигентна система, която отнема газта за прекалено много време и се намесва прекалено лесно. Идеята определено не й е проходимост през зимата, а това което изобразява лампата, когато е изключена.


Лампата изобразява спиране на излишното превъртане на гумите. От което следва да потеглиш доста лесно на хлъзгава настилка поради запазването на сцеплението. Със шпера може да си въртиш в снега колкото си искаш и ако е прилично мек ще се заледи под гумите, ще се окопаеш и ще ти трябва пясък или сол за да излезнеш от там. Идеята на АСЦ е глобална. Тя позволява лесно потегляне на хлъсгав терен и предотвратява от поднасяне причинено от шофьорска грешка. Ако си карал БМВ с изправна Асц система в тежки зимни условия, не би трябвало да спориш по този въпрос.

ПС: Но всеки си има мнение и глава на раменете. Оправяйте се както сметнете за добре :) Желая ви всичко хубаво :bchug:


Личи си колко ти е опита с шперове, ASC, DSC и т.н. в различните им модификации :mhihi: Говори ти се за ASC в Е36 и има ли то почва у нас, ти пак си знаеш "Идеята на АСЦ е глобална", та глобална :mhihi: Назубреното от тук и там звучи прекрасно, точно като от устата на продавач-консултант в магазина на Дачия :yes: :clap:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Top Gun Maverick

Последни теми
Facebook