Да го заварявам ли?
Модератор: Общи модератори
52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Да го заварявам ли?
Би могъл да завариш и карета и лагери де що видиш... Този пубертет, този пубертет...
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.
- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Да го заварявам ли?
100imenov написа:Като имаш познати за кво питаш,качваш се и пробваш ако мислиш,че е за теб ти си,иначе ето и нагледно колко е "удобно" http://www.youtube.com/watch?v=545Wih9JlyQ
Колега с тоя клип ме отказа от заварката

- didodi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 2.12.2003
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring 525d
- Мечтае да кара: с четири ауспуха...
- Детайли за колата: Лайфстайл комби просто.
Re: Да го заварявам ли?
Заварен диф може само ако е за писта колата , но на пътя
Ако не си "про" ще те четем по вестниците и тебе като поредния с BMW 



- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: Да го заварявам ли?
Верно бе, кой глупендър е измислил отворения диф, като това е голяма дивотия. Даже изобщо не и трябва диференциал на една кола. Без него си върви по добре. А върха на глупостта е джипката ми. Сложили са отворен диф отзад и едно копче да го блокирам. Абе еееей, що просто не го заварихте дифа и да избегнете за няколко стотин евра части и бутони. Заварявайте смело момчета. И след това много газ у завоите и гледайте какво става. Аз даже се замислям да заваря на джипката и трите диференциала и тогава да гледате на кое му се вика фън. Като вкарам два тона и половина със скорост в завой и





- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Да го заварявам ли?
Значи не става за ежедневка заварката
Ще го тормозим тоя отворен диф,докато си зема шпер,иначе е голяма тъпотия за мене отворения диф особено за зимата,трябва всички да са с шпер 


- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Да го заварявам ли?
ozBMW написа:Значи не става за ежедневка заваркатаЩе го тормозим тоя отворен диф,докато си зема шпер,иначе е голяма тъпотия за мене отворения диф особено за зимата,трябва всички да са с шпер
Защо си мислиш, че шпера ще те спаси зимата бе човек? Ако искаш спасение зимата- АСЦ е решението до някъде. Иначе Абсолютното решение е xi

Не си мисли, че като сложиш шпер, ще се качиш на копитото когато не е почистено. С постоянна газ (еднаква скорост) съм се качвал там с отворен диф и дърт автоматик, но знам, че спра ли- край! Със шпера ще е същото- спреш ли- край! Затова ти казвам АСЦ! С е46 330d съм потеглял от 15 градусов наклон в най- суровата зима само благодарение на асц-то, но това не значи, че и то не може да те предаде. Ако ти е толкова проблем зимното време- то има марки като субару, както и разни там ленд роувъри и тн... замисли се!

- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Да го заварявам ли?
А бе на тая малка кола,зимата не знам какво ще я спаси,тая зима ще ми е първа с Е36-ца и ще видим как ще е
Иначе до сега с 5-ца 2.5тдс автоматик зимата само 1 път закъсах и то беше в планината като тръгнах да я паркирам на едно утъпкано с бабуни и лед място,АСЦ-то само я спираше по завоите да не поднася,ама аз я карах повече на изключено.

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Да го заварявам ли?
P1tbuL написа:ozBMW написа:Значи не става за ежедневка заваркатаЩе го тормозим тоя отворен диф,докато си зема шпер,иначе е голяма тъпотия за мене отворения диф особено за зимата,трябва всички да са с шпер
Защо си мислиш, че шпера ще те спаси зимата бе човек? Ако искаш спасение зимата- АСЦ е решението до някъде. Иначе Абсолютното решение е xi![]()
Не си мисли, че като сложиш шпер, ще се качиш на копитото когато не е почистено. С постоянна газ (еднаква скорост) съм се качвал там с отворен диф и дърт автоматик, но знам, че спра ли- край! Със шпера ще е същото- спреш ли- край! Затова ти казвам АСЦ! С е46 330d съм потеглял от 15 градусов наклон в най- суровата зима само благодарение на асц-то, но това не значи, че и то не може да те предаде. Ако ти е толкова проблем зимното време- то има марки като субару, както и разни там ленд роувъри и тн... замисли се!
ASC-то на Е36 всеки иска да го маха, ти му препоръчваш да си сложи... по какъв начин ще му помогне зимата, освен ако е начинаещ шофьор да не се пребие (като дори това е спорно) ?

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Да го заварявам ли?
Има логика да помогне ако е ASC+T, ако примерно си закъсал и ти върти едното колело само 
Но тука темата е първи стъпки в дрифта не се отнася затова

Но тука темата е първи стъпки в дрифта не се отнася затова

Последна промяна b00st на 23 Юни 2013, 14:45, променена общо 1 път
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Да го заварявам ли?
In_Memoriam написа:P1tbuL написа:ozBMW написа:Значи не става за ежедневка заваркатаЩе го тормозим тоя отворен диф,докато си зема шпер,иначе е голяма тъпотия за мене отворения диф особено за зимата,трябва всички да са с шпер
Защо си мислиш, че шпера ще те спаси зимата бе човек? Ако искаш спасение зимата- АСЦ е решението до някъде. Иначе Абсолютното решение е xi![]()
Не си мисли, че като сложиш шпер, ще се качиш на копитото когато не е почистено. С постоянна газ (еднаква скорост) съм се качвал там с отворен диф и дърт автоматик, но знам, че спра ли- край! Със шпера ще е същото- спреш ли- край! Затова ти казвам АСЦ! С е46 330d съм потеглял от 15 градусов наклон в най- суровата зима само благодарение на асц-то, но това не значи, че и то не може да те предаде. Ако ти е толкова проблем зимното време- то има марки като субару, както и разни там ленд роувъри и тн... замисли се!
ASC-то на Е36 всеки иска да го маха, ти му препоръчваш да си сложи... по какъв начин ще му помогне зимата, освен ако е начинаещ шофьор да не се пребие (като дори това е спорно) ?
Кажи ми сега, че при потегляне е все едно с асц и без

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Да го заварявам ли?
P1tbuL написа:In_Memoriam написа:P1tbuL написа:ozBMW написа:Значи не става за ежедневка заваркатаЩе го тормозим тоя отворен диф,докато си зема шпер,иначе е голяма тъпотия за мене отворения диф особено за зимата,трябва всички да са с шпер
Защо си мислиш, че шпера ще те спаси зимата бе човек? Ако искаш спасение зимата- АСЦ е решението до някъде. Иначе Абсолютното решение е xi![]()
Не си мисли, че като сложиш шпер, ще се качиш на копитото когато не е почистено. С постоянна газ (еднаква скорост) съм се качвал там с отворен диф и дърт автоматик, но знам, че спра ли- край! Със шпера ще е същото- спреш ли- край! Затова ти казвам АСЦ! С е46 330d съм потеглял от 15 градусов наклон в най- суровата зима само благодарение на асц-то, но това не значи, че и то не може да те предаде. Ако ти е толкова проблем зимното време- то има марки като субару, както и разни там ленд роувъри и тн... замисли се!
ASC-то на Е36 всеки иска да го маха, ти му препоръчваш да си сложи... по какъв начин ще му помогне зимата, освен ако е начинаещ шофьор да не се пребие (като дори това е спорно) ?
Кажи ми сега, че при потегляне е все едно с асц и без
При потегляне много повече ще му помогне шпера отколкото тази толкова неинтелигентна система, която отнема газта за прекалено много време и се намесва прекалено лесно. Идеята определено не й е проходимост през зимата, а това което изобразява лампата, когато е изключена.

- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Да го заварявам ли?
In_Memoriam написа:
При потегляне много повече ще му помогне шпера отколкото тази толкова неинтелигентна система, която отнема газта за прекалено много време и се намесва прекалено лесно. Идеята определено не й е проходимост през зимата, а това което изобразява лампата, когато е изключена.
Лампата изобразява спиране на излишното превъртане на гумите. От което следва да потеглиш доста лесно на хлъзгава настилка поради запазването на сцеплението. Със шпера може да си въртиш в снега колкото си искаш и ако е прилично мек ще се заледи под гумите, ще се окопаеш и ще ти трябва пясък или сол за да излезнеш от там. Идеята на АСЦ е глобална. Тя позволява лесно потегляне на хлъсгав терен и предотвратява от поднасяне причинено от шофьорска грешка. Ако си карал БМВ с изправна Асц система в тежки зимни условия, не би трябвало да спориш по този въпрос.
ПС: Но всеки си има мнение и глава на раменете. Оправяйте се както сметнете за добре


- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Да го заварявам ли?
P1tbuL написа:In_Memoriam написа:
При потегляне много повече ще му помогне шпера отколкото тази толкова неинтелигентна система, която отнема газта за прекалено много време и се намесва прекалено лесно. Идеята определено не й е проходимост през зимата, а това което изобразява лампата, когато е изключена.
Лампата изобразява спиране на излишното превъртане на гумите. От което следва да потеглиш доста лесно на хлъзгава настилка поради запазването на сцеплението. Със шпера може да си въртиш в снега колкото си искаш и ако е прилично мек ще се заледи под гумите, ще се окопаеш и ще ти трябва пясък или сол за да излезнеш от там. Идеята на АСЦ е глобална. Тя позволява лесно потегляне на хлъсгав терен и предотвратява от поднасяне причинено от шофьорска грешка. Ако си карал БМВ с изправна Асц система в тежки зимни условия, не би трябвало да спориш по този въпрос.
ПС: Но всеки си има мнение и глава на раменете. Оправяйте се както сметнете за добреЖелая ви всичко хубаво
Точно защото съм карал и то в комбинация с шпер съм на мнение, че е супер малоумна система (все пак е от 90-те години). Не се изразих правилно - идеята може да е била и проходимост ама нещо не им се е получила

Последна промяна In_Memoriam на 23 Юни 2013, 17:13, променена общо 1 път

- r19
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: Да го заварявам ли?
Ако ти е фън кар само за лятото- заварявай.
Иначе видя какво се получава като завиваш със заварен диференциал(клипа)
Е сега си го представи същото, но с голяма скорост... и прецени дали да заваряваш.

Иначе видя какво се получава като завиваш със заварен диференциал(клипа)

Е сега си го представи същото, но с голяма скорост... и прецени дали да заваряваш.



- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Да го заварявам ли?
P1tbuL написа:In_Memoriam написа:
При потегляне много повече ще му помогне шпера отколкото тази толкова неинтелигентна система, която отнема газта за прекалено много време и се намесва прекалено лесно. Идеята определено не й е проходимост през зимата, а това което изобразява лампата, когато е изключена.
Лампата изобразява спиране на излишното превъртане на гумите. От което следва да потеглиш доста лесно на хлъзгава настилка поради запазването на сцеплението. Със шпера може да си въртиш в снега колкото си искаш и ако е прилично мек ще се заледи под гумите, ще се окопаеш и ще ти трябва пясък или сол за да излезнеш от там. Идеята на АСЦ е глобална. Тя позволява лесно потегляне на хлъсгав терен и предотвратява от поднасяне причинено от шофьорска грешка. Ако си карал БМВ с изправна Асц система в тежки зимни условия, не би трябвало да спориш по този въпрос.
ПС: Но всеки си има мнение и глава на раменете. Оправяйте се както сметнете за добреЖелая ви всичко хубаво
Личи си колко ти е опита с шперове, ASC, DSC и т.н. в различните им модификации




"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Top Gun Maverick