честито ... да видим какво ще стане след 1.1.2007

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 12.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Fking » 18 Юни 2006, 22:06

madpetio написа:МИ НЯМА та ноу ясно. Ма нека се надат балъмите. Вчера иде един клиент и не му свалих и 1лв. и той ми вика "ще си купа кола след нова година по-евтина" нека си купи!


ама ти коли ли продаваш?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 18 Юни 2006, 22:10

добре, какво става ако си фен и искаш да си караш нещо по-старо ?
еуро 3 и 4 са недостижими за технологиите от 80те даже и 90те до колкото знам...
еуро 3 от 2001
еуро 4 от 2006
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: sofia

Мнение от GOGY » 18 Юни 2006, 22:22

[steeN] написа:добре, какво става ако си фен и искаш да си караш нещо по-старо ?
еуро 3 и 4 са недостижими за технологиите от 80те даже и 90те до колкото знам...
еуро 3 от 2001
еуро 4 от 2006


тези стандарти важът за новопроизведентите коли.... :)
jba jbu jbadu jmuc bajuu

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 8.01.2005
Местоположение: софия

///

Мнение от paf40 » 18 Юни 2006, 22:28

до колкото ми е ясно ддсто и митото ще отпадене само за коли под 10/13 години демек за е 30 да не си мислим

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 18 Юни 2006, 23:21

GOGY написа:
[steeN] написа:...
еуро 3 от 2001
еуро 4 от 2006


тези стандарти важът за новопроизведентите коли.... :)


да това е очевидно, но не разбирам в каква връзка го казваш с моя въпрос?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 12.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Fking » 18 Юни 2006, 23:27

[steeN] написа:
GOGY написа:
[steeN] написа:...
еуро 3 от 2001
еуро 4 от 2006


тези стандарти важът за новопроизведентите коли.... :)


да това е очевидно, но не разбирам в каква връзка го казваш с моя въпрос?


във връзка с това:

Спира вносът на коли, произведени преди 2003 г.

Вносът на коли, произведени преди 2003 г., трябва да спре от догодина. С влизането на България в ЕС ще се задейства ограничение, според което не могат да се регистрират автомобили, чиито двигатели не отговарят на еконормите "Евро 4".

Този стандарт бе въведен масово от производителите на леки коли едва от началото на 2005 г., а преди това бе приложен в някои модели, произведени през 2003 и 2004 г.
Транспортното министерство разпрати вчера писма за това до КАТ, Съюза на вносителите на автомобили в България и браншовите транспортни организации. Ограничението тепърва ще залегне в българското законодателство.
Като мотив за промяната са посочени поетите от България ангажименти към Евросъюза и три директиви на общността.
Същата разпоредба важи в момента в страните членки - там никой няма право да произвежда, пуска на пазара или да прави първоначална регистрация на лека кола, чийто двигател не отговаря на стандарта "Евро 4". Мярката е въведена в началото на тази година, а от 1 октомври ще важи и за камионите и автобусите. "България не е договорила преходни периоди, затова с влизането ни в ЕС ограничението ще засегне и трите вида превозни средства", обясниха от транспортното министерство.
Според шефа на автомобилната администрация на ведомството Володя Киров ограничението не засяга вече регистрираните у нас автомобили. Когато една стара кола сменя собственика си, новият не прави първоначална регистрация в КАТ, а пререгистрация. При тези случаи няма да има проблеми. Първоначално мярката ще засегне най-сериозно вносителите на стари коли, за чиято стока вече няма да има купувачи.
Според Киров писмото само напомняло на КАТ, че след 1 януари 2007 г. не трябва да регистрират стари коли. Сигналът към браншовиците е да не си правят бизнес планове да внасят или сглобяват у нас автомобили с двигатели, които не отговарят на най-новите еконорми.




Евросъюзът има намерение от 2008 г. да въведе задължително и по-новата норма "Евро 5", която някои автомобилни производители прилагат още отсега.
"По принцип това не засяга вносителите на нови коли, освен може би на "Дачия" и на "Лада Нива", които отговарят на стандарта "Евро 3". Всички останали отдавна работят с коли по новия стандарт", коментира пред "Сега" Стефан Хаджиниколов, член на УС на Съюза на вносителите на автомобили в България. Той уточни, че организацията все още не е получила писмото и по-подробна реакция може да се очаква другата седмица.
С писмото не бе запознат и Атанас Тасев, шеф на Асоциацията на вносителите на автомобили. Той обаче обяви, че забраната "противоречи на постановките от вече затворената глава за свободно движение на стоки и капитали". Тази асоциация обединява потърпевшите от забраната търговци, които вкарват стари коли.
Според експерти, ограничението ще промени коренно пазара на автомобили в България. В момента цените на най-евтините сравнително нови леки коли от внос тръгват от 13 000 -15 000 лв. с ДДС нагоре. А внесена току-що кола на старо от нисък клас може да се намери и за 3000 лв.
Въпреки ръста на продажбите на нови автомобили в последните две години пазарът в България се владее от вносителите на употребявани возила. Срещу 39 000 продадени нови автомобили за 2005 г. 141 000 са внесените и регистрирани в КАТ леки коли втора ръка.



http://www.segabg.com/online/article.as ... id=0000101

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 18 Юни 2006, 23:36

Ами честито на печелившите :mhihi: Не е лошо да си купим по още
една-две колици ей така,просто да има,щот после може да е късно ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 12.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Fking » 18 Юни 2006, 23:41

bmwdriver написа:Ами честито на печелившите :mhihi: Не е лошо да си купим по още
една-две колици ей така,просто да има,щот после може да е късно ;)


и по още един-два имота :)


Аватар
Мнения: 1452
Регистриран на: 11.06.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кво ли не...

Мнение от Nasti » 19 Юни 2006, 7:38

ДДС отпада и на негово място влиза некъв друг данък или такса и нещата се запазват, в страната всеки ден влизат м/у 1.5 и 2млн лв. от внос на коли сметай дали държавата ще е склонна да изгуби тия стотинки само щото ЕС е казал ала бала. Ще правят по 500-600млн. на година и ще плащат по 10-15млн. глоби на ЕС и нещата ще са си както са били винаги.
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 10.10.2004
Местоположение: Sofia\Pleven\Sliven

Мнение от pantata » 19 Юни 2006, 9:01

Nasti написа:ДДС отпада и на негово място влиза некъв друг данък или такса и нещата се запазват, в страната всеки ден влизат м/у 1.5 и 2млн лв. от внос на коли сметай дали държавата ще е склонна да изгуби тия стотинки само щото ЕС е казал ала бала. Ще правят по 500-600млн. на година и ще плащат по 10-15млн. глоби на ЕС и нещата ще са си както са били винаги.
Много си прав едва ли ей така държавата ше се откаже от лесни парици и си мисла че ше праснат солена Еко такса като е в държавите от Еуросъюза

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 19 Юни 2006, 9:42

и все пак някъв профит ли ще имаме ли от цялата работа...

100 лв. да са далавера, авантица си е, кой ти ги дава а? :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: София

Мнение от videlov » 19 Юни 2006, 10:03

както съм казвал ... ебем ти циганската държава .. при първа възможност се махам .. :evil:

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 19 Юни 2006, 10:54

Аз все си мечтая за падане на Акциза щото след некоя друга година освен дъртите яки бимми че ще свършат.. те почти са приключили сега... ами и двигателите ще се прехабят :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Като не се внася нищо читаво - тука ще се въртят едни железа :lol:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 473
Регистриран на: 12.04.2003

Мнение от Diablo » 19 Юни 2006, 12:05

Tрябва да има някаква дупка в закона за внос на олдтаймери. Не може така да се реже преди евро 4ри и след, щото колите не са само баничарки за работа и превоз и на тях това им е много ясно.

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 19 Юни 2006, 12:09

чакайте сега, в тази статия пише че "няма да се регистрират коли произведени преди 2003 год".
Е как ще стане това нещо ??? Тва значи да не може нищо да се внесе?

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook