честито ... да видим какво ще стане след 1.1.2007
Модератор: Общи модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
добре, какво става ако си фен и искаш да си караш нещо по-старо ?
еуро 3 и 4 са недостижими за технологиите от 80те даже и 90те до колкото знам...
еуро 3 от 2001
еуро 4 от 2006
еуро 3 и 4 са недостижими за технологиите от 80те даже и 90те до колкото знам...
еуро 3 от 2001
еуро 4 от 2006
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
///
до колкото ми е ясно ддсто и митото ще отпадене само за коли под 10/13 години демек за е 30 да не си мислим
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
GOGY написа:[steeN] написа:...
еуро 3 от 2001
еуро 4 от 2006
тези стандарти важът за новопроизведентите коли....
да това е очевидно, но не разбирам в каква връзка го казваш с моя въпрос?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
[steeN] написа:GOGY написа:[steeN] написа:...
еуро 3 от 2001
еуро 4 от 2006
тези стандарти важът за новопроизведентите коли....
да това е очевидно, но не разбирам в каква връзка го казваш с моя въпрос?
във връзка с това:
Спира вносът на коли, произведени преди 2003 г.
Вносът на коли, произведени преди 2003 г., трябва да спре от догодина. С влизането на България в ЕС ще се задейства ограничение, според което не могат да се регистрират автомобили, чиито двигатели не отговарят на еконормите "Евро 4".
Този стандарт бе въведен масово от производителите на леки коли едва от началото на 2005 г., а преди това бе приложен в някои модели, произведени през 2003 и 2004 г.
Транспортното министерство разпрати вчера писма за това до КАТ, Съюза на вносителите на автомобили в България и браншовите транспортни организации. Ограничението тепърва ще залегне в българското законодателство.
Като мотив за промяната са посочени поетите от България ангажименти към Евросъюза и три директиви на общността.
Същата разпоредба важи в момента в страните членки - там никой няма право да произвежда, пуска на пазара или да прави първоначална регистрация на лека кола, чийто двигател не отговаря на стандарта "Евро 4". Мярката е въведена в началото на тази година, а от 1 октомври ще важи и за камионите и автобусите. "България не е договорила преходни периоди, затова с влизането ни в ЕС ограничението ще засегне и трите вида превозни средства", обясниха от транспортното министерство.
Според шефа на автомобилната администрация на ведомството Володя Киров ограничението не засяга вече регистрираните у нас автомобили. Когато една стара кола сменя собственика си, новият не прави първоначална регистрация в КАТ, а пререгистрация. При тези случаи няма да има проблеми. Първоначално мярката ще засегне най-сериозно вносителите на стари коли, за чиято стока вече няма да има купувачи.
Според Киров писмото само напомняло на КАТ, че след 1 януари 2007 г. не трябва да регистрират стари коли. Сигналът към браншовиците е да не си правят бизнес планове да внасят или сглобяват у нас автомобили с двигатели, които не отговарят на най-новите еконорми.
Евросъюзът има намерение от 2008 г. да въведе задължително и по-новата норма "Евро 5", която някои автомобилни производители прилагат още отсега.
"По принцип това не засяга вносителите на нови коли, освен може би на "Дачия" и на "Лада Нива", които отговарят на стандарта "Евро 3". Всички останали отдавна работят с коли по новия стандарт", коментира пред "Сега" Стефан Хаджиниколов, член на УС на Съюза на вносителите на автомобили в България. Той уточни, че организацията все още не е получила писмото и по-подробна реакция може да се очаква другата седмица.
С писмото не бе запознат и Атанас Тасев, шеф на Асоциацията на вносителите на автомобили. Той обаче обяви, че забраната "противоречи на постановките от вече затворената глава за свободно движение на стоки и капитали". Тази асоциация обединява потърпевшите от забраната търговци, които вкарват стари коли.
Според експерти, ограничението ще промени коренно пазара на автомобили в България. В момента цените на най-евтините сравнително нови леки коли от внос тръгват от 13 000 -15 000 лв. с ДДС нагоре. А внесена току-що кола на старо от нисък клас може да се намери и за 3000 лв.
Въпреки ръста на продажбите на нови автомобили в последните две години пазарът в България се владее от вносителите на употребявани возила. Срещу 39 000 продадени нови автомобили за 2005 г. 141 000 са внесените и регистрирани в КАТ леки коли втора ръка.
http://www.segabg.com/online/article.as ... id=0000101
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Ами честито на печелившите
Не е лошо да си купим по още
една-две колици ей така,просто да има,щот после може да е късно

една-две колици ей така,просто да има,щот после може да е късно

- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
ДДС отпада и на негово място влиза некъв друг данък или такса и нещата се запазват, в страната всеки ден влизат м/у 1.5 и 2млн лв. от внос на коли сметай дали държавата ще е склонна да изгуби тия стотинки само щото ЕС е казал ала бала. Ще правят по 500-600млн. на година и ще плащат по 10-15млн. глоби на ЕС и нещата ще са си както са били винаги.
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
- pantata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 10.10.2004
- Местоположение: Sofia\Pleven\Sliven
Много си прав едва ли ей така държавата ше се откаже от лесни парици и си мисла че ше праснат солена Еко такса като е в държавите от ЕуросъюзаNasti написа:ДДС отпада и на негово място влиза некъв друг данък или такса и нещата се запазват, в страната всеки ден влизат м/у 1.5 и 2млн лв. от внос на коли сметай дали държавата ще е склонна да изгуби тия стотинки само щото ЕС е казал ала бала. Ще правят по 500-600млн. на година и ще плащат по 10-15млн. глоби на ЕС и нещата ще са си както са били винаги.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
и все пак някъв профит ли ще имаме ли от цялата работа...
100 лв. да са далавера, авантица си е, кой ти ги дава а?
100 лв. да са далавера, авантица си е, кой ти ги дава а?

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Аз все си мечтая за падане на Акциза щото след некоя друга година освен дъртите яки бимми че ще свършат.. те почти са приключили сега... ами и двигателите ще се прехабят
Като не се внася нищо читаво - тука ще се въртят едни железа



Като не се внася нищо читаво - тука ще се въртят едни железа


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
чакайте сега, в тази статия пише че "няма да се регистрират коли произведени преди 2003 год".
Е как ще стане това нещо ??? Тва значи да не може нищо да се внесе?
Е как ще стане това нещо ??? Тва значи да не може нищо да се внесе?
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани