Покупка на нов автомобил
Модератор: Общи модератори
- alexanderkirow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: 20.05.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Покупка на нов автомобил
Ако имаш предвид само оптиката... с парички всичко може. А от другите неща не мисля, че има драстични разлики, освен в моторите.

- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Покупка на нов автомобил
alexanderkirow написа:Защо не намирам теми в раздел е39 със сменени части и тяхните цени, искам да знам каква ще е поддръжката на единия сравнение с другия, защото не е само да се купи тая кола...
Имал съм и е39 бензин,сега карам е46 бензин,е46-цата е доста по опростена,евтина за поддръжка и малка от е39-ката,съответно и разхода е по нисък при същите мотори,за сметка на возията,простора в купето и комфорта,аз вече няколко месеца не мога да свикна от 39-ка на 46-ца


/// 6>4




- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: Покупка на нов автомобил
Колега лично моя съвет е е39.
За мен колата е по-добра, по-просторна, по-комфортна, по добре изглежда (лично мнение пак казвам).
Фейслифт, може да се направи но си е малко играчка и не всеки му се занимава. А и има доста които смятат че само със сменени фарове колата вече има фейслифт визия, така че внимавай с покупката.
Ще ти дам и една по-различна гледна точка: Ако не те дразни комби варианта на автомобила - поогледай се и за комби. В България комбито винаги върви по-евтино от седана а има доста добри комбинизони.
Разликата в поддръжката я има като цени, но си заслужава всеки лев отгоре заради това че караш е39!
Също така порзгледай как вървят и едите елементи втора ръка примерно салон - има страхотни комплекти кожени салони за добри пари не само тук във форума, пре-спокойно може да си го насадиш в последствие ако намериш читава и без кожа.
Евала че си се решил за М-пакета, страшно много отваря колата!
Харесваш нещо, качваш се и сам си усещаш дали това е твоята кола, нито гледай километри нито слушай че са реални!
Успех и да се похвалиш с какво си се обзавел!
За мен колата е по-добра, по-просторна, по-комфортна, по добре изглежда (лично мнение пак казвам).
Фейслифт, може да се направи но си е малко играчка и не всеки му се занимава. А и има доста които смятат че само със сменени фарове колата вече има фейслифт визия, така че внимавай с покупката.
Ще ти дам и една по-различна гледна точка: Ако не те дразни комби варианта на автомобила - поогледай се и за комби. В България комбито винаги върви по-евтино от седана а има доста добри комбинизони.
Разликата в поддръжката я има като цени, но си заслужава всеки лев отгоре заради това че караш е39!
Също така порзгледай как вървят и едите елементи втора ръка примерно салон - има страхотни комплекти кожени салони за добри пари не само тук във форума, пре-спокойно може да си го насадиш в последствие ако намериш читава и без кожа.
Евала че си се решил за М-пакета, страшно много отваря колата!
Харесваш нещо, качваш се и сам си усещаш дали това е твоята кола, нито гледай километри нито слушай че са реални!
Успех и да се похвалиш с какво си се обзавел!
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: Покупка на нов автомобил
Колега карам комби е39 за 30000 км съм сменил датчик колянов вал другото са си консумативи масла свещи гуми а имаше и една интервеция с протекшън плейть на предна главина цените на частите са народни говоря за 2ра злоупотреба че са по скъпи от е46 си е факт а оригиналните са си цифра специално да дизеловите мотори там нещата стоят друго ядче разгледай темите гледах едни цифри (понастръхнах малко) но дали е в е46 или е39 


- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Покупка на нов автомобил
- В цял свят комбито е по-евтино от седана, не само в България. Говориме на старо, като нови е друго.
- Да я направиш след фейсбука няма нищо трудно - фарове, стопове, предна броня (с халогените), бъбреци и те ти готова
- Да я правиш М паркет много по-скъпо, само външен паркет - задна броня с дифузьора, предна броня (с халогените) подкалници за М паркет броня, въздуховоди за М паркет броня, кора под мотора, лип на багажника, лайсни, бъбреци, джантите не са ли М паркетовите седи грозно. После ще трябва и М техник пружини. А пълния оригинален паркет е още много неща. По-добре да се търси такава с оригинален (макар да са доста редки на пазара)
- Дали е грозна преди фейса си е лично мнение. Някоя с бяла оптика, прилични джанти 17" и хубав цвят, а да и фейсово бъбрече не бих казал че е грозна.
Тая тема е ясно, че е подедната дето ще свърши в нищото... от Е46 компакт на Е39 с М паркет 30-ка дизел.. то ако така се купува кола
- Да я направиш след фейсбука няма нищо трудно - фарове, стопове, предна броня (с халогените), бъбреци и те ти готова
- Да я правиш М паркет много по-скъпо, само външен паркет - задна броня с дифузьора, предна броня (с халогените) подкалници за М паркет броня, въздуховоди за М паркет броня, кора под мотора, лип на багажника, лайсни, бъбреци, джантите не са ли М паркетовите седи грозно. После ще трябва и М техник пружини. А пълния оригинален паркет е още много неща. По-добре да се търси такава с оригинален (макар да са доста редки на пазара)
- Дали е грозна преди фейса си е лично мнение. Някоя с бяла оптика, прилични джанти 17" и хубав цвят, а да и фейсово бъбрече не бих казал че е грозна.
Тая тема е ясно, че е подедната дето ще свърши в нищото... от Е46 компакт на Е39 с М паркет 30-ка дизел.. то ако така се купува кола


- alexanderkirow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: 20.05.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Покупка на нов автомобил
Bavarcho написа:Тая тема е ясно, че е подедната дето ще свърши в нищото... от Е46 компакт на Е39 с М паркет 30-ка дизел.. то ако така се купува кола
колега не знам по какво съдиш че темата ще свърши в нищото, а и в момента карам е36 компакт не е46 компакт... обещавам ти на теб първи да се похваля след като купя колата.
А каква е разликата в 525d и 530d малкият мотор по ефтин ли е за обслужване, повече ли гори от по големия си брат? Разглеждам и бензиновите мотори, но ми се струва, че много ще похарчват говоря за М52б25 и М52Б28
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Покупка на нов автомобил
M52B28 мога да ти кажа колко гори с перфектен газов инжекцион:
нормално 14-15 градско газ(на бензин я бях свалял до 12.5), извънградско 11 газ с нормално каране почти без да падам под 140.
А за компакта ще ме извиняваш, но Е36 компакт сравнимо с Е46 компакт е направо прекрасно. Е46 с тези фарове е...меко казано ужасно. Разбира се има и хора, които по някакви непонятни за мен причини го харесват. Ако ти си от тях, няма проблем, все пак е важно на теб да ти харесва.
Колегата Баварчо е много прав за М-пакета. Да го наслагваш след това е безбожно скъпо и ако трябва да я докараш както трябва, то ще идеш на двойна цена, без да преувеличавам. Освен ако не инвестираш в стъклопластови брони, ама това не ти го препоръчвам от безкраен опит.

нормално 14-15 градско газ(на бензин я бях свалял до 12.5), извънградско 11 газ с нормално каране почти без да падам под 140.
А за компакта ще ме извиняваш, но Е36 компакт сравнимо с Е46 компакт е направо прекрасно. Е46 с тези фарове е...меко казано ужасно. Разбира се има и хора, които по някакви непонятни за мен причини го харесват. Ако ти си от тях, няма проблем, все пак е важно на теб да ти харесва.
Колегата Баварчо е много прав за М-пакета. Да го наслагваш след това е безбожно скъпо и ако трябва да я докараш както трябва, то ще идеш на двойна цена, без да преувеличавам. Освен ако не инвестираш в стъклопластови брони, ама това не ти го препоръчвам от безкраен опит.



In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- alexanderkirow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: 20.05.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Покупка на нов автомобил
Защо някои фейслифтови са 193к.с, а други са по 184к.с ?
Последна промяна alexanderkirow на 25 Авг 2013, 0:40, променена общо 1 път
- alexanderkirow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: 20.05.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Покупка на нов автомобил
host написа:Абе колега, що не вземеш да прочетеш форума малко вместо трупаш само постове в тая тема?
след отравената критика си намерих отговора...
530d 135 kW (184 PS; 181 bhp) @ 4000 390 N·m (290 ft·lbf) @ 1750 8.1/8.4 (MT/AT) 1998–2000
530d 142 kW (193 PS; 190 bhp) @ 4000 410 N·m (300 ft·lbf) @ 1750 7.8/8.3 (MT/AT) 2000–2003
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Покупка на нов автомобил
Колега, за какво ти е точно 530D? Не че е лош мотора или колата, не. Ама знаеш ли колко и е данъка например?
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- BAHKATA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 7.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i
Re: Покупка на нов автомобил
Карах е46 320d ръчка, след това е39 525dА, сега 530dA. Карам предимно градско. Като разходи е39-ката е малко повече, не чак непреодолимо, но си има разлика. При мен не може да се сравнява, защото моторите са коренно различни, но като возия, поведение на пътя, комфорт, място в купето е39-ката бие по всички параграфи. Не ме разбирай погрешно колега, но все пак си е по-висок клас е39. Иначе и е46-цата ме возеше, нямах никакви ядове, но някак си ми беше по-обикновена или поне аз приемам е39-ката като една идея по-сериозен автомобил. Но ако бях изправен пред твоята дилема щях да избера най-доброто за тези пари, т.е. дали е46 или е39 - сътоянието и екстрите на конкретните екземпляри биха натежали (не бих избрал "гола като пушка" 525д примерно пред паркетова 320д и обратното).
Успех!
Успех!
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Покупка на нов автомобил
BMW Power ACM написа:А за компакта ще ме извиняваш, но Е36 компакт сравнимо с Е46 компакт е направо прекрасно. Е46 с тези фарове е...меко казано ужасно. Разбира се има и хора, които по някакви непонятни за мен причини го харесват. Ако ти си от тях, няма проблем, все пак е важно на теб да ти харесва.
Аз понеже съм от тези, които много харесват компакта, ще кажа, че не съм съгласен. Имал съм и двата варианта - Е36 визуално е седан с отрязана задница, а Е46 си е самостоятелен дизайн. Колата им супер поведение на пътя (особено с М-техник), стои осезаемо по-добре от аналогичен седан в остри завои на скорост, визуално се отличава от всички останали БМВ-та, има доста характерна "хот-хеч" стойка и за разлика от купето, отзад може да се влиза и пътува нормално на дълъг път. Ако беше без рамки на стъклата щеше да ми харесва още повече, но така пък се спестяват зимните неволи.
Сега по темата - с един познат преди време се возихме на току-що купената Е39 525д в страхотно състояние, той после изяви желание да покара компакта. Преходът беше шокиращ, защото в Е46-та шума и вибрациите от мотора се усещат ясно докато в Е39 почти ги няма, возията няма да я коментирам - разликата беше фрапираща заради М-техника на компакта и 16'' гуми на Е39-та. 3-та подскача по неравностите доста повече, което е фактор при чести пътувания на големи разстояния. От друга страна разходите по 4 и 6 цилиндров дизелов мотор са различни, разходът на гориво - също, особено при ръчните кутии. Изборът ти зависи най-вече от състоянието на колата при парите, които имаш, но определено имаш по-голям шанс да намериш хубав компакт.
Never mistake motion for action...
- Cyberloner
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Покупка на нов автомобил
аз карам е39 М52В28, баща ми в германия има е46 компакт 316ti - май беше N42 мотора ама не съм сигурен и като ги сравнявам впечатленията ми са:
1. Пространството в салона на е39 е много по-голямо, ама на задната седалка
иначе предните седалки са еднакво удобни. В е39 е малко по-голямо разстоянието между шофьора и навигатора.
2. При скорости до 130 и в двете коли е тишина, единствено в е46 се чува малко повече мотора, но не е нещо, което дразни дори и на дълъг път.
3. Окачването на компакта е много по-твърдо от на е39, което може да се хареса на някои, но на мен лично не ми допада(дори по немските пътища ми идва в повече, а си е стандартно окачване).
4. Спирачният път е 1:1 практически.
5. е46 за управление се кара като доста по-голяма кола и в това имам предвид, че я няма тая нервност на задницата при висока скорост, каквато е например в голф мк3, който още си имам
Все пак в е39 на 150км/ч майка ми заспа на задната седалка а в компакта не и се получава. 
6. за поддръжка - и двете коли се поддържат с оригинални части и разликата е почти никаква. Реално 4 или 6 цилиндъра би имало разлика, ако сменяш бутала, сегменти и т.н. иначе дебитомери, датчици и подобни помощни системи и в двата мотора ги има и са един и същ брой и цени(говорим практически, ясно е че сменяш 2 свещи повече, ама там ли е голямата разлика
) да не кажа, че моят М52 е с 2 ламбда сонди а неговият N42 е с 4 
7. на него колата му дава около 6,3-6,7 разход, като той кара почти постоянно на темпомат до 120-130км/1 по магистрала и с около 70-80 по селските пътища на германия и 90% от пробега е извънградско. Моята няма темпомат и дава разход ми по колонка 7,8 - 8,1 извънградско колата натоварена с 4 човека + багаж и скорост около 130-140, ако съм сам и карам кротко и спокойно и до 6,5-7 е падала. Градско не мога да ти кажа с точност, защото през деня с колата в града нямам работа, но за момента бордовия компютър ми показва среден разход за ~3500km че е 9л/100кмм като в тия км влизат и разни престои в сервизи в началото докато се занимавах с разни проблеми по нея.
за това се сещам в момента, ако някой иска нещо още да пита да казва
1. Пространството в салона на е39 е много по-голямо, ама на задната седалка

2. При скорости до 130 и в двете коли е тишина, единствено в е46 се чува малко повече мотора, но не е нещо, което дразни дори и на дълъг път.
3. Окачването на компакта е много по-твърдо от на е39, което може да се хареса на някои, но на мен лично не ми допада(дори по немските пътища ми идва в повече, а си е стандартно окачване).
4. Спирачният път е 1:1 практически.
5. е46 за управление се кара като доста по-голяма кола и в това имам предвид, че я няма тая нервност на задницата при висока скорост, каквато е например в голф мк3, който още си имам


6. за поддръжка - и двете коли се поддържат с оригинални части и разликата е почти никаква. Реално 4 или 6 цилиндъра би имало разлика, ако сменяш бутала, сегменти и т.н. иначе дебитомери, датчици и подобни помощни системи и в двата мотора ги има и са един и същ брой и цени(говорим практически, ясно е че сменяш 2 свещи повече, ама там ли е голямата разлика


7. на него колата му дава около 6,3-6,7 разход, като той кара почти постоянно на темпомат до 120-130км/1 по магистрала и с около 70-80 по селските пътища на германия и 90% от пробега е извънградско. Моята няма темпомат и дава разход ми по колонка 7,8 - 8,1 извънградско колата натоварена с 4 човека + багаж и скорост около 130-140, ако съм сам и карам кротко и спокойно и до 6,5-7 е падала. Градско не мога да ти кажа с точност, защото през деня с колата в града нямам работа, но за момента бордовия компютър ми показва среден разход за ~3500km че е 9л/100кмм като в тия км влизат и разни престои в сервизи в началото докато се занимавах с разни проблеми по нея.
за това се сещам в момента, ако някой иска нещо още да пита да казва

- alexanderkirow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: 20.05.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Покупка на нов автомобил
Elesar74 написа:Колега, за какво ти е точно 530D? Не че е лош мотора или колата, не. Ама знаеш ли колко и е данъка например?
Колко пари е данъка за Софийска област ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани