Мнение за мотор 2.7 битурбо на ВАГ

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Мнение за мотор 2.7 битурбо на ВАГ

Мнение от steeN » 18 Окт 2013, 4:24

При еднакви коне... БМВ-то върви повече - ръчка+задно е по-бързо от автоматик+куатро... това е ясно само на хартия още (теглото е второстепенен фактор, защото разликата не е голяма). Ауди-то може и да има малко предимство на доускорение на ниски скорости заради въртящия момент. Няма значение скоростта на превключване (пак второстепенен фактор)... има значение загубите на въртящ момент в трансмисията.

:no:

Много сложен мотор баси. Не е само на S4... на много модели се слага.
all road quattro страшно много ми харесва с него, че и държи на лесен тунинг със софтуер...
Обаче тия ремъци отпред направо ебаси филма... Ай хубу зарежи ремъците, ама що водната помпа тряя се върти от същите ремъци.
Трябва да се разглоби цялата предница(буквално) за една скапана водна помпа, на БМВ-то се сменя за норматив... повече време отнема да наливаш и разливаш от колкото самата помпа. Не ги умеят нещата и тва е тия от Ауди, иначе супер дизайн и ергономия ма да си купиш нова кола в гаранция. Те не, че БМВ-тата са страшни цветета за мирисане ама...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 22.02.2013

Re: Мнение за мотор 2.7 битурбо на ВАГ

Мнение от taratora » 18 Окт 2013, 10:43

surfboard написа:Публикувам настоящата тема тук, във форума на БМВ, за да получа обективно и безпристрастно мнение


Как па реши точно в БМВ форум да питаш за обективно и безпристрастно мнение за ВАГ :dunno: Все едно да питам за Мерцедес във фауве форума :kuku:

surfboard написа:Въпросите, които искам да поставя са какъв е градският и извънградски разход при нормално каране


17/100 градско, 12/100 извънградско до 90км./ч. Заводски данни т.е. сложи поне литър-два отгоре за реален разход.

surfboard написа:каква е цената на първоначалното /цялостно/ и последващото обслужване


Висока. Само ролки, ремъци, филтри и масла ще са ти поне 1500лв. независимо в кой град си и независимо какви отстъпки ползваш. Говорим за хубави неща, с които няма да имаш грижи. Ако ти се рискува с турски шитни например може и под 1000 да ги смъкнеш :mhihi:

surfboard написа:има ли скъпи и проблемни консумативи /освен двете турбини/


Има. Самият двигател има проблеми с главите. Течове, пукат се като солети и т.н. Окачването е с амнайсетте носача отпред - 1000лв. само носачите. Пак за хубави става дума. Имало и БГ производство за 400-500лв. ма колко е надеждно един Господ знае. Турбините к03-ки оригинално, 99% няма да са в цветущо здраве и ще трябва да ги сменяш. К04-ките са най-честия суап и се вадят по 400 коня, но колко ще издържат карантиите....

surfboard написа:как е като мощност, динамика, еластичност, пъргавина, предвид тежкото купе на А6, в което е монтиран?


Учудващо добре, най-вероятно заради куЛатрото :mhihi: Карал съм 1.8Т и 2.7ВТ(но 250к.с. версията) С5-ци. Нямаш грижи и при двата мотора. Върви си много добре 2.7-цата, особено като ѝ свикнеш. Аз лаг маг не съм забелязал. Съмнява ме и 230к.с. варианта да е толкова лагав.

surfboard написа:2.7 битурбо повече ли върви от него


Естествено, че не :kuku: 300 кила по-тежко е аЛудито

surfboard написа:а 330и е с ръчни скорости и с един задвижващ мост, което му дава още по-уверено предимство.


Предимство къде? На старт е възможно халудито даже да дръпне напред заради куатрото, докато БМВ-то търси сцепление въртейки гумите.

surfboard написа:В тази връзка, по обективни и субективни съображения, кой е по-вървящият и приятен за каране мотор - 2.7Т в купето на А6 или е46 330и?


И двата. Зависи на човек как му харесва. Няма еднозначен отговор тук.


surfboard написа:Според мен 330и е по-икономичен, по-здрав и надежден, липсват турбини и други проблемни компоненти, които да усложняват цялостната поддръжка, но за вървежа и самото чувство при шофиране не съм сигурен дали превъзхожда 2.7Т. Въртящият момент на 2.7Т идва още на 1700 оборота, има 2 турбини, които осигуряват тяга още от празни обороти и почти мигновена реакция на педала.
Вие лично кой мотор бихте избрали?


М54В30 не превъзхожда 2.7ВТ, както и обратното. Шанса да намериш запазено и евентуално няма-да-прави-проблеми-в-бъдеще М54В30 е по-голям отколкото, ако търсиш 2.7ВТ.
Аз лично бих избрал М54В30, но в Е39, не Е46. А6 С5 трябва по принцип да го сравняваш именно с Е39, не Е46, щото Е39 и А6 са в един клас, докато Е46 е по-малкия клас.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 470
Регистриран на: 4.04.2011
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: 4.0 TFSI

Re: Мнение за мотор 2.7 битурбо на ВАГ

Мнение от surfboard » 18 Окт 2013, 11:04

Благодаря за изчерпателното мнение. Относно безпристрастието, отново пояснявам, че когато темата за ВАГ не е пусната във форума на Ауди, няма всички да са пристрастни и да ме навиват колко безпроблемен мотор е 2.7Т и как да го взема веднага, защото няма да прави никакви проблеми и т.н. Няма и да роптаят по отношение на БМВ-тата. Т.е питайки за 2.7Т там, няма да получа реална оценка на ситуацията. Докато тук, до момента, получих вече няколко обосновани и адекватни мнения за 2.7Т, които бяха и негативни. Как щях да разбера неговите отрицателни страни, ако не бях пуснал темата тук? В Ауди форума моторът се величае и се поддържа версията че едва ли не няма никакви проблеми и е за предпочитане пред абсолютно всяко БМВ.
Относно бързината на ръчни скорости и автоматик - тук не се говори за превъртане и буксуване, нито за стабилен старт при гонка. Ясно е, че куатрото тръгва много по-стабилно, отколкото ръчните скорости, защото задвижва четирите колела. Не става въпрос за това, а за самото фактическо, обективно и праволинейно ускорение, абстрахирано от превъртания и буксувания. В златни условия и среда, автоматът винаги е по-бавен /видно от всички каталози/. Именно поради тази причина и 330их е по-бавно от 330и.
Последно пояснение за разбулилата духове дума "безпристрастен". Да не говорим до какви загуби води куатрото след 100 км/ч и колко "тежи" във високите скорости.

Цитат от тълковен речник - безпристрастен - безучастен, неутрален, обективен, непредубеден, искрен.

Именно такива мнения исках и получих - неутрални, касаещи самият мотор 2.7Т като такъв. Обективни - защото отразиха точно обективната действителност по отношение на него /макар и не розова/. Непредубедени - защото хората не ги интересува кой от двата ще взема - парите са си мои, решенията също. Искрени - няколко разумни колеги изразиха наличната си информация относно мотора, динамичните му характеристики и своите лични впечатления от него. Аз просто исках да събера повече гледни точки, защото при формиране на решението си, следва да съобразя всички положителни и отрицателни предпоставки, на които ще се базира то.

И накрая - мога да ти дам 20 линка към теми във ФВ форум, в които колегите там препоръчват марки, различни от ФВ. Онзи ден един приятел пусна тема за избор между Опел Корса и Фолксваген Поло и колегите единодушно го посъветваха да избере КОРСА. Поставяни са и теми, в които са обсъждани преимуществата и недостатъците на други марки автомобили и често пъти дори БМВ е било изтъквано като многократно по-добрият избор, сравенено с модели на ВАГ.
Ако това отношение в този форум е чуждо, това вече се дължи на определени и обясними негативни и сектантски причини.
Така че някои тук говорим на база личен опит.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: Мнение за мотор 2.7 битурбо на ВАГ

Мнение от Vanqu1sh » 18 Окт 2013, 11:17

Според мене няма какво да му се чудиш. Бмв-то бие аудито в ускорение, разход, цена и поддръжка, а и съм сигурен че е и по забавно за каране :driving: :lalala: каквото и да си говорим друго си е задното. Моите наблюдения са че турбомоторите на ауди бая си харчат и са малко кекави.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 470
Регистриран на: 4.04.2011
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: 4.0 TFSI

Re: Мнение за мотор 2.7 битурбо на ВАГ

Мнение от surfboard » 18 Окт 2013, 12:15

Мерси, колега. И аз вече изцяло клоня към БМВ-то. Макар че с Ауди А6 са от различен клас, е46 на БМВ-то ми харесва повече визуално, има по-евтина поддръжка, по-опростен мотор е, харчи доста по-малко гориво, по-леко е, в това число и моторът е по-лек /което вероятно има значение за износване на предницата/ и реагира доста по-бързо при моментно подаване на газ, вероятно защото няма турбини, които да имат лаг, или пък автомат.
Е вярно, ускорението вътре не се усеща като в турбо мотор, но пък си има други предимства, които не са за пренебрегване.
И тъй като на такава кола никога няма да сложа газ /гняс, гъз, гьос и т.н/, разходът на гориво също има значение. Доколкото съм чел из форума, 330и харчи 13-14 градско и 8-9 извънградско, което си е съвсем поносим бензинов разход за кола с подобни възможности.
На месец средно навъртам по около 3000 километра, с приоритет извънградско. Ако успея да закрепя 330и на СРЕДЕН разход за целия месец от 10 на 100, би ме устроило идеално.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Мнение за мотор 2.7 битурбо на ВАГ

Мнение от acho.rs » 18 Окт 2013, 21:39

Като човек, който се прекачва от Ц5 на Е46 мога да кажа, че тия коли няма как да са по-различни :idea:
Да питаш за избор между двете е все едно да питаш - кое е по-хубаво - пържола или торта :dunno:
А6 2.7Т 230кс с куатро и автомат до 200км/ч е тамън 10 секунди след 330и ръчка . Поведението му е като на стегнат кораб, но муцуната е като котва , управлението - максимално синтетично и неинформативно. Автомата е зле . Разхода по каталог е по-висок от на 540и - 18,1/100 при ускорение до 100км/ч за 8,2 сек . Звука е отличен. Късмет :yes:
Е вярно, ускорението вътре не се усеща като в турбо мотор, но пък си има други предимства, които не са за пренебрегване.

Какъв кик при 310НМ в А6 К+Автомат - няма такова нещо .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Мнение за мотор 2.7 битурбо на ВАГ

Мнение от maxpower » 18 Окт 2013, 22:25

Мога да кажа само за 2,7-цата :mhihi:
Карал съм такъв на служебна полицейска S4-ка, демек сещайте се какъв бой яде тая кола постоянно. Отвън приличаше на каска. Господата полицаи казаха, че всичко друго са правили, но не и мотора на 200х км мисля беше, честно казано малко му бяха поумрели турбините, но пак си вървеше доволно. Карах и малко такъв на а6 allroad автомат там е значително по муден, за лежерно каране е екстра. Собственика хич не беше доволен от колата честно казано, защото беше първи собственик и бая ремонти беше правил по нея, но мисля, че по двигателя нищо не беше пипал. Ако искате да се правите на рацери не е това колата, просто какво го сравнявате с 3та серия, все едно пък тия автомати на 3ката са много бързи аре недейте ми обяснявайте карал съм повече коли с автомати от колкото повечето са виждали тук.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 470
Регистриран на: 4.04.2011
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: 4.0 TFSI

Re: Мнение за мотор 2.7 битурбо на ВАГ

Мнение от surfboard » 19 Окт 2013, 10:03

Решението е категорично взето - Ауди А6 2.7т ОТПАДА от класацията.
Щом купя трилитровия шестак на е46, ще публикувам снимки и ще се похваля.
Дотогава който реши може пак да си пише за моторите - аз вече съм взел решението си, но пък на други потребители, на които им трябва повече информация или имат известни колебания, споделената информация може да им е от полза. :yes: :bchug:

Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook