Чукане на "аванс"??
Модератор: Общи модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Все си мисля, че ако буталото се джаска в блока ще му се земе здравето за нищо време пък и няма ли да задере. Ама знам ли. А за детонациите:
Детонациите се получават от това, че при спонтанното неправилно възпламеняване на горивото се получават краткотрайни, няколко пъти по големи налягания в горивната камера. Дрънчи де що се сетиш по двигателя - бутала, клапани, валове и т.н. Вярно е , че ако са много лоши тъпите детонации могат да ти прецакат буталата и др. скъпи части по двигателя. Детонациите идват от високата температура и от нестабилните газове из горивната камера и яко физика и химия ама не мисля, че някой може да обясни точно. Ако знаеш какви тестове правят учните да ги разберат. Ама ти нали си хацкер и много ги разбираш. И не се дърви на alx, че не е възпитано. Ама даже взех да се изнервям. Идваш и "а бе знаете ли колко ги разбирам". Уф. Ще взема да си лягам, че много се издразних нещо. Май щото утре съм на работа. И се научи да пишеш. И да беше обяснил нещо повече за knock сензори и топлинни числа на свещи и т.н. Ай че се ядосах много днес. Вчера неможах, че бях пийнал
И да не бягаш от клас, че ще изтървеш някой важни уроци в училище
Ей от такива умници сме на тва дередже. Седнали да се перчат вместо да споделят знания (ако въобще имат такива)
Детонациите се получават от това, че при спонтанното неправилно възпламеняване на горивото се получават краткотрайни, няколко пъти по големи налягания в горивната камера. Дрънчи де що се сетиш по двигателя - бутала, клапани, валове и т.н. Вярно е , че ако са много лоши тъпите детонации могат да ти прецакат буталата и др. скъпи части по двигателя. Детонациите идват от високата температура и от нестабилните газове из горивната камера и яко физика и химия ама не мисля, че някой може да обясни точно. Ако знаеш какви тестове правят учните да ги разберат. Ама ти нали си хацкер и много ги разбираш. И не се дърви на alx, че не е възпитано. Ама даже взех да се изнервям. Идваш и "а бе знаете ли колко ги разбирам". Уф. Ще взема да си лягам, че много се издразних нещо. Май щото утре съм на работа. И се научи да пишеш. И да беше обяснил нещо повече за knock сензори и топлинни числа на свещи и т.н. Ай че се ядосах много днес. Вчера неможах, че бях пийнал



И да не бягаш от клас, че ще изтървеш някой важни уроци в училище
Ей от такива умници сме на тва дередже. Седнали да се перчат вместо да споделят знания (ако въобще имат такива)
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
nowaka написа:Според мен, и моите бегли познания в тази област:) горимната смес се пали не когато требе и буталцето не е взело необходимото положение димек има още малко време да се изправи(нали не разбирате) спрямо биелката и вала.КАкто знаем буталото е на конус,и така наречената(пула) на буталото го води в цилиндъра.Когато не е изправено почти да е право,а е малко на една страна (звучи малко смешно но за хората които знаят за какво иде реч ще ме разберат0) под деъствието на ударната сила (горивната смес вече се е запалила но не когато трябва)то се изкривява и чука в стените на цилиндъра.Когато всичко е наред удара идва точно върху буталото и биелата като са (казвам почти) на една линия отвесно едно върху друго....













- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D






















Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
Момчето си казва как мисли, даже и си признава, че са му бегли познанията. Какво, няма право на малко импровизация ли? Нали не се прави на голям майстор, какво сте се разпенили такива...
Към nowaka - наистина има много хубави теми по въпроса, потърси ги в "The best of"-секцията в този форум. Доста информативни материали могат да се намерят там
Към nowaka - наистина има много хубави теми по въпроса, потърси ги в "The best of"-секцията в този форум. Доста информативни материали могат да се намерят там

MORE BEER!
- Гост
-
Направи ли си кефа да ме обиждаш?Нека те попитам нещо лично ама пред всички (нали ме рога пред всички).Буталния болт по средата ли стои на буталото или не?Къде се мери дуталото(самия му размер де).На конус ли е буталото или не?(Защо?)
Извинявам се на другите че реагирам по този начин ама.. не съм изтъквал ,че много знам или нещо подобно.Ако някой забеляза накрая на поста си съм написал :с уважение ,а не аз знам най мноо нали?Неможе ли да се изказват мнения или ако някой има по-различно мнение по въпроса е .....
С уважение......
Извинявам се на другите че реагирам по този начин ама.. не съм изтъквал ,че много знам или нещо подобно.Ако някой забеляза накрая на поста си съм написал :с уважение ,а не аз знам най мноо нали?Неможе ли да се изказват мнения или ако някой има по-различно мнение по въпроса е .....
С уважение......
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
nowaka написа:Почти е така колага,но все пак трябва да се започне малко по-отранко:)Аванса чука по няколко причини.Лош(слаб) безнин ,какво прави слабия безнзин?Гори бавно,Бездната горивна смес и тя гори бавно нали?
Не виждам "С Уважение" в отговора ти към alx и просто ми се стори, че се перчиш. Нормалните юзъри във форума просто споделят знания. И за твое инфо мотовилките на шестака ходих ей сега ги гледах са захванати отляво на втория завой на челото на буталото и буталния болт е с обратна резба, ама що така го е направил гадния шваб не разбрах



И недей да си мислиш, че си най компетентен. Наздраве на сички пристрастени бимъри































Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Гост
-
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
nowaka написа:...Буталния болт по средата ли стои на буталото или не?Къде се мери дуталото(самия му размер де).На конус ли е буталото или не?(Защо?)..Бездната горивна смес и тя гори бавно нали?...то се изкривява...

На мен ли нещо ми има или това момче е изтрещяло
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани