Една легенда на 44

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Re: Една легенда на 44

Мнение от Exy » 20 Апр 2014, 16:25

Superexstatic написа:аз ли съм останал с такова впечатление или тия коли са излизали от завода с едно странично огледало само :ok:

че това е нещо съвсем нормално за ония години, при седма серия също е имало опция само за едно огледало.
http://www.usautoparts.net/bmw/pics/7er/14120_1024.jpg
We love you Ronnie!

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Една легенда на 44

Мнение от BMW_POWER » 20 Апр 2014, 16:39

Зная, че е на снимката има ФИАТ 8) Интересно е, че моделът (в СССР го наричат копейка) започва да излиза под името "Жигули". По-късно е преименуван на ВАЗ 2101. Проблемът е, че западняците са свързвали "Жигули" с "Жиголо".
В сравнение с ФИАТ, Жигулата има доработено окачване, по-висока е, задните спирачки са моного по-добри.
Да, колата може от дистанцията на времето да е антика. Но това беше кола мечта. Когато имате избор Лада, Шкода 100С, Москвич 408, Вартбург, Трабант, Ладата си беше луксозен автомобил. И то за да я купиш нова се чакаше по 25 години ред в Мототехника.
Не се смейте на дядовци и баби. Това е колата на младините им. За много от тях това е първата и последна кола. Сигурен съм, че всеки от вас помни първата си кола :driving:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Една легенда на 44

Мнение от © » 20 Апр 2014, 22:28

Аз карах шоф. курсове на такава 1200 или 1300, забравил съм. В интерес на истината управлението и е много по-трудно, отколкото на която и да е съвременна кола, особено в град като Смолян :mhihi: Спомените ми са хубави и няма как иначе да бъде след като го свързваш с последните години на гимназията/техникума
Иначе много от хората тук никога няма да разберат какво е да чакаш 15г за кола. Когато баща ми взе неговата след 14 или 15 години вноска и чакане беше истински празник. Колкото не съм спал в гаража, още нямах и книжка, но радостта и чувството не може да се сравни с нищо сега :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Една легенда на 44

Мнение от steeN » 21 Апр 2014, 5:08

Този култ никога не съм го разбирал. Има ли някакви истински подобрения спрямо оригинала? Междо другото Fiat-а в първото мнение е някаква странна версия, ето този е правилния :)

Изображение


- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Една легенда на 44

Мнение от BMW_POWER » 21 Апр 2014, 6:56

steeN написа:Този култ никога не съм го разбирал. Има ли някакви истински подобрения спрямо оригинала?


Ето тук хвана айпод-поколението неподготвено :mhihi: Ако се вярва на информацията, внесени са над 800 промени. Чети тук

http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%90%D0%97-2101

Що се отнася до култа, то аз карах курсовете на Москвич 2140. Моят дъртият пък навремето имаше Москвич 408, с който стигнахме до Берлин (както и да ти звучи това) :mhihi: :mhihi: :mhihi: Но времената се менят :ok:

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Една легенда на 44

Мнение от Top Gun Maverick » 21 Апр 2014, 7:26

Смеете се, ама имаше части в тия коли(включително о по съединителя)които бяха с доживотна гаранция. За технология от 60-те тези коли бяха страхотни. Това, че вие помните САМО прогнилите бангии по пътя, съвсем не значи, че колата не е ставала и т.н.
А за безпристрастния фен и Е30-ките по пътя не се различават от Жигула. Да не говорим, че и за някои от форума е така. Да не говорим за прогнили Е36-ци, които не стават и за кокошарници вече.
А най-голямото предимство на тези коли...със задно са! :twisted: Смятайте като видехме малко пясък в завой или зимата какво ставаше. :mhihi:
Скоро реших да се запитам дали не мога да си купя пак някоя Лада(първата ми кола беше Лада 2105 с двигател от Жигули и за конете си вършеше чудеса по пътя като "западните" коли редовно ми се пречкаха :mhihi: )но като видях, че истински изпъната Лада 1600 Ес струва 3500 и се отказах...засега. :mhihi: Имаше екземпляри стигащи и до 5000. Не знам колко Е30-ки, Е34, та и Е36 стигат до тая цена, та малко уважение моля от тези, които са родени с интернет под мишница. :mhihi:
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Една легенда на 44

Мнение от boksioraE39 » 21 Апр 2014, 8:50

BMW Power ACM написа:Смеете се, ама имаше части в тия коли(включително о по съединителя)които бяха с доживотна гаранция. За технология от 60-те тези коли бяха страхотни. Това, че вие помните САМО прогнилите бангии по пътя, съвсем не значи, че колата не е ставала и т.н.
А за безпристрастния фен и Е30-ките по пътя не се различават от Жигула. Да не говорим, че и за някои от форума е така. Да не говорим за прогнили Е36-ци, които не стават и за кокошарници вече.
А най-голямото предимство на тези коли...със задно са! :twisted: Смятайте като видехме малко пясък в завой или зимата какво ставаше. :mhihi:
Скоро реших да се запитам дали не мога да си купя пак някоя Лада(първата ми кола беше Лада 2105 с двигател от Жигули и за конете си вършеше чудеса по пътя като "западните" коли редовно ми се пречкаха :mhihi: )но като видях, че истински изпъната Лада 1600 Ес струва 3500 и се отказах...засега. :mhihi: Имаше екземпляри стигащи и до 5000. Не знам колко Е30-ки, Е34, та и Е36 стигат до тая цена, та малко уважение моля от тези, които са родени с интернет под мишница. :mhihi:


:mhihi: :yes:
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: rustland
Пол: Мъж
Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb

Re: Една легенда на 44

Мнение от немо » 21 Апр 2014, 12:13

Тогава съществуваше парадоксът да изкараш колата от магазина (Мототехника) с/у 7500лв. и да се намери веднага кой да ти даде 50% горница за въпросната кола :lol:
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Една легенда на 44

Мнение от michev » 21 Апр 2014, 13:02

BMW Power ACM написа:Смеете се, ама имаше части в тия коли(включително о по съединителя)които бяха с доживотна гаранция. За технология от 60-те тези коли бяха страхотни. Това, че вие помните САМО прогнилите бангии по пътя, съвсем не значи, че колата не е ставала и т.н.
А за безпристрастния фен и Е30-ките по пътя не се различават от Жигула. Да не говорим, че и за някои от форума е така. Да не говорим за прогнили Е36-ци, които не стават и за кокошарници вече.
А най-голямото предимство на тези коли...със задно са! :twisted: Смятайте като видехме малко пясък в завой или зимата какво ставаше. :mhihi:
Скоро реших да се запитам дали не мога да си купя пак някоя Лада(първата ми кола беше Лада 2105 с двигател от Жигули и за конете си вършеше чудеса по пътя като "западните" коли редовно ми се пречкаха :mhihi: )но като видях, че истински изпъната Лада 1600 Ес струва 3500 и се отказах...засега. :mhihi: Имаше екземпляри стигащи и до 5000. Не знам колко Е30-ки, Е34, та и Е36 стигат до тая цена, та малко уважение моля от тези, които са родени с интернет под мишница. :mhihi:


Много точно казано :yes:
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Една легенда на 44

Мнение от steeN » 21 Апр 2014, 13:19

BMW Power ACM написа:А за безпристрастния фен и Е30-ките по пътя не се различават от Жигула. Да не говорим, че и за някои от форума е така. Да не говорим за прогнили Е36-ци, които не стават и за кокошарници вече.


Надявам се, че не го пишеш сериозно това. Дори Е21 е много по-напред технологично от Жигули. С 2002 е коректно да се сравни... Интересно ми е дали си карал стари БМВта, защото просто ако си не виждам как може да го напишеш това :D
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Една легенда на 44

Мнение от michev » 21 Апр 2014, 14:22

Не мисля, че това беше подтекста, а това, че за неизкушения автопотребител и двата автомобила са незабележими и безинтересни.
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 357
Регистриран на: 11.09.2010
Местоположение: Кричим
Пол: Мъж

Re: Една легенда на 44

Мнение от mfandakov » 21 Апр 2014, 15:25

Аз също имах такава далечната 86г ако не бързаш много и ако си як в ръцете се караше :mhihi: ,даже имам ходения до Германия с такава.
Колата за времето си бе железна :lol: особено жигулито
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Една легенда на 44

Мнение от BMW_POWER » 21 Апр 2014, 16:27

Ще допълня мако колегите отгоре.

За нова Лада пред Мототехника даваха около три пъти цената отгоре. Голям процент от вас са млади и не помнят (аз пък съм дърт, ама още не съм забравил :mhihi: ). Покрай демокрацията последно имаше скандал с Кеворкян по темата. Беще купил Лада 2109 (с цена около 10-11 000лв) без ред и я беше продал за 30 000 лева. Тогава толкова струваха три гарсониери.

Нелепо е да се подиграваме на това, какво представлява ЛАДА 2101 като техника. Не забравайте, че това е кола модел 1966г. Да я сравнявате с Е30 е меко казано абсурд. Да, тя си имаше свойте недостатъци, но просто ТОВА БЕШЕ НАЙ-ДОБРОТО НА ПАЗАРА. Който не е карал Москвич, ЗАЗ, Шкода, Вартбург, Трабант (имал съм два 8) ), който не се е возил на дълго в такива марки, само той може да се изказва негативно за ЛАДА. Дъртия имаше три двигателя и две скоростни кутии за Москала в мазето и само ги сменяше.

Всеки можеше да си вземе долната книжка:

Изображение

и ако не е много схванат в ръцете, да си оправи всичко по колата. Сега при наличието на 100%-това информация в нета (тогава нет нямаше, компютри също), колко от вас ще тръгнат сами да ремонтират нещо по колата си? Събота, неделя, всички се събираха до комшията, койот е вдигнал капака и компетентно му помагаха със съвети и акъл.

Хората работеха с години в пясъците на Либия или с снеговете на Коми АССР, за да си купят нова ЛАДА без ред. Сега по-младите от вас бачкат по бригади, за да се сдобият с нещо "нов внос". Друг е въпросът, колко живот е останал в него.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 18.01.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 530i E39

Re: Една легенда на 44

Мнение от kener » 21 Апр 2014, 19:03

Баща ми имаше жигулка, която кара 30г. и и навъртя близо 400к км. Респект към паметта и. http://vbox7.com/play:950ec5e519
40653

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Една легенда на 44

Мнение от Top Gun Maverick » 21 Апр 2014, 19:21

steeN написа:
BMW Power ACM написа:А за безпристрастния фен и Е30-ките по пътя не се различават от Жигула. Да не говорим, че и за някои от форума е така. Да не говорим за прогнили Е36-ци, които не стават и за кокошарници вече.


Надявам се, че не го пишеш сериозно това. Дори Е21 е много по-напред технологично от Жигули. С 2002 е коректно да се сравни... Интересно ми е дали си карал стари БМВта, защото просто ако си не виждам как може да го напишеш това :D

Естествено, че няма как да сравниш Е30 с Жигула, чисто технологично. Първото БМВ, на което се качих беше Е30 320и...ехейиииии, самолет като имах именно Лада с Жигулен двигател. :mhihi:
Просто исках да ти кажа, че в Ладите имаше части, които никога не се износваха, за разлика от такива в Е30-ките и затова не значи, че са чак някаквъ супер боклул. Е30 е с технология от 80-те, а другите от 60-те, има разлика, нали? :mhihi: Просто не редно да се говори, че били супер боклуци защото просто не беше вярно. Просто беше пълно с боклуци станали такива, следствие експлоатацията им, а като прибавиш и мерака на Българина да дава пари...тъкмо сега се вижда същото с модели на Е30 и Е36. Безпристрастните фенове също ги виждат като купчина ръжди, които са тровят атмосферата, горят без да вървят и се карат от мангали, плюс пубери, които просто им е попаднала такава кола и се гъзарят, че карат БМВ, ама в кавички. Такива безпристрастни хора по принцип не са виждали стегнато Е30 или Е36, та да имат реално виждане за нещата и също се радват, че особено Е30-ките поизчезнаха.

michev написа:Не мисля, че това беше подтекста, а това, че за неизкушения автопотребител и двата автомобила са незабележими и безинтересни.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook