Възвратно-предпазните клапани на бойлерите...?
Модератор: Общи модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Възвратно-предпазните клапани на бойлерите...?
БойлерОт ми е монтиран по горе долу те този начин:

Предполагам тва се нарича свързане с меки връзки? Aко нищо не сработи и тръгне да гърми ще се пръснат ли първо тези меки връзки или...?
От тва второто с черното нещо на него си ми тече вода редовно. Трябва ли по някакъв допълнителен начин да го "продухвам" и как точно?
Бойлера ми е на точно една година. Теси, като марка. Работеше денонощно. Но след като чух за този гърмеж го изключих
и мисля да го пускам при нужда, което не ме устройва много, ама кво да се прави. То тва денонощно работене оказва ли влияние някакво за евентуален гърмеж или да си го пускам?

Предполагам тва се нарича свързане с меки връзки? Aко нищо не сработи и тръгне да гърми ще се пръснат ли първо тези меки връзки или...?
От тва второто с черното нещо на него си ми тече вода редовно. Трябва ли по някакъв допълнителен начин да го "продухвам" и как точно?
Бойлера ми е на точно една година. Теси, като марка. Работеше денонощно. Но след като чух за този гърмеж го изключих


- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Възвратно-предпазните клапани на бойлерите...?
Не се филмирай толкова
Тва е клапана - или се натиска или дурпа за да пусне налягане ...

Тва е клапана - или се натиска или дурпа за да пусне налягане ...

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- chernobila
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 608
- Регистриран на: 10.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата на живота си
- Мечтае да кара: е38 с евтино гориво
Re: Възвратно-предпазните клапани на бойлерите...?
Chapai написа:Във връзка с http://www.haskovo.net/news/155308/Boyler-sruti-apartament-varhu-stopanina-mu да попитам: Възвратно-предпазният клапан ще свършили достатъчно работа ?
Колеги незнам дали виждате,но на първата снимка далечните стени не са покрити с нищо


- a bmw driver
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 5.10.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: '97, Е36 320i touring
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: techno violet metallic
Re: Възвратно-предпазните клапани на бойлерите...?
И аз си мисля, че меката връзка е един вид "бушон" и би трябвало да избие първо тя. Би трябвало
.
Със спирателния кран на студената вода се застраховам на 100%. Просто бойлера става една голяма тенджера, загряваща вода. Да, занимавка е преди да легнем някой да затваря крана, и да отваря този на горещата вода на батерията, но пък ни е спокойно.
До колегата taratora": капе ти защото клапанчето сработва на 8-10бара налягане, а когато водата започне да ври ги подминава.
Хубав ден

Със спирателния кран на студената вода се застраховам на 100%. Просто бойлера става една голяма тенджера, загряваща вода. Да, занимавка е преди да легнем някой да затваря крана, и да отваря този на горещата вода на батерията, но пък ни е спокойно.
До колегата taratora": капе ти защото клапанчето сработва на 8-10бара налягане, а когато водата започне да ври ги подминава.
Хубав ден
BMW не може да се опише, трябва да се почувства.

- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Възвратно-предпазните клапани на бойлерите...?
Все пак,всеки който има понятие от физика ще ви каже че диаметъра на тръбата ,която води към меките връзки,не е гаранция че самите меки връзки ще се пръснат при даден проблем.
За тест ви давам следният експеримент:
Имате налягане да кажем 2 атмосфери на автомобилна гума (нали сме все пак такъв форум и ми се струва удачно да дам това за пример),та колкото по-голям е отвора,толкова по-трудно ще удържите това налягане.
Давам за пример отвор ,колкото месестата част на ръката (пак в духа на форума-колкото емблемата на БМВ на волана),слагате там ръката в опит да запушите изтичане на 2 атмосфери -трудно,почти невъзможно.
Сега сложете 3 атмосфери и сложете палеца върху винтил на гума-никакъв проблем да запушите теча.
Така е и с армираните меки връзки-има дори и формула за това.
По въпроса за изпускателният винтил.
Продухва се в една кофа ,няколко пъти се отпушва,понеже е направен да се отваря при Х параметри като налягане,понякога почва да тече този винтил от омекване на пружинката вътре или по-голямо налягане на водата в водопроводната система-ограничава се с намаляване на силата на водата от крановете.
Не съм водопроводчик,ама много четох на тези теми ,след като почна клапана да ми тече
За тест ви давам следният експеримент:
Имате налягане да кажем 2 атмосфери на автомобилна гума (нали сме все пак такъв форум и ми се струва удачно да дам това за пример),та колкото по-голям е отвора,толкова по-трудно ще удържите това налягане.
Давам за пример отвор ,колкото месестата част на ръката (пак в духа на форума-колкото емблемата на БМВ на волана),слагате там ръката в опит да запушите изтичане на 2 атмосфери -трудно,почти невъзможно.
Сега сложете 3 атмосфери и сложете палеца върху винтил на гума-никакъв проблем да запушите теча.
Така е и с армираните меки връзки-има дори и формула за това.
По въпроса за изпускателният винтил.
Продухва се в една кофа ,няколко пъти се отпушва,понеже е направен да се отваря при Х параметри като налягане,понякога почва да тече този винтил от омекване на пружинката вътре или по-голямо налягане на водата в водопроводната система-ограничава се с намаляване на силата на водата от крановете.
Не съм водопроводчик,ама много четох на тези теми ,след като почна клапана да ми тече

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Възвратно-предпазните клапани на бойлерите...?
Меките връзки си протичат и без да има преналягане
Така, че ще си гръмнат като нищо, преди бойлера даже и да се е напънал.

Така, че ще си гръмнат като нищо, преди бойлера даже и да се е напънал.
- a bmw driver
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 5.10.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: '97, Е36 320i touring
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: techno violet metallic
Re: Възвратно-предпазните клапани на бойлерите...?
Меките връзка протичат, щот са много качествени
. Особено тази на горещата вода, уплътненията заминават доста бързо.

BMW не може да се опише, трябва да се почувства.

- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Re: Възвратно-предпазните клапани на бойлерите...?
И аз да питам нещо. Гледам на снимката горе а и на живо съм преглеждал доста от тия клапани. На някой НЯМА такава ръчка/кранче да го отвориш и да "продухваш" щом трябва периодично. Там какво правим? Моят е такъв. 1-2 пъти е прокапвал за 1 година от както го имам.
Sent from the черешата
Sent from the черешата
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Възвратно-предпазните клапани на бойлерите...?
Е.Димитров написа:Все пак,всеки който има понятие от физика ще ви каже че диаметъра на тръбата ,която води към меките връзки,не е гаранция че самите меки връзки ще се пръснат при даден проблем.
За тест ви давам следният експеримент:
Имате налягане да кажем 2 атмосфери на автомобилна гума (нали сме все пак такъв форум и ми се струва удачно да дам това за пример),та колкото по-голям е отвора,толкова по-трудно ще удържите това налягане.
Давам за пример отвор ,колкото месестата част на ръката (пак в духа на форума-колкото емблемата на БМВ на волана),слагате там ръката в опит да запушите изтичане на 2 атмосфери -трудно,почти невъзможно.
Сега сложете 3 атмосфери и сложете палеца върху винтил на гума-никакъв проблем да запушите теча.
Нещо омеша налягане, площ, сила...
Примера е доста неадекватен.
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Възвратно-предпазните клапани на бойлерите...?
drago_pavlov написа:Е.Димитров написа:Все пак,всеки който има понятие от физика ще ви каже че диаметъра на тръбата ,която води към меките връзки,не е гаранция че самите меки връзки ще се пръснат при даден проблем.
За тест ви давам следният експеримент:
Имате налягане да кажем 2 атмосфери на автомобилна гума (нали сме все пак такъв форум и ми се струва удачно да дам това за пример),та колкото по-голям е отвора,толкова по-трудно ще удържите това налягане.
Давам за пример отвор ,колкото месестата част на ръката (пак в духа на форума-колкото емблемата на БМВ на волана),слагате там ръката в опит да запушите изтичане на 2 атмосфери -трудно,почти невъзможно.
Сега сложете 3 атмосфери и сложете палеца върху винтил на гума-никакъв проблем да запушите теча.
Нещо омеша налягане, площ, сила...
Примера е доста неадекватен.
Възможно примера да не е точен,но съм приравнил умишлено понятията за да се разбере смисъла.
Ето ти пример-имаш водопровод 100 мм с налягане 6 бара на водата,силата която ще приложиш на отвор 100мм е 10 пъти по-голяма,ако тези 100 мм тръба завършват на 1мм отвор и се опиташ да го запушиш.
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Възвратно-предпазните клапани на бойлерите...?
b00st написа:dany7 написа:Най-сигурно е бойлера да се свърже с меки връзки. И 10 защити да има и да не сработят, меките връзки ще се спукат..
Точно така.
Не ви препоръчвам меките връзки. Вътре е просто тънък гумен маркуч, отвън има метална шармовка. Случвало ми се е да връзката на студената вода да се спука просто така, от самосебе си. Отключваш входната врата и чуваш как във банята шурти водата - доста е стресиращо.
Excellent! Steven is my name!
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: Възвратно-предпазните клапани на бойлерите...?
Много се филмрате с тия бойлери. Това че на някой смотаняк дето му го е поправял комшията и не е имал пари да си подмени защитите, не значи че всички бойлери са едва ли не потенциални бомби. Клапанът е конструиран така, че да изпусне налягане в случай на отказ на останалите защити. Осем години изкарва без обслужване, проверено е. Имам три бойлера Теси и нарочно съм си правил експерименти с клапаните. Все пак производителя се е застраховал с това отваряне през няколко месеца.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Възвратно-предпазните клапани на бойлерите...?
Borymeckata написа:Не ви препоръчвам меките връзки. Вътре е просто тънък гумен маркуч, отвън има метална шармовка. Случвало ми се е да връзката на студената вода да се спука просто така, от самосебе си. Отключваш входната врата и чуваш как във банята шурти водата - доста е стресиращо.
И при мен се е случвало със студената. Все пак би било по-стресиращо да падне стената




Re: Възвратно-предпазните клапани на бойлерите...?
frizzante написа:И аз да питам нещо. Гледам на снимката горе а и на живо съм преглеждал доста от тия клапани. На някой НЯМА такава ръчка/кранче да го отвориш и да "продухваш" щом трябва периодично. Там какво правим? Моят е такъв. 1-2 пъти е прокапвал за 1 година от както го имам.
Sent from the черешата
Аз снощи се загледах и се оказа, че го нямам тва черното. Само отвора да си тече свободно. Та и на мен ми е чудно как да му правя "продухване"


- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Възвратно-предпазните клапани на бойлерите...?
Borymeckata написа:b00st написа:dany7 написа:Най-сигурно е бойлера да се свърже с меки връзки. И 10 защити да има и да не сработят, меките връзки ще се спукат..
Точно така.
Не ви препоръчвам меките връзки. Вътре е просто тънък гумен маркуч, отвън има метална шармовка. Случвало ми се е да връзката на студената вода да се спука просто така, от самосебе си. Отключваш входната врата и чуваш как във банята шурти водата - доста е стресиращо.
Ти ако си мислиш, че pvc тръбите не се пукат...просто се случва по-рядко. Затова слагаш ъглови кранове преди меките връзки на стената, като заминаваш някъде връткаш и спиш спокоен.
Аз съм в София и бойлера се ползва като бекъп, но дори и да не беше така за мен е най-удачния и сигурен вариант. По-добре да бършеш вода, отколкото да събираш отломки в крайна сметка.
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Моджо