Къде умират милиони чисто нови коли

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Къде умират милиони чисто нови коли

Мнение от b00st » 20 Май 2014, 20:59

doomy525 написа:
ogata написа:Аре, аре ся.
Още малко и ще ги оплачеме горките авто производители, че почти на загуба работат :mhihi: :mhihi: :mhihi: :ok:


горките те..наистина :mhihi: :mhihi: :mrgreen:

Не малко фалираха от тях, а други по-големи разпродадоха де що имат по 2-3 марки само да си стъпят на краката през кризата. Трети изтеглят марки от Европа, четвърти пребрандират. Разбира се производството се изнася все повече познай на къде, платформите стават все по-малко и т.н. Това ако за тебе е добър знак, не знам.
Последна промяна b00st на 20 Май 2014, 21:06, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Къде умират милиони чисто нови коли

Мнение от ogata » 20 Май 2014, 21:05

b00st написа:
doomy525 написа:
ogata написа:Аре, аре ся.
Още малко и ще ги оплачеме горките авто производители, че почти на загуба работат :mhihi: :mhihi: :mhihi: :ok:


горките те..наистина :mhihi: :mhihi: :mrgreen:

Не малко фалираха от тях, а други по-големи разпродадоха де що имат по 2-3 марки само да си стъпят на краката през кризата. Трети изтеглят марки от Европа, четвърти пребрандират. Разбирасе производството се изнася все повече познай на къде, платформите стават все по-малко и т.н. Викате процъфтяват си :yes:

Говори с примери де. Аз за европейска фалирала знам само Ланча.
Със Сааб нещата до колкото знам са малко по-друго яче, но пък въпреки всичко Скания процъфтява.

Тея дето си изнасят производството и се пребрандират ? Кои са ?
Реното дето изкара производството в турция, дето направиха една измислена румънска марка Дачия и дето са толкова зле, че успяха да купят чак дял от Нисан :mhihi: Че на всичкото отгоре да наложат техен двигател в емблематичен модел като GTR. Дяла ще да е доста малък :mhihi:

Или хондите, дето купиха роувър, дето пък изобщо не е за коментиране...

И тва всичкото не датира от вчера, а става дума за години още преди кризата.

Всичкото е въпрос на интереси и политика. В най-лошият случай ще наблюдаваме един естествен бизнес подбор.Смислените коли ще останат, другите ще изчезнат.

Точно тия мотиви по-горе накараха гиганти като Мерцедес и БМВ от големи коли да почнат да правят и малки, и паркетни джипчета и всичко което може да се котира и конкурира.
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Къде умират милиони чисто нови коли

Мнение от b00st » 20 Май 2014, 21:31

ogata написа:
b00st написа:
doomy525 написа:
ogata написа:Аре, аре ся.
Още малко и ще ги оплачеме горките авто производители, че почти на загуба работат :mhihi: :mhihi: :mhihi: :ok:


горките те..наистина :mhihi: :mhihi: :mrgreen:

Не малко фалираха от тях, а други по-големи разпродадоха де що имат по 2-3 марки само да си стъпят на краката през кризата. Трети изтеглят марки от Европа, четвърти пребрандират. Разбирасе производството се изнася все повече познай на къде, платформите стават все по-малко и т.н. Викате процъфтяват си :yes:

Говори с примери де. Аз за европейска фалирала знам само Ланча.
Със Сааб нещата до колкото знам са малко по-друго яче, но пък въпреки всичко Скания процъфтява.

Тея дето си изнасят производството и се пребрандират ? Кои са ?
Реното дето изкара производството в турция, дето направиха една измислена румънска марка Дачия и дето са толкова зле, че успяха да купят чак дял от Нисан :mhihi: Че на всичкото отгоре да наложат техен двигател в емблематичен модел като GTR. Дяла ще да е доста малък :mhihi:

Или хондите, дето купиха роувър, дето пък изобщо не е за коментиране...

И тва всичкото не датира от вчера, а става дума за години още преди кризата.

Всичкото е въпрос на интереси и политика. В най-лошият случай ще наблюдаваме един естествен бизнес подбор.Смислените коли ще останат, другите ще изчезнат.

Точно тия мотиви по-горе накараха гиганти като Мерцедес и БМВ от големи коли да почнат да правят и малки, и паркетни джипчета и всичко което може да се котира и конкурира.

За всичко, което съм изброил мога да ти дам конкретни примери, не си ги смуча от пръстите, но не ми се занимава да пиша фермани тук. Пък и гледам ги разбираш нещата, може да си ги намериш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Къде умират милиони чисто нови коли

Мнение от kdl » 21 Май 2014, 0:28

acho.rs написа:...
Написал съм го тъпо, че правех 1000 работи тогава, извинявам се.
Същата теза като твоята, печалбата след производство, логистика, развойна дейност и т.н. е не повече от 10%, а не 1/10та от продажната цена, както би могло да се прочете.
То е напълно възможно един автомобил да струва реално 30-40% от продажната цена на поточната линия, но останалата част отива в доста скрити бюджетни пера, които са лесни за игнориране и "безсмислени" за много хора, които не се задълбочават да се замислят защо е така... а те далеч не са евтини в реалният свят!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: Къде умират милиони чисто нови коли

Мнение от Vanqu1sh » 21 Май 2014, 0:53

Абе това са пълни глупости. Нали като отида да си поръчам нова кола си избирам всичко от мотора до какви да са ми конците на седалките и т.н. Кой производител ще е толкова зле да напуска масово коли дето да няма кой да ги купи. Те да са фалирали 1000 пъти ако това беше истина. Между другото и снимките не са истински. Мога да гарантирам че поне една е взета от Топ Гиър и беше свързана с върнете старата си кола и купете нова.

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 26.07.2011
Местоположение: Siegen DE, София
Пол: Мъж
Кара: '00 E39 530i
Мечтае да кара: Е92/Е90 ///М3 ръчна кутия

Re: Къде умират милиони чисто нови коли

Мнение от Boraka92 » 21 Май 2014, 2:47

Напълно съм съгласен с Vanquish. Само предполагам знаете. че примерно при френски масов хечбек не може да се индивидуализира колата при поръчването както БМВ 7ца. В масовите коли има определени нива на обурудване базово, средно, "хай лайн" и е възможно само ограничено поръчване на отделни екстри като цвят, джанти, допълнителни системи за сигурност и т.н. Другото, в което съм почти сигурен е, че японски автомобили от масовия клас много трудно биха останали непродадени. Сетете се каква батардия беше като излезе Subaru BRZ/Toyota GT 86. Помня, когато вуйчо ми си купи чисто нова Хонда Сивик през 2006та точно когато излезе новия модел (оная стъклената) отиде в Бултрако на ранна пролет някъде и искаше бензин с приличен мотор, казаха му следното: има черни, с 4 врати, ниво Спорт 1.8 140 коня налични в Англия (там е завода на Хонда) ако искаш такава - края на юли е тук, ако не щеш и си поръчаш ти каквато искаш ще чакаш до зимата :mhihi: И той, въпреки че не искаше черна се примири и на 2ри Август (рождения ми ден) беше с така чаканата черна Сивичка. :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 19.12.2008
Местоположение: Долна Митрополия
Пол: Мъж
Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi

Re: Къде умират милиони чисто нови коли

Мнение от МИТАКА1654 » 21 Май 2014, 9:39

ogata написа:
b00st написа:
doomy525 написа:
ogata написа:Аре, аре ся.
Още малко и ще ги оплачеме горките авто производители, че почти на загуба работат :mhihi: :mhihi: :mhihi: :ok:


горките те..наистина :mhihi: :mhihi: :mrgreen:

Не малко фалираха от тях, а други по-големи разпродадоха де що имат по 2-3 марки само да си стъпят на краката през кризата. Трети изтеглят марки от Европа, четвърти пребрандират. Разбирасе производството се изнася все повече познай на къде, платформите стават все по-малко и т.н. Викате процъфтяват си :yes:

Говори с примери де. Аз за европейска фалирала знам само Ланча.
Със Сааб нещата до колкото знам са малко по-друго яче, но пък въпреки всичко Скания процъфтява.

Тея дето си изнасят производството и се пребрандират ? Кои са ?
Реното дето изкара производството в турция, дето направиха една измислена румънска марка Дачия и дето са толкова зле, че успяха да купят чак дял от Нисан :mhihi: Че на всичкото отгоре да наложат техен двигател в емблематичен модел като GTR. Дяла ще да е доста малък :mhihi:

Или хондите, дето купиха роувър, дето пък изобщо не е за коментиране...

И тва всичкото не датира от вчера, а става дума за години още преди кризата.

Всичкото е въпрос на интереси и политика. В най-лошият случай ще наблюдаваме един естествен бизнес подбор.Смислените коли ще останат, другите ще изчезнат.

Точно тия мотиви по-горе накараха гиганти като Мерцедес и БМВ от големи коли да почнат да правят и малки, и паркетни джипчета и всичко което може да се котира и конкурира.


Пич,малко не са ти ясни нещата,та не ги пиши,че има хора дето ще ти повярват,например с мотора на Рено в ГТ-Р или пък причините,поради които японски марки се кооперират с европейски и т.н.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Къде умират милиони чисто нови коли

Мнение от ogata » 21 Май 2014, 21:22

E, сигурно е така за нисана. Просто се доверих на казаното от Джеръми К. ;)
Писах по-горе всичко е политика и интереси.
Отваряш немска кола - компресора японски. Отваряш японска кола - АБС-а немски.
Вече маркетинга прави една кола желана, а не качествата и.
Колите днес се правят от счетоводители. Важни са някакви цифри и всичко останало е без значение. ;)
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Къде умират милиони чисто нови коли

Мнение от b00st » 21 Май 2014, 23:05

ogata написа:E, сигурно е така за нисана. Просто се доверих на казаното от Джеръми К. ;)
Писах по-горе всичко е политика и интереси.
Отваряш немска кола - компресора японски. Отваряш японска кола - АБС-а немски.
Вече маркетинга прави една кола желана, а не качествата и.
Колите днес се правят от счетоводители. Важни са някакви цифри и всичко останало е без значение. ;)

Не е нужно да разсъждаваш, нещата са много прости - пазара е такъв. В крайна сметка хората ги купуват, никой не им слага вилата на врата. Консуматорско мислене или както искаш го наричай. Който не се съобразява с пазара първо изостава, после фалира. Тва е положението.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Къде умират милиони чисто нови коли

Мнение от vld » 22 Май 2014, 14:29

Е незнам как според вас имат печалби от порядъка на 2-3%, при положение, че ако знаеш правилния начин да си поискаш спокойно можеш да си изпросиш 20% отстъпка, от повечето дилъри, да не споменавам за случаи дето отстъпката на автомобила достига -40% спрямо обявената на витрината ;)
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Къде умират милиони чисто нови коли

Мнение от b00st » 22 Май 2014, 15:08

vld написа:Е незнам как според вас имат печалби от порядъка на 2-3%, при положение, че ако знаеш правилния начин да си поискаш спокойно можеш да си изпросиш 20% отстъпка, от повечето дилъри, да не споменавам за случаи дето отстъпката на автомобила достига -40% спрямо обявената на витрината ;)

Ако за пръв път влизаш в дадено дилърство да си купиш лична кола, никой търговец няма да ти направи такива отстъпки. Просто забрави. Него не му дреме, ще те отсвири и ще си продаде колата на друг човек, от който ще вземе повече комисионна. Тая отстъпка от 40% нали се сещаш колко е реална, цените са завишени изкуствено и продават "с отстъпка" такива phase out модели, които трябва да се изчистят примерно. И то само ако си им клиент. Принципно дори за големите клиенти 20% реална отстъпка е доста трудно постижимо.
Последна промяна b00st на 22 Май 2014, 15:29, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.08.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Re: Къде умират милиони чисто нови коли

Мнение от Doberman_vas » 22 Май 2014, 15:26

vld написа:Е незнам как според вас имат печалби от порядъка на 2-3%, при положение, че ако знаеш правилния начин да си поискаш спокойно можеш да си изпросиш 20% отстъпка, от повечето дилъри, да не споменавам за случаи дето отстъпката на автомобила достига -40% спрямо обявената на витрината ;)

Отвори ни очите, за тези небесни слова с които ще свалим цената с 40%, та току виж всичките седнем в нови коли.
ако не ти се споделят тайните думи които отключват за 40% , кажи простите за 20ка пак е нещо :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: о не мога се запра :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Къде умират милиони чисто нови коли

Мнение от stocky » 22 Май 2014, 15:33

BMW BG официално за адвокати и лекари правят 15% отстъпка. Отделно почти винаги подаряват и оборудване за още някой друг лев.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Къде умират милиони чисто нови коли

Мнение от ogata » 22 Май 2014, 15:57

Ако отидеш в рено Бургас и поискаш да купиш кеш 10 клиота, щото имаш rent-a-car - плащаш като пари само 7 от тях ;)
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Къде умират милиони чисто нови коли

Мнение от kdl » 22 Май 2014, 16:21

Смятай значи колко са завишени цените при дилърите :)

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook