Къде умират милиони чисто нови коли
Модератор: Общи модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Къде умират милиони чисто нови коли
doomy525 написа:ogata написа:Аре, аре ся.
Още малко и ще ги оплачеме горките авто производители, че почти на загуба работат![]()
![]()
![]()
горките те..наистина![]()
![]()
Не малко фалираха от тях, а други по-големи разпродадоха де що имат по 2-3 марки само да си стъпят на краката през кризата. Трети изтеглят марки от Европа, четвърти пребрандират. Разбира се производството се изнася все повече познай на къде, платформите стават все по-малко и т.н. Това ако за тебе е добър знак, не знам.
Последна промяна b00st на 20 Май 2014, 21:06, променена общо 1 път
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Къде умират милиони чисто нови коли
b00st написа:doomy525 написа:ogata написа:Аре, аре ся.
Още малко и ще ги оплачеме горките авто производители, че почти на загуба работат![]()
![]()
![]()
горките те..наистина![]()
![]()
Не малко фалираха от тях, а други по-големи разпродадоха де що имат по 2-3 марки само да си стъпят на краката през кризата. Трети изтеглят марки от Европа, четвърти пребрандират. Разбирасе производството се изнася все повече познай на къде, платформите стават все по-малко и т.н. Викате процъфтяват си
Говори с примери де. Аз за европейска фалирала знам само Ланча.
Със Сааб нещата до колкото знам са малко по-друго яче, но пък въпреки всичко Скания процъфтява.
Тея дето си изнасят производството и се пребрандират ? Кои са ?
Реното дето изкара производството в турция, дето направиха една измислена румънска марка Дачия и дето са толкова зле, че успяха да купят чак дял от Нисан


Или хондите, дето купиха роувър, дето пък изобщо не е за коментиране...
И тва всичкото не датира от вчера, а става дума за години още преди кризата.
Всичкото е въпрос на интереси и политика. В най-лошият случай ще наблюдаваме един естествен бизнес подбор.Смислените коли ще останат, другите ще изчезнат.
Точно тия мотиви по-горе накараха гиганти като Мерцедес и БМВ от големи коли да почнат да правят и малки, и паркетни джипчета и всичко което може да се котира и конкурира.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Къде умират милиони чисто нови коли
ogata написа:b00st написа:doomy525 написа:ogata написа:Аре, аре ся.
Още малко и ще ги оплачеме горките авто производители, че почти на загуба работат![]()
![]()
![]()
горките те..наистина![]()
![]()
Не малко фалираха от тях, а други по-големи разпродадоха де що имат по 2-3 марки само да си стъпят на краката през кризата. Трети изтеглят марки от Европа, четвърти пребрандират. Разбирасе производството се изнася все повече познай на къде, платформите стават все по-малко и т.н. Викате процъфтяват си
Говори с примери де. Аз за европейска фалирала знам само Ланча.
Със Сааб нещата до колкото знам са малко по-друго яче, но пък въпреки всичко Скания процъфтява.
Тея дето си изнасят производството и се пребрандират ? Кои са ?
Реното дето изкара производството в турция, дето направиха една измислена румънска марка Дачия и дето са толкова зле, че успяха да купят чак дял от НисанЧе на всичкото отгоре да наложат техен двигател в емблематичен модел като GTR. Дяла ще да е доста малък
![]()
Или хондите, дето купиха роувър, дето пък изобщо не е за коментиране...
И тва всичкото не датира от вчера, а става дума за години още преди кризата.
Всичкото е въпрос на интереси и политика. В най-лошият случай ще наблюдаваме един естествен бизнес подбор.Смислените коли ще останат, другите ще изчезнат.
Точно тия мотиви по-горе накараха гиганти като Мерцедес и БМВ от големи коли да почнат да правят и малки, и паркетни джипчета и всичко което може да се котира и конкурира.
За всичко, което съм изброил мога да ти дам конкретни примери, не си ги смуча от пръстите, но не ми се занимава да пиша фермани тук. Пък и гледам ги разбираш нещата, може да си ги намериш.
Re: Къде умират милиони чисто нови коли
Написал съм го тъпо, че правех 1000 работи тогава, извинявам се.acho.rs написа:...
Същата теза като твоята, печалбата след производство, логистика, развойна дейност и т.н. е не повече от 10%, а не 1/10та от продажната цена, както би могло да се прочете.
То е напълно възможно един автомобил да струва реално 30-40% от продажната цена на поточната линия, но останалата част отива в доста скрити бюджетни пера, които са лесни за игнориране и "безсмислени" за много хора, които не се задълбочават да се замислят защо е така... а те далеч не са евтини в реалният свят!
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Къде умират милиони чисто нови коли
Абе това са пълни глупости. Нали като отида да си поръчам нова кола си избирам всичко от мотора до какви да са ми конците на седалките и т.н. Кой производител ще е толкова зле да напуска масово коли дето да няма кой да ги купи. Те да са фалирали 1000 пъти ако това беше истина. Между другото и снимките не са истински. Мога да гарантирам че поне една е взета от Топ Гиър и беше свързана с върнете старата си кола и купете нова.
- Boraka92
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 26.07.2011
- Местоположение: Siegen DE, София
- Пол: Мъж
- Кара: '00 E39 530i
- Мечтае да кара: Е92/Е90 ///М3 ръчна кутия
Re: Къде умират милиони чисто нови коли
Напълно съм съгласен с Vanquish. Само предполагам знаете. че примерно при френски масов хечбек не може да се индивидуализира колата при поръчването както БМВ 7ца. В масовите коли има определени нива на обурудване базово, средно, "хай лайн" и е възможно само ограничено поръчване на отделни екстри като цвят, джанти, допълнителни системи за сигурност и т.н. Другото, в което съм почти сигурен е, че японски автомобили от масовия клас много трудно биха останали непродадени. Сетете се каква батардия беше като излезе Subaru BRZ/Toyota GT 86. Помня, когато вуйчо ми си купи чисто нова Хонда Сивик през 2006та точно когато излезе новия модел (оная стъклената) отиде в Бултрако на ранна пролет някъде и искаше бензин с приличен мотор, казаха му следното: има черни, с 4 врати, ниво Спорт 1.8 140 коня налични в Англия (там е завода на Хонда) ако искаш такава - края на юли е тук, ако не щеш и си поръчаш ти каквато искаш ще чакаш до зимата
И той, въпреки че не искаше черна се примири и на 2ри Август (рождения ми ден) беше с така чаканата черна Сивичка. 


- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Re: Къде умират милиони чисто нови коли
ogata написа:b00st написа:doomy525 написа:ogata написа:Аре, аре ся.
Още малко и ще ги оплачеме горките авто производители, че почти на загуба работат![]()
![]()
![]()
горките те..наистина![]()
![]()
Не малко фалираха от тях, а други по-големи разпродадоха де що имат по 2-3 марки само да си стъпят на краката през кризата. Трети изтеглят марки от Европа, четвърти пребрандират. Разбирасе производството се изнася все повече познай на къде, платформите стават все по-малко и т.н. Викате процъфтяват си
Говори с примери де. Аз за европейска фалирала знам само Ланча.
Със Сааб нещата до колкото знам са малко по-друго яче, но пък въпреки всичко Скания процъфтява.
Тея дето си изнасят производството и се пребрандират ? Кои са ?
Реното дето изкара производството в турция, дето направиха една измислена румънска марка Дачия и дето са толкова зле, че успяха да купят чак дял от НисанЧе на всичкото отгоре да наложат техен двигател в емблематичен модел като GTR. Дяла ще да е доста малък
![]()
Или хондите, дето купиха роувър, дето пък изобщо не е за коментиране...
И тва всичкото не датира от вчера, а става дума за години още преди кризата.
Всичкото е въпрос на интереси и политика. В най-лошият случай ще наблюдаваме един естествен бизнес подбор.Смислените коли ще останат, другите ще изчезнат.
Точно тия мотиви по-горе накараха гиганти като Мерцедес и БМВ от големи коли да почнат да правят и малки, и паркетни джипчета и всичко което може да се котира и конкурира.
Пич,малко не са ти ясни нещата,та не ги пиши,че има хора дето ще ти повярват,например с мотора на Рено в ГТ-Р или пък причините,поради които японски марки се кооперират с европейски и т.н.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Къде умират милиони чисто нови коли
E, сигурно е така за нисана. Просто се доверих на казаното от Джеръми К.
Писах по-горе всичко е политика и интереси.
Отваряш немска кола - компресора японски. Отваряш японска кола - АБС-а немски.
Вече маркетинга прави една кола желана, а не качествата и.
Колите днес се правят от счетоводители. Важни са някакви цифри и всичко останало е без значение.

Писах по-горе всичко е политика и интереси.
Отваряш немска кола - компресора японски. Отваряш японска кола - АБС-а немски.
Вече маркетинга прави една кола желана, а не качествата и.
Колите днес се правят от счетоводители. Важни са някакви цифри и всичко останало е без значение.



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Къде умират милиони чисто нови коли
ogata написа:E, сигурно е така за нисана. Просто се доверих на казаното от Джеръми К.![]()
Писах по-горе всичко е политика и интереси.
Отваряш немска кола - компресора японски. Отваряш японска кола - АБС-а немски.
Вече маркетинга прави една кола желана, а не качествата и.
Колите днес се правят от счетоводители. Важни са някакви цифри и всичко останало е без значение.
Не е нужно да разсъждаваш, нещата са много прости - пазара е такъв. В крайна сметка хората ги купуват, никой не им слага вилата на врата. Консуматорско мислене или както искаш го наричай. Който не се съобразява с пазара първо изостава, после фалира. Тва е положението.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Къде умират милиони чисто нови коли
Е незнам как според вас имат печалби от порядъка на 2-3%, при положение, че ако знаеш правилния начин да си поискаш спокойно можеш да си изпросиш 20% отстъпка, от повечето дилъри, да не споменавам за случаи дето отстъпката на автомобила достига -40% спрямо обявената на витрината 


- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Къде умират милиони чисто нови коли
vld написа:Е незнам как според вас имат печалби от порядъка на 2-3%, при положение, че ако знаеш правилния начин да си поискаш спокойно можеш да си изпросиш 20% отстъпка, от повечето дилъри, да не споменавам за случаи дето отстъпката на автомобила достига -40% спрямо обявената на витрината
Ако за пръв път влизаш в дадено дилърство да си купиш лична кола, никой търговец няма да ти направи такива отстъпки. Просто забрави. Него не му дреме, ще те отсвири и ще си продаде колата на друг човек, от който ще вземе повече комисионна. Тая отстъпка от 40% нали се сещаш колко е реална, цените са завишени изкуствено и продават "с отстъпка" такива phase out модели, които трябва да се изчистят примерно. И то само ако си им клиент. Принципно дори за големите клиенти 20% реална отстъпка е доста трудно постижимо.
Последна промяна b00st на 22 Май 2014, 15:29, променена общо 1 път
- Doberman_vas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.08.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Re: Къде умират милиони чисто нови коли
vld написа:Е незнам как според вас имат печалби от порядъка на 2-3%, при положение, че ако знаеш правилния начин да си поискаш спокойно можеш да си изпросиш 20% отстъпка, от повечето дилъри, да не споменавам за случаи дето отстъпката на автомобила достига -40% спрямо обявената на витрината
Отвори ни очите, за тези небесни слова с които ще свалим цената с 40%, та току виж всичките седнем в нови коли.
ако не ти се споделят тайните думи които отключват за 40% , кажи простите за 20ка пак е нещо








Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Къде умират милиони чисто нови коли
BMW BG официално за адвокати и лекари правят 15% отстъпка. Отделно почти винаги подаряват и оборудване за още някой друг лев.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Къде умират милиони чисто нови коли
Ако отидеш в рено Бургас и поискаш да купиш кеш 10 клиота, щото имаш rent-a-car - плащаш като пари само 7 от тях 



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани