Кога разхода е по-голям..

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Кога разхода е по-голям..

Мнение от K_Ilkov » 03 Окт 2014, 13:10

Ачка, давай сега - покажи на тия хора как го мериш, как го смяташ :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Кога разхода е по-голям..

Мнение от acho.rs » 03 Окт 2014, 13:17

KPETEH написа:
acho.rs написа:На скорост разхода е 0 , моята изключена от скорост с около 100км/ч дава разход около 1/100 , разбира се при по-голяма скорост е по-малко , при по-ниска е по-висок .На скорост колата забавя ход и при по-голямо спускане е по-ефективно да се изключи . Само, че - ако спускането е голямо и колата се засили с над 140км/ч става малко опасно . Отделно ако контролираш десния си крак , на леко спускане спокойно докарваш 4/100 при 140 км/ч на 5та (с мотор М52/М54) , което обезсмисля спускането по инерция . Просто не си струва да се влачиш опасно за 50 стотинки икономия

Аз имам няколко въпроса:
1. Как като не си на скорост определяш разхода на км? Разхода на запален и недвижещ автомобил е на час. То дори разходомера ти отива в безкрайност, щото само ти си знаеш кога ще изминеш 100 км, след като не се движиш.... Чак си успял да го засечеш - Как успя?!
2. Как на празен ход разхода е по-голям или по-малък в зависимост от скоростта с която се движиш?!
3. Как ги докарваш тия 4/100 - как ги мериш?! 100 километра се спускаш и после дозареждаш ли - как?! САМО за М52/М54 ли важи?
4. Да не изключваме от скорост като караме над 140, защото опасно ли става?! Как става? Какво мога да очаквам?
5. Какво да контролирам с десния крак?! Ако съм с ляв волан няма да мога да достигам до пътното платно и евентуално да забавям движението. Какво да правя?>

Сериозен съм и живо ме интересува, защото планирам спускане, на места леко, на места голямо - за да знам колко бензин да сипя, но все пак искам да стигна на време и то сигурно!


1. Когато се движиш на празен ход по инерция, борд-компа пак отчита моментен разход - при мен при 100 км/ч е около 0,9/100 или 1,1/100 със пуснат климатик . Успях да засека , като си натиснах бутона BC
2. По инерция разхода ти е на час , съответно ако се движиш по-бързо ще изминеш по-голямо разстояние и сътоветно ще ти падне разхода л/км
3-4-5 и като цяло всичките ти въпроси кореспондират директно с ник-а ти :yes:

Ачка, давай сега - покажи на тия хора как го мериш, как го смяташ :mhihi: :mhihi: :mhihi:

- използвам секретна функция , със сатанично оспорван ефект . Реално и да сипваш пълно-пълно в резервоара , пък те лъжат на бензиностанцията а ако си наемеш някой от лаборатория , той пък има таен пакт със петролните шейхове и пак те лъже :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Кога разхода е по-голям..

Мнение от KPETEH » 03 Окт 2014, 13:22

Май е време и ти да си оправиш ника така, че да кореспондира на мозъка ти. Гладкия или малкия...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Кога разхода е по-голям..

Мнение от K_Ilkov » 03 Окт 2014, 13:23

acho.rs написа:Реално и да сипваш пълно-пълно в резервоара , пък те лъжат на бензиностанцията ...

Реално ако сипваш пълно-пълно разбираш кво ти излиза от джоба ... другото са алабалистики :winky:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Кога разхода е по-голям..

Мнение от acho.rs » 03 Окт 2014, 13:36

K_Ilkov написа:
acho.rs написа:Реално и да сипваш пълно-пълно в резервоара , пък те лъжат на бензиностанцията ...

Реално ако сипваш пълно-пълно разбираш кво ти излиза от джоба ... другото са алабалистики :winky:

тя и темата е такава , но все пак да си кажем (отново) основните моменти

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Кога разхода е по-голям..

Мнение от boksioraE39 » 03 Окт 2014, 14:22

Имаше един модел с Е53 дето го изключваше от скорост за икономия на нафта,вече не кара Е53 а новичък форд защото му излезе скъпа новата кутия... :mhihi:
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 15.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание

Re: Кога разхода е по-голям..

Мнение от Conqueror » 03 Окт 2014, 19:26

boksioraE39 написа:Имаше един модел с Е53 дето го изключваше от скорост за икономия на нафта,вече не кара Е53 а новичък форд защото му излезе скъпа новата кутия... :mhihi:



Тру стори :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 18.07.2007
Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20

Re: Кога разхода е по-голям..

Мнение от intention » 04 Окт 2014, 11:41

Говорим за ръчна скоростна кутия , нали...
Aвтомат да изключваш е безумие.
Авторът на темата е споменал за 1.8ръчка.
Според мен при самото спускане - изключено от скорост е по-икономично, нов края на нанадолнището като вкараш 5 (дори и с междинна газ) е*аваш майката на тая икономия.
Ако си на 5та и вдигнеш крака от газта разхода е маааалко по-голям, но имаш по-добър(и по-бърз) контрол върху колата.
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Re: Кога разхода е по-голям..

Мнение от momo-1st » 04 Окт 2014, 11:54

Абе защо толкова хора пишат глупости,дето карат от 100 години.Няма разход на гориво при спускане на скорост.В момента който си махнеш крака от газта,а колата ускори заради надолнището само с един км/ч или намали скоростта си(зависи на каква предавка си ) вече не се впръсква гориво,край.Точка.Колата бута двигателя,а не обратно.Няма разход.
А колегата,който по-горе е писал че при различна скорост на движение на свободна му дава различен разход-елементарно,компютъра смята изминато разстояние/изразходено гориво и дава моментен разход.На място е безкрайност защото двг работи,а колата не се движи.Всяка промяна от състоянието на покой се отчита от компа като движение и разхода започва да придобива някакъв вид л/км.Естествено че е нормално с по голяма с скорост по инерция да е по-малък защото горивото на празен ход си е едно и също за час,ама с по-голяма скорот ти изминаваш по-голямо разстояние за час образно казано.
Омотах се малко в думите си,дано да съм бил разбран.
Последна промяна momo-1st на 04 Окт 2014, 13:52, променена общо 1 път
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Забравете го вече тоя гнил строй.

Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 18.08.2007
Пол: Мъж

Re: Кога разхода е по-голям..

Мнение от Sea Eagle » 04 Окт 2014, 13:40

momo-1st написа:Абе защо толкова хора пишат глупости,дето карат от 100 години.Няма разход на гориво при спускане на скорост.В момента който си махнеш крака от газта,а колата ускори заради надолнището само с един км/ч и вече не се впръсква гориво,край.Точка.Колата бута двигателя,а не обратно.Няма разход.
А колегата,който по-горе е писал че при различна скорост на движение на свободна му дава различен разход-елементарно,компютъра смята изминато разстояние/изразходено гориво и дава моментен разход.На място е безкрайност защото двг работи,а колата не се движи.Всяка промяна от състоянието на покой се отчита от компа като движение и разхода започва да придобива някакъв вид л/км.Естествено че е нормално с по голяма с скорост по инерция да е по-малък защото горивото на празен ход си е едно и също за час,ама с по-голяма скорот ти изминаваш по-голямо разстояние за час образно казано.
Омотах се малко в думите си,дано да съм бил разбран.


Точно. :yes:
Разсече възела ;).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: Кога разхода е по-голям..

Мнение от Е.Димитров » 04 Окт 2014, 13:52

Мисля че не е точно така,частта с спиране на впръскване на гориво...
Просто оборотите са повече,от колкото постъпващото гориво.
Тоест имаш един автомобил,който работи на място и който условно харчи 0,6 литра на час,което се визуализира и на таблото.
Колата обаче се спуска по нанадолнище и борд компютъра взима данни от скорост и други компоненти и отчита 0,0 литра на 100 км,което реално не е така,двигателя работи,има впръскване на гориво,но далеч под необходимата нужда,съобразно оборотите на двигателя.
Реалната обстановка е че колата харчи 0,6 литра на час,което ако се движиш така 100 километра (баси нанадолнището),със 100 километра в час,колата ще е изхарчила точно 0,6 литра,респективно,ако това хипотетично нанадолнище е бая стръмно (въобще не бих искал да се връщам по същият път) и колата вдига 120 километра,тогава разхода пада по 0,6/100,но пък ако се движиш с под 100 км/ч,то и разхода се качва...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Re: Кога разхода е по-голям..

Мнение от momo-1st » 04 Окт 2014, 14:05

Е.Димитров написа:Мисля че не е точно така,частта с спиране на впръскване на гориво...
Просто оборотите са повече,от колкото постъпващото гориво.
Тоест имаш един автомобил,който работи на място и който условно харчи 0,6 литра на час,което се визуализира и на таблото.
Колата обаче се спуска по нанадолнище и борд компютъра взима данни от скорост и други компоненти и отчита 0,0 литра на 100 км,което реално не е така,двигателя работи,има впръскване на гориво,но далеч под необходимата нужда,съобразно оборотите на двигателя.
Реалната обстановка е че колата харчи 0,6 литра на час,което ако се движиш така 100 километра (баси нанадолнището),със 100 километра в час,колата ще е изхарчила точно 0,6 литра,респективно,ако това хипотетично нанадолнище е бая стръмно (въобще не бих искал да се връщам по същият път) и колата вдига 120 километра,тогава разхода пада по 0,6/100,но пък ако се движиш с под 100 км/ч,то и разхода се качва...


Колега,нека разграничим литри на час и литри за 100км!!!. Без значение дали седиш на място или се спускаш по инерция или каквото и да правиш по инерция :) , щом имаме работа на празен ход на двг,то той изгаря хикс гориво за един час(не знам какво точно количество,в спецификациите го пише).Това за литри на час при празен ход!

когато говорим за разход на гориво на 100км какво се получава? Да приемем че нямаме борд компютър в колата и гледаме така плашещия всички ни Икономайзер,който ориентировъчно ни дава моментния разход. Та... палиш,въпросния икономайзер отива в горна точка,стрелката се скрива и показва разход безкрайност литри на 100км разход,защото си на място,а разход има,демек никога няма да минеш 100 км,а горивото си върви= безкраен разход. Какво обаче се случва,когато колата потегли по някаква причина,без намеса на двигателя,да речем по надолнище-равно с ускорението на колата по надолнището икономайзера започва да показва все по малки стойности на разход за сто километра,тъй като имаш движение на колата,което компютъра отчита и го смята като разход за 100 км. И така ще показва все по-малки стойности,докато достигне до стойността,която изгаря за един час-да приемем че както каза ти,тя е 600 грама на час,дори и с триста километра да се засили колата по инерция,икономайзера няма да покаже по-малки данни от 0.6/100 км,затото това гориво реално се изгаря от колата,защото ДВГ работи.
Ако обаче спускаш на скорост,в момента в който купето почне да бута мотора от инерцията впръскването на гориво спира и само тогава имаш реален разход НУЛА! Нула на сто и нула на час.
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Забравете го вече тоя гнил строй.

Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 911

Re: Кога разхода е по-голям..

Мнение от TNT » 04 Окт 2014, 14:10

momo-1st, евала :bowdown: ЖеУезни нерви за обяснения имаш :mhihi: :bowdown: :bchug:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: Варна
Детайли за колата: touring 318tds

Re: Кога разхода е по-голям..

Мнение от Shider » 04 Окт 2014, 14:11

Е.Димитров написа:Мисля че не е точно така...


Точно така е!

Е.Димитров написа:...и отчита 0,0 литра на 100 км,което реално не е така,двигателя работи,има впръскване на гориво,но далеч под необходимата нужда...


Реално си е точно така при всички съвременни двигатели, та дори и при някои от последните карбураторни... (така, както си го обясняваш само е при стари карбураторни горивни системи)
Приеми, че се прави и няма никакъв проблем да се спре впръскването на гориво (т.н. принудителен празен ход - регулира се от компютъра на инжекциона, дори и при карбуратори с електронно управление го има, както и абсолютно механично при добрите стари ГНП-та без никаква електроника по тях) до момента, когато двигателя достигне зададените му обороти за празен ход.

Същото е и в момента, след като си форсираш двигателя на място до високи обороти - в отрязъка от времето - примерно секунда - докато оборотите падат до пазен ход с отпуснат педал на газта, през дюзите не се впръсква никакъв бензин или нафта...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Кога разхода е по-голям..

Мнение от acho.rs » 04 Окт 2014, 14:24

momo-1st написа:Абе защо толкова хора пишат глупости,дето карат от 100 години.Няма разход на гориво при спускане на скорост.В момента който си махнеш крака от газта,а колата ускори заради надолнището само с един км/ч или намали скоростта си(зависи на каква предавка си ) вече не се впръсква гориво,край.Точка.Колата бута двигателя,а не обратно.Няма разход.
А колегата,който по-горе е писал че при различна скорост на движение на свободна му дава различен разход-елементарно,компютъра смята изминато разстояние/изразходено гориво и дава моментен разход.На място е безкрайност защото двг работи,а колата не се движи.Всяка промяна от състоянието на покой се отчита от компа като движение и разхода започва да придобива някакъв вид л/км.Естествено че е нормално с по голяма с скорост по инерция да е по-малък защото горивото на празен ход си е едно и също за час,ама с по-голяма скорот ти изминаваш по-голямо разстояние за час образно казано.
Омотах се малко в думите си,дано да съм бил разбран.


И аз не разбрах, защо нещо толкова елемнтарно е нужно да се обяснява, но явно си има тролове без работа.
Е.Димитров написа:Мисля че не е точно така,частта с спиране на впръскване на гориво...
Просто оборотите са повече,от колкото постъпващото гориво.
Тоест имаш един автомобил,който работи на място и който условно харчи 0,6 литра на час,което се визуализира и на таблото.
Колата обаче се спуска по нанадолнище и борд компютъра взима данни от скорост и други компоненти и отчита 0,0 литра на 100 км,което реално не е така,двигателя работи,има впръскване на гориво,но далеч под необходимата нужда,съобразно оборотите на двигателя.
Реалната обстановка е че колата харчи 0,6 литра на час,което ако се движиш така 100 километра (баси нанадолнището),със 100 километра в час,колата ще е изхарчила точно 0,6 литра,респективно,ако това хипотетично нанадолнище е бая стръмно (въобще не бих искал да се връщам по същият път) и колата вдига 120 километра,тогава разхода пада по 0,6/100,но пък ако се движиш с под 100 км/ч,то и разхода се качва...

Преди време бяха мерили напрежение на дюзите - при спускане на скорост е 0,000 - демек не работят :idea:
Когато обаче оборотите паднат под определена стойност (при мен е около 1250 ) отново се включва двигателя...

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook