Кога разхода е по-голям..
Модератор: Общи модератори
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Кога разхода е по-голям..
Ачка, давай сега - покажи на тия хора как го мериш, как го смяташ





Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Кога разхода е по-голям..
KPETEH написа:acho.rs написа:На скорост разхода е 0 , моята изключена от скорост с около 100км/ч дава разход около 1/100 , разбира се при по-голяма скорост е по-малко , при по-ниска е по-висок .На скорост колата забавя ход и при по-голямо спускане е по-ефективно да се изключи . Само, че - ако спускането е голямо и колата се засили с над 140км/ч става малко опасно . Отделно ако контролираш десния си крак , на леко спускане спокойно докарваш 4/100 при 140 км/ч на 5та (с мотор М52/М54) , което обезсмисля спускането по инерция . Просто не си струва да се влачиш опасно за 50 стотинки икономия
Аз имам няколко въпроса:
1. Как като не си на скорост определяш разхода на км? Разхода на запален и недвижещ автомобил е на час. То дори разходомера ти отива в безкрайност, щото само ти си знаеш кога ще изминеш 100 км, след като не се движиш.... Чак си успял да го засечеш - Как успя?!
2. Как на празен ход разхода е по-голям или по-малък в зависимост от скоростта с която се движиш?!
3. Как ги докарваш тия 4/100 - как ги мериш?! 100 километра се спускаш и после дозареждаш ли - как?! САМО за М52/М54 ли важи?
4. Да не изключваме от скорост като караме над 140, защото опасно ли става?! Как става? Какво мога да очаквам?
5. Какво да контролирам с десния крак?! Ако съм с ляв волан няма да мога да достигам до пътното платно и евентуално да забавям движението. Какво да правя?>
Сериозен съм и живо ме интересува, защото планирам спускане, на места леко, на места голямо - за да знам колко бензин да сипя, но все пак искам да стигна на време и то сигурно!
1. Когато се движиш на празен ход по инерция, борд-компа пак отчита моментен разход - при мен при 100 км/ч е около 0,9/100 или 1,1/100 със пуснат климатик . Успях да засека , като си натиснах бутона BC
2. По инерция разхода ти е на час , съответно ако се движиш по-бързо ще изминеш по-голямо разстояние и сътоветно ще ти падне разхода л/км
3-4-5 и като цяло всичките ти въпроси кореспондират директно с ник-а ти

Ачка, давай сега - покажи на тия хора как го мериш, как го смяташ![]()
![]()
- използвам секретна функция , със сатанично оспорван ефект . Реално и да сипваш пълно-пълно в резервоара , пък те лъжат на бензиностанцията а ако си наемеш някой от лаборатория , той пък има таен пакт със петролните шейхове и пак те лъже

- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Кога разхода е по-голям..
Май е време и ти да си оправиш ника така, че да кореспондира на мозъка ти. Гладкия или малкия...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Кога разхода е по-голям..
acho.rs написа:Реално и да сипваш пълно-пълно в резервоара , пък те лъжат на бензиностанцията ...
Реално ако сипваш пълно-пълно разбираш кво ти излиза от джоба ... другото са алабалистики


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Кога разхода е по-голям..
K_Ilkov написа:acho.rs написа:Реално и да сипваш пълно-пълно в резервоара , пък те лъжат на бензиностанцията ...
Реално ако сипваш пълно-пълно разбираш кво ти излиза от джоба ... другото са алабалистики
тя и темата е такава , но все пак да си кажем (отново) основните моменти
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Кога разхода е по-голям..
Имаше един модел с Е53 дето го изключваше от скорост за икономия на нафта,вече не кара Е53 а новичък форд защото му излезе скъпа новата кутия... 


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: Кога разхода е по-голям..
boksioraE39 написа:Имаше един модел с Е53 дето го изключваше от скорост за икономия на нафта,вече не кара Е53 а новичък форд защото му излезе скъпа новата кутия...
Тру стори


- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: Кога разхода е по-голям..
Говорим за ръчна скоростна кутия , нали...
Aвтомат да изключваш е безумие.
Авторът на темата е споменал за 1.8ръчка.
Според мен при самото спускане - изключено от скорост е по-икономично, нов края на нанадолнището като вкараш 5 (дори и с междинна газ) е*аваш майката на тая икономия.
Ако си на 5та и вдигнеш крака от газта разхода е маааалко по-голям, но имаш по-добър(и по-бърз) контрол върху колата.
Aвтомат да изключваш е безумие.
Авторът на темата е споменал за 1.8ръчка.
Според мен при самото спускане - изключено от скорост е по-икономично, нов края на нанадолнището като вкараш 5 (дори и с междинна газ) е*аваш майката на тая икономия.
Ако си на 5та и вдигнеш крака от газта разхода е маааалко по-голям, но имаш по-добър(и по-бърз) контрол върху колата.
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Re: Кога разхода е по-голям..
Абе защо толкова хора пишат глупости,дето карат от 100 години.Няма разход на гориво при спускане на скорост.В момента който си махнеш крака от газта,а колата ускори заради надолнището само с един км/ч или намали скоростта си(зависи на каква предавка си ) вече не се впръсква гориво,край.Точка.Колата бута двигателя,а не обратно.Няма разход.
А колегата,който по-горе е писал че при различна скорост на движение на свободна му дава различен разход-елементарно,компютъра смята изминато разстояние/изразходено гориво и дава моментен разход.На място е безкрайност защото двг работи,а колата не се движи.Всяка промяна от състоянието на покой се отчита от компа като движение и разхода започва да придобива някакъв вид л/км.Естествено че е нормално с по голяма с скорост по инерция да е по-малък защото горивото на празен ход си е едно и също за час,ама с по-голяма скорот ти изминаваш по-голямо разстояние за час образно казано.
Омотах се малко в думите си,дано да съм бил разбран.
А колегата,който по-горе е писал че при различна скорост на движение на свободна му дава различен разход-елементарно,компютъра смята изминато разстояние/изразходено гориво и дава моментен разход.На място е безкрайност защото двг работи,а колата не се движи.Всяка промяна от състоянието на покой се отчита от компа като движение и разхода започва да придобива някакъв вид л/км.Естествено че е нормално с по голяма с скорост по инерция да е по-малък защото горивото на празен ход си е едно и също за час,ама с по-голяма скорот ти изминаваш по-голямо разстояние за час образно казано.
Омотах се малко в думите си,дано да съм бил разбран.
Последна промяна momo-1st на 04 Окт 2014, 13:52, променена общо 1 път
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
Re: Кога разхода е по-голям..
momo-1st написа:Абе защо толкова хора пишат глупости,дето карат от 100 години.Няма разход на гориво при спускане на скорост.В момента който си махнеш крака от газта,а колата ускори заради надолнището само с един км/ч и вече не се впръсква гориво,край.Точка.Колата бута двигателя,а не обратно.Няма разход.
А колегата,който по-горе е писал че при различна скорост на движение на свободна му дава различен разход-елементарно,компютъра смята изминато разстояние/изразходено гориво и дава моментен разход.На място е безкрайност защото двг работи,а колата не се движи.Всяка промяна от състоянието на покой се отчита от компа като движение и разхода започва да придобива някакъв вид л/км.Естествено че е нормално с по голяма с скорост по инерция да е по-малък защото горивото на празен ход си е едно и също за час,ама с по-голяма скорот ти изминаваш по-голямо разстояние за час образно казано.
Омотах се малко в думите си,дано да съм бил разбран.
Точно.

Разсече възела

- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Кога разхода е по-голям..
Мисля че не е точно така,частта с спиране на впръскване на гориво...
Просто оборотите са повече,от колкото постъпващото гориво.
Тоест имаш един автомобил,който работи на място и който условно харчи 0,6 литра на час,което се визуализира и на таблото.
Колата обаче се спуска по нанадолнище и борд компютъра взима данни от скорост и други компоненти и отчита 0,0 литра на 100 км,което реално не е така,двигателя работи,има впръскване на гориво,но далеч под необходимата нужда,съобразно оборотите на двигателя.
Реалната обстановка е че колата харчи 0,6 литра на час,което ако се движиш така 100 километра (баси нанадолнището),със 100 километра в час,колата ще е изхарчила точно 0,6 литра,респективно,ако това хипотетично нанадолнище е бая стръмно (въобще не бих искал да се връщам по същият път) и колата вдига 120 километра,тогава разхода пада по 0,6/100,но пък ако се движиш с под 100 км/ч,то и разхода се качва...
Просто оборотите са повече,от колкото постъпващото гориво.
Тоест имаш един автомобил,който работи на място и който условно харчи 0,6 литра на час,което се визуализира и на таблото.
Колата обаче се спуска по нанадолнище и борд компютъра взима данни от скорост и други компоненти и отчита 0,0 литра на 100 км,което реално не е така,двигателя работи,има впръскване на гориво,но далеч под необходимата нужда,съобразно оборотите на двигателя.
Реалната обстановка е че колата харчи 0,6 литра на час,което ако се движиш така 100 километра (баси нанадолнището),със 100 километра в час,колата ще е изхарчила точно 0,6 литра,респективно,ако това хипотетично нанадолнище е бая стръмно (въобще не бих искал да се връщам по същият път) и колата вдига 120 километра,тогава разхода пада по 0,6/100,но пък ако се движиш с под 100 км/ч,то и разхода се качва...
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Re: Кога разхода е по-голям..
Е.Димитров написа:Мисля че не е точно така,частта с спиране на впръскване на гориво...
Просто оборотите са повече,от колкото постъпващото гориво.
Тоест имаш един автомобил,който работи на място и който условно харчи 0,6 литра на час,което се визуализира и на таблото.
Колата обаче се спуска по нанадолнище и борд компютъра взима данни от скорост и други компоненти и отчита 0,0 литра на 100 км,което реално не е така,двигателя работи,има впръскване на гориво,но далеч под необходимата нужда,съобразно оборотите на двигателя.
Реалната обстановка е че колата харчи 0,6 литра на час,което ако се движиш така 100 километра (баси нанадолнището),със 100 километра в час,колата ще е изхарчила точно 0,6 литра,респективно,ако това хипотетично нанадолнище е бая стръмно (въобще не бих искал да се връщам по същият път) и колата вдига 120 километра,тогава разхода пада по 0,6/100,но пък ако се движиш с под 100 км/ч,то и разхода се качва...
Колега,нека разграничим литри на час и литри за 100км!!!. Без значение дали седиш на място или се спускаш по инерция или каквото и да правиш по инерция

когато говорим за разход на гориво на 100км какво се получава? Да приемем че нямаме борд компютър в колата и гледаме така плашещия всички ни Икономайзер,който ориентировъчно ни дава моментния разход. Та... палиш,въпросния икономайзер отива в горна точка,стрелката се скрива и показва разход безкрайност литри на 100км разход,защото си на място,а разход има,демек никога няма да минеш 100 км,а горивото си върви= безкраен разход. Какво обаче се случва,когато колата потегли по някаква причина,без намеса на двигателя,да речем по надолнище-равно с ускорението на колата по надолнището икономайзера започва да показва все по малки стойности на разход за сто километра,тъй като имаш движение на колата,което компютъра отчита и го смята като разход за 100 км. И така ще показва все по-малки стойности,докато достигне до стойността,която изгаря за един час-да приемем че както каза ти,тя е 600 грама на час,дори и с триста километра да се засили колата по инерция,икономайзера няма да покаже по-малки данни от 0.6/100 км,затото това гориво реално се изгаря от колата,защото ДВГ работи.
Ако обаче спускаш на скорост,в момента в който купето почне да бута мотора от инерцията впръскването на гориво спира и само тогава имаш реален разход НУЛА! Нула на сто и нула на час.
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
- Shider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: touring 318tds
Re: Кога разхода е по-голям..
Е.Димитров написа:Мисля че не е точно така...
Точно така е!
Е.Димитров написа:...и отчита 0,0 литра на 100 км,което реално не е така,двигателя работи,има впръскване на гориво,но далеч под необходимата нужда...
Реално си е точно така при всички съвременни двигатели, та дори и при някои от последните карбураторни... (така, както си го обясняваш само е при стари карбураторни горивни системи)
Приеми, че се прави и няма никакъв проблем да се спре впръскването на гориво (т.н. принудителен празен ход - регулира се от компютъра на инжекциона, дори и при карбуратори с електронно управление го има, както и абсолютно механично при добрите стари ГНП-та без никаква електроника по тях) до момента, когато двигателя достигне зададените му обороти за празен ход.
Същото е и в момента, след като си форсираш двигателя на място до високи обороти - в отрязъка от времето - примерно секунда - докато оборотите падат до пазен ход с отпуснат педал на газта, през дюзите не се впръсква никакъв бензин или нафта...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Кога разхода е по-голям..
momo-1st написа:Абе защо толкова хора пишат глупости,дето карат от 100 години.Няма разход на гориво при спускане на скорост.В момента който си махнеш крака от газта,а колата ускори заради надолнището само с един км/ч или намали скоростта си(зависи на каква предавка си ) вече не се впръсква гориво,край.Точка.Колата бута двигателя,а не обратно.Няма разход.
А колегата,който по-горе е писал че при различна скорост на движение на свободна му дава различен разход-елементарно,компютъра смята изминато разстояние/изразходено гориво и дава моментен разход.На място е безкрайност защото двг работи,а колата не се движи.Всяка промяна от състоянието на покой се отчита от компа като движение и разхода започва да придобива някакъв вид л/км.Естествено че е нормално с по голяма с скорост по инерция да е по-малък защото горивото на празен ход си е едно и също за час,ама с по-голяма скорот ти изминаваш по-голямо разстояние за час образно казано.
Омотах се малко в думите си,дано да съм бил разбран.
И аз не разбрах, защо нещо толкова елемнтарно е нужно да се обяснява, но явно си има тролове без работа.
Е.Димитров написа:Мисля че не е точно така,частта с спиране на впръскване на гориво...
Просто оборотите са повече,от колкото постъпващото гориво.
Тоест имаш един автомобил,който работи на място и който условно харчи 0,6 литра на час,което се визуализира и на таблото.
Колата обаче се спуска по нанадолнище и борд компютъра взима данни от скорост и други компоненти и отчита 0,0 литра на 100 км,което реално не е така,двигателя работи,има впръскване на гориво,но далеч под необходимата нужда,съобразно оборотите на двигателя.
Реалната обстановка е че колата харчи 0,6 литра на час,което ако се движиш така 100 километра (баси нанадолнището),със 100 километра в час,колата ще е изхарчила точно 0,6 литра,респективно,ако това хипотетично нанадолнище е бая стръмно (въобще не бих искал да се връщам по същият път) и колата вдига 120 километра,тогава разхода пада по 0,6/100,но пък ако се движиш с под 100 км/ч,то и разхода се качва...
Преди време бяха мерили напрежение на дюзите - при спускане на скорост е 0,000 - демек не работят

Когато обаче оборотите паднат под определена стойност (при мен е около 1250 ) отново се включва двигателя...
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани