Audi A4(B5), A6(C5) - 1.8T

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Audi B5 1.8T

Мнение от acho.rs » 10 Ное 2014, 19:33

steeN написа:Да точно това А6. Аз съм карал такова преди 6-7 години и тогава ми се стори ОК... ма тогава карах 316ка :mhihi: Като коли ми са известни, въпроса е теническите греди какви са. А иначе, този рак 2.5 ТДИ, мерси... драмата с водната помпа и ремъците е световно известна ;) Шкодите не ме радват изобщо, Пасат също... пенсионерски позиционирани са. Ауди се управлява по приятно като автомобил (по-спортно е настроено всичко, окачване, спирачки, скорост на рейката и т.н.). Ако говорим за алтернативи, предпочитам Сеат от VW групата, но в конкретния случай тези два модела ме интересуват конкретно.

Ти какво изпростя - А6 не е алуминиево, тенекия си е . Ако си с предно , не с куатро, тогава отзад си на ТОРСИОННА ГРЕДА - същото важи и за А4 Б5 . Задницата подскача, двигателя е монтиране между фаровете , предницата дърпва в завой навън, управлението е мега леко (като на игра) и мега неинформативно - изобщо не знаеш какво става под колелата - тотална липса на обратна връзка .
Плюсовете са огромния багажник (на седана) , просторно купе , приятен интериор със супер седалки , абе комфортно пътуване , ама по равен път . Все екстри които , нямат нищо общо с автомобилния ентусиаст . . . Предполагам си спомняш, че карах А6 Ц5 няколко години , та инфото е от първа ръка .
1.8Т ако няма да го засилваш сериозно е голфаджийски мотор .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Audi B5 1.8T

Мнение от steeN » 11 Ное 2014, 2:05

А ми супер, че не е алуминии, още по-добре. Както съм написал не съм сигурен... Иначе за голф или добро или нищо :mhihi:

stefan8898 написа:Имам такова ауди вече 10 години, за парите си е ок, пък зимата куатрото си е номер 1, то сега частите поевтиняха и по морги има части, дори да замине нещо, 100-200 - 300 лева те оправят, вземай смело, малко друса, ама се свиква. Ако е куатро, гори с 1 - 2 литра повече, виж си кое ти е приоритет, ако искаш нисък разход - преднячка, ако 1 - 2 литра повече не те бъркат, по - добре куатро - по - добре стои на пътя, зимата си 6. Над 120 - 130 е шумна, ако караш извънградско , след 30 минути с над 130 - 140 главата ти бръмва, има хубав багажник, задните седалки падат, може да сложиш газова, волана се върти леко - като играчка е малко, но се свиква, спирачките са малко смотани. Окачването се разтропва, ама комплект носачи - 260, може и по 1 - 2 да смениш - 30 - 40 лева бройката, по 2 години траят спокойно.


Начи няма особена драма с окачването. А бе на фона на другите пръчки с предно се преживява :) Предно ме устройва. Куатрото не ми е небходимо в случая, няма да се състезавам. Колата ми трябва за определна цел и няма да я карам само аз... Турбото капризно ли е? Нещо по-специално трябва ли да гледам за него? И изобщо някакви особени неща... както примерно ваносите при БМВ...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 26.12.2012
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: samolet
Мечтае да кара: F10 M5

Re: Audi B5 1.8T

Мнение от stefan8898 » 11 Ное 2014, 10:29

Няма драми почти с нищо, слагаш газова, сменяш свещи и филтри, в града разхода - 12 - 14 до към 15 макс газ, извънградско може 9 - 10 до към 11 газ да хапва, е зависи от карането, бобини и комутатор понякога горят, ама те са 30 - 40 бобината, комутатор 100 - 150, може на половин цена всичко от морга да вземаш, е турбото ако замине е кофти - 500 до към 1000, на преднячката най - ме дразни, че 2- ра скорост е къса, пък 3 -та вече идва дълга, тоест от 2 на 3 скорост като включваш много падат оборотите и умира за секунда колата, ама пък извънградско като изпреварваш, ако цедиш 3 - та от 60 до 130 - 140 почти отива и се набира доволно. Дисплея на климатроника понякога си губи спойките и гаснат цифрите, не се виждат, ма и там 30 - 40 лева се оправя, хубавото е че повечето коли са с климатроник и 4 ел стъкла. Абе като цяло става.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Audi B5 1.8T

Мнение от vicho » 11 Ное 2014, 13:58

stefan8898 написа:Няма драми почти с нищо, слагаш газова, сменяш свещи и филтри, в града разхода - 12 - 14 до към 15 макс газ, извънградско може 9 - 10 до към 11 газ да хапва, е зависи от карането, бобини и комутатор понякога горят, ама те са 30 - 40 бобината, комутатор 100 - 150, може на половин цена всичко от морга да вземаш, е турбото ако замине е кофти - 500 до към 1000, на преднячката най - ме дразни, че 2- ра скорост е къса, пък 3 -та вече идва дълга, тоест от 2 на 3 скорост като включваш много падат оборотите и умира за секунда колата, ама пък извънградско като изпреварваш, ако цедиш 3 - та от 60 до 130 - 140 почти отива и се набира доволно. Дисплея на климатроника понякога си губи спойките и гаснат цифрите, не се виждат, ма и там 30 - 40 лева се оправя, хубавото е че повечето коли са с климатроник и 4 ел стъкла. Абе като цяло става.


т'ва не ми се струва много дълга трета, даже е късичко :shock: :dunno:

странно, останал съм с впечатление, че колите с предно (неБМВ-та) са с по-дълги скорости :idea:

иначе и аз съм на мнение, че 1.8Т е прекрасен мотор, стига да е в голф/а3 :angel:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Audi B4 1.8T

Мнение от steeN » 11 Ное 2014, 16:23

Голфа е супер за градско :yes:

ивчо написа:Така, гледам се е сменил модела :mhihi:
Ако е А4 - давай натам с изборът ...
Ц5 (демек второто А6) е много по-удачен автомобил ...
То все едно да питаш Е39 или е36 ...
Не знам, аз лично бих си заложил на кола от клас тип Е39 !
Иначе конкретно - освен окачването, 100% е заминал вукуум клапана на турбината и върви като 1.8 ама атмосферен ...
Драми има с обтегача на веригата, тъй като валовете се задвижват верижно един м/у друг ...
Други драми не знам да има ..
Окачването всеки го знае ...
Виж поне да е "квадрат" ... :yes:


Мерси за мнението, сега виждам че е редактирано. Хаха май по-добре да е заминал клапана, двигателя ще е по-запазен :mhihi:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Audi B5 1.8T

Мнение от acho.rs » 11 Ное 2014, 19:42

stefan8898 написа:Няма драми почти с нищо, слагаш газова, сменяш свещи и филтри, в града разхода - 12 - 14 до към 15 макс газ, извънградско може 9 - 10 до към 11 газ да хапва, е зависи от карането, бобини и комутатор понякога горят, ама те са 30 - 40 бобината, комутатор 100 - 150, може на половин цена всичко от морга да вземаш, е турбото ако замине е кофти - 500 до към 1000, на преднячката най - ме дразни, че 2- ра скорост е къса, пък 3 -та вече идва дълга, тоест от 2 на 3 скорост като включваш много падат оборотите и умира за секунда колата, ама пък извънградско като изпреварваш, ако цедиш 3 - та от 60 до 130 - 140 почти отива и се набира доволно. Дисплея на климатроника понякога си губи спойките и гаснат цифрите, не се виждат, ма и там 30 - 40 лева се оправя, хубавото е че повечето коли са с климатроник и 4 ел стъкла. Абе като цяло става.

Куатро и предно са с различни предавателни числа . На мойта ( А6 2.4 на предно) 1 и 2 ра бях нереално дълги , 3та къса , натам - ОК .
Начи няма особена драма с окачването. А бе на фона на другите пръчки с предно се преживява :) Предно ме устройва. Куатрото не ми е небходимо в случая, няма да се състезавам. Колата ми трябва за определна цел и няма да я карам само аз... Турбото капризно ли е? Нещо по-специално трябва ли да гледам за него? И изобщо някакви особени неща... както примерно ваносите при БМВ...

- вземай куатро - инак ще съжаляваш ! Казах ти и че задното окачване е независимо при АВДто :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 353
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: Audi B5 1.8T

Мнение от TheDriver » 11 Ное 2014, 20:05

Гледам, че куатро не искаш - аз обаче точно такова търся /не за мен разбира се :mhihi: /, та ако дочуеш за читаво А4 1.8Т quattro (без мунинги обаждай се), че нещо са много кът по нашите земи, та и в немско даже.Аз търсех В5 1.8Т quattro фейслифт, но се оказа мисия невъзможна и за това свалих критериите до това само да не е от съвсем първите.
Иначе и аз като ачо мисля, че смисъл има само от quattro, ако търсиш качество във всеки възможен смисъл на думата.Предното ще е нещо като евтин компромис при това компромис с доста неща.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Audi B5 1.8T

Мнение от steeN » 12 Ное 2014, 16:15

След нова година ще се занимавам, но ако попадна на нещо ще пусна някое ЛС. От това, което виждам този двигател го има доста в А6, но почти го няма в А4... гледах някакви обяви в Бг. 4х4 е наистина излишно за нуждите ми. Знам за окачването отзад... не е такава болка за умиране. Ако ще е 4х4 може да е единствено 2.6 битурбо, но не ми трябва още една кола, която да е перманентен проект... щото този двигател е филм с много серии.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Jordana

Последни теми
Facebook