Пазаруване от Aliexpress.com?
Модератор: Общи модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Пазаруване от Aliexpress.com?
zazomazo написа:lot означава комплект от няколко бройки-3, 5 и т.н.
Taка и предоложих, но прегледах няколко обяви и никъде не видях да пише, колко броя точно съдържа този lot..?
Направих две малки поръчки да видя как седят нещата, кога получавам номер на пратката, с който мога да я следа и кой е най-добрият сайт за целта?
Re: Пазаруване от Aliexpress.com?
предполагам е като в ebay - получаваш номер само ако са по-скъпи нещата. За няколко долара никой няма да ти даде номер.
Ако има номер пощальона те открива или ти остава бележка и се подписваш при получаване - обикновено е така. Иначе останалите пратки би трябва да си ги получиш точно както си получаваш писмата. Ако са по-дребни ги набутват в пощенската кутия. По едно време беше започнал да ги оставя пред вратата, защото не влизали в кутията

Ако има номер пощальона те открива или ти остава бележка и се подписваш при получаване - обикновено е така. Иначе останалите пратки би трябва да си ги получиш точно както си получаваш писмата. Ако са по-дребни ги набутват в пощенската кутия. По едно време беше започнал да ги оставя пред вратата, защото не влизали в кутията


Re: Пазаруване от Aliexpress.com?
Поръчах си няколко дребни работи да тествам как стоят нещата. Някои неща дойдоха след 2 седмици, други след месец, но останаха 1-2 джаджи, които ако не дойдат до 10 дни ще стане 2 месеца от както съм ги поръчал. След какъв период от време, ако поръчката не дойде трябва да трябва да предприема някакво действие и какво?
Също така искам да попитам и има ли как в сайта на български пощи да проверявам дали някоя поръчка е пристигнала, тъй като врата на входа се заключва и не знам дали ако няма, кой да отвори на пощальона ще си направи труда да чака или ще хвърли бележката. Също така до сега, винаги ми ги оставят на перваза на прозореца до входната врата (от вътре) вместо да я пуснат в пощата ми?! И ако мине някой недоброжелателен съсед или някой чистник ще я изхвърлят и пак няма как да разбера, че имам пратка.
Също така искам да попитам и има ли как в сайта на български пощи да проверявам дали някоя поръчка е пристигнала, тъй като врата на входа се заключва и не знам дали ако няма, кой да отвори на пощальона ще си направи труда да чака или ще хвърли бележката. Също така до сега, винаги ми ги оставят на перваза на прозореца до входната врата (от вътре) вместо да я пуснат в пощата ми?! И ако мине някой недоброжелателен съсед или някой чистник ще я изхвърлят и пак няма как да разбера, че имам пратка.

Re: Пазаруване от Aliexpress.com?
Няма как. Само за пратките с лично предаване оставят бележки. Но те си имат и номера за проследяване и трудно могат да се загубят. Аз съм говорил моя пощальон да осавя бележки за всички пратки, а не да ги зарязва пред вратата. Мисля, че правят два или три опита да те открият и ако не стане би трябвало да ги връщат 

Re: Пазаруване от Aliexpress.com?
Ако пратката пътува с реален тракинг номер може да я проследиш в сайта на БГ пощи след като влезе в БГ.
Китайчетата обаче за пратки с ниска стойност често дават фиктивен номер, който няма как да следиш по никакъв начин.
Често прибягват и до друг трик- дават ти реален номер, но не за твоята пратка и в един момент виждаш как е получена в друг град /примерно/.
При всички положения си следи статуса на поръчката в сайта и ден-два преди да ти изтече срока за защита отваряй диспут ако не е пристигнала. Иначе ще изгориш с парите. Повечето поръчки са със срок за защита от 60 дни.
Китайчетата обаче за пратки с ниска стойност често дават фиктивен номер, който няма как да следиш по никакъв начин.
Често прибягват и до друг трик- дават ти реален номер, но не за твоята пратка и в един момент виждаш как е получена в друг град /примерно/.
При всички положения си следи статуса на поръчката в сайта и ден-два преди да ти изтече срока за защита отваряй диспут ако не е пристигнала. Иначе ще изгориш с парите. Повечето поръчки са със срок за защита от 60 дни.

Re: Пазаруване от Aliexpress.com?
Благодаря ви за инфото!
Явно няма друг начин да разбера за пристигнала пратка, освен от тези хвъращи бележки....
Мога ли 1 ден преди крайният срок за защита да отида в пощата и питам на случаен принцип дали има нещо за мен, като кажа името си само?
Какво трябва да напиша като отворя диспут примерно, няколко часа или 1 ден преди крайният срок и какво става връщат ми парите обратно в сметката ли?
Явно няма друг начин да разбера за пристигнала пратка, освен от тези хвъращи бележки....

Мога ли 1 ден преди крайният срок за защита да отида в пощата и питам на случаен принцип дали има нещо за мен, като кажа името си само?

Какво трябва да напиша като отворя диспут примерно, няколко часа или 1 ден преди крайният срок и какво става връщат ми парите обратно в сметката ли?

Re: Пазаруване от Aliexpress.com?
Не знам как е точно в този сайт, но в ибей връщат пари. Гадно ако е загубена, защото продавача няма да има вина, но пък ти също не си виновен, че не си я получил. Иначе нищо не пречи да попиташ в пощата дали има някакви пратки от чужбина за еди кой си. Обикновено са любезни.
Жена ми си беше поръчвала от ла редут някакви дрехи с доставка през DHL. Чака пратката повече от месец /това е от Франция/ накрая се свързахме с местния "офис" (кавичките не са случайни) и се оказа, че могли да ни намерят на адреса. Телефон има, офиса е на 200м. от адреса, но те не могли да ни намерят. Чиста работа си е през бг пощите
Жена ми си беше поръчвала от ла редут някакви дрехи с доставка през DHL. Чака пратката повече от месец /това е от Франция/ накрая се свързахме с местния "офис" (кавичките не са случайни) и се оказа, че могли да ни намерят на адреса. Телефон има, офиса е на 200м. от адреса, но те не могли да ни намерят. Чиста работа си е през бг пощите

Re: Пазаруване от Aliexpress.com?
Можеш да питаш в пощата, разбира се.
Но там зависиш от настроението на служителката... ако не и се занимава може да те отсвири.
В моя клон вече ме познават и съм имал случай даже да ми звъннат по телефона да ми кажат, че имам пристигнала пратка.
Ако отваряш диспут за непристигнала пратка ще ти трябва скрийншот от сайт за проследяване, на който да се вижда дадения ти тракинг номер и съответно че няма движение по него. Това го прилагаш като доказателство към диспута.
Отбелязваш съответно и каква е причината за отваряне на диспута /като цъкнеш на бутона "диспут" ти излизат различните опции, ще се ориентираш/
Можеш да повдигнеш диспут и за пристигнала различна от описаното стока, дефектна такава или неотговаряща на размера си /за дрехи и обувки/ и т.н.
Съответно отбелязваш и сумата, за която претендираш да ти се върне. Ако е за непристигнала стока искаш пълно възстановяване.
Ако пратката ти пътува с реален тракинг /вижда се в сайтовете за проследяване/ но въпреки това не е дошла в регламентирания срок можеш да поискаш от търговеца да ти удължи срока на защита /имаш бутон за това/
Парите ти се възстановяват няколко дни след като е закрит диспута по сметката от която си наредил плащането.
Но там зависиш от настроението на служителката... ако не и се занимава може да те отсвири.
В моя клон вече ме познават и съм имал случай даже да ми звъннат по телефона да ми кажат, че имам пристигнала пратка.
Ако отваряш диспут за непристигнала пратка ще ти трябва скрийншот от сайт за проследяване, на който да се вижда дадения ти тракинг номер и съответно че няма движение по него. Това го прилагаш като доказателство към диспута.
Отбелязваш съответно и каква е причината за отваряне на диспута /като цъкнеш на бутона "диспут" ти излизат различните опции, ще се ориентираш/
Можеш да повдигнеш диспут и за пристигнала различна от описаното стока, дефектна такава или неотговаряща на размера си /за дрехи и обувки/ и т.н.
Съответно отбелязваш и сумата, за която претендираш да ти се върне. Ако е за непристигнала стока искаш пълно възстановяване.
Ако пратката ти пътува с реален тракинг /вижда се в сайтовете за проследяване/ но въпреки това не е дошла в регламентирания срок можеш да поискаш от търговеца да ти удължи срока на защита /имаш бутон за това/
Парите ти се възстановяват няколко дни след като е закрит диспута по сметката от която си наредил плащането.

Re: Пазаруване от Aliexpress.com?
Здравейте,
вече няколко години пазарувам от eBay и Aliexpress и наскоро попаднах на приложение, което се инсталира в браузера и Ви връща процент от парите инвестирани за поръчки.
Приложението се казва AliBonus
Можете да се регистрирате посредством този линк :
https://alibonus.com/?u=185595
В Aliexpress това приложение ви дава 10% Кэшбэк. Ето и инструкции за активацията му.
Инсталирайте приложението през линка и влезте в личния си кабинет, като се регистрирате.
Излиза банер на приложението горе в дясно на екрана, който трябва да Активирате всеки път, щом извършвате поръчка.
Като влезнете, се активира горе дясно зелен прозорец, натискате после ПОЛУЧИ КЕШБЕК, прехвърляте се към сайта и от кошницата или вече направен ордер-незаплатен все още чак Тогава плащате. Желателно е по време на самата покупка, да се изключи антивирусната програма, тъй като понякога блокирва добавката и няма да Ви отчете бонуса.
Отчитане на направена поръчка се отразява на следващ ден. Събраните парички могат да се прехвърлят или да служат за заплащане на нови поръчки.
Надявам се, че съм Ви бил от полза и че това ще Ви спестил някой друг $
вече няколко години пазарувам от eBay и Aliexpress и наскоро попаднах на приложение, което се инсталира в браузера и Ви връща процент от парите инвестирани за поръчки.
Приложението се казва AliBonus

Можете да се регистрирате посредством този линк :
https://alibonus.com/?u=185595
В Aliexpress това приложение ви дава 10% Кэшбэк. Ето и инструкции за активацията му.
Инсталирайте приложението през линка и влезте в личния си кабинет, като се регистрирате.
Излиза банер на приложението горе в дясно на екрана, който трябва да Активирате всеки път, щом извършвате поръчка.
Като влезнете, се активира горе дясно зелен прозорец, натискате после ПОЛУЧИ КЕШБЕК, прехвърляте се към сайта и от кошницата или вече направен ордер-незаплатен все още чак Тогава плащате. Желателно е по време на самата покупка, да се изключи антивирусната програма, тъй като понякога блокирва добавката и няма да Ви отчете бонуса.
Отчитане на направена поръчка се отразява на следващ ден. Събраните парички могат да се прехвърлят или да служат за заплащане на нови поръчки.
Надявам се, че съм Ви бил от полза и че това ще Ви спестил някой друг $
Последна промяна hanavi на 15 Яну 2017, 0:18, променена общо 1 път
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Пазаруване от Aliexpress.com?
Този верно ли се е регистрирал тук само за да си пусне реферала?

Пропуснал е да спомене, че натрупания кешбек от тоя сайт можеш само да похарчиш за нови поръчки


Пропуснал е да спомене, че натрупания кешбек от тоя сайт можеш само да похарчиш за нови поръчки

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Пазаруване от Aliexpress.com?
Се едно. Аз леко барнах номера, тъй че бонуса ще иде в някой друг щастливец дето ще се чуди от къде му се е взел. 

- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Пазаруване от Aliexpress.com?
Rainy написа:Още си чакам едни обеци от този сайт... Вече година...
Твърде рядко се среща това, да не дойдат нещата, за това се повдига "диспут" и ти се връщат парите.
Аз съм доволен от китайчетата, последно си купих си едно нещо за колата включващо камера и сензор. При третата автомивка , сензора малко се предаде, горе долу месец, след като съм го сложил на колата. Писах на китайчето, онзи ме помоли за клипче, пратих му клипче с проблема и човека ми писа че праща нова камера със сензор (на стойност около 16$ ) без да плащам нищо с безплатна доставка.
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: dewey