Дино дружба ?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Audi 20VTQ
Мечтае да кара: SSME

Re: Дино дружба ?

Мнение от smg » 26 Фев 2015, 19:00

Хеед е най-добро дино.
Поинтересувайте се кой стенд какъв е.
Диното в хеед е най-скъпото и качествено дино, което има в бг.
Струва колко 4-5 дина от другите.
А че човек се сблъска с реалността там не е проблем на диното.
Business ownership is a risk and it`s not for the faint of heart.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 421
Регистриран на: 12.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M50B25,M50B30,S50B30
Мечтае да кара: M1 Procar
Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3

Re: Дино дружба ?

Мнение от bmw325ci » 26 Фев 2015, 22:04

Не знам защо не ви харесва диното в хеед, може и въпрос на калибрация да е, или въпрос на очакване. Нали не е приятно да идеш със читава 28-ца и да ти покаже 150 магарета на колелата, ама по-добре така отколкото да ида някъде и да покаже 10-20 коня отгоре и после що припадам от по-слаби коли, отново стигаме до всеки си решава сам за себеси :bchug: :ok:
Ето пак сравнение на 2-те графики с минимална разлика в конете, лявата е в хеед, дясната е в овърдрайв ( гледайте базовя рън )
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 29.10.2008

Re: Дино дружба ?

Мнение от Hury2 » 26 Фев 2015, 22:04

bum_bum написа:
Hury2 написа:...


Да не би да се опитваш да кажеш, че смяната на джанти, гуми, маховик качва коне?

Ами реално достигат повече коне до гумите, което нас ни интересува, защото намаляваш инерционните загуби.

Ти как си обясняваш, това че колата ти върви повече с много по леки джанти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Дино дружба ?

Мнение от Nickelback » 26 Фев 2015, 22:14

Ехх, любимата ми тема :ok:

Само искам да задам следния елементарен казус към феновете на Дайноджета :) Ше ме извинявате за просташкото сравнение, ама толкова ми е акъла :mhihi:
За мен лично, поправете ме ако бъркам, Дайноджета представлява една клетка на хамстер, който върти един възтежък маховик. И нищо повече :dunno: Може и някоя друг редуктор с предавки да има между тях, вариатор или кой знае какво, за да сме толерантни към слабите :ok: Но нека не усложняваме нещата. Силните хамстери (турбо Супра с 15-ки примерно :mhihi: ) развъртат маховика до определени обороти за 30 секунди, недоносените - за минута (да не давам пример тук с конкретна японска марка, че ще се засегне някой :mhihi: ). Това при абсолютно една и съща настройка на диното!
Качваме сега някоя як хамстер, ама няк'ъв дебел такъв. Същата Супра, ама с тегави 20-инчови джанти, но със същите динамични характеристики на мотора. При същите условия и конфигурация на диното.
Въпрос: времето за развъртане на валците ще бъде ли същото, като когато Супрата е с малките джанти? Ако не - означава ли това, че въртящия момент (респ. конете) достигащи до тия шибани джанти варират... според джантите!!! :shock: Вие като имате сила в ръцете макс 500 нютона (вдигате 50 кила на бисепс :mhihi: ) означава ли, че ако се опитате да вдигнете 60 кила ( :mhihi: ), вече няма да имате тази сила от 500 нютона? Достоверен ли е такъв метод на измерване според вас?

Истинското дино има активен товар - разни ретардери или там както са го конструирали. Тоест вече тормозим хамстера, според това колко е як :ok: Но знаем, че той се бори с определено съпротивление, дето самите ние сме дефинирали и знаем съвсем точно колко е във всеки един момент от кривата! Тия килонютони, или там както е решил производителя да дефинира motive force-a. Тия същите дето се виждат по истинските графики ;) Не ни дреме за колко време се развъртат валците. Почти не ни дреме на коя скорост мерим. Разбира се по-точно ще е измерването, ако развъртането е сравнително бавно, за да не вкарваме стрес и пикове в графиката. Целим и точност малко от малко все пак :D Не ни дреме колко са тежки джантите дори, защото диното знае много добре инерцията своите си валци и му е много лесно според затихването да измери инерцията на тия тежки 20-инчови кютуци в плюс. Иии просто да ги извади от сметките. Е те това е истинското дино според мен!
Та вие на кой метод бихте вярвали повече - на първия или втория? :ok: На евтиното дино или на скъпото?

Само да не подхващаме и темата за загубите, че хептем ще я овапцаме :ok:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Дино дружба ?

Мнение от choio » 27 Фев 2015, 10:55

vicho написа:Келеша, какво дино ползва? :dunno:


По отзивите е едно от най рестриктивните. Мойта дава разлика от 10 коня в повече в хеед отколкото при Тони....

Да и както колегата по горе каза за загубите има хора с по 200 коня на колела които казват че са 300 на мотор.... :dunno:

Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook