Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г
Модератор: Общи модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г
alekangg написа:Понеже в Бг са най-хитрите и умните, затова се продават 10 годишни премиум лимузини за без пари, по-интересното е, че се купуват.
След това започва чудене и маене
Няма нищо лошо в това хората да имат хубави коли, но трябва добре да си сметнат възможностите, и да избират коли които нямат определени скъпи екстри ( Адаптив драив, въздушни и хидравлични окачвания и тн.)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г
JanTonko написа:Колега СТОЯН,
ето ти по-научно инфо за пиезо и соленоидните инжектори. ...

Мерси за инфото. И аз малко се поразрових из нета.

Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г
Само да вметна,че А8 е най-лекият автомобил в своя клас(все пак е от алуминий).А разхода на 3.0tdi винаги е бил по-висок от 530d/730d, но да не забравяме, че винаги е 4х4
- JanTonko
-
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 25.03.2015
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
- Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
- Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3
Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г
Значи относно теглата съм съгласен, че А8-цата е най-лека. Тя варира от 1680-1980кг според мотор и екстри. С-ката на мерцедес (понеже имам такава) варира 1950-2250 кг пак според мотор,ниво екстри и АМГ версия. За седмицата нямам пряко инфо, но погледнах в нета и тя си е по-тежичка.
Но по отношение на думите ти за разхода на мотора 3.0 ТДИ не съм съгласен. Тоя мотор както вече казах в А8-ца малее яко и затова е толкова висок разхода му, но същия мотор съм го имал в А4 ръчка без куатро и мога да кажа само суперлативи. Нисък разход, добър вървеж (равен на 530д ),уникална здравина.Абе с две думи катър си е, но за по малките аудита и в комбинация с ръчна кутия. За тежко купе и автомат си трябва поне 4.2 ТДИ или ''големите'' атмосферки, всичко останало е компромис и лишение от удоволствието да се кара лимузина.
Но по отношение на думите ти за разхода на мотора 3.0 ТДИ не съм съгласен. Тоя мотор както вече казах в А8-ца малее яко и затова е толкова висок разхода му, но същия мотор съм го имал в А4 ръчка без куатро и мога да кажа само суперлативи. Нисък разход, добър вървеж (равен на 530д ),уникална здравина.Абе с две думи катър си е, но за по малките аудита и в комбинация с ръчна кутия. За тежко купе и автомат си трябва поне 4.2 ТДИ или ''големите'' атмосферки, всичко останало е компромис и лишение от удоволствието да се кара лимузина.
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST
THE BLACK BEAST
Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г
И аз се интересувам от А8-цата, само че от по-ранните години 2003-2005 и предимно и по малките двигатели 3.0 3.7 (бензин задължително), но гледам, че масово са 4.2 335 кс. Можете ли да ми кажете повече за този двигател, как е от към поддръжка разхода и тн., че щом е масов явно е най-добрият избор или поне така се предполага?
- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г
И аз ги гледах доста,но в крайна сметка взех А6 ц5 2.7 битурбо бенз,но от това,което събрах като инфо и от личния ми опит с а8 1998-ма 4.2 300к.с.,всички ве осмаци харчат долу-горе едно,едни проблеми имат,но голямата разлика е във вървенето.Та от тази гледна точка,няма файда от 3.7 пред 4.2 например.
Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г
mit-kong написа:И аз се интересувам от А8-цата, само че от по-ранните години 2003-2005 и предимно и по малките двигатели 3.0 3.7 (бензин задължително), но гледам, че масово са 4.2 335 кс. Можете ли да ми кажете повече за този двигател, как е от към поддръжка разхода и тн., че щом е масов явно е най-добрият избор или поне така се предполага?
Здрави са доста. До колкото знам имат някакви дребни проблеми с ремонти под 500лв.
Най-скъпото май е обслужването. И то не е много фрапантно.
- Стоян Чанев
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 27.07.2014
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: X5 M, A8 4.2 TDI
Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г
Карам А8-мица 4.2 ТДИ от почти 2 години и имам навъртяни 70 000км. Автомобилът е перфектен. Разходът извънграда ми варира от 7.2 до 8.5 и то при високи скорости. Магистралният разход с 200 км/ч е 10 литра. Въздушното окачване до този момент е перфектно (трябва да се има предвид, че окачванто на последния фейслифт е ново и различно от моделите от 2003-та и 2005-та- по-здраво е и комфортът е на доста по-високо ниво.) Обслужването на мотора коства около 800 лв. с оригинални консумативи, а колкото до градския разход- в натоваренито часове е 14л.
- JanTonko
-
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 25.03.2015
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
- Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
- Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3
Re: Поддръжка между бмв 530д и ауди а8 2007г
Човека пита за 4.2 БЕНЗИН а не ТДИ. Значи накратко с две думи за бензиновите им двигателите. Страшни катъри, държат и на каране и на газификация. Като съм виждал А8 3.7 бензин на газ два турски изпарителя волтран и колата пееше.Сами сметнете щом с тия турски боклуци от магазин за левче се газифицира и няма ядове, какво остава за БРЦ, Ланди и прочие. Сега персонално към въпросите на колегата- аз бих пропуснал тройката, понеже идва прекалено слаба за това купе, а разхода е висок.
Относно 3.7 ти казах, че е супер здрав (230 коня В 8-мак с куатро), проходим- приличен разход- градско 16-18 (все пак са автомати, 5-степенни при това), детска болежка- бензинова помпа- варианти за оправяне- рециклаж-400 лв с гаранция 6 месеца, втора ръка от морга- 200, 300 лв, нова 950лв. Много сполучлив мотор. Приятен вървеж от атмосверка при никакви обороти (все пак е осмак). ОСНОВНИЯ НЕДОСТАТЪК НА ТОЗИ МОТОР Е, ЧЕ СЕ СЛАГА САМО НА A8 (или поне аз само там съм го виждал)- следователно- части втора ръка за него са малко по-кът. Не е като да няма, все пак тия коли са изхвърлени отдавна от западняците, но пак си е мотор от специфичен модел. При 4.2 (известен още като Еската на А4 и А6) няма проблем с части втора ръка, понеже този мотор както споменах се монтира в още две коли (а може и да са повече) А4 (S4) и А6 (S6) освен и в А-8цата естествено. Той също се газифицира успешно, но вече с истински изпарители, понеже си е ''гладен'' мотор и турските боклуци не смогват. Относно здравината само суперлативи- високо идиотоустойчив мотор. Детската болежка с помпата на по-малкия му брат е премахната. Леки заигравки с дебитомерите има от първите години, но сменят ли се- бетон. Динамика- чудесна, разход- почти идентичен с 3.7, но върви по-здраво.
С две думи колата си заслужава, стига да е поддържана като хората.
Успех
Относно 3.7 ти казах, че е супер здрав (230 коня В 8-мак с куатро), проходим- приличен разход- градско 16-18 (все пак са автомати, 5-степенни при това), детска болежка- бензинова помпа- варианти за оправяне- рециклаж-400 лв с гаранция 6 месеца, втора ръка от морга- 200, 300 лв, нова 950лв. Много сполучлив мотор. Приятен вървеж от атмосверка при никакви обороти (все пак е осмак). ОСНОВНИЯ НЕДОСТАТЪК НА ТОЗИ МОТОР Е, ЧЕ СЕ СЛАГА САМО НА A8 (или поне аз само там съм го виждал)- следователно- части втора ръка за него са малко по-кът. Не е като да няма, все пак тия коли са изхвърлени отдавна от западняците, но пак си е мотор от специфичен модел. При 4.2 (известен още като Еската на А4 и А6) няма проблем с части втора ръка, понеже този мотор както споменах се монтира в още две коли (а може и да са повече) А4 (S4) и А6 (S6) освен и в А-8цата естествено. Той също се газифицира успешно, но вече с истински изпарители, понеже си е ''гладен'' мотор и турските боклуци не смогват. Относно здравината само суперлативи- високо идиотоустойчив мотор. Детската болежка с помпата на по-малкия му брат е премахната. Леки заигравки с дебитомерите има от първите години, но сменят ли се- бетон. Динамика- чудесна, разход- почти идентичен с 3.7, но върви по-здраво.
С две думи колата си заслужава, стига да е поддържана като хората.
Успех
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST
THE BLACK BEAST
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани