Автоматичен drift

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Автоматичен drift

Мнение от Dextuar » 12 Апр 2016, 9:22

Dirty M5 driveR написа:Просто от БМВ са решили да оставят тази опция за тези, които искат да се позабавляват, но не са сигурни във възможностите си. За сериозни изпълнения не може да се говори, защото ESP се намесва точно когато става интересно и реално пречи.

DTC е зимата да можеш да излезеш от междублоковото пространство като натрупа сняг и да не ти изгасне колата, докато се бориш в преспите, а не да се правиш на safety drift king, да не остане някой с впечатлението, че БМВ мислят как по-лесно да дрифтим с отворен диф :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 8.03.2014
Местоположение: зад волана.
Пол: Мъж
Кара: направо.
Мечтае да кара: настрани!
Детайли за колата: винаги на борд.

Re: Автоматичен drift

Мнение от Stahlblau » 12 Апр 2016, 11:25

Колеги, важи ли същото нещо и за ASC?
Въпреки умората сляпо вярвам на хората...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Автоматичен drift

Мнение от Dirty M5 driveR » 13 Апр 2016, 5:06

Добре де, моята интерпретация е такава. :mhihi: Иначе предимствата от изключването на системата са ясни.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Re: Автоматичен drift

Мнение от hell's angel » 13 Апр 2016, 9:34

Системите и логиките им, се държат доста различно през годините и моделите. Различно е при 5/7 и 3 серия, при i и xi, М също. Абревиатурите ABS, CBC, EBV, ASC, ASC+T, MSR, DTC, DSC, ADB, ADB-X, DBC всички ги знаем ама, обърквацията идва и от това, че БМВ никога не са давали пълна информация коя система, чрез коя подсистема, кога и как, на какво действа в зависимост от режимите. Така, че четене му е майката и пробване най-вече :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Ubi dubium, ibi libertas

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Автоматичен drift

Мнение от spacepl » 13 Апр 2016, 15:00

При Е39 преди фейса - АСЦ - системата нормално работи със дросела за намаляване на мощността на двигателя и със спирачките на задните колелета за вкарване на колата в пътя - при еднократно натискане спира системата изцяло. При натискане и задържане 10 секунди - светва знака за АСЦ на таблото и колата започва да работи само със спирачките без да отнема от газта. В упътването пише, че когато има проблеми със много дълбок сняг е желателно системата да е изключена. При ДСЦ е същото, но системата работи със спирачките на 4-те търкалета ( и малко по-бързо) и със датчик за ъгъла на волана, за да разбере какво е съчинило задкормилното.
Последна промяна spacepl на 13 Апр 2016, 15:35, променена общо 2 пъти


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Re: Автоматичен drift

Мнение от Хаос » 13 Апр 2016, 15:14

И аз имам бутон за автоматичен дрифт - казват му десен педал. Има няколко позиции - малко натиснат - нищо не става, средно натиснат - контролирано плъзгане, заварен до долу - неконтролирано плъзгане.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Автоматичен drift

Мнение от K_Ilkov » 13 Апр 2016, 15:37

Хаос написа:И аз имам бутон за автоматичен дрифт - казват му десен педал. Има няколко позиции - малко натиснат - нищо не става, средно натиснат - контролирано плъзгане, заварен до долу - неконтролирано плъзгане.

:mhihi: :mhihi: :mhihi:

:yes:

Накрая ше го докараме да си програмираш колата да ти дрифти по улиците
После да си пусне сама клипче у фейса и ти гордо от дивана у вас да си го лайкнеш :mrgreen:

Само незнам куките ако я спрат как ше се "оправи" :mhihi:

Вива лос технолоджи рии'ш ли :lol:
автоматичен дрифт ... :mhihi:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 8.03.2014
Местоположение: зад волана.
Пол: Мъж
Кара: направо.
Мечтае да кара: настрани!
Детайли за колата: винаги на борд.

Re: Автоматичен drift

Мнение от Stahlblau » 13 Апр 2016, 15:56

spacepl написа:При Е39 преди фейса - АСЦ - системата нормално работи със дросела за намаляване на мощността на двигателя и със спирачките на задните колелета за вкарване на колата в пътя - при еднократно натискане спира системата изцяло. При натискане и задържане 10 секунди - светва знака за АСЦ на таблото и колата започва да работи само със спирачките без да отнема от газта. В упътването пише, че когато има проблеми със много дълбок сняг е желателно системата да е изключена. При ДСЦ е същото, но системата работи със спирачките на 4-те търкалета ( и малко по-бързо) и със датчик за ъгъла на волана, за да разбере какво е съчинило задкормилното.


Тоест АSC работи обратно на DTC - DTC при едно кратно натискане е частично изключено, при задържане на бутона е изцяло изключено, а ASC при еднократно натискане е изцяло изключено, а при задържане на бутона - частично? Правилно ли чета? :)
Въпреки умората сляпо вярвам на хората...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Автоматичен drift

Мнение от spacepl » 13 Апр 2016, 16:15

Stahlblau написа:
spacepl написа:При Е39 преди фейса - АСЦ - системата нормално работи със дросела за намаляване на мощността на двигателя и със спирачките на задните колелета за вкарване на колата в пътя - при еднократно натискане спира системата изцяло. При натискане и задържане 10 секунди - светва знака за АСЦ на таблото и колата започва да работи само със спирачките без да отнема от газта. В упътването пише, че когато има проблеми със много дълбок сняг е желателно системата да е изключена. При ДСЦ е същото, но системата работи със спирачките на 4-те търкалета ( и малко по-бързо) и със датчик за ъгъла на волана, за да разбере какво е съчинило задкормилното.


Тоест АSC работи обратно на DTC - DTC при едно кратно натискане е частично изключено, при задържане на бутона е изцяло изключено, а ASC при еднократно натискане е изцяло изключено, а при задържане на бутона - частично? Правилно ли чета? :)



При еднократно натискане спира изцяло, при натискане и задържане спира да управлява дросела, но продължава да контролира спирачките на колелетата - забавен режим е :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 25.09.2015
Пол: Мъж

Re: Автоматичен drift

Мнение от maxoyn » 13 Апр 2016, 16:36

spacepl написа:
При еднократно натискане спира изцяло, при натискане и задържане спира да управлява дросела, но продължава да контролира спирачките на колелетата - забавен режим е :)


Това не е ли само за ASC+T версията, а нормалното ASC само може да контролира спирачките на колелата?

Може да греша, сега четох по темата и не съм много запознат. :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Автоматичен drift

Мнение от Dextuar » 13 Апр 2016, 17:19

Не знам, сега пробвах с DTC и не се получи дрифт, в момента когато задницата съвсем леко тръгва, ме връща обратно в пътя и само прецаквам дисковете


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: Автоматичен drift

Мнение от M-coupe » 14 Апр 2016, 12:16

K_Ilkov написа::mhihi: :mhihi: :mhihi:

:yes:

Накрая ше го докараме да си програмираш колата да ти дрифти по улиците
После да си пусне сама клипче у фейса и ти гордо от дивана у вас да си го лайкнеш :mrgreen:

Само незнам куките ако я спрат как ше се "оправи" :mhihi:

Вива лос технолоджи рии'ш ли :lol:
автоматичен дрифт ... :mhihi:

https://www.youtube.com/watch?v=WsnKzK6dX8Q :mhihi: :mhihi:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: София

Re: Автоматичен drift

Мнение от Abadon » 14 Апр 2016, 13:47

Dirty M5 driveR написа:Добре де, моята интерпретация е такава. :mhihi: Иначе предимствата от изключването на системата са ясни.


Колега като гледам интерпретацията ти е вярна - http://www.bmw.com/com/en/insights/tech ... ntrol.html

...The DTC also makes driving on snow and ice-free roads more dynamic. When activated, the DTC allows sporty drivers more room to manoeuvre around curves than the Dynamic Stability Control and even permits controlled drifts. The driver retains complete control over the vehicle in every situation and the Dynamic Stability Control’s stabilising measures remain active even when the DTC is activated.


От това което прочетох в manual-а и тествах на моята кола разбрах няколко неща:

1. При еднократно натиска се включва DTC (Динамичен тракшън контрол) който е под система на DSC (Динамична стабилизираща програма). Когато е включена тази опция електрониката позволява известно приплъзване на колелата, както и занасяне до известна степен, за съжаление никъде не намерих информация, до какъв ъгъл се смята за безопасно приплъзването или занасянето. Ако някой от тези два ъгъла стане по-голям от допустимия вече се намесва DSC, като отнема от газта на двигателя и/или натиска спирачки на определени колела.

2. При продължително задържане 8-10 секунди DSC се изключва напълно, като останах с впечатление че остава да работи само ABS-а.

3. По-старите модели имат само DSC и затова при тях бутона включва/изключва стабилизирането изцяло.

От БМВ бих казал, че са ги направили нещата малко объркващи, тъй като при моята кола на бутона ми пише DTC и като го натисна само веднъж на таблото ми пише DTC ON, по тази причина преди да прочета горните неща бях малко учуден защо като натисна бутона който се предполага, че изключва електрониката, получавам индикация за точно обратното, че включвам нещо :D

А когато го задържа на таблото ми излиза DSC OFF и се появява един голям знак за внимание.

Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook