Южнокорейците (КИА и Хюндай)
Модератор: Общи модератори
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)
cmdkick написа:TNT написа:Така е. За тези 100 бона американците поне предлагат брутален V8
Който има коне колкото един турбо 6-так, да не кажа и по-малко, само че харчи 10-пати повече?
Конете само при М3 са толкова. А с харченето разликата хич не е 10 пъти. Нито 2 пъти. Ако се поразровиш, ще видиш, че е по-близко до 1-2 литра разликата. Ама не в официалните данни, а по сайтовете и форуми, където потребители вкарват данните.

- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)
Малко бягаме от темата с този спор. В основния форум има тема за американски и европейски спортисти и ясно се вижда, че американците доста са напреднали в това отношение.
Ето сравнение на корейска и немска кола през моя поглед: ix35 vs. MB GLK
Возията на мерцедеса е на светлинни години от тази на корееца - с него усещаш всяка дупчица, бабуна и цепка по пътя (вярно, че е с ниски 18ки, но пак много друса). Вътрешното пространство е в полза на корееца, но мерцедеса е много по-интуитивно и ергономично подреден. Например бутона за подгрева на задния прозорец на корееца е почти в жабката, а други бутони и индикатори са на по-централно и удобно място. Резервора на корееца е само 52-3 литра, а разхода си е сериозен и буквално всяка седмица трябва да посещаваш бензиностанция, капачката се отваря с лост от вътре като на деу тико
при мерцедес и разхода е по-нисък и резервоара по-голям.
Като цяло въпреки, че почти навсякъде изостава от мерцедес, корейското джипче е приятно за шофиране, има всякакви гъдели и прави впечатление на улицата главно заради различния си дизайн. Но предвид първоначалната му цена, аз лично никога не бих го избрал пред европейските варианти.
Ето сравнение на корейска и немска кола през моя поглед: ix35 vs. MB GLK
Возията на мерцедеса е на светлинни години от тази на корееца - с него усещаш всяка дупчица, бабуна и цепка по пътя (вярно, че е с ниски 18ки, но пак много друса). Вътрешното пространство е в полза на корееца, но мерцедеса е много по-интуитивно и ергономично подреден. Например бутона за подгрева на задния прозорец на корееца е почти в жабката, а други бутони и индикатори са на по-централно и удобно място. Резервора на корееца е само 52-3 литра, а разхода си е сериозен и буквално всяка седмица трябва да посещаваш бензиностанция, капачката се отваря с лост от вътре като на деу тико

Като цяло въпреки, че почти навсякъде изостава от мерцедес, корейското джипче е приятно за шофиране, има всякакви гъдели и прави впечатление на улицата главно заради различния си дизайн. Но предвид първоначалната му цена, аз лично никога не бих го избрал пред европейските варианти.
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)
Не бих си купил такава кола, но тук определено ги купуват страшно много. Редовно виждам по няколко Kia Rio да карат един след друг на магистралата, а същото важи и за Hyundai i20 (не съм сигурен дали това е модела). Има едни в кафяво/златен цвят дето не изглеждат зле. Също и спортната версия на Ceed изглежда яко.
Не знам какви други коли са в тоя ценови клас, но изглеждат доста по-модерни от Polo.
Не знам какви други коли са в тоя ценови клас, но изглеждат доста по-модерни от Polo.

Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)
Аз бях страшен фен на Киа допреди 5 години примерно. Евтини, приятно изглеждащи с много екстри, надеждни... Но нещо последните години си повярваха и започнаха да определят цени които го поставят в класове в които има по- добри оферти.
Не може в класа на $35-40к да се доближаваш за няколко хиляди до Тойота и Хонда и да очакваш да си конкурентноспособен...
Не може в класа на $35-40к да се доближаваш за няколко хиляди до Тойота и Хонда и да очакваш да си конкурентноспособен...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)
Denmark написа:
Не знам какви други коли са в тоя ценови клас, но изглеждат доста по-модерни от Polo.
От кое Polo? Защото от Polo GTI надали... като добавиш и,че са с DSG кутия доста бих ги предпочел пред Kia Rio и Hyundai i20
https://www.youtube.com/watch?v=5kBaJKLYCZU
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)
eeee ама коврите харесват сатайлинга > https://www.youtube.com/watch?v=QSxO9KwboaE
Polo > https://www.youtube.com/watch?v=fv31lNeFoi0
Polo > https://www.youtube.com/watch?v=fv31lNeFoi0
Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)
Стават все по-добри, но вече далеч не са евтини. Например Santa Fe 2.2CRDi + автомат в базовия си вариант струва 80000лв, а новото Q7 3.0TDI tiptonik база е 117000лв! А има ли въобще база за сравнение между двата автомобила...?
Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)
MMG написа:Стават все по-добри, но вече далеч не са евтини. Например Santa Fe 2.2CRDi + автомат в базовия си вариант струва 80000лв, а новото Q7 3.0TDI tiptonik база е 117000лв! А има ли въобще база за сравнение между двата автомобила...?
37К са си 37К. Шапки долу пред тези, за които са нищо

Иначе нормалните хора гледат цена и гаранция. Купува и след 5-7 години максимум сменя. На втора употреба корейците са доста по-евтини и достъпни. Десет годишен РАВ 4 на 185 000км му искат 7950$
http://www.kijiji.ca/v-cars-trucks/otta ... nFlag=true
На КИА на приблизително тези години и километри и искат 7000$
http://www.kijiji.ca/v-cars-trucks/otta ... nFlag=true
Когато пърсих колата миналата година, РАВ4 на годините и километрите на нашата искаха около 3000$ отгоре. Съжалявам, но мен петцифрени суми ми идват нанагорни. Х3 не бих си взел, защото е пръчка и 1/2. Хвалейки БМВ забравяте за промяната на климата. Тук все още вали сняг и след над 50-сантиметров валеж за 24 часа нормалните коли са доста интересни. Женицата си бръмчи със зимните гуми и няма никакви ядове. Два пъти съм ходил да я ровя и се заклех, че това трети път няма да стане. Спокойно мога да взема за същите пари седем подобни на тази:
http://www.kijiji.ca/v-cars-trucks/otta ... nFlag=true
само дето тук механикът взима +80$ на час и посещението при него болииииии ... дилъра е +120$ и .....
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)
Nedko Anev написа:Denmark написа:
Не знам какви други коли са в тоя ценови клас, но изглеждат доста по-модерни от Polo.
От кое Polo? Защото от Polo GTI надали... като добавиш и,че са с DSG кутия доста бих ги предпочел пред Kia Rio и Hyundai i20
https://www.youtube.com/watch?v=5kBaJKLYCZU
Е не от GTI разбира се. Не ми се търсят цени по нета, но GTI вероятно е значително по-скъп. Аз имам Polo 2015-та година с composition package или нещо такова, не помня, но не беше базовата опция а следващата, освен това съм платил за още някои допълнителни екстри. Не е лоша кола изобщо, но Kia Rio-то на колегата ми (пак от 2015-та) отвътре изглежда все едно е няколко години по-нова. Предполагам въпрос на вкус, въпреки че ми харесва как изглежда Rio-то, не бих го купил.
BMW_POWER написа:Иначе нормалните хора гледат цена и гаранция. Купува и след 5-7 години максимум сменя.
Така е, защото за тези 5-7 години новите коли са сравнително безпроблемни, а ако е на разсрочено плащане, месечната вноска ще достатъчно малка за да не тежи на бюджета, и така ще караш сравнително нова кола.

- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)

Това с гаранция 5-6-7 години е баси тъпнята, веднага казвам защо (то повечето колеги знаят)
Докато колата е в гаранция, всички цени са по 10!
Смяна на масло, разбира се само в оторизираният,иначе пада гаранцията и разбира се смяна на масло, маслен филтър и самото масло- земи тея 600+++ лева.
Имах един приятел с някаква подобна кола и му обясняваха, до колкото разбрах, че плаща по 150-160 лева на година за някакви прегледи, а колата е в гаранция, та плаща като пич, ония му казват че трябва да се сменят носачи, щото не влиза в гаранцията, амортисьори и тн, на цени

То те могат и 30 години да дадат гаранция без никакъв проблем

- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Южнокорейците (КИА и Хюндай)
На много места вече смяната на масло в гаранция не е задължително да става в официалните сервизи.
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)
Е.Димитров написа::OT:
Това с гаранция 5-6-7 години е баси тъпнята, веднага казвам защо (то повечето колеги знаят)
Докато колата е в гаранция, всички цени са по 10!
Смяна на масло, разбира се само в оторизираният,иначе пада гаранцията и разбира се смяна на масло, маслен филтър и самото масло- земи тея 600+++ лева.
Имах един приятел с някаква подобна кола и му обясняваха, до колкото разбрах, че плаща по 150-160 лева на година за някакви прегледи, а колата е в гаранция, та плаща като пич, ония му казват че трябва да се сменят носачи, щото не влиза в гаранцията, амортисьори и тн, на цени, а гаранцията е само за мотора и скорости и някой друг елемент.
То те могат и 30 години да дадат гаранция без никакъв проблем
http://www.nnboschservice.com/bg/majsto ... nciya.html
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)
Е.Димитров написа::OT:
Това с гаранция 5-6-7 години е баси тъпнята, веднага казвам защо (то повечето колеги знаят)
Докато колата е в гаранция, всички цени са по 10!
Смяна на масло, разбира се само в оторизираният,иначе пада гаранцията и разбира се смяна на масло, маслен филтър и самото масло- земи тея 600+++ лева.
Имах един приятел с някаква подобна кола и му обясняваха, до колкото разбрах, че плаща по 150-160 лева на година за някакви прегледи, а колата е в гаранция, та плаща като пич, ония му казват че трябва да се сменят носачи, щото не влиза в гаранцията, амортисьори и тн, на цени, а гаранцията е само за мотора и скорости и някой друг елемент.
То те могат и 30 години да дадат гаранция без никакъв проблем
И аз така разсъждавах ама като се замислиш ако вземеш 7 годишен кошник на 255 000 реални км. - тепърва му започват много тежките ремонти по двигател и ск.кутия и сумите стават фантастични. Толкова фантастични че 5-6 л. масло и филтри от дилъра е рай.
Отделно Мерцедес и БМВ имат някаква програма от 2г. насам за 5 г. или 100 000 км. безплатно техническо обслужване! Подробности не знам....може и да не е за всички!
Който има чисто нов бенц или бмв с тази програма може да сподели.
А и при по невразчните марки не са тежки цените във фирмените сервизи. Особено Рено - Фиат и Опел бензин са приятни цени.
И в крайна сметка няма някой обикновен бачкатор на 620 лв. заплата да си вземе чисто нова 430Х че да се плаши от 7 л. фирмено масло от офиц.дилър.
Като гледам и Хюндай и Шкода за голяма семейна кола с 5 места истински с приличен мотор 140 коня дизел с екстри климатроник дигит. си трябват поне 40 000 лв.....вече и уж евтините превъртяха.
Октавия вегън 1.4 турбо 150 коня/280 нм.! с ЦНГ фабричен метан с двузонов климатроник 38 000 лв.
MMG написа:Стават все по-добри, но вече далеч не са евтини. Например Santa Fe 2.2CRDi + автомат в базовия си вариант струва 80000лв, а новото Q7 3.0TDI tiptonik база е 117000лв! А има ли въобще база за сравнение между двата автомобила...?
2016-та Q7 3.0 TDI 272 к.с. на кукуво лято под 140 000 лв. с включено ддс 20%.
За 117 000 лв. с ддс чисто нов голям джип на 0 км от лукс марките...може да вземаш само доста остарелия Туарег с дъртия мотор с 245 коня.
Санта Фе е най-евтиния голям джип определено....за сравнение Пасат 9 Аллтрак/оллроуд с напълно новия 2.0 л. битурбо дизел 240 коня е 95 000 лв.!
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)
За България не знам, но в Щатите гаранционното обслужване можеш и сам Да си го правиш и само си пазиш касовите бележки за консумативите (глупаво малко ама факт)... Също така всички немци предлагат пълно обслужване (с изключение на гуми и спирачки) през гаранционния период- масла/ филтри/ труд за горе долу прилични пари по време на закупуването на возилото. Примерно за един w222 s63 амг сумата за 4 години е $1750 което е доста приемливо.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Южнокорейците (КИА и Хюндай)
И при BMW в България обслужването за 10г/200000км излиза доста добре като сума. Има различни нива на покритие, като основното включва масла, филтри и спирачна течност, за по-горните нямам ясен спомен. Дефакто купувайки си ново BMW (или такова в остатъчна ЗАВОДСКА гаранция) в България не мислиш първите 6г/200000км за нищо друго освен гориво, гуми и спирачки. Досега по тази схема не съм имал проблеми нито с гаранционни претенции, нито с обслужването. По гаранция са ми сменяли дори и щипки на лайсни, защото скърцат. Ако гаранцията не е заводска, а т.н. допълнителна или Premium Selection има ограничено покритие.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани