Верижната катастрофа на АМ Тракия с 40 коли
Модератор: Общи модератори
- terorero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 26.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: M4 (F83)
Re: Верижната катастрофа на АМ Тракия с 40 коли
Работата изглежда сякаш ТИР е изпреварвал друг ТИР и таксито се е нацелило отзад... Липса на дистанция, блеене, и кви ли още не фактори.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Верижната катастрофа на АМ Тракия с 40 коли
Аз като ви казвам, че огромна част от участниците в движението за просто свидетели, не си говоря ей така
Дори да стане нещо на пътя, те стоят и гледат тъпо и безучастно и накрая като решат да направят нещо с цел предотвратяване на по-тежък удар, хептен си е*е мамата цялата ситуация
Ще се повторя ама не средно образование трябва да искат за да вземеш книжка ами тест за интелигентност.

Дори да стане нещо на пътя, те стоят и гледат тъпо и безучастно и накрая като решат да направят нещо с цел предотвратяване на по-тежък удар, хептен си е*е мамата цялата ситуация

Ще се повторя ама не средно образование трябва да искат за да вземеш книжка ами тест за интелигентност.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Верижната катастрофа на АМ Тракия с 40 коли
vld написа:И как неможа да спре, толкова много място имаше, пък не се движеше толкова бързо![]()
Е как, 18-та употреба Мишелинки с "много грайпфер човек", ама с дот 03 и "хубави" спирачки(разбирай хваща само 1 от 4)

- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Верижната катастрофа на АМ Тракия с 40 коли
И така да е, ако си беше натиснал навреме спирачките - пак щеше да спре. Ония чака да види фарове срещу него.

- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Верижната катастрофа на АМ Тракия с 40 коли
alx написа:Банално, но несъобразена скорост и неспазване на дистанция... поне от там е започнало...
Проблема при верижните катастрофи е че само първите 2-3 участника в тях имат шанс да спрат защото за тях не се "образуват" стационарни обекти на пътя.... следващите става малко кауза пердута независимо, че може и да спазват някаква по- уместна дистанция. Никой не кара на такава дистанция, че да може да спре ако този пред него изведнъж спре без спирачен път (което е каквото се случва при верижни Катастрофи особено при лоша видимост която не позволява Да се види какво става пред возилото пред вас). Мислете го така- дори да карате някакъв бесен спортист при 100км/ч трябва да карате на поне 40 метра след този пред вас за да имате време да спрете- 30 метра спирачен път и 10 метра реакция... колко от Нас караме така при ниска видимост?
Alx - прав си, че не караме на 40 метра зад друго возило. Бедата идва от това, че дори и да намалим до 80, в гъст дим с 10 метра видимост, трябва да се движим със скорост от не повече от 36км/ч, което пак не върви за магистрала. Не знам какво може да се направи, ако пред един водач има верижна катастрофа.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Верижната катастрофа на АМ Тракия с 40 коли
alx написа:Банално, но несъобразена скорост и неспазване на дистанция... поне от там е започнало...
Проблема при верижните катастрофи е че само първите 2-3 участника в тях имат шанс да спрат защото за тях не се "образуват" стационарни обекти на пътя.... следващите става малко кауза пердута независимо, че може и да спазват някаква по- уместна дистанция. Никой не кара на такава дистанция, че да може да спре ако този пред него изведнъж спре без спирачен път (което е каквото се случва при верижни Катастрофи особено при лоша видимост която не позволява Да се види какво става пред возилото пред вас). Мислете го така- дори да карате някакъв бесен спортист при 100км/ч трябва да карате на поне 40 метра след този пред вас за да имате време да спрете- 30 метра спирачен път и 10 метра реакция... колко от Нас караме така при ниска видимост?
Ами аз си спазвам доста голяма дистанция винаги и на сухо и на мокро, много рядко ми се случва да се залепя зад някой, не за друго, просто това да се лепнеш зад някой изисква много повече внимание от страна на лепналия се и ако не е наложително не виждам смисъл да се натоварвам.

- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Верижната катастрофа на АМ Тракия с 40 коли
А бе хора... новите коли до 15км/ч поемат ударя с бронята и няма щети. Вижте тези как са се размазали. Къв спирачен път, кви 5лв
Липса на дистанция + високи скорости за пътната обстановка + неадекватни шофьори. При кофти видимост и дъждовна обстановка първото нещо е увеличаване на дистанцията и намаляне на скоростта. После и да се изпраскат с 20-30км/ч, няма да са такива щетите. Рязали са ламарини, за да изкарват хора
Ако са карали с 90, при самия удар да са успели да намалят до 30-40... ламарини не се режат за такива скорости. 23-24 човека в болници има с фрактури повечето.



- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Верижната катастрофа на АМ Тракия с 40 коли
http://btvnovinite.bg/gallery/bulgaria/ ... akija.html
тоя 50-годишния чичи каза, че димящото сметище е виновно за катастрофата и видимостта е била по-малко от метър
бако дет' се шибнал в мантинелата и той казва - 2-3 метра видимост!!!
било е тъмно и задимено и мъгла, като в ГЪЗ и тия си перкат... нЕма проблеми!!!
т.е. тия са се нанизали с 80-90 км/ч при видимост метър... ЕВАЛА!!! Карачи... ЕВАЛА!!!
СМЯ-ТАЙ!!!
Д*БА Т'ВА ДИВО ПЛЕМЕ ДЕТ' СМЕ!!! ДАНО ИЗЧЕЗНЕМ ОТ ЛИЦЕТО НА ЗЕМЯТА!!!









тоя 50-годишния чичи каза, че димящото сметище е виновно за катастрофата и видимостта е била по-малко от метър
бако дет' се шибнал в мантинелата и той казва - 2-3 метра видимост!!!
било е тъмно и задимено и мъгла, като в ГЪЗ и тия си перкат... нЕма проблеми!!!
т.е. тия са се нанизали с 80-90 км/ч при видимост метър... ЕВАЛА!!! Карачи... ЕВАЛА!!!
СМЯ-ТАЙ!!!
Д*БА Т'ВА ДИВО ПЛЕМЕ ДЕТ' СМЕ!!! ДАНО ИЗЧЕЗНЕМ ОТ ЛИЦЕТО НА ЗЕМЯТА!!!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Верижната катастрофа на АМ Тракия с 40 коли
u`F`o написа:alx написа:Банално, но несъобразена скорост и неспазване на дистанция... поне от там е започнало...
Проблема при верижните катастрофи е че само първите 2-3 участника в тях имат шанс да спрат защото за тях не се "образуват" стационарни обекти на пътя.... следващите става малко кауза пердута независимо, че може и да спазват някаква по- уместна дистанция. Никой не кара на такава дистанция, че да може да спре ако този пред него изведнъж спре без спирачен път (което е каквото се случва при верижни Катастрофи особено при лоша видимост която не позволява Да се види какво става пред возилото пред вас). Мислете го така- дори да карате някакъв бесен спортист при 100км/ч трябва да карате на поне 40 метра след този пред вас за да имате време да спрете- 30 метра спирачен път и 10 метра реакция... колко от Нас караме така при ниска видимост?
Alx - прав си, че не караме на 40 метра зад друго возило. Бедата идва от това, че дори и да намалим до 80, в гъст дим с 10 метра видимост, трябва да се движим със скорост от не повече от 36км/ч, което пак не върви за магистрала. Не знам какво може да се направи, ако пред един водач има верижна катастрофа.
нищо не може да се направи. затова ако не мога да видя какво става поне едно 50 метра пред колата пред мене - гледам да изляза от тази ситуация като или се отместя така, че да няма никой пред мене или да отворя дистанцията много много повече...
но истината е, че страшно много хора (навсякъде по света) карат без да им пука особено за това което се случва около тях... и не са на ясно (или се самозаблуждават) за умението си да карат и/или за техническите възможности на возилото им.
а най- лошото е, че не се учиме от грешките си/ им.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Верижната катастрофа на АМ Тракия с 40 коли
Аз пък се чудя като оставим на страна екологията и килограмите фпч, тежки метали, азотни окиси, диоксини, фурани и т.н. изпуснати в атмосферата и които по количество вероятно далеч ще надвишат замърсяването, което създават хилядите автомобили преминали по цялото разтояние до морето за цялото лято КАК е възможно това сметище да гори цяла седмица близо до подобието на път, което води до подобието на море в разгара на лятото и никой да не вземе никакви мерки?
И като стана белята- айде, война по пътищата. Карат като коне с капаци, правят тва, правят онова.. ми ако нямаше дим на магистралата нямаше да има и верижна катастрофа с щети за милиони, нали?
И като стана белята- айде, война по пътищата. Карат като коне с капаци, правят тва, правят онова.. ми ако нямаше дим на магистралата нямаше да има и верижна катастрофа с щети за милиони, нали?
Re: Верижната катастрофа на АМ Тракия с 40 коли
Не искам да звучи сякаш ги оправдавам. Сигурен съм че изобщо не са си давали зор, никой не е мислил за екология и никой не се е сетил за възможните последствия за магистралата.
Сметище обаче се гаси изключително трудно, даже и когато има желание и се полагат истински усилия.
Гори под повърхността и реално колкото и да се разбутват боклуците никога неможеш да си сигурен че си го изгасил напълно. След ден пак пламва и всичко започва от начало.
Сметище обаче се гаси изключително трудно, даже и когато има желание и се полагат истински усилия.
Гори под повърхността и реално колкото и да се разбутват боклуците никога неможеш да си сигурен че си го изгасил напълно. След ден пак пламва и всичко започва от начало.
Re: Верижната катастрофа на АМ Тракия с 40 коли
"Освен ксенони и фарове за мъгла, в анкетата няма и неспазване на дистанция."
Това е мой пост от темата "Какво ви дразни най-много при шофиране?" Всички, абсолютно всички верижни катастрофи стават от неспазване на дистанция и скоростта няма значение, верижни катастрофи има при скорости 50 км/ч има и при 150 км/ч.
Това е мой пост от темата "Какво ви дразни най-много при шофиране?" Всички, абсолютно всички верижни катастрофи стават от неспазване на дистанция и скоростта няма значение, верижни катастрофи има при скорости 50 км/ч има и при 150 км/ч.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Верижната катастрофа на АМ Тракия с 40 коли
А това сметище винаги ли дими? Питам, защото утре трябва да пътувам до Долна Баня и трябва да мина точно по Тракия, а ще съм със семейството и не ми се рискува!
only rear wheel drive
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Верижната катастрофа на АМ Тракия с 40 коли
TheDriver написа:Не искам да звучи сякаш ги оправдавам. Сигурен съм че изобщо не са си давали зор, никой не е мислил за екология и никой не се е сетил за възможните последствия за магистралата.
Сметище обаче се гаси изключително трудно, даже и когато има желание и се полагат истински усилия.
Гори под повърхността и реално колкото и да се разбутват боклуците никога неможеш да си сигурен че си го изгасил напълно. След ден пак пламва и всичко започва от начало.
Там е работата, че тук не се и опитват. И като дими на мястото, където започва слабата видимост е редно да има патрул, който да предупреждава. А не да тръбят как щели да изкарат всички кухи на пътя за лятото и да бъдат много строги, че нямало събираемост на глобите.
Това именно е работата на полицията- превенция!
Ама както обичам да казвам- лесно е да си политик в България. Винаги търсим вината единствено и само в себе си без да погледнем малко на горе и да ги питаме тия избраните "а вие какво правите"?
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Верижната катастрофа на АМ Тракия с 40 коли
Сметището е било запалено и вчера , а пътна полиция която има ангажимент да го види това нещо и да постави сигнализация заради задимяването - блееее . За къв чеп са им тия камери като хората се изтрепват заради липса на един прос знак преди тоя участък или поне една патрулка 

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани