Избор на комби
Модератор: Общи модератори
- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: Избор на комби
Мерца може би ще ти е най-удобен за каране и возия. Конете са си предостатъчни, абе вървеж/разход тамън. Слагат им на W204-ките едни дюзи на делфи, които са си по-капризни от предходните на бош и май не подлежат на рециклаж ама пък ще внимаваш. На теб ти е скучна, на мен това купе ми е доста дървено, седана малко дет по ми хваща окото, имам мерцедес ама тоя модел ейтъй като съм зяпал разни други предимно го прескачам.
За БМВ ясно, БМВ форум сме запознат си ква е хавата.
Аудито е симпатично уш по-ново трябва да са изпипани някой работи, обмислях подобна покупка ако си продам едната кола ама в друга тема където всеки напъди а6-цата от препоръки май май някъв краен избор
П.С.: Дачията колеги не трябва вече да се препоръчва, тя си е едно на ум на всеки пускащ тема за избор на кола
За БМВ ясно, БМВ форум сме запознат си ква е хавата.
Аудито е симпатично уш по-ново трябва да са изпипани някой работи, обмислях подобна покупка ако си продам едната кола ама в друга тема където всеки напъди а6-цата от препоръки май май някъв краен избор

П.С.: Дачията колеги не трябва вече да се препоръчва, тя си е едно на ум на всеки пускащ тема за избор на кола

Re: Избор на комби
За х-драйва явно грешно са ми го обяснили и аз се учудих къде е логиката да се изключва (напълно). Все пак не ми харесват от тия години нито ц, нито 3-ки.
Иначе бюджета стига за нов дъстър, и е практичният избор, проблема е че не виждам разлика от 10г ми служебна кола с този дъстър
Всъщност пробвах нов логан наскоро и спирачките му бяха плачевни. А и резултатите от този краш тест са очаквани...
Е83 също става, макар да ми грознее доста, поне има място, но 3.0д харчи прекалено много градско, 177 к.с е мудна, а и май вериги се сменяха. Не че не ми харесват бмв-та, просто бюджета не стига за Ф11 530/535, иначе се взимаше на момента
Иначе бюджета стига за нов дъстър, и е практичният избор, проблема е че не виждам разлика от 10г ми служебна кола с този дъстър

Е83 също става, макар да ми грознее доста, поне има място, но 3.0д харчи прекалено много градско, 177 к.с е мудна, а и май вериги се сменяха. Не че не ми харесват бмв-та, просто бюджета не стига за Ф11 530/535, иначе се взимаше на момента

„Късметът е това, което се случва когато подготовката срещне добрата случайност.“ — Хенри Форд
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Избор на комби
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12842
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Избор на комби
Е това не го разбирам, Е91 ти е тясно, ама гледаш А4
А4 3.0ТДИ куатро харчи с 30% повече от Е61 3.0д или хд
Мотора е кекав меко казано, дюзите са скъпи и не се ремонтират, страда от разтягане на вериги и износване на обтегачи, подмяната е двойно по скъпа спрямо тази на БМВ.
Човек като гледа дизел обикновенно търси икономия, не знам как се възприема кола с разход 15 градско и 10 извън градско това при спокойно каране за икономична
И така Ако ти е тясна Е91, минаваш на Е61 фейслифтово, не ти трябва ХД, не за друго, ми просто с тия системи които има колата няма проблем да се кара дори от смотан шофьор
П.С. хикса не се изключва на 30км. на над 120 беше по спомен.
Човек свикнал да кара кола на задно, няма как да приеме за приятен автомобил с предно или 4х4, просто пътното поведение е коренно различно, та така

А4 3.0ТДИ куатро харчи с 30% повече от Е61 3.0д или хд

Мотора е кекав меко казано, дюзите са скъпи и не се ремонтират, страда от разтягане на вериги и износване на обтегачи, подмяната е двойно по скъпа спрямо тази на БМВ.
Човек като гледа дизел обикновенно търси икономия, не знам как се възприема кола с разход 15 градско и 10 извън градско това при спокойно каране за икономична

И така Ако ти е тясна Е91, минаваш на Е61 фейслифтово, не ти трябва ХД, не за друго, ми просто с тия системи които има колата няма проблем да се кара дори от смотан шофьор

П.С. хикса не се изключва на 30км. на над 120 беше по спомен.
Човек свикнал да кара кола на задно, няма как да приеме за приятен автомобил с предно или 4х4, просто пътното поведение е коренно различно, та така


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Избор на комби
Как ще се изключва Х бе колеги - системата е перманентна, демек постоянно зацепено. Проблема е друг - ако говорим за Комби, 3ката няма много карти. Багажния обем е миниатюрен, по-голям минус е че всъщност няма фабрично спортно окачване на Е91 Х-драйв.
Отделно при А4 Б8 са решени много проблеми - първо скоростната кутия е изтеглена доста по-назад, съответно се гони добро разпределение на масите, после куатрото вече е със коронен диференциал и постоянно 40:60 разпределение на тягата...С-троник или известно повече като DSG е по-добрата кутия от 6степенния ЗФ на БМВ. Трябва да отбележим и един плюс за интериора - модела все пак е 3-4 години по нов.
Проблемите на Ауди са мъртвата обратна връзка във волана и (принципно) по-високата
Цена и мъката с намиране на читава майстори.
Отделно при А4 Б8 са решени много проблеми - първо скоростната кутия е изтеглена доста по-назад, съответно се гони добро разпределение на масите, после куатрото вече е със коронен диференциал и постоянно 40:60 разпределение на тягата...С-троник или известно повече като DSG е по-добрата кутия от 6степенния ЗФ на БМВ. Трябва да отбележим и един плюс за интериора - модела все пак е 3-4 години по нов.
Проблемите на Ауди са мъртвата обратна връзка във волана и (принципно) по-високата
Цена и мъката с намиране на читава майстори.
Re: Избор на комби
Нека не превръщаме темата "задно" срещу "предно"
няма как да не хд версия.
Иначе 3.0 тди 245кс мотора е от 2010-та, със спокойно каране в града се сваля на около 10.
Не съм сигурен дали споменатите проблеми не се говорят за по-старите двигатели в B7 и монтирания CASA 239 кс в ранните B8.. от 2010-та са с обновеният двигател CAPA. И да модела е по-нов и интериора е значително по-добре, може и за това да ми се струва по-широко отпред

Иначе 3.0 тди 245кс мотора е от 2010-та, със спокойно каране в града се сваля на около 10.
Не съм сигурен дали споменатите проблеми не се говорят за по-старите двигатели в B7 и монтирания CASA 239 кс в ранните B8.. от 2010-та са с обновеният двигател CAPA. И да модела е по-нов и интериора е значително по-добре, може и за това да ми се струва по-широко отпред

„Късметът е това, което се случва когато подготовката срещне добрата случайност.“ — Хенри Форд
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Избор на комби
Аз, като чета темата и изискванията си мисля, че си за някакво СУВ-че. Нещо като Санта фе 2 генерация да кажем.
Re: Избор на комби
Мне, без коли дето се накланят като параходи по завоите
нищо друго освен тия 3-те не се разглежда.

„Късметът е това, което се случва когато подготовката срещне добрата случайност.“ — Хенри Форд
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Избор на комби
xDrive остава на задно при маневриране до 12км/ч и при магистрално над 180км/ч.
Re: Избор на комби
аз щях да ти предложа бмв-то ама щом ти е тясно... от така предложените аз бих си взел алди-то.
и трите са трошливи боклуци, но поне алдито ще ти дойде най-практично си мисля.
и трите са трошливи боклуци, но поне алдито ще ти дойде най-практично си мисля.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Избор на комби
acer написа:Нека не превръщаме темата "задно" срещу "предно"няма как да не хд версия.
Иначе 3.0 тди 245кс мотора е от 2010-та, със спокойно каране в града се сваля на около 10.
Не съм сигурен дали споменатите проблеми не се говорят за по-старите двигатели в B7 и монтирания CASA 239 кс в ранните B8.. от 2010-та са с обновеният двигател CAPA. И да модела е по-нов и интериора е значително по-добре, може и за това да ми се струва по-широко отпред
Правилно си разбрал, горецитираните проблеми се отнасят за предходното поколение с трибуквен код на моторите. Кодовете на моторите 3.0ТДИ при Б8 са САРА(първият), CCWA, CCWB.
Най-големият проблем тук е стружките от помпата. Другите са стандартни за всеки дизел.
Б8-цата е малко по-широка вътре от Е9х.
При първите Б8 се монтира кутия типтроник, която е стандартен ZF, който се монтира и в БМВ. След това се монтира S-tronic кутия, която най-общо казано си е DSG при надлъжните мотори.
Както е отбелязал acho.rs, при Б8 има по-добро разпределение на теглото, мотора е изтеглен назад, а не е поставен на предния мост.
Re: Избор на комби
Добре де като цена A4-ка 3.0 дизел след 2010-2011г аз под 25к не мога да намеря, по-скоро 27-29к. С още малко от горе не влизаме ли в бюджета на F10 ?
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Избор на комби
То бюджета тъй или иначе не стана известен.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Избор на комби
Elesar74 написа:То бюджета тъй или иначе не стана известен.
E как бе, бюджета е между е90 и ф10, кво не му разбра

- kikko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Избор на комби
Вземи си Ауди и ти гарантирам,че след максимум една година ще го продадеш и пак ще си търсиш БМВ. 

E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани