Защо в Германия може с 250?
Модератор: Общи модератори
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Защо в Германия може с 250?
Мен много ми е интересно как тука в тая тема няма нито един гласувал за глобите в германия , а в другата тема за камерите един куп моралисти повтарят мантрата за скороста колко опасна вредна антихуманна и незнам си още каква била . Ако трябва да перифразирам за скороста в Германия ...за кучата и котки може , а за нас не може ..а ???...
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Защо в Германия може с 250?
Jordana написа:...
А преди Хитлер? Да бе историята да почва с Хитлер... Ограниченията са наложени заради войната за да пестят гориво.
Иначе един от основателите на Мерцедес е измисил ДВГ... така, че сам си отговори каква родина на автомобилите са

p.s. има ли другаде в Европа (ако махнем Германия) страна с толкова високо ограничение на магастралата като нашето?
Последна промяна steeN на 18 Май 2018, 12:41, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Защо в Германия може с 250?
Преди Хитлер е имало проект за 20км магистрала от която построяват 12 км щото парите свършват . Едва с Хитлер на власт през 1933 магистралата става реалност и са построени около 3000 км . Така че да , с него започва историята на магистралите в Германия . Въпреки че още през 1915 са имали проект за 22 000 км такива пътища , то чак през 1933 този план започва да се изпълнява . Все още магистралите в Германия са под 12000 км .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Защо в Германия може с 250?
Във Ваймарската република не е имало ограничения на скоростта. Както и почти никъде по това време. Тоя Хитлер си го заврете някъде 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- firstduo93
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 24.09.2017
- Пол: Мъж
Re: Защо в Германия може с 250?
Защото имат пътища ?
- Knoxville_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 3.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вана
- Мечтае да кара: DACIA
Re: Защо в Германия може с 250?
steeN написа:Jordana написа:...
А преди Хитлер? Да бе историята да почва с Хитлер... Ограниченията са наложени заради войната за да пестят гориво.
Иначе един от основателите на Мерцедес е измисил ДВГ... така, че сам си отговори каква родина на автомобилите са
p.s. има ли другаде в Европа (ако махнем Германия) страна с толкова високо ограничение на магастралата като нашето?
Май е 120 навсякъде. В Сърбия, строящите се участъци ще бъдат със 130.
- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Защо в Германия може с 250?
Не знам по кой канал гледах преди 2-3 месеца, имаше статистика (за 2017г.) за най-много жертви по пътищата и Германия мисля, че беше на първо място. Та все пак е хубаво да има ограничения... иначе гласувах за четвъртото..
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Защо в Германия може с 250?
BaDxBoY написа:bum_bum написа:Ограниченията по магистралите не са само за безопасност. Всяка бяла държава има магистрали по които може да се кара безопасно с поне 160.
Скоростта е ограничена заради икономия на гориво. По чичуво време ограничението е било 100, а по-късно и 80 поради тая причина.
Не знам, ама на Тракия ако кача на поне 160 ще излетя в дерето. На Струма след Лукойла има едно леко завиване в лявата лента с адски пропадания на пътя, където хем минавам през ден, хем всеки път едвам удържам колата с 120-130 ..
Не си чел внимателно условието

- Knoxville_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 3.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вана
- Мечтае да кара: DACIA
Re: Защо в Германия може с 250?
Exclusive89 написа:Не знам по кой канал гледах преди 2-3 месеца, имаше статистика (за 2017г.) за най-много жертви по пътищата и Германия мисля, че беше на първо място. Та все пак е хубаво да има ограничения... иначе гласувах за четвъртото..
Най-много загинали - добре.
А като процент от населението/на километри пътища/изминати километри? В сравнение с други страни?
- ИлХиТо
- ентусиаст
-
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Re: Защо в Германия може с 250?
"Всички тези неща взети заедно"
.

- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Защо в Германия може с 250?
Knoxville_ написа:Най-много загинали - добре.
А като процент от населението/на километри пътища/изминати километри? В сравнение с други страни?
Казвам това, което съм чувАл по тв... иначе очаквах в Турция да са повече жертвите.
- vixx
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 320d
Re: Защо в Германия може с 250?
Мисля, че Нешънъл Джиографик или Дискавъри имаха документален филм за аутобана и защо такива скорости са позволени там.
Общо взето беше,защото е пълно с куп системи за бързо известяване ако стане нещо някъде, имаха и някакви системи за наблюдение и разбираха за нарушения в настилката веднага , като се появят. Имаха и някакви изисквания към конструкцията така, че да има вираж завоя, ако е има потенциал да е опасен, и тн. Бе общо взето цената за поддръжката на целия аутобан беше нкяаква космическа, сравнена с тази на нормален път/маистрала.
Довечера ако намеря видеото ще го добавя.
ПС. Намерих го, но е на английски: https://www.youtube.com/watch?v=8e3kXikoIEE
Изроди са тия Германци.
Накратко:
- 36 хиликоптера готови да стигнат за не повече от 15 минути до всяка точка на аутобана
- не повече от 4% наклон по цялата дължина
- екипи, ежедневно обикалящи целият път търсейки за дупки и неравности
- автоматична система за идентифициране на ПТП-та, свързана директно с табелите указващи скорост и проблеми на пътя
- Мобилни екипи, успяващи да отстранят всяка повреда по автомобила в 83% от случаите
- Система за оттичане на водата с резервоари отстрани на пътя
- Сензори за влага и температура по цялата дължина на пътя, свързани директно с автоматичната система на табелите
- грубо 2 пъти по-дебела асфалтова настилка от стандартната
- средна цена за поддръжка къмто преди няколко години = над 480 000 евро/година
Общо взето беше,защото е пълно с куп системи за бързо известяване ако стане нещо някъде, имаха и някакви системи за наблюдение и разбираха за нарушения в настилката веднага , като се появят. Имаха и някакви изисквания към конструкцията така, че да има вираж завоя, ако е има потенциал да е опасен, и тн. Бе общо взето цената за поддръжката на целия аутобан беше нкяаква космическа, сравнена с тази на нормален път/маистрала.
Довечера ако намеря видеото ще го добавя.
ПС. Намерих го, но е на английски: https://www.youtube.com/watch?v=8e3kXikoIEE
Изроди са тия Германци.
Накратко:
- 36 хиликоптера готови да стигнат за не повече от 15 минути до всяка точка на аутобана
- не повече от 4% наклон по цялата дължина
- екипи, ежедневно обикалящи целият път търсейки за дупки и неравности
- автоматична система за идентифициране на ПТП-та, свързана директно с табелите указващи скорост и проблеми на пътя
- Мобилни екипи, успяващи да отстранят всяка повреда по автомобила в 83% от случаите
- Система за оттичане на водата с резервоари отстрани на пътя
- Сензори за влага и температура по цялата дължина на пътя, свързани директно с автоматичната система на табелите
- грубо 2 пъти по-дебела асфалтова настилка от стандартната
- средна цена за поддръжка къмто преди няколко години = над 480 000 евро/година
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Защо в Германия може с 250?
Последната цитирана цифра е 480 000 000 евро на година! Този филм съм го гледал доста е интересно. Аз лично имам ли минаване от там задължително се възползвам да покарам с колкото може да вдигне колата с която съм, направо я карам на заваркаvixx написа:Мисля, че Нешънъл Джиографик или Дискавъри имаха документален филм за аутобана и защо такива скорости са позволени там.
Общо взето беше,защото е пълно с куп системи за бързо известяване ако стане нещо някъде, имаха и някакви системи за наблюдение и разбираха за нарушения в настилката веднага , като се появят. Имаха и някакви изисквания към конструкцията така, че да има вираж завоя, ако е има потенциал да е опасен, и тн. Бе общо взето цената за поддръжката на целия аутобан беше нкяаква космическа, сравнена с тази на нормален път/маистрала.
Довечера ако намеря видеото ще го добавя.
ПС. Намерих го, но е на английски: https://www.youtube.com/watch?v=8e3kXikoIEE
Изроди са тия Германци.
Накратко:
- 36 хиликоптера готови да стигнат за не повече от 15 минути до всяка точка на аутобана
- не повече от 4% наклон по цялата дължина
- екипи, ежедневно обикалящи целият път търсейки за дупки и неравности
- автоматична система за идентифициране на ПТП-та, свързана директно с табелите указващи скорост и проблеми на пътя
- Мобилни екипи, успяващи да отстранят всяка повреда по автомобила в 83% от случаите
- Система за оттичане на водата с резервоари отстрани на пътя
- Сензори за влага и температура по цялата дължина на пътя, свързани директно с автоматичната система на табелите
- грубо 2 пъти по-дебела асфалтова настилка от стандартната
- средна цена за поддръжка къмто преди няколко години = над 480 000 евро/година


Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Защо в Германия може с 250?
Това филмче и аз съм го гледал, но по други места също има изисквания към пътищата и има хубави такива.
Мисля, че отговора с лобирането на производителите е доста възможен да допринася, понеже ВЯРНО е пълно с писти из Германия където могат да си пробват колите, но не върви само на писта да караш бързо когато имаш бърза кола, едва ли на всеки пистата му е на 1 час път, а и едва ли имат бол свободно време. Та мисля да добавя и този отговор. Също така някой беше писал за бързо придвижване и да върви икономиката. Мисля и това е възможно, но не чак толкова за да оставят чак да си караш с 300.
Баща ми понеже всеки месец е там за около седмица е лаконичен по темата - ами защото нямат нужда от такива, всеки знае какво да прави там. Под всеки разбирайте масово де, не буквално всеки.
Не съм ходил в Италия, но са ми казвали доста хора, баща ми също ходеше и там преди години, та доста бързо си карали по магистралите. Уж имат ограничения, ама кой да ги спазва.
И едни от най-лошо блъснатите коли били Италианските.
Извинявам се, ама така анкетата се рестартира.
Логично е, ама не се замислих, просто се чудех как няма да имат право хората сега да гласуват и за новия отговор.
Мисля, че отговора с лобирането на производителите е доста възможен да допринася, понеже ВЯРНО е пълно с писти из Германия където могат да си пробват колите, но не върви само на писта да караш бързо когато имаш бърза кола, едва ли на всеки пистата му е на 1 час път, а и едва ли имат бол свободно време. Та мисля да добавя и този отговор. Също така някой беше писал за бързо придвижване и да върви икономиката. Мисля и това е възможно, но не чак толкова за да оставят чак да си караш с 300.
Баща ми понеже всеки месец е там за около седмица е лаконичен по темата - ами защото нямат нужда от такива, всеки знае какво да прави там. Под всеки разбирайте масово де, не буквално всеки.
Cyberloner написа:П.С. по повод ограниченията - хайденякой да тръгне от Рим за Неапол по магистралата и да преброи колко коли карат с 120 - всичко живо е с 160 и нагоре
Не съм ходил в Италия, но са ми казвали доста хора, баща ми също ходеше и там преди години, та доста бързо си карали по магистралите. Уж имат ограничения, ама кой да ги спазва.

Извинявам се, ама така анкетата се рестартира.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Защо в Германия може с 250?
По - скоро са автомобилните лобита. После идват глобите за тези, които не слушат и после другите неща.
Истината е, че макс. към 15% (по спомен) от всичките км магистрали са без ограничение на скоростта. През повечето време са доста натоварени, та на практика, рядко можеш да караш продължително време със скорости над 180км/ч.
Бях го писал и в друга тема - това, че е няма ограничение на скоростта в даден участък не значи, че ако стане ПТП не си виновен. Обикновено вината е и на двамата водача.
И един основен фактор е, че тези които карат със скорости над 200км/ч не правят компромиси с колите си - гуми, спирачки и т.н. С две думи не се опитват да побългаряват нещата.
Истината е, че макс. към 15% (по спомен) от всичките км магистрали са без ограничение на скоростта. През повечето време са доста натоварени, та на практика, рядко можеш да караш продължително време със скорости над 180км/ч.
Бях го писал и в друга тема - това, че е няма ограничение на скоростта в даден участък не значи, че ако стане ПТП не си виновен. Обикновено вината е и на двамата водача.
И един основен фактор е, че тези които карат със скорости над 200км/ч не правят компромиси с колите си - гуми, спирачки и т.н. С две думи не се опитват да побългаряват нещата.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: peshehodetz