Атмосферка или турбо?
Модератор: Общи модератори
- cmdkick
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Атмосферка или турбо?
empar написа:Бензин, атмосферно пълнене, висока степен на сгъстяване и високи обороти. Това е моята рецепта за истински автомобил!
Всичко останало е чалга-джендъризъм, гарниран с кренвирши от 4лв/кг.!
Ти с кого по-точно ще се състезаваш с тая кола?
Tires are evil - destroy them all ...
- c04
- Кръстникът
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Атмосферка или турбо?
Тоя въпрос е много разтеглив. Зависи каква е колата , какво се очаква от нея и за какво ще се ползва. Иначе голям бензин/4-5-6 литра/ с чарджър винаги върши работа 

- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Атмосферка или турбо?
Най ми е харесвал за каране голям V8 без турбо, след това пак голям V8, с две турбота
С Компресор не съм карал - сигурно е яко, предвид липсата на лаг.


I love the sound of V8 in the morning...
Re: Атмосферка или турбо?
Аз понеже имах 5.9ка със и без чарджър та затова викам, че е най-добре.Разхода е все толкова.Даже падаше на дълго с компресор.
Re: Атмосферка или турбо?
Според мен всичко зависи от конкретния двигател.
Това е като бензин vs дизел.
Има дизели, които не става нищо от тях, както и бензини.
Това е като бензин vs дизел.
Има дизели, които не става нищо от тях, както и бензини.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Атмосферка или турбо?
Много относително е това: за какво ще се ползва колата, какво се иска от колата, лична/служебна и още поне десетина други въпроса с цел да се определи какво ще върши работа.
Ако е за лична - според мен решаващо трябва да е кой агрегат е по-безпроблемен и с по-ниски експлоатационни разходи
Ако е за лична - според мен решаващо трябва да е кой агрегат е по-безпроблемен и с по-ниски експлоатационни разходи
- kikko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Атмосферка или турбо?
Зависи за какво ще използваш колата? За работа е едно,за кеф е друго.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- expl0de
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 784
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Атмосферка или турбо?
Ако двата двигателя са с еднакъв брой цилиндри, съм за турбото. Ако не са и турбото е с поне 6 цилиндъра съм пак за турбото. Ако турбото е с 4 цилиндъра, а другият 6, бих взел 6така. Това при коли с приблизително еднаква мощност.
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Атмосферка или турбо?
empar написа:Бензин, атмосферно пълнене, висока степен на сгъстяване и високи обороти.
Описваш точно мотоциклетен двигател...


4 цилиндра в ред или V-образен, с по 4 клапана, а може и с по 5...
Excellent! Steven is my name!
- empar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2018 G30 540ix
Re: Атмосферка или турбо?
Borymeckata написа:empar написа:Бензин, атмосферно пълнене, висока степен на сгъстяване и високи обороти.
Описваш точно мотоциклетен двигател...![]()
![]()
4 цилиндра в ред или V-образен, с по 4 клапана, а може и с по 5...
Тези подробности са за друга тема вече.

Re: Атмосферка или турбо?
BMW_POWER написа:Мислех да пусна анкета, ама няма да има смисъл. По-ми е интересно какво мислите. Става въпрос за избор на кола. Говорим за една и съща марка и един и също модел. Има (примерно) 2.0 или 2.4л атмосферка и 1.6 турбина. Кое бихте избрали и защо? Можете да давате пример с каквито искате марки, но само не го сравнявайте едни с други.
Едно приятелче се оглежда за турбина, аз го ритам да вземе атмосферка.
Вие как мислите?
2013-2015 или по-нова кола - по-малкия мотор с турбо... по-стара ако е - по-големия атмосферен...
най- грубо казано... така ги виждам нещата
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Атмосферка или турбо?
Аз съм твърдо за атмосферките. На турбо-ветрилките тук им викат "презервативи". Слагаш, ползваш и изхвърляш. Повече не ставали за нищо
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Атмосферка или турбо?
Ако е за сравнително нова кола и за ежедневно каране, турбото дава повече и иска по-малко на помпата.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 300
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: немо