Ежедневен кабриолет?
Модератор: Общи модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Ежедневен кабриолет?
За мен си заслужава да си имаш кабрио. Кефа и усмивката на лицето са ти гарантирани. Особено като имаш и гараж. Подкрепям идеята да се огледаш за Z. Щом караш извънградско, пробвай без таван на дъжд
. С над 100 - 120 км/ч не вали вътре

- ///eMo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: го спокойно
Re: Ежедневен кабриолет?
Въздържам се от това да назова бюджет, защото искам дискусията да бъде общовалидна за повечето кабриолети, а не да се фокусираме върху плюсове/минуси на конкретен модел. Питанката е все още на фаза дали да бъде кабриолет
Интересен поглед. Не бих казал, че през повечето време ще влиза в зададените параметри, най-малкото заради разстоянието на пътуванията, но пък самите дестинации обикновено се вписват идеално
Винаги съм гледал с тъп поглед хора със свалени тавани в дъжд, но това ще е първото нещо, което ще пробвам
Но има логика - с купето при 80 и проливен дъжд задното стъкло беше напълно сухо.
Ей това трябва да измисля - дали радостта ще компенсира всички негативи когато условията не са 'идеални'.

alx написа:..с около 40-80км/ч, да не вали и слънцето да не пече много и температурата да е между 10 и 25 градуса. въпроса е - колко често този сценарии се изпълнява? ако отговора е "често" (според къде и как живееш)- тогава кабриото е гот. иначе... не бих се занимавал.
Интересен поглед. Не бих казал, че през повечето време ще влиза в зададените параметри, най-малкото заради разстоянието на пътуванията, но пък самите дестинации обикновено се вписват идеално

prozorche написа:...Щом караш извънградско, пробвай без таван на дъжд. С над 100 - 120 км/ч не вали вътре
Винаги съм гледал с тъп поглед хора със свалени тавани в дъжд, но това ще е първото нещо, което ще пробвам

prozorche написа:За мен си заслужава да си имаш кабрио. Кефа и усмивката на лицето са ти гарантирани.
Ей това трябва да измисля - дали радостта ще компенсира всички негативи когато условията не са 'идеални'.
Re: Ежедневен кабриолет?
Какво има да мислиш?
Мерак ти е - купи си, ако не си окей - продай го.
Верно, ще потънат някви пари в тая гимнастика, ама знаеш ли колко е криво да си удариш спирачките за някоя такава авантюра и години по-късно да я видиш на светофара, ама в нея един бая по-млад от тебе, а на тебе вече да ти е късно, 'щото приоритетите в живота вече са други...
Аз така се обръщам след 2-3 коли и още толкова изгори, 'щото преди не сглупих и сега ме е яд
Мерак ти е - купи си, ако не си окей - продай го.
Верно, ще потънат някви пари в тая гимнастика, ама знаеш ли колко е криво да си удариш спирачките за някоя такава авантюра и години по-късно да я видиш на светофара, ама в нея един бая по-млад от тебе, а на тебе вече да ти е късно, 'щото приоритетите в живота вече са други...
Аз така се обръщам след 2-3 коли и още толкова изгори, 'щото преди не сглупих и сега ме е яд

Re: Ежедневен кабриолет?
кабрио в дъжд не е оферта. защото... в един момент ще намалиш под 60-80 и ще те навали. да не говориме, че дъжда има навика да се стича по най- странните места и вятъра да ти го вкарва в купето независимо от скороста
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Ежедневен кабриолет?
В зората на демокрацията, един богат мъж беше купил на жена си кабрио. Имената няма да споменавам, познавате ги със сигурност. Беше нещо американско и огромно. Когато дойде с него, направо ни събра очите. Обаче и бързо ни свали на земята. При по-висока скорост, вятърът ти вее косите, но и ти брули ушите. Каза, че радиото не можеш да чуеш. Не съм се возил в тази кола, не съм карал отворена кола, за да знам със сигурност. Карал съм кабрио, около 1500км. София-Бургас-Варна-София и после София-Приморско. Битъл от новите. Беше нов през 2005-6г. Внесен от Щатите. Ми при 120-130 си е шумен. Не е като нормалната кола. Ако живееш някъде в нормален град или покрай морето, аз съм ОК. Познавам друг богат човек, който имаше едно зелено Z1. Дойде с него от Дару кар до центъра и повече не се качи в него. Продаде го веднага.
Но, за всеки влак си има пътници
Но, за всеки влак си има пътници

Re: Ежедневен кабриолет?
О, без съмнение- на магистралата каквото и кабрио да е, ще ти бръмне главата...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- vlado6669
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: Ежедневен кабриолет?
Няма универсално решение, за магистрала е най-тихо кабрио с твърд таван, но пък има ограничения за багажа при свален таван. Друг е въпроса, че при 140-160 км с всеки кабриолет не е много приятно и направо досадно при продължително каране при свален таван... За мен кабриолета е за фън кар, не ежедневка. При мек таван и за в БГ почти задължително трябва гараж и пак твърдя, че 4 местно кабрио е много безмислено заради шума и вятъра. Но пък е голямо удоволствие, аз съм на 52 години и направо немога без кабриолет и въобще не ми пука какво си мислят околните, не че някога съм се съобразявал с чуждото мнение де
. Последното по една теза в темата, че Z ки, SLK та или Porsche Boxer са само за жени
и мъжете трябва да чакат докато могат да си позволят поне ٍSL
До автора каквото ви хареса, тест драйв и скачайте смело , удоволствието в кабриолет е голямо...



Re: Ежедневен кабриолет?
Аз съм имал два кабриолета с 4 места. Единият беше Mercedes CLK500 (W209) - 5.0 306 hp от 2003 година - https://www.auto-data.net/bg/mercedes-benz-clk-a-209-clk-500-306hp-automatic-23474. Много яка кола, продадох я като ми се роди второто дете, защото стана тясна за 4-ма човека и багаж. Кефа е невероятен, беше много бърза и страшно приятна за каране. Като минуси се скапа един хидравличен цилиндър на тавана и протече, в Балканстар и Ивайжет казаха 6 месеца доставка, нямало го наличен и в Германия, никъде не можаха да го рециклират в БГ та го пращах чак до Щатите - но там за 10 дена заедно с транспорта в двете посоки ми го направиха. (100$ рециклаж + 100$ транспорт супер бърз по UPS). На магистралата с отворен таван с повече от 120 не е гот да се кара. Иначе със затворен таван си вървеше с 250 спокойно. За зимата не е подходящо - задно предаване и мек таван не са добра идея за ски в Пампорово. Ако реша пак да взимам кабрио бих си взел пак такова. Поддръжката иначе е евтина - окачването е с пружини, части има колкото искаш.
Другото което имах за кратко беше Renault Megane Cabrio от 2010 1.4 130 hp - https://www.cars-data.com/en/renault-megane-coupe-cabriolet-2010/2205. Ползвах го един летен сезон, бяха ми го дали от Рено, защото ми бяха забавили страшно много една доставка. Твърдият таван действително е по-добра идея ако се държи на улицата, иначе като минус прави много тежка колата. Реното беше с ръчни скорости, което мен не ме кефи, но твърдият таван беше панорамен с щора и на мен това много ми харесваше. Материалите вътре като качество бяха по-скапани от Мерцедеса, но ако човек не иска да кара бързо е добро решение. Има и същата работа горе долу на Peugeot - 308 CC - https://www.parkers.co.uk/peugeot/308/cc/review/.
За БМВ E93 е добра идея също, но не съм имал такова и нищо не мога да кажа.
Но като цяло - кефът е невероятен. Аз редовно примерно лятото си правих разходки през Бистрица - Железница - Белчин до Боровец, много яко беше.
Ако ще го държиш на улицата - твърд таван е силно препоръчителен. Ако имаш гараж или на платен паркинг - мекият таван е препоръчителен, по-лека и по-балансирана е колата.
Успех, дано да купиш нещо и да се похвалиш.
Другото което имах за кратко беше Renault Megane Cabrio от 2010 1.4 130 hp - https://www.cars-data.com/en/renault-megane-coupe-cabriolet-2010/2205. Ползвах го един летен сезон, бяха ми го дали от Рено, защото ми бяха забавили страшно много една доставка. Твърдият таван действително е по-добра идея ако се държи на улицата, иначе като минус прави много тежка колата. Реното беше с ръчни скорости, което мен не ме кефи, но твърдият таван беше панорамен с щора и на мен това много ми харесваше. Материалите вътре като качество бяха по-скапани от Мерцедеса, но ако човек не иска да кара бързо е добро решение. Има и същата работа горе долу на Peugeot - 308 CC - https://www.parkers.co.uk/peugeot/308/cc/review/.
За БМВ E93 е добра идея също, но не съм имал такова и нищо не мога да кажа.
Но като цяло - кефът е невероятен. Аз редовно примерно лятото си правих разходки през Бистрица - Железница - Белчин до Боровец, много яко беше.
Ако ще го държиш на улицата - твърд таван е силно препоръчителен. Ако имаш гараж или на платен паркинг - мекият таван е препоръчителен, по-лека и по-балансирана е колата.
Успех, дано да купиш нещо и да се похвалиш.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Ежедневен кабриолет?
vlado6669 написа:Последното по една теза в темата, че Z ки, SLK та или Porsche Boxer са само за жении мъжете трябва да чакат докато могат да си позволят поне ٍSL
По принцип Бокстера не съм го споменавал, но си е в тая графа и фактът, че сам си го сложил там потвърждава мнението ми

Чувал съм, че прашките били по-удобни от боксерките, та може да пробвате да съчетаете нещата, така да си ходят атрибутите

Към автора, ако не ти се затварят пари в тая работа - най-правилното е да се пробваш за няколко дена с рентакар и сам да си прецениш.
Ако наистина искаш само кабрио ефекта, без да ти пука за другите неща - разни пежа 307цц има вече доста евтини и все още не изглежда като стара кола.
- vlado6669
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: Ежедневен кабриолет?
grkv написа:vlado6669 написа:Последното по една теза в темата, че Z ки, SLK та или Porsche Boxer са само за жении мъжете трябва да чакат докато могат да си позволят поне ٍSL
По принцип Бокстера не съм го споменавал, но си е в тая графа и фактът, че сам си го сложил там потвърждава мнението ми![]()
Чувал съм, че прашките били по-удобни от боксерките, та може да пробвате да съчетаете нещата, така да си ходят атрибутите![]()
Там е проблема на много хора, че само са чували за много неща ... Но пък не пречи всеки да си има мнение, а ако ви вълнува носенето на прашки действайте смело хич да не ви пука от нищо и никой...

А по темата много от родстарите са доста малки и не могат да бъдат карани от високи хора, примерно аз съм пробвал и не мога Mazda MX5, Honda S2000 и Porsche Boxster, където модели 981 и 718 в S и GTS спецификации са си много сериозни спортни родстари...
Прилични и достъпни модели са и Peugeot 308 CC, VW EOS моделите...
Re: Ежедневен кабриолет?
vlado6669 написа:grkv написа:vlado6669 написа:Последното по една теза в темата, че Z ки, SLK та или Porsche Boxer са само за жении мъжете трябва да чакат докато могат да си позволят поне ٍSL
По принцип Бокстера не съм го споменавал, но си е в тая графа и фактът, че сам си го сложил там потвърждава мнението ми![]()
Чувал съм, че прашките били по-удобни от боксерките, та може да пробвате да съчетаете нещата, така да си ходят атрибутите![]()
Там е проблема на много хора, че само са чували за много неща ... Но пък не пречи всеки да си има мнение, а ако ви вълнува носенето на прашки действайте смело хич да не ви пука от нищо и никой...![]()
А по темата много от родстарите са доста малки и не могат да бъдат карани от високи хора, примерно аз съм пробвал и не мога Mazda MX5, Honda S2000 и Porsche Boxster, където модели 981 и 718 в S и GTS спецификации са си много сериозни спортни родстари...
Прилични и достъпни модели са и Peugeot 308 CC, VW EOS моделите...
Колкото пъти съм се качил в Z3, толкова пъти съм си "набил" главата в него. 187см съм и ми е малко

Иначе, ето го кабриото. Снимано преди месец

Re: Ежедневен кабриолет?
vlado6669 написа:Последното по една теза в темата, че Z ки, SLK та или Porsche Boxer са само за жении мъжете трябва да чакат докато могат да си позволят поне ٍSL
До автора каквото ви хареса, тест драйв и скачайте смело , удоволствието в кабриолет е голямо...
аз съм един от тези дето явно ми е малък пишока и съм комплексиран, но просто не мога да взема на сериозно мъже в разните малки роудстъри... винаги съм го казвал и не го крия. разните там миати, з3/4, бокстери (че и каймани) - просто не бих се показал с тях. явно за тези неща съм си як ганьо. примерно преди много години жената караше слк55 амг- ми аз съм го карал веднъж тоз и то беше на писта. колата на къса и технична писта си беше направо могъща, но мене дори там ме беше малко срам...
което ме навежда на друга мисъл- за мене кабриолетите винаги са ми били малко... женствени... независимо, че дори в момента имам два които биха се смятали за много сериозни коли сами за себе си... но... имам едно такова усещане... ако толкова искаш вятър в косата - има си мотоциклети за тая раота...
знам ли.. индивдуално е... никога не съдя някого за това какво харесва, но това не значи, че нямам собствено мнение...
темата е интересна и аз имам особено/ изтъкано от комплекси мнение по въпроса

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Ежедневен кабриолет?
Гледам са ми позатрили мненията, да не спамим на колегата темата - отварям нова по въпроса!
Re: Ежедневен кабриолет?
alx написа:... примерно преди много години жената караше слк55 амг- ми аз съм го карал веднъж тоз и то беше на писта. колата на къса и технична писта си беше направо могъща, но мене дори там ме беше малко срам...
Прословутата ти скромност, все ти пречи. Ей така да кажеш истината в очите

Ето един наш приятел със Z3 на пистата. Колата я караше жена му

Тази кола е 100% сток. Нищо променяно и нищо неоригинално. Беше отишъл, да я пробва само. Кабрио, ми то зависи от климата най-вече

- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Ежедневен кабриолет?
А новото Z4 колко е красиво, еб*ти колата, това е новото е92!
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани